ja dan probeer ik t ook maar
![]()
1: we hebben de foto ook gemaakt zonder pluk. Toch vind ik deze uiteindelijk toch beter, die andere was een beetje te lief. Comp vind ik ook goed.
2: moeilijk om te zeggen, ik vond de 'pose' niet lekker, waardoor ik me erg houterig voelde. Ik zie dit dan ook bij mezelf. Ik vind hem wel goed in beeld staan en witte achtergrond doet het ook wel voor mij.
3: Ik vind het contrast in de blikken te groot. Ik wist ook niet hoe Xil keek achter me, maar we hebben nu geleerd om beter te communiceren met elkaar. Verder vind ik de reflectie in de zonnebril wel een grappig detail.
4: dieptewerking vind ik erg top. Ook de horizontale strepen van de schaduwen staan er goed in. Idd de ruimte tussen Xil en mijn schouder iets groter, en was die perfect
![]()
en de puntschoenen van mij en An vind ik ook wel wat hebben
5: Jammer dat je deze hebt gekozen, ik heb de rest natuurlijk ook gezien
![]()
die andere waarin we 'scheef' staan vond ik veel meer dynamiek hebben. Daarom vind ik deze iets te statisch. Maar de foto zelf vind ik goed uitgesneden en het zonlicht vind ik ook wel mooi er op komen, dan kloppen de zonnebrillen toch een beetje
![]()
Idd de auto mag van mij ook weg als we op alle details gaan letten
Overall vond ik het een erg leuke dag en hebben veel geleerd. De foto's zijn er goed uitgekomen