Neuh...meer iets van :quote:Op woensdag 11 april 2007 14:06 schreef freud het volgende:
Dus iets van "To FOT or not to FOT"?
quote:We shall go on to the end, we shall take photographs in France, we shall take photographs on the seas and oceans, we shall take photographs with growing confidence and growing strength in the air, we shall defend our hobby, whatever the cost may be, we shall take photographs on the beaches, we shall take photographs on the landing grounds, we shall take photographs in the fields and in the streets, we shall take photographs in the hills; we shall never quit taking photographs
Verander hem danquote:Op woensdag 11 april 2007 14:18 schreef Yoni het volgende:
Tss niet eens een koningsgezinde TT
Flauw!
en FiPo
Helemaal mee eens. Ik zal maar niet de spreuk van de voormalig inwoner van de stad net ten zuiden van Maastricht roepen nuquote:Op woensdag 11 april 2007 14:19 schreef freud het volgende:
Nee, pertinent geen 'Er is een nieuw prinsesje' titel. Elke dag worden duizenden kids geboren, waarom zou het dan bij een Argentijnse blondine en koning-to-be willem wel speciaal zijn?
gewoon, dat is stoerquote:Op woensdag 11 april 2007 14:21 schreef PdeHoog het volgende:
Wat heeft toch iedereen met die naamtopics
Lang leve de republiekquote:Op woensdag 11 april 2007 14:22 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik zal maar niet de spreuk van de voormalig inwoner van de stad net ten zuiden van Maastricht roepen nu
Je bent belangrijk hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 14:22 schreef Chanty het volgende:
[..]
gewoon, dat is stoerDan krijg ik het gevoel dat ik belangrijk ben
Maar net niet belangrijk genoeg voor een naamtopic blijkbaar.quote:
Ey...... als ik moet kiezen tussen een babe en een melodramatisch aan FOT aangepaste uitspraak van een groot staatsman dan is de keuze toch niet moeilijk hequote:Op woensdag 11 april 2007 14:38 schreef freud het volgende:
[..]
Maar net niet belangrijk genoeg voor een naamtopic blijkbaar.
quote:Op woensdag 11 april 2007 14:38 schreef freud het volgende:
[..]
Maar net niet belangrijk genoeg voor een naamtopic blijkbaar.
Gewoon even je ondertitels lezen, komt je ego er zo weer bovenop...quote:
nee dat zingen laat ik liever aan Phil overquote:Op woensdag 11 april 2007 16:00 schreef CocaColaLight het volgende:
En dan hard mee zingen dat je niet kan dansen?
quote:
Zeg dat wel.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:02 schreef -Marjo- het volgende:
Zow, er zit weer een druk dagje op...
Voor jou dus veel verwennende pa's en ma'squote:Op woensdag 11 april 2007 21:43 schreef prupke het volgende:
Zo vandaag lekker relaxed dagje gehad.
beetje boeken verkopen waar een handtekening werd in gezet door de auteur.
En kinderkes krijgen tegen tegenwoordig alles wat ze willen
goed voor de zaak
Het lijkt soms meer op chantagequote:Op woensdag 11 april 2007 21:47 schreef An24 het volgende:
[..]
Voor jou dus veel verwennende pa's en ma's![]()
Vanavond laatste grote loopje gedaan voor de 10 km zondag...nu hopen dat het genoeg is geweest allemaal![]()
Oh ja de terror-chantage modus van die kinderkesquote:Op woensdag 11 april 2007 21:51 schreef prupke het volgende:
[..]
Het lijkt soms meer op chantage![]()
je hoort die kinderen vragen/zeuren om een boek en dan kijkt moeders en ziet dat het lieve bekkie van haar spruit langzaam veranderd in een " als ik het niet krijg dan lig ik de rest van de dag in de gruwelijk dwars mode" koppie
succes met lopen zondag (ik zeg het nu al mocht ik het vergeten )
Tuurlijkquote:Op woensdag 11 april 2007 21:47 schreef An24 het volgende:
Vanavond laatste grote loopje gedaan voor de 10 km zondag...nu hopen dat het genoeg is geweest allemaal![]()
daar begint het hequote:Op woensdag 11 april 2007 21:51 schreef prupke het volgende:
[..]
Het lijkt soms meer op chantage![]()
je hoort die kinderen vragen/zeuren om een boek en dan kijkt moeders en ziet dat het lieve bekkie van haar spruit langzaam veranderd in een " als ik het niet krijg dan lig ik de rest van de dag in de gruwelijk dwars mode" koppie
succes met lopen zondag (ik zeg het nu al mocht ik het vergeten )
Dat, in combinatie met de herrie die ze vaak maken, heeft mij doen besluiten dat ik nog erg lang ga twijfelen over het feit of ik wel of geen kinderen wil. Gelukkig heb ik daar ook nog wel ff tijd voorquote:Op woensdag 11 april 2007 21:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Oh ja de terror-chantage modus van die kinderkes
Je moet er alleen over nadenken of je concequent kan zijn en blijven.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:04 schreef WurM het volgende:
[..]
Dat, in combinatie met de herrie die ze vaak maken, heeft mij doen besluiten dat ik nog erg lang ga twijfelen over het feit of ik wel of geen kinderen wil. Gelukkig heb ik daar ook nog wel ff tijd voor
mijn katten hebben maar echt een 3 minuten geheugen termijn....quote:
Tis heerlijk vroegquote:
tis laatquote:
Dat wordt knorren Kwiebusquote:Op donderdag 12 april 2007 07:53 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
tis laat
*zei hij die net thuis was van een nachtdienst*
had jij nog contact gehad met die werkbank?quote:
Yep Freud, maar ... hele gerustelling luieren in een strandstoel is altijd nog beter dan nix doenquote:
Mogguhh Ynske ... Eg wel mooi weerquote:Op donderdag 12 april 2007 08:06 schreef Ynske het volgende:
MOggeh
Damn hebbie gezien wat het weer gaat doen dit weekend
Cam ophalen en lekker genieten van het weer
hoestie daar?quote:Op donderdag 12 april 2007 08:26 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Mogguhh Ynske ... Eg wel mooi weer![]()
Ik weet het van je nekklachten, je zou liever werken. Maar goed, hoop dat de zon een beetje helpt voor je nekspieren.quote:Op donderdag 12 april 2007 08:25 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Yep Freud, maar ... hele gerustelling luieren in een strandstoel is altijd nog beter dan nix doen![]()
Maar Pie heeft wel steeds meer en zwaardere nekklachten...drom niet werken
Dubbel, enorm dubbel allemaal.quote:
Dank je Freudquote:Op donderdag 12 april 2007 08:36 schreef freud het volgende:
[..]
Ik weet het van je nekklachten, je zou liever werken. Maar goed, hoop dat de zon een beetje helpt voor je nekspieren.
das balen hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 08:39 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Dubbel, enorm dubbel allemaal.![]()
Een leven wat nog niet afgesloten kon en kan worden, vanwege een ex als hex. Daarbij en naast mijn nek, die zeer veel klachten geeft ... veel zenuwpijnen in armen, gezicht , hoofd en nek. Daardoor mijn werk al in laaste fase en strax kwijt.
Maar aan de andere kant ... ook van Nederland... een heerlijk leven en trachten te genieten.
![]()
Dusss kortom, me leven staat op de kop en voelt alsof ik opnieuw moet leren leven.
Hoe is het met je arm? Beter geworden?
Ben blij voor je dat het op vele vlakken beter gaat en je lekkerder in je vel kunt zittenquote:Op donderdag 12 april 2007 08:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
das balen hoor
hier gaat het toppie. Tuurlijk t is nog niet optimaal, nog altijd aan t herstellen van de operatie. Maar als ik kijk wat ik nu kan, en wat ik koneen wereld van verschil!!!
Daarbij het voordeel dat ik nu een andere baan heb, en niet continu aan t typen ben om mijn werk te doen. Heerlijk gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |