Shoot.... weer een half uur verder en ik heb nog gene koffie voor me staan. ff snel verandering in brengenquote:Op maandag 16 april 2007 09:55 schreef CocaColaLight het volgende:
Goh zo'n kas hebben wij op een andere vestiging ook. En op de een of andere manier wil er niemand zitten sinds dat de airco daar stuk is.![]()
Met een beetje pech mag ik vanmiddag weer in een of andere opslag hal spelen met access points. Hopen dat het snel werkt zodat ik daar buiten kan werken
Volgens mij is het weer tijd voor![]()
Met een beetje mazzel kan ik vamiddag buiten werkenquote:Op maandag 16 april 2007 09:57 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Shoot.... weer een half uur verder en ik heb nog gene koffie voor me staan. ff snel verandering in brengen![]()
Airco's zijn lekker als het zo warm is, maar buiten is toch beter![]()
Das wel lekker dan, het weer is zo slecht nog nietquote:Op maandag 16 april 2007 10:04 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel kan ik vamiddag buiten werken
Getver, das dan ook niet lekker. Das zwetenquote:Op maandag 16 april 2007 10:01 schreef Gremen het volgende:
hehe, wij hebben hier geen eens airco en we zitten onder een plat dak![]()
Zomers haalt het hier binnen de 30 graden wel
quote:Op maandag 16 april 2007 10:03 schreef freud het volgende:
Schaduwkant met eigen airco unit in het plafond hier.
quote:Op zondag 15 april 2007 12:22 schreef freud het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pffffffffff ... op die manier wel heequote:Op maandag 16 april 2007 10:18 schreef freud het volgende:
@PW: nah, zo erg is het niet, maar die warme zomer overleef ik wel...
@Wurm: WHAHAHAHAHA, touché!
Wattenstaafje is beetje te hard voor je sensor hoor!! Kans op krassen!quote:Op maandag 16 april 2007 11:22 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Zo, ik ga nu wel de deur uit. Heb geprobeerd me camera nog schoon te maken, sensor ... maar niet goed gelukt. Voorzichtig met een wattestaafje, maar heb nog een paar hele kleine haartjes. Maar of die op de sensor zitten ... Ik moet weg, zie het strax wel. Prettige dag allen.
Ja moet je idd niet doenquote:Op maandag 16 april 2007 11:51 schreef freud het volgende:
[..]
Wattenstaafje is beetje te hard voor je sensor hoor!! Kans op krassen!
Goed planquote:Op maandag 16 april 2007 13:20 schreef Yoni het volgende:
Heb het heel voorzichtig met een brillendoekje gepoetst![]()
Ik heb eerst even op internet gesnuffeld. Je kunt ze er ook uithalen om schoon te maken (niet gedaan, durfde ik niet zo goed). En die glaasjes schijnen maar een paar euro te kosten.. dus toen durfde ik het risico wel te nemenquote:Op maandag 16 april 2007 13:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed planIk zat achteraf te denken...ik heb zo'n microvezeldoekje voor mijn glaswerk. Daar zou het ook mee moeten kunnen.
Ik heb thuis speciale velletjes liggen voor sensors en spiegels, als je ff langs rijdt, kan je die gebruikenquote:Op maandag 16 april 2007 13:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed planIk zat achteraf te denken...ik heb zo'n microvezeldoekje voor mijn glaswerk. Daar zou het ook mee moeten kunnen.
Sufferd!quote:Op maandag 16 april 2007 14:15 schreef HMaster-II het volgende:
*note to self: jezelf een bloedneus meppen is niet handig!auw
quote:
WTF?! OK, krassen is wel erg 2005, maar om dan over te springen naar zelf-neus-meppen...quote:Op maandag 16 april 2007 14:15 schreef HMaster-II het volgende:
quote:Op maandag 16 april 2007 14:15 schreef HMaster-II het volgende:
quote:Op maandag 16 april 2007 14:43 schreef freud het volgende:
[..]
WTF?! OK, krassen is wel erg 2005, maar om dan over te springen naar zelf-neus-meppen...
[Showcase]Gangeltbahn in Schierwaldenrathquote:Op maandag 16 april 2007 15:18 schreef freud het volgende:
@HM2: mafkees
@ultra_ivo: ik heb echt geen idee waar je het over hebt. Ben visueel ingesteld. Doe eens wat pics posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |