Hier zit ik ook tegenaan te hikken, misschien eens de monopod van Kwiebus lenen en testen. Nu is die 400d met die 28-300 mm al geen lichtgewicht en zou de IS trilling moeten opheffen, toch heb ik ook steeds wel onscherpe foto's in een serie zitten.quote:Op zondag 15 april 2007 19:41 schreef Yoni het volgende:
[..]
Boeit welIk ben spastisch ofzo. Ik denk dat ik toch maar eens aan de monopod ga
![]()
Leuke foto's P en Ann in actiequote:Op zondag 15 april 2007 19:02 schreef PdeHoog het volgende:
Goed...voor de liefhebber
Ik had eigenlijk een betere foto willen maken en ik stond al helemaal klaar, toen ze het opeens nodig vonden van baan te wisselenNiet meer ruim van te voren An zien aan komen, maar ff snel reageren toen ze de bocht doorkwam de coolsingel op
Goeie slaap is een must voor de rest van de dag. Maar als je het druk krijgt, stort je vanaaf pas inquote:Op maandag 16 april 2007 07:34 schreef Yoni het volgende:
Mogguh![]()
Kut geslapen. Zo naar Moerdijk. Bleh!![]()
Have fun Pie
Shake hands...was niet beste nacht everquote:Op maandag 16 april 2007 07:34 schreef Yoni het volgende:
Mogguh![]()
Kut geslapen. Zo naar Moerdijk. Bleh!![]()
Have fun Pie
Geweldig is dat he... Ik zit nog in de "kwartje-is bijna benee" fase. Ik probeer zoveel mogelijk manueel te schieten en daarvan te leren. Gaat een wereld voor je open dan hihiquote:Op zondag 15 april 2007 23:14 schreef ..zapper het volgende:
Ik heb vandaag een stuk of vijftig geslaagde foto's buiten genomen, allemaal vanuit de manueel stand. Het is best lekker want alles wordt toch wel een stuk voorspelbaarder nadat het kwartje is gevallen.
Ik denk dat de tijd ook niet je eerste doel was toch? Als ik dat ff zo inschat. Ik vind het toppie van je, ongeacht je tijdquote:Op maandag 16 april 2007 07:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Shake hands...was niet beste nacht everKom op meis..ff schouder eronder
![]()
@PDJ: thanks...tijd was bagger maar daar gaan we wat aan doen. Veel geleerd gister!
Tijd was tweede doel. Dit was de eerste 10 km en wilde uitlopen, maar had getraind op 1.03. En als je dan 1.22 loopt is dat een flinke tegenvallerquote:Op maandag 16 april 2007 07:52 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ik denk dat de tijd ook niet je eerste doel was toch? Als ik dat ff zo inschat. Ik vind het toppie van je, ongeacht je tijd![]()
Pas je wel goed op je zelf![]()
Denk dat je het toch positief moet zien hoor An! De omstandigheden waren tenslotte behóórlijk anders dan wanneer je traint! Warmte, veel mensen om je heen, andere route enz.quote:Op maandag 16 april 2007 07:57 schreef An24 het volgende:
[..]
Tijd was tweede doel. Dit was de eerste 10 km en wilde uitlopen, maar had getraind op 1.03. En als je dan 1.22 loopt is dat een flinke tegenvaller![]()
quote:Hebban olla vogalan nestas higonan
Hinase hic ande tua?
Wat zij zegt dusquote:Op maandag 16 april 2007 08:01 schreef Yoni het volgende:
[..]
Denk dat je het toch positief moet zien hoor An! De omstandigheden waren tenslotte behóórlijk anders dan wanneer je traint! Warmte, veel mensen om je heen, andere route enz.
Nog nietquote:Op maandag 16 april 2007 09:38 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Update: P ken je deze site? http://www.pa3esz.nl/ais/rijnmond.html
Nou we hebben hier zo'n mooie glas-hoek aan het gebouw en die staat met de punt op het zuiden gericht. EN dan fijne witte plastic lamellen die zo fijn de warmte opnemen en vasthouden.quote:Op maandag 16 april 2007 09:38 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Zo, eten zit er in ... nu nog koffie:-) Mijn 400d accu's zijn opgeladen, ToTom nog ff programmeren.
@ HM: Zal daar bij jou wel ff warmer zijn dan hiero.
@ P : Mogguhh, maar nu geen thee ...
Update: P ken je deze site? http://www.pa3esz.nl/ais/rijnmond.html
quote:
Helaas....ik zit op dit moment in Alexanderpolderquote:Op maandag 16 april 2007 09:50 schreef PieDobbelJoe het volgende:
En, als het goed is moet jij de Eendracht weer kunnen zien liggen...toch?
Maar daar is toch ook eendracht in te herkennenquote:Op maandag 16 april 2007 09:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Helaas....ik zit op dit moment in AlexanderpolderIk kijk alleen over de A20 uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |