Dat matglas is schoon te krijgenquote:Op zondag 15 april 2007 19:11 schreef Yoni het volgende:
Oja, een van mijn katten vond het nodig om nét toen ik een lens wisselde op mijn bureau te springen. Poef dwarrel: HAAR! Juist.. IN mijn camera. Gelukkig niet op de sensor, maar mijn zoekerglaasje (hoe heet dat??) is nu één grote berg haar. Is dat te poetsen?
Wat is die 'vlek' aan de onderkant van de eerste foto eigenlijk?quote:Op zondag 15 april 2007 19:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De eerste is dan ook niet scherpZe was te snel
of ik te langzaam
dankquote:Op zondag 15 april 2007 19:11 schreef Yoni het volgende:
An, ik vind je knap!Doe het je echt niet na (nee ook niet na 15 weken trainen!)
![]()
Ik ben ook verbrand geloof ik. Net twee uur in Clingendael rondgeslenterd. Zo eens kijken of er nog wat toonbaars aan plaatjes bij zit![]()
Oja, een van mijn katten vond het nodig om nét toen ik een lens wisselde op mijn bureau te springen. Poef dwarrel: HAAR! Juist.. IN mijn camera. Gelukkig niet op de sensor, maar mijn zoekerglaasje (hoe heet dat??) is nu één grote berg haar. Is dat te poetsen?
Het hoofd van haar voorgangerquote:Op zondag 15 april 2007 19:15 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Wat is die 'vlek' aan de onderkant van de eerste foto eigenlijk?
quote:Op zondag 15 april 2007 19:18 schreef Yoni het volgende:
Jeumig.. amper twee uur Clingendael: 175 foto's![]()
Naja de helft kan zo richting recycle bin zie ik alweer. Beetje boel onscherpequote:Op zondag 15 april 2007 19:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Lekker bezig geweest dus
Clingendael is tof
![]()
Boeiequote:Op zondag 15 april 2007 19:24 schreef Yoni het volgende:
[..]
Naja de helft kan zo richting recycle bin zie ik alweer. Beetje boel onscherpe![]()
Boeit welquote:Op zondag 15 april 2007 19:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
BoeieJe hebt lekker rondgebanjerd en leuke dingen gezien
Simpelveldquote:Op zondag 15 april 2007 19:41 schreef Ynske het volgende:
moet niet letten op de rommel, maar op t bord, ff klikken
[[url=http://album.zoom.nl/public_images/8225/suxr48.jpg]afbeelding][/url]
kijk uit, hijs errug groot![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 19:41 schreef Yoni het volgende:
[..]
Boeit welIk ben spastisch ofzo. Ik denk dat ik toch maar eens aan de monopod ga
![]()
Ik weet waar Simpelveld ligtquote:
Simpelveld is gewoon.. ehm.. the place to be in limburgquote:Op zondag 15 april 2007 19:51 schreef ..zapper het volgende:
Vinden 'jullie noorderlingen' het serieus cool dat er Simpelveld op dat bord staat?
Ynske is geen Noorderling naar mijn weten, volgens mij woonde ze vorig jaar nog in de buurt daarquote:Op zondag 15 april 2007 19:51 schreef ..zapper het volgende:
Vinden 'jullie noorderlingen' het serieus cool dat er Simpelveld op dat bord staat?
als ik het goed gezien heb moet het Valkenburg zijn P.quote:Op zondag 15 april 2007 19:45 schreef PdeHoog het volgende:
Ik weet waar Simpelveld ligtMaar ik bedoelde dat station waar de trein stil stond
Oja, ik vergeet iedere keer dat Ynske ook uit Limburg komtquote:Op zondag 15 april 2007 19:58 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ynske is geen Noorderling naar mijn weten, volgens mij woonde ze vorig jaar nog in de buurt daaren we hadden er een treinenmeet toen
Valkenburg, waar we sinds 15 maart naar toe rijdenquote:
quote:Op zondag 15 april 2007 20:04 schreef Liquidootje het volgende:
Ik had Ynske vroeger wel eens rond zien lopen sssttt![]()
Het tweede weekend van september (geloof ik) is de RUN van Winschoten...quote:Op zondag 15 april 2007 18:14 schreef An24 het volgende:
[..]
yep ik ga op zoek naar een aantal leuke races in september en oktober![]()
Da's geen fijn nieuws Yoniquote:Op zondag 15 april 2007 21:12 schreef Yoni het volgende:
Mijn opaatje wordt morgen opgenomen in 't ziekenhuis. De arme man moet allerlei nare onderzoeken en heeft zijn hele leven nog niet in het ziekenhuis gelegen. Sterker nog: hij is echt NOOIT ziek. Hij wist nog precies dat de laatste keer dat ie griep had in 1954 was.
* Yoni heeft hier geen goed gevoel bij![]()
![]()
Zag het ja...ik zou wel en aantal lopers weten. Mijn collega's bij de reclassering hebben een eigen team, elk jaar met de ROPARUN. Bedrijfsloopje is heel gezellig nauurlijk. Ga het ff onthouden, thanksquote:Op zondag 15 april 2007 21:14 schreef WurM het volgende:
[..]
Het tweede weekend van september (geloof ik) is de RUN van Winschoten...
Voordelen: Je weet zeker dat je niet alleen loopt, je loopt tussen internationale lopers en de sfeer is meestal wel oké
Nadelen: Redelijk ver weg voor jou én je moet 100 km lopen, of de marathon, of 9 andere lopers zien te ritselen
Denk er ff over na
Knuffel voor Yoniquote:Op zondag 15 april 2007 21:12 schreef Yoni het volgende:
Mijn opaatje wordt morgen opgenomen in 't ziekenhuis. De arme man moet allerlei nare onderzoeken en heeft zijn hele leven nog niet in het ziekenhuis gelegen. Sterker nog: hij is echt NOOIT ziek. Hij wist nog precies dat de laatste keer dat ie griep had in 1954 was.
![]()
Awwww, niet leuk om te horen. Sterkte!quote:Op zondag 15 april 2007 21:12 schreef Yoni het volgende:
![]()
Hier zit ik ook tegenaan te hikken, misschien eens de monopod van Kwiebus lenen en testen. Nu is die 400d met die 28-300 mm al geen lichtgewicht en zou de IS trilling moeten opheffen, toch heb ik ook steeds wel onscherpe foto's in een serie zitten.quote:Op zondag 15 april 2007 19:41 schreef Yoni het volgende:
[..]
Boeit welIk ben spastisch ofzo. Ik denk dat ik toch maar eens aan de monopod ga
![]()
Leuke foto's P en Ann in actiequote:Op zondag 15 april 2007 19:02 schreef PdeHoog het volgende:
Goed...voor de liefhebber
Ik had eigenlijk een betere foto willen maken en ik stond al helemaal klaar, toen ze het opeens nodig vonden van baan te wisselenNiet meer ruim van te voren An zien aan komen, maar ff snel reageren toen ze de bocht doorkwam de coolsingel op
Goeie slaap is een must voor de rest van de dag. Maar als je het druk krijgt, stort je vanaaf pas inquote:Op maandag 16 april 2007 07:34 schreef Yoni het volgende:
Mogguh![]()
Kut geslapen. Zo naar Moerdijk. Bleh!![]()
Have fun Pie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |