Ik moet er dan ook op terug komenquote:Op maandag 16 april 2007 08:01 schreef Yoni het volgende:
[..]
Denk dat je het toch positief moet zien hoor An! De omstandigheden waren tenslotte behóórlijk anders dan wanneer je traint! Warmte, veel mensen om je heen, andere route enz.
Zo, ik ga maar eens achter in de file aansluiten. In Moerdijk wilden ze dat ik er om 8.30 wasMooi niet dus! Stel gekken daaro!
Yoni wat is B&J? Nu kan ik wel iets bedenken, maar zal het wel niet zijn.quote:Op maandag 16 april 2007 19:11 schreef Yoni het volgende:
Voor de B&J liefhebbers hier: tis morgen Free Cone Day![]()
B&J's is lekker, vooral de chocolate therapyquote:Op maandag 16 april 2007 20:25 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Yoni wat is B&J? Nu kan ik wel iets bedenken, maar zal het wel niet zijn.![]()
Yesssssssssss .... heb ik gisteren net een bakkie van leeggegeten. Tenminste volgens mij ook van B&J. Maar uhhh ... vind die bekers te kleinquote:Op maandag 16 april 2007 20:36 schreef An24 het volgende:
[..]
B&J's is lekker, vooral de chocolate therapy![]()
![]()
http://www.benjerry.nl/?nid=53000
Hey Kwiebus ....quote:Op maandag 16 april 2007 21:18 schreef kwiebuske het volgende:
ik dacht dat IK de enigste was die dat vond 8)
quote:
Toen je die sms stuurde, wist ik niet dat je die 500 ook bij je had. Vroeg me al af waarom je die meenam naar Blijdorp. Vandaar de naam .... Kwiebusquote:Op maandag 16 april 2007 21:24 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
![]()
![]()
was 1poot vergeten
en met 500 mm gaat t dan niet goed
dus nu gaat die er maar uit en dan iets met vr/is/os of zo![]()
wel nodig, aapjes waren buitenquote:Op maandag 16 april 2007 21:32 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Toen je die sms stuurde, wist ik niet dat je die 500 ook bij je had. Vroeg me al af waarom je die meenam naar Blijdorp. Vandaar de naam .... Kwiebus![]()
IS is goed, scheelt vaak een statief![]()
![]()
Zonde Kwiebus, het weer was er ook geschikt voor. Gorilla's waren ook buiten?quote:Op maandag 16 april 2007 21:36 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
wel nodig, aapjes waren buiten![]()
en op een TE grote afstand![]()
dan is het wel makkelijk om die bij je te hebben ( maar zonder 1poot of statief jammer dan )
Wauwquote:Op maandag 16 april 2007 18:31 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik moet er dan ook op terug komen![]()
Ik had namelijk op de marathonklok gekeken en die begonnen kwartiertje eerder![]()
Het bleek 1.07 te zijn, valt dat even mee zeg![]()
Nicequote:Op maandag 16 april 2007 18:31 schreef An24 het volgende:
Het bleek 1.07 te zijn, valt dat even mee zeg![]()
Pff, ik had het ook kunnen fietsen in die tijdquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nice![]()
En ik vond die 1.22 al een mooie tijd
Zolang je dat maar niet bij mij doet, vind ik het bestquote:Op dinsdag 17 april 2007 07:30 schreef Chanty het volgende:
Vandaag eerste werkdag: bompakketjes en ooederbrieven bezorgen
Wedden dat dat een stuk sneller gaatquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:24 schreef freud het volgende:
[..]
Pff, ik had het ook kunnen fietsen in die tijd.
OMG....ze komt hier ook hyperenquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:12 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
ik ga trouwen![]()
![]()
![]()
goeie morgen allemaal![]()
P jij pakt haar bij de beentjes terwijl ik porbeer met ducttape haar armpje vast te binden en daarna tapen we haar vast op een stoel..quote:
Goed planquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:48 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
P jij pakt haar bij de beentjes terwijl ik porbeer met ducttape haar armpje vast te binden en daarna tapen we haar vast op een stoel..![]()
hyperactiefje op de dinsdagmorgen![]()
* HM2 gooit nog wat extra hoenders het knuppelhok binnen. Partyquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:00 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Voor de 2'e keer goeiemorgen allemaal en nu op een tijdstip, dat het licht al aan is:-) ff lezend... trouwen ... fietsen ... km's ... en bombrieven. Gaat dus lekker hiero:-)
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:12 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
ik ga trouwen![]()
![]()
![]()
Waor HM? In't Noord'n?quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:01 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
* HM2 gooit nog wat extra hoenders het knuppelhok binnen. Party![]()
quote:
Hoezo: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh?quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:12 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
ik ga trouwen![]()
![]()
![]()
FOT SC heeft hoofdkantoor in Utrecht (statutionair gevestigdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |