Eg wel, was te laat voor dat schip ... maar vond het wel ff een geinige foto zo tussendoor.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:20 schreef PdeHoog het volgende:
Ah...wat een brakke achtergrond bij die koetjes
Jaaaaaaaah, mijn hele topfoto(proest) verknald door zo'n cutschipquote:Op zaterdag 14 april 2007 18:26 schreef ..zapper het volgende:
Jammer dat er net een schip langs kwam varen.
Klopt, ik woon in Grenoble en kan zo een berg plekken bedenken waarmee ik je een week zoet kan houden met dagelijkse "opdrachten"...quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:06 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...zat net een beetje vakantieplannen te makenMaar Frankrijk is echt f**king groot
![]()
Whehehehe....de regio staat al vast hoorquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:05 schreef laBaguette het volgende:
[..]
Klopt, ik woon in Grenoble en kan zo een berg plekken bedenken waarmee ik je een week zoet kan houden met dagelijkse "opdrachten"...
Maar goegel eens op de stadjes Gordes of Uzes in de Provence. Die staan op de lijst van de x mooiste stadjes van Frankrijk. Of St Cyprien, in het meer middeleeuwse deel van Frankrijk, veel kastelen enzo. En ook de regio waar de foie gras word gemaakt.
Maar je hebt daar ook zat leuke plekjes en ik heb maar effectief 6 dagen, waarvan er al 1-2 opgaan aan historische lokaties uit WO2quote:We shall go on to the end, we shall take photographs in France, we shall take photographs on the seas and oceans, we shall take photographs with growing confidence and growing strength in the air, we shall defend our hobby, whatever the cost may be, we shall take photographs on the beaches, we shall take photographs on the landing grounds, we shall take photographs in the fields and in the streets, we shall take photographs in the hills; we shall never quit taking photographs
's Ook nie veelquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whehehehe....de regio staat al vast hoorNormandy, here I come
We gaan een beetje dit in praktijk brengen
[..]
Maar je hebt daar ook zat leuke plekjes en ik heb maar effectief 6 dagen, waarvan er al 1-2 opgaan aan historische lokaties uit WO2
Ah ja da's waar ook, de hele Churchill does FOT speechquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whehehehe....de regio staat al vast hoorNormandy, here I come
We gaan een beetje dit in praktijk brengen
[..]
Maar je hebt daar ook zat leuke plekjes en ik heb maar effectief 6 dagen, waarvan er al 1-2 opgaan aan historische lokaties uit WO2
quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:37 schreef Yoni het volgende:
Ik ben voor het eerst in 16 maanden naar de kapper geweestEn nu ben ik blut en moet ik de hele week bij andere mensen eten
Het was ook niet zo'n dure vakantiequote:
Kun je die week niet bij je kapper eten, wederdienstquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:37 schreef Yoni het volgende:
Ik ben voor het eerst in 16 maanden naar de kapper geweestEn nu ben ik blut en moet ik de hele week bij andere mensen eten
en anders de kleurzweem wel...quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:36 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Jaaaaaaaah, mijn hele topfoto(proest) verknald door zo'n cutschip![]()
![]()
Pffff lekker belangrijkquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:58 schreef PankPinther het volgende:
[..]
en anders de kleurzweem wel...![]()
image > adjustments > auto levels
Over twee weken lig ik plat in de zon in het zuiden ervan.... (hopenlijk in de zon iig....)quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:06 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...zat net een beetje vakantieplannen te makenMaar Frankrijk is echt f**king groot
![]()
FI FA FREUDquote:Op zondag 15 april 2007 00:34 schreef CocaColaLight het volgende:
Er was iets met: Daar moet op gedronken worden
quote:Op zondag 15 april 2007 07:38 schreef An24 het volgende:
Gefeliciteerd Freud![]()
![]()
![]()
Zo, en nu de nodige koolhydraten naar binnen werken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |