En dan binnenkort eitjes in je camquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:40 schreef Yoni het volgende:
Ik had van de week een heel klein beestje op mijn LCD. IN de camera dus, niet gewoon op de buitenkant van 't schermpje dus, maar ertussen. Tis weer weg, dus hij zal er wel weer uitgekomen zijn ook
Leuk voor de macrolensquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:51 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
En dan binnenkort eitjes in je cam![]()
Als niemand het druft, offer ik me wel weer opquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:02 schreef Chanty het volgende:
* Chanty gaat op haar rug met de armen en benen in de lucht op de grond liggen
Iemand die me wil reanimeren?
Reanimeren is toch over iemand heen lopen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:02 schreef Chanty het volgende:
* Chanty gaat op haar rug met de armen en benen in de lucht op de grond liggen
Iemand die me wil reanimeren?
Nee dat is animerenquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:29 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Reanimeren is toch over iemand heen lopen?![]()
Mijn mams aast ook al een tijdje op mn Powershot.. Aangezien ik hem inmiddels echt niet meer gebruik denk ik dat ik haar binnenkort maar eens blij ga maken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:41 schreef Ynske het volgende:
gister mijn paps en mams blij gemaakt met een Powershot A550
Jah zeg, ik blkijf je feliciterenquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:12 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
ik ga trouwen![]()
![]()
![]()
goeie morgen allemaal![]()
Het probleem is dat de dames met wie ik over het algemeen bier drink, niet in aanmerking komen. Of ik ken ze te goed, of ze zijn niet aantrekkelijk genoeg...quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mischien legt WurM een te hoog eisenpakket bij de vacature voor "Vriending"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toe maar weer, ook verhuizen. :-)quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:22 schreef Yoni het volgende:
Sjoow, net mijn oude motorbroek verkocht via Marktplaats. En met een beetje geluk mijn jas ook nog (denkt ze nog over na).
Voorzetlensjes ook verkocht via MarktplaatsAllemaal geld voor mijn nieuwe huisje
![]()
Das wel pech Cola ... Maar, het zijn maar Ferrari'squote:Op dinsdag 17 april 2007 18:41 schreef CocaColaLight het volgende:
Vandaag is weer eens zo'n dag..... gevalletje AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGGGGGGGHHHHHH
Normaal gesproken sleep ik mijn cam wel mee naar mijn werk voor het geval dat er iets leuks onderweg voorbij komt. Nu had ik hem vandaag niet mee....
Nu was ik vandaag in Soest en komt er dus dit bij paleis soestdijk te staan....
http://www.nu.nl/news/104(...)_door_Nederland.html
quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:58 schreef WurM het volgende:
[..]
Het probleem is dat de dames met wie ik over het algemeen bier drink, niet in aanmerking komen. Of ik ken ze te goed, of ze zijn niet aantrekkelijk genoeg...
De dames die wel aantrekkelijk genoeg zijn en die ik niet te goed ken, zie ik nooit nadat ik een lekker biertje heb gedronken...Hmmm ... als je nu smorgens gelijk begint met bier drinken, zie je die mooie dames ook wel. Loop je de hele dag meer kansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh ja, schoonheid zit hem niet alleen in het uiterlijk![]()
Dat ik verhuizen ga is al een poosje bekend hoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:26 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Toe maar weer, ook verhuizen. :-)
Maar wel zonde van je motorbroek YoniHeb je zelf gereden?
Ik heb mijn racepak en helm nog steeds in emmen liggen![]()
Oeps, heb ikw at over de kop gezien. Nieuwe of andere woning is vaak wel leuk. Andere inrichting en vaak ook kleurtjesquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:38 schreef Yoni het volgende:
[..]
Dat ik verhuizen ga is al een poosje bekend hoorIk ben alleen in afwachting van de oplevering (woning is geheel gerenoveerd).
En tja.. tis zonde van het motorpak ja, maar het ligt al een jaar of 5 doelloos in de kast en da's ook zonde.. Ik heb nooit zelf gereden, maar wel een relatie gehad met een motorrijder. En aangezien ik toen nogal vaak achterop zat, heb ik zelf een pak aangeschaft. Sinds het uit is, heb ik dat pak nauwelijks nog gebruikt. Heb het altijd bewaard 'voor het geval dat', maar dat geval kwam niet echtEn inmiddels pas ik de broek ook niet meer
De hele dag bierdrinken zie ik wel zittenquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:30 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hmmm ... als je nu smorgens gelijk begint met bier drinken, zie je die mooie dames ook wel. Loop je de hele dag meer kans![]()
Oh ja, schoonheid zit hem niet alleen in het uiterlijk![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:22 schreef Yoni het volgende:
Voorzetlensjes ook verkocht via MarktplaatsAllemaal geld voor mijn nieuwe huisje
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |