SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
quote:Op zondag 15 april 2007 12:22 schreef freud het volgende:
Hey dank u allen. Ennuh WurM...Oh...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Ik ben trots op jequote:Op zondag 15 april 2007 16:33 schreef An24 het volgende:
Thanks allemaal. ik heb hem uitgelopen
Tijd: 1,22
![]()
Nou mevrouw An, wat heeft u ervan geleerd:
euhmmm leren 11 km per uur constant te lopen zodat je niet in de achterhoede terecht komt en vervolgens wordt opgehouden door een grote stoppende mensenmassa![]()
Vanaf 5 km ging het fout, toen zat ik nog om 5km in 31 minuten, daarna was er dus opstopping. Op de een of andere manier blijf je dan heel langzaam lopen (in combinatie met de hitte). Maar leuk was het wel, met twee collega's daarna marathon gekeken en terrasje gepakt!
Maar goed, ik heb helemaal geen pijn en voel me goed. Nu ff douchen, eten en daarna weer terug![]()
Zodra je het ritme van een ander moet gaan lopen is het altijd wel een klein drama ja. Wel knap van je met dit weer, ik heb met name in de zon gelegen vandaag.quote:Op zondag 15 april 2007 16:33 schreef An24 het volgende:
![]()
euhmmm leren 11 km per uur constant te lopen zodat je niet in de achterhoede terecht komt en vervolgens wordt opgehouden door een grote stoppende mensenmassa![]()
Vanaf 5 km ging het fout, toen zat ik nog om 5km in 31 minuten, daarna was er dus opstopping. Op de een of andere manier blijf je dan heel langzaam lopen (in combinatie met de hitte). Maar leuk was het wel, met twee collega's daarna marathon gekeken en terrasje gepakt!
Maar goed, ik heb helemaal geen pijn en voel me goed. Nu ff douchen, eten en daarna weer terug![]()
Ook lekker toch! Het weer is heerlijk als je niet hard en ver hoeft te lopen. De recreanten marathon is dan ook gestaakt vandaag, vanwege het weer.quote:Op zondag 15 april 2007 16:55 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Zodra je het ritme van een ander moet gaan lopen is het altijd wel een klein drama ja. Wel knap van je met dit weer, ik heb met name in de zon gelegen vandaag.
Ik vind het knap van jequote:Op zondag 15 april 2007 16:33 schreef An24 het volgende:
![]()
Haha...nou ja, ik heb er dan ook vier weken op getraind he (schema was 15 weken, maar was iets te drukquote:Op zondag 15 april 2007 17:53 schreef WurM het volgende:
[..]
Oeh, np![]()
Maar serieus, ik had het je niet nagedaan... Ik word al moe als ik er aan denk
I rest my casequote:Op zondag 15 april 2007 17:57 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha...nou ja, ik heb er dan ook vier weken op getraind he (schema was 15 weken, maar was iets te druk) Wedden dat als je vier weken traint, het jou ook lukt. Over het willen kan ik niets zeggen
![]()
Mijn volgende doel is de 10 km binnen een uur. Ik wet dat ik het kan en nu heb ik meer tijd om te trainen![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 16:33 schreef An24 het volgende:
![]()
is eens wat anders dan die standaard fotoos van glimlachende mensenquote:Op zondag 15 april 2007 17:55 schreef PdeHoog het volgende:
Dit vond An overigens van fotografennet nadat ze mij had gespot in de rij toeschouwers
[afbeelding]
En An, ik vind je tijd nog best echt [afbeelding]
yep ik ga op zoek naar een aantal leuke races in september en oktoberquote:Op zondag 15 april 2007 17:59 schreef WurM het volgende:
[..]
I rest my caseHoewel het wel eens goed voor me zal zijn...
Ga je de 10-km-binnen-een-uur ook bij een officiele wedstrijd lopen?
quote:Op zondag 15 april 2007 17:55 schreef PdeHoog het volgende:
Dit vond An overigens van fotografennet nadat ze mij had gespot in de rij toeschouwers
[afbeelding]
En An, ik vind je tijd nog best echt [afbeelding]
quote:Op zondag 15 april 2007 18:11 schreef kwiebuske het volgende:
is eens wat anders dan die standaard fotoos van glimlachende mensen
![]()
![]()
glimlachend niet neequote:Op zondag 15 april 2007 18:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Die heb ik ook nog wel
maar niet van An dan
Wel met je tong half naar buitenquote:
Neequote:
w@tjequote:Op zondag 15 april 2007 18:22 schreef PdeHoog het volgende:
NeeNiet zonder dat ik de garantie krijg dat ze me geen pijn gaat doen
quote:
Dit gaat helemaal fout hequote:
Hou me op de hoogte!quote:Op zondag 15 april 2007 18:14 schreef An24 het volgende:
[..]
yep ik ga op zoek naar een aantal leuke races in september en oktober![]()
je ziet het,quote:Op zondag 15 april 2007 19:01 schreef Ynske het volgende:
Paps vandaag achterna gerent toen ie machinistje aan t spelen was
En An... hoe was t gegaan
De eerste is dan ook niet scherpquote:Op zondag 15 april 2007 19:09 schreef ..zapper het volgende:
Leuk hoor, ik vind die tweede foto best mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |