Is wel te hopen, 6e plaats zou echt fucked up zijn imho!quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:57 schreef Enchanter het volgende:
Ik zie feijenoord wel winnen van Heracles.
quote:
Het begint er sterk op te lijken dat Gio terugkomt, en die wil hier weer rechtsbuiten spelen ipv linksback. Opzich niet zo'n ramp; ze zullen wel veel positiewisselingen doen en over elkaar heen lopen, wordt alleen maar moeilijker om ze af te stoppen dan.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:21 schreef don-diablo het volgende:
[..]
![]()
komt ie veel beter tot z'n recht en dan drenthe aan de linkerkantdat lijkt me wel wat
quote:De spits haalde uit naar het feit dat Feyenoord een samenwerking is aangegaan met het bureau van Gerards. 'Dat ze hem hebben aangesteld is ovoorstelbaar. Iemand die de VVCS en spelers heeft opgelicht en daarna twee maanden is ondergedoken, is in elke job persona non grata. Dat is een schandaal. Dan ben je klaar in de voetballerij. Je kan natuurlijk je leven gebeterd hebben, maar dan moet je een functie nemen in de lokale visclub. In de voetballerij heeft hij niets meer te zoeken.'
maar gio speelt toch op links?quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:25 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Het begint er sterk op te lijken dat Gio terugkomt, en die wil hier weer rechtsbuiten spelen ipv linksback. Opzich niet zo'n ramp; ze zullen wel veel positiewisselingen doen en over elkaar heen lopen, wordt alleen maar moeilijker om ze af te stoppen dan.![]()
quote:
Mwah, zal wel kut worden morgenquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:34 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik denk 2-1
Als de zon maar schijnt morgenquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:30 schreef don-diablo het volgende:
zelfde hier..ben heel benieuwd
ik denk 0-1 voor feijenoord..
Ik vind dat hij morgen een veldbestorming moet doen, wanneer Feijenoord verliest. Zal natuurlijk gaan kijken of het ook gebeurd!quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:48 schreef Suijk het volgende:
Vertel anders nog even dat je op het veld staat, jorien.
Ja man dan ren ik het veld opquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vind dat hij morgen een veldbestorming moet doen, wanneer Feijenoord verliest. Zal natuurlijk gaan kijken of het ook gebeurd!
Staat-ie op het veld? Echt ja? Ja joh? Had ik nog niet gehoord !quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:48 schreef Suijk het volgende:
Vertel anders nog even dat je op het veld staat, jorien.
jammer zegquote:Op zondag 15 april 2007 00:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Alfred schreuder is een twijfelgeval voor morgen![]()
dan slinken de kansen op 3 puntenquote:Op zondag 15 april 2007 08:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
als die fit is zal die wel spelen
![]()
quote:Vitesse verwacht deze week bod op Lazovic
PSV bereidt in alle stilte een bod voor op Vitesse-spits Danko Lazovic, zo schrijft De Telegraaf. De Serviër is topscorer van de Arnhemmers en wordt al langer begeerd door de Eindhovenaren.
Naar verwachting brengt PSV komende week een bod uit op Lazovic, die naar verwachting tussen de zeven en tien miljoen euro moet opbrengen. In Eindhoven zoekt men nadrukkelijk naar aanvallende versterking. Trainer Ronald Koeman wil volgend seizoen graag zes kwalitatief capabele aanvallers tot zijn beschikking hebben.
Mocht Lazovic daadwerkelijk verkocht worden door Vitesse, dan spint ook Feyenoord daar garen bij. De Rotterdammers ontvangen van Vitesse 1,5 miljoen transfersom, plus 30% van de verkoopwaarde van de Serviër.
Het verlies beperken bedoel je.quote:Op zondag 15 april 2007 10:03 schreef FrankyMcG het volgende:
Dan verdienen we iig nog aardig aan Lazovic...
Pure winst.quote:Op zondag 15 april 2007 10:03 schreef FrankyMcG het volgende:
Dan verdienen we iig nog aardig aan Lazovic...
Je hebt het over Heracles neem ik aanquote:
Nee, de 1-1quote:Op zondag 15 april 2007 16:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je hebt het over Heracles neem ik aan![]()
Idd, met deze spelersgroep is dit het maximale.quote:Op zondag 15 april 2007 16:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, de 1-1Die 2-1 is niks aan te doen, meer zat er gewoon niet in.
Ach, dat zal wel meevallen. Alleen de hooligans zorgen voor de onrust en het feit dat de club naar de klote gaat. Als ik tenminste de rest van de Feijenoordfans mag gelovenquote:Op zondag 15 april 2007 16:15 schreef ruud_fr het volgende:
kan weer gezellig worden als de spelersbus aankomt in Rotterdam
En Talpa.quote:Op zondag 15 april 2007 16:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Ach, dat zal wel meevallen. Alleen de hooligans zorgen voor de onrust en het feit dat de club naar de klote gaat. Als ik tenminste de rest van de Feijenoordfans mag geloven
quote:Op zondag 15 april 2007 16:21 schreef Tomasso het volgende:
Feyenoord heeft onder embarlijke omstandigheden alles gedaan wat het kon, maar Heracles heeft gewoon te veel toppers. Het lag aan het veld en de scheids was tegen ons.
Tot de 6e plek ongeveer. Om en nabij.quote:Op zondag 15 april 2007 16:27 schreef JohannesPaulus het volgende:
Erwin Koeman rot op!![]()
En dit zeg ik als ajacied, hoe diep is Feyenoord dan wel niet gezakt?![]()
Nog niet diep genoeg, aangezien ze nogsteeds in de Eredivisie zittenquote:Op zondag 15 april 2007 16:27 schreef JohannesPaulus het volgende:
Erwin Koeman rot op!![]()
En dit zeg ik als ajacied, hoe diep is Feyenoord dan wel niet gezakt?![]()
Welke Ajacied wil nou zonder de twee wedstrijden die er echt toedoen?quote:Op zondag 15 april 2007 16:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nog niet diep genoeg, aangezien ze nogsteeds in de Eredivisie zitten![]()
Wat ben jij nou voor nep-Ajacied![]()
niets, Koeman blijft op z'n plek en alles blijft bij het oudequote:Op zondag 15 april 2007 16:29 schreef Pritt het volgende:
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren in de loop van de dag en de komende dagen.
Lekker waven zondagquote:Op zondag 15 april 2007 16:29 schreef ruud_fr het volgende:
de schade is beperkt gebleven, dit keer een marge van 3
fantastisch, ga zo door
Ik bedoel, wat moet je nou met een trainer die zich druk maakt om de resultaten.quote:Op zondag 15 april 2007 16:31 schreef Tomasso het volgende:
Koeman. De man blijft zo rustig onder deze ontzettend moeilijke omstandigheden. Een zegen voor Feyenoord.
Waarschijnlijk vooral een hoop gezeik over 'nepsupporters' die niet al te genuanceerd verhaal komen halen.quote:Op zondag 15 april 2007 16:29 schreef Pritt het volgende:
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren in de loop van de dag en de komende dagen.
E. Koeman out, R. Koeman in?quote:Op zondag 15 april 2007 16:31 schreef Black-Death het volgende:
Koeman maar weg?
Ja!quote:Op zondag 15 april 2007 16:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Welke Ajacied wil nou zonder de twee wedstrijden die er echt toedoen?
Winnen van Feyenoord is geen prestatie meer in deze dagen.quote:Op zondag 15 april 2007 16:32 schreef JohannesPaulus het volgende:
[..]
Ja!En stel nou dat Ajax niet kampioen wordt, dan kunnen ze als troostprijs Feyenoord met 9-1 oprollen in de playoffs
![]()
Niet echt nee.quote:Op zondag 15 april 2007 16:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Winnen van Feyenoord is geen prestatie meer in deze dagen.
En...zoals het er nu naar uitziet speelt Feyenoord niet eens in de play-offs.quote:Op zondag 15 april 2007 16:32 schreef JohannesPaulus het volgende:
[..]
Ja!En stel nou dat Ajax niet kampioen wordt, dan kunnen ze als troostprijs Feyenoord met 9-1 oprollen in de playoffs
![]()
Liever eerste 5 natuurlijk, want die playoffs om plek 6 gaan wij echt niet winnen hoor.quote:Op zondag 15 april 2007 16:37 schreef RayMania het volgende:
Wat zien de Feyenoord supporters liever; zich bij de eerste vijf plaatsen en eindigen met UEFA Cup, of eindigen tussen #6 - #9, en playoffs winnen voor UEFA? Beide zelfde 'beloning'.
Bij de eerste vijf natuurlijk. Maar het is allemaal niet relevant, ze halen het toch niet. Zowel play-offs als UEFA.quote:Op zondag 15 april 2007 16:37 schreef RayMania het volgende:
Wat zien de Feyenoord supporters liever; zich bij de eerste vijf plaatsen en eindigen met UEFA Cup, of eindigen tussen #6 - #9, en playoffs winnen voor UEFA? Beide zelfde 'beloning'.
Dat woord kent Feyenoord niet meer.quote:Op zondag 15 april 2007 16:37 schreef RayMania het volgende:
Net alsof ze die POs 6-9 zouden winnnenquote:Op zondag 15 april 2007 16:37 schreef RayMania het volgende:
bij de eerste 5 en dan CLquote:Op zondag 15 april 2007 16:37 schreef RayMania het volgende:
quote:Op zondag 15 april 2007 16:37 schreef Messenga het volgende:
Feyenoord nog gevoetbald? Ik heb het gemist voor vandaag.
moet je niet in Almelo zitten?quote:Op zondag 15 april 2007 16:37 schreef jorienvdherik het volgende:
koeman rot op
Ik zie liever een Feyenoord waar nu opnieuw schoongemaakt gaat worden.quote:Op zondag 15 april 2007 16:37 schreef RayMania het volgende:
Liever 4-1 eerlijk gezegd.quote:Op zondag 15 april 2007 16:40 schreef Maikalo het volgende:
Het ergste is gewoon dat het me totaal koud laat of het nou 2-1 of 4-1 is![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 16:40 schreef Maikalo het volgende:
Het ergste is gewoon dat het me totaal koud laat of het nou 2-1 of 4-1 is![]()
Volgens mij zit ie in de perskamerquote:Op zondag 15 april 2007 16:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
moet je niet in Almelo zitten?
Als Feyenoord dit seizoen verliest doen ze het wel steeds met minimaal 3 doelpunten, dus dit ligt wel weer in diezelfde lijn.quote:Op zondag 15 april 2007 16:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Liever 4-1 eerlijk gezegd.Bij die 2-1 zou het weer 'pech' zijn geweest. Die 4-1 laat zien dat het totale bagger is.
Bij de beste 5 eindigen natuurlijk.quote:Op zondag 15 april 2007 16:37 schreef RayMania het volgende:
Bizar.quote:Op zondag 15 april 2007 16:42 schreef Happel het volgende:
Koeman net: 'We hebben iets afgedwongen de tweede helft.'
Ja, een plek voor de playoffs voor UEFA Cup.quote:Op zondag 15 april 2007 16:42 schreef Happel het volgende:
Koeman net: 'We hebben iets afgedwongen de tweede helft.'
Nee toch, volgens mij schuift dat Uefa-cup ticket dan door vanuit de 6t/m9 die dan voor het intertoto-ticket spelen. En de 10t/m 14 speelt dan voor een geldbedrag.quote:Op zondag 15 april 2007 16:43 schreef RayMania het volgende:
Er is volgens mij ook nog een kans dat de verliezer van de CL-playoffs met niks eindigt, als of RKC, of NAC de beker wint.
I can see clearly now the rain has gone....quote:Op zondag 15 april 2007 16:43 schreef Tomasso het volgende:
Ik ben voor de terugkeer van Gullit.
Of hij neemt zijn verhuizers meequote:Op zondag 15 april 2007 16:46 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
I can see clearly now the rain has gone....![]()
Vorig jaar was plek 2-5 goed voor Europees voetbal, ondanks verlies in de eerste ronde van de CL-playoffs (AZ en Feyenoord), omdat Ajax de beker won. Nu kan dat volgens mij anders zijn.quote:Op zondag 15 april 2007 16:45 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Nee toch, volgens mij schuift dat Uefa-cup ticket dan door vanuit de 6t/m9 die dan voor het intertoto-ticket spelen. En de 10t/m 14 speelt dan voor een geldbedrag.
Nee, ray heeft gelijk.quote:Op zondag 15 april 2007 16:45 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Nee toch, volgens mij schuift dat Uefa-cup ticket dan door vanuit de 6t/m9 die dan voor het intertoto-ticket spelen. En de 10t/m 14 speelt dan voor een geldbedrag.
Koop eens een nieuwe camera, joh. Lijkt nergens op dit.quote:Op zondag 15 april 2007 16:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Fotos van de vernedering Heracles - Feyenoord staan online op www.fr-fotopage.nl
zit je dan in de perskamer
Probeer het maar te volgen met die kut play-offs. Nu kan je nog hopen op CL als je 5e staat. Terwijl je dan gewoon een zwaar kutseizoen hebt gehad. 6e eindigen is je club kapotmaken, en je supporters vernederen.quote:Op zondag 15 april 2007 16:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Nee, ray heeft gelijk.
Zou wel grappig zijn
Als je normaal 6de was geworden, had je ook geen Europees gehad. Nu word je juist geredt door de play-offs.quote:Op zondag 15 april 2007 16:50 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Probeer het maar te volgen met die kut play-offs. Nu kan je nog hopen op CL als je 5e staat. Terwijl je dan gewoon een zwaar kutseizoen hebt gehad. 6e eindigen is je club kapotmaken, en je supporters vernederen.
Klopt gewoon niks van met die play-offs. Klopt ook niks van Feyenoord. Alles is gewoon kut nu![]()
2-5 is zeker van UEFAcupquote:Op zondag 15 april 2007 16:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als je normaal 6de was geworden, had je ook geen Europees gehad. Nu word je juist geredt door de play-offs.
Volgens mij kan je als 2e-5e nog wel alles mislopen.
Het kan me geen ruk schelen of we nou gered worden door de play-offs. Gebeurde vorig jaar ook met ajax, terwijl AZ gewoon recht had op die voorrondes.quote:Op zondag 15 april 2007 16:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als je normaal 6de was geworden, had je ook geen Europees gehad. Nu word je juist geredt door de play-offs.
quote:Bestel NU het jaaroverzicht 2006-2007 op DVD! Met onder andere terugblikken op de topwedstrijden:
Fc Groningen - Feyenoord (3-0)
Feyenoord - Heracles Almelo (0-0)
Psv - Feyenoord (2-1)
Rkc Waalwijk - Feyenoord (2-2)
Feyenoord - ajax (0-4)
Nec - Feyenoord (4-1)
Fc Utrecht - Feyenoord (2-1)
Feyenoord - Psv (1-1)
Nac Breda - Feyenoord (4-1)
ajax - Feyenoord (4-1)
Fc Twente - Feyenoord (3-0)
Ado Den Haag - Feyenoord (3-3)
Feyenoord - Roda Jc (1-1)
Az - Feyenoord (0-0)
Feyenoord - Willem II (0-0)
Feyenoord - Fc Groningen (0-4)
Heracles Almeo - Feyenoord (4-1)
Bonusmateriaal:
Vv Katwijk - Feyenoord (1-0)
Rkc Waalwijk - Feyenoord (3-2)
-Ook alle gelukte acties van kolkka (goed voor 20 seconde schitterend vermaak)
-En alle tegendoelpunten (met medewerking voor henk timmer,nu 2 extra dvd's)
maar er is nog meer!
-Alle mislukte vrije trappen van pierre! (inclusief die voor de wedstrijd,zonder muur en keeper!)
-Exclusief interview met onze topscorer. 'Ich geh fur die zehn dies tseizoen' (Ik ga voor de 10 dit seizoen).
- De 'progressierap', speciaal ingezongen door de hoofdtrainer.
-Beelden van een zeer zeldzaam fenomeen: trainingen.
Bestel nu op Feyenoord.nl! Wees er snel bij anders is hij uitverkocht!
Dan stapt ie maar lekker 'vrijwillig' opquote:Op zondag 15 april 2007 17:11 schreef BigFire het volgende:
er is geen geld om Koeman te ontslaan
Zou wellicht het beste zijn..... Hij krijgt ze duidelijk niet aan het ballenquote:Op zondag 15 april 2007 17:13 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dan stapt ie maar lekker 'vrijwillig' op![]()
Hij heeft grip op de groep. Mooi, dan is het hierbij duidelijk dat Koeman niet de juiste trainer is voor Feijenoord. Wieberen!quote:Op zondag 15 april 2007 17:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
16:55:25 Koeman: ik heb grip op de groep, op de training gaat het prima, ik heb niet via de spelers of via via gehoord dat de spelers mij niet meer zien zitten.
quote:
Waarover?quote:Op zondag 15 april 2007 17:28 schreef Happel het volgende:
Om acht uur is er een persconferentie bij de Kuip, volgens Radio Rijnmond.
3-6 was eerst toch UEFA?quote:Op zondag 15 april 2007 16:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Willem niet als hoofdtrainerquote:Op zondag 15 april 2007 17:29 schreef BVO het volgende:
[..]
3-6 was eerst toch UEFA?
Nouja, Koeman weg, Bosz weg, WIllem komen. Als het aan mij ligt.
Koeman valt wat te verwijten, Bosz is er voor de langere termijn. Die kan je niet goed beoordelen op driekwart seizoen. Hoewel ik ook geen fan van 'm ben.quote:Op zondag 15 april 2007 17:29 schreef BVO het volgende:
[..]
3-6 was eerst toch UEFA?
Nouja, Koeman weg, Bosz weg, WIllem komen. Als het aan mij ligt.
Bosz verwijt ik niks, maar als hij blijft komt Willemquote:Op zondag 15 april 2007 17:33 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Koeman valt wat te verwijten, Bosz is er voor de langere termijn. Die kan je niet goed beoordelen op driekwart seizoen. Hoewel ik ook geen fan van 'm ben.
Bosz is , samen met Jansen, verantwoordelijk voor het binnenhalen van Kolkka, Huysegems, Tiendalli en Charisteas. Drie bankzitters en een jood. Genoeg redenen om hem nu al een brevet van onvermogen aan te meten.quote:Op zondag 15 april 2007 17:33 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Koeman valt wat te verwijten, Bosz is er voor de langere termijn. Die kan je niet goed beoordelen op driekwart seizoen. Hoewel ik ook geen fan van 'm ben.
ik kijk wel even uit me raam,heb zicht hier vanuit me huis op het maasgebouw.Dus hou wel f in de gaten of er beam wagens staan voor een eventuele live verbinding.quote:Op zondag 15 april 2007 17:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hopelijk zendt Talpa het live uit.
Plus nog talloze domme uitspraken van Bosz, vriendjespolitiek etc.quote:Op zondag 15 april 2007 17:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Bosz is , samen met Jansen, verantwoordelijk voor het binnenhalen van Kolkka, Huysegems, Tiendalli en Charisteas. Drie bankzitters en een jood. Genoeg redenen om hem nu al een brevet van onvermogen aan te meten.
Mwa. Charisteas doet het aardig. Maar de spelers die jij noemt zijn (op Kolkka na) niet te beoordelen tijdens zo'n kutseizoen. Elke speler die op het moment bij Feijenoord speelt kan veel beter. Ook Huysegems en Tiendalli. Dat het maximale niet uit de selectie wordt gehaald valt alleen Koeman te verwijten.quote:Op zondag 15 april 2007 17:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Bosz is , samen met Jansen, verantwoordelijk voor het binnenhalen van Kolkka, Huysegems, Tiendalli en Charisteas. Drie bankzitters en een jood. Genoeg redenen om hem nu al een brevet van onvermogen aan te meten.
Bliksemschigt woont ook naast de Kuipquote:Op zondag 15 april 2007 17:37 schreef Corona1972 het volgende:
[..]
ik kijk wel even uit me raam,heb zicht hier vanuit me huis op het maasgebouw.Dus hou wel f in de gaten of er beam wagens staan voor een eventuele live verbinding.
Ff???zo,jij bent positief ingesteld!!Ben je op cursus bij emile ratelband geweest??tsjakkaaaaa!!!!quote:Op zondag 15 april 2007 17:50 schreef Erasmusch het volgende:
Ach, we hebben alles nog in eigen hand, alleen ff winnen bij Heerenveen
We zetten gewoon ff onze eigen Braziliaan op die Alves, raakt ie geen pepernoot meerquote:Op zondag 15 april 2007 17:51 schreef Corona1972 het volgende:
[..]
Ff???zo,jij bent positief ingesteld!!Ben je op cursus bij emile ratelband geweest??tsjakkaaaaa!!!!
Ff Bahia op alves,nou,dan is Bahia rijp voor het delta ziekenhuis,die wordt gillend wakker in de nacht voor de wedstrijd en na de wedstrijd.quote:Op zondag 15 april 2007 17:53 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
We zetten gewoon ff onze eigen Braziliaan op die Alves, raakt ie geen pepernoot meer
Feyenoord.nlquote:15-04-2007 GEEN PERSCONFERENTIE IN DE KUIP
In tegenstelling tot de berichtgeving op diverse sites heeft er zondagavond geen persconferentie plaats in De Kuip.
Weinig kansquote:Op zondag 15 april 2007 17:56 schreef Corona1972 het volgende:
edit,ik ben out,nu eten en dan zo naar Jurgen Raymann in het Luxor,misschien kan hij me aan het lachen maken op deze rukdag.
ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat Pierre van Hooijdonk vervroegd op non-actief is gesteld in verband met zijn recente uitspraken over het gevoerde beleid van Feyenoord.quote:
Plaatshebben is gewoon Nederlands.quote:Op zondag 15 april 2007 18:04 schreef Jay_Snake het volgende:
Lekker Nederlands zeg....das al net zo goed als het spel
'Heeft plaats' mag ookquote:Op zondag 15 april 2007 18:09 schreef Merkie het volgende:
Neen, iets vindt plaats of heeft plaats gevonden.
Zie linkje hier.quote:Op zondag 15 april 2007 18:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Neen, iets vindt plaats of heeft plaats gevonden.
Ja oké, het is Nederlands, maar niet gebruikelijk. Plaatsvinden is beter.quote:
Laten we nog niet zover in de toekomst kijken. Eerst de korte termijn....we moeten zelf nog van hem af zien te komenquote:Op zondag 15 april 2007 18:15 schreef BobbyHill het volgende:
Zou Koeman nog aan een baan komen na Feijenoord? Ik zou als eerste divisionist al huiverig worden om die man aan het roer te zetten.
overdrijven is ook een vak.quote:Op zondag 15 april 2007 18:15 schreef BobbyHill het volgende:
Zou Koeman nog aan een baan komen na Feijenoord? Ik zou als eerste divisionist al huiverig worden om die man aan het roer te zetten.
quote:Op zondag 15 april 2007 18:18 schreef BB-boy het volgende:
Waarom zou Koeman vertrekken? Meer zit er toch niet in.
Ali Boussaboun heeft toch nog een baantje bij Feyenoord gekregen: website beheerder.quote:
quote:Van Hooijdonk voelt met Koeman mee
ALMELO (ANP) - De 37-jarige Pierre van Hooijdonk houdt het na dit seizoen vol rampspoed bij Feyenoord voor gezien. Ook in een laatste avontuur ergens in een ver buitenland (Australië ofzo) heeft 'Big Pete' bij nader ingezien toch geen trek.
,,Het is nog niet helemaal voor 100 procent zeker, maar de kans dat ik doorga is inderdaad heel klein'', bevestigde hij zondag in Almelo enkele berichten op het internet.
Van Hooijdonk maakte in het duel met Heracles (4-1) als één van de weinige Feyenoorders een gedreven indruk. ,,Het is om moedeloos van te worden. Als je tegen tien nederlagen in de competitie oploopt, ben je dus geen goede ploeg. Als onze trainer zegt dat hij de juiste mentaliteit bij sommige spelers mist, begrijp ik hem wel. Daarover heb ik vorig jaar september al aan de bel getrokken. Veel heeft dat niet geholpen.''
Koeman is een veel te softe trainer zonder ambitie. Hij kan zijn spelers niet motiveren en laat ze alle 15 verdrinken in de ellende. En na elke wedstrijd hetzelfde riedeltje: zijn spelers kunnen niet beter. En dat kunnen ze weldegelijk, alleen hij haalt het er niet uit. Die man weet niets van authoriteit en de absolute wil om te winnen.quote:
Je kan wel lachen, maar feyenoord mag nog blij zijn dat ze zolang om de 5e plaats meedoen met deze zielige selectie. En dan hebben ook nog ongelooflijk veel geluk gehad voor de winterstop.quote:
Je snapt er niets van, ga weg.quote:Op zondag 15 april 2007 18:28 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Je kan wel lachen, maar feyenoord mag nog blij zijn dat ze zolang om de 5e plaats meedoen met deze zielige selectie. En dan hebben ook nog ongelooflijk veel geluk gehad voor de winterstop.
Zolang er geen grote zak geld komt zal iedere volgende trainer falen.
Het is al 1000x in de livetopics, Feyenoordtopics en Koeman moet ontslagen worden topics uitgelegd. Als jij dat weigert te lezen is dat niet mijn probleemquote:Op zondag 15 april 2007 18:30 schreef BB-boy het volgende:
Goed antwoord.
quote:Op zondag 15 april 2007 18:28 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Je kan wel lachen, maar feyenoord mag nog blij zijn dat ze zolang om de 5e plaats meedoen met deze zielige selectie. En dan hebben ook nog ongelooflijk veel geluk gehad voor de winterstop.
Zolang er geen grote zak geld komt zal iedere volgende trainer falen.
Waar lees je dat?quote:Op zondag 15 april 2007 18:37 schreef BB-boy het volgende:
Wel schattig dat jullie hoop hebben voor volgend jaar in ieder geval.
Ga alsjeblieft een andere club lastigvallen met je onwijshedenquote:Op zondag 15 april 2007 18:37 schreef BB-boy het volgende:
Wel schattig dat jullie hoop hebben voor volgend jaar in ieder geval.
Nieuwe trainer nieuwe kansen!!!
Ik had er mee verwacht!quote:Op zondag 15 april 2007 18:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
50 a 60 man verzamelt zich bij de Kuip
Ongeveer 50 a 60 Feyenoord supporters verzamelen zich bij de Kuip, om hun ongenoegen te uiten over de zoveelste blamage. Ook supporters manager Ton Strooband staat bij de Kuip.
Ehm wie anders? We hebben hem een heel seizoen de kans gegeven en hij is ruim GEZAKT! Naast het feit dat hij geen één speler beter heeft gemaakt, de champions league play offs misloopt, heeft hij ook verkeerde spelers gekochtquote:Op zondag 15 april 2007 19:10 schreef Isdatzo het volgende:
OH MIJN GOD![]()
hoe laag kan je afzakken als feyenoord zijnde.. nja en nu niet allemaal koeman de schuld geven hè![]()
![]()
Normaal gaven ze het daar altijd al wegquote:Op zondag 15 april 2007 19:45 schreef Pritt het volgende:
Oktober, November en December zijn de maanden die nog wat opleverde.
ik heb mssn 4 minuten voetbal gehoord, en 28x gekanker over de fucking marathonquote:Op zondag 15 april 2007 20:10 schreef renz0r het volgende:
Joepiefuckingdo!
Hoop op NEC en Heerenveen uit!!
Jezus wat een drama...Luisterde naar Rijnmond, zelfs de presentator werd er gek van
Ja, dat is ook de taak van een keeper hè.quote:Op zondag 15 april 2007 20:28 schreef golfer het volgende:
Henk Timmer heeft er zeker nog 4 uitgehouden, anders was het zomaar 8-1 geworden.
Wil denk ik meer zeggen dat het niet geflatteerd was als het 7-1 of 8-1 wasquote:Op zondag 15 april 2007 20:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, dat is ook de taak van een keeper hè.
Beetje supporter had zich aan de boycot gehouden.quote:Op zondag 15 april 2007 20:20 schreef sanni het volgende:
Logisch gast want de marathon roeleert gewoon meer dan het gestuntel van feyenoord als sportevenement. Zorg anders dat je een uitkaart heb als seizoenkaarthouder zodat je er tenminste
bij kunt zijn ipv als succes-supporter thuis te blijven en te janken voor de radio.[afbeelding]
Cijfertjes maken mij persoonlijk niets uit.quote:Op zondag 15 april 2007 19:19 schreef Superheld het volgende:
Hoeveelste x is het dit seizoen dat jullie met 3 doelpunten verschil verliezen joh
Ton Stroobandquote:Op zondag 15 april 2007 18:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
50 a 60 man verzamelt zich bij de Kuip
Ongeveer 50 a 60 Feyenoord supporters verzamelen zich bij de Kuip, om hun ongenoegen te uiten over de zoveelste blamage. Ook supporters manager Ton Strooband staat bij de Kuip.
Nou, 1-2 verliezen of kansloos met 4-0 eraf gaan is toch wel wat andersquote:Op zondag 15 april 2007 20:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
Cijfertjes maken mij persoonlijk niets uit.
Verlies is verlies.
Hoe zal dat in de play-offs gaanquote:Op zondag 15 april 2007 20:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
Beetje supporter had zich aan de boycot gehouden.
Met pech 2-1 verliezen vind ik minder erg dan zo'n waardeloze 4-1, 4-0 etcquote:Op zondag 15 april 2007 20:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
Cijfertjes maken mij persoonlijk niets uit.
Verlies is verlies.
Was dat niet eerst ook harde kern o.i.d?quote:
4-1.quote:Op zondag 15 april 2007 20:45 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Nou, 1-2 verliezen of kansloos met 4-0 eraf gaan is toch wel wat anders.
Nu heb je tenminste iets om kwaad over te zijn.quote:Op zondag 15 april 2007 20:45 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Met pech 2-1 verliezen vind ik minder erg dan zo'n waardeloze 4-1, 4-0 etc![]()
Hij is ieder geval geen heilig boontje. En dan maar kankeren op onsquote:Op zondag 15 april 2007 20:47 schreef Superheld het volgende:
[..]
Was dat niet eerst ook harde kern o.i.d?
quote:Op zondag 15 april 2007 21:19 schreef pberends het volgende:
Wat een lucky Feyenoord zeg, ze hebben een negatief doelsaldo, maar staan toch mooi 6e. Petje af.
lucky? pure klasse voorinquote:Op zondag 15 april 2007 21:19 schreef pberends het volgende:
Wat een lucky Feyenoord zeg, ze hebben een negatief doelsaldo, maar staan toch mooi 6e. Petje af.
Zoveel leuks mag je niet binnen nemen in een stadion he tegenwoordig.quote:Op zondag 15 april 2007 21:51 schreef PizzaSalami het volgende:
Kerel, koop een fatsoenlijke camera en host je foto's op een normale server.
maar wel wat beters dan dit crapy gevalquote:Op zondag 15 april 2007 21:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zoveel leuks mag je niet binnen nemen in een stadion he tegenwoordig.
dit valt toch wel meequote:Op zondag 15 april 2007 21:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
maar wel wat beters dan dit crapy geval
quote:Op zondag 15 april 2007 22:00 schreef don-diablo het volgende:
wat voor camera gebruik je jorien?
Dat had er zeker in gezeten het was schandelijk slecht, na 20 seconden had Heracles al der 1e kans, en dat terwijl Feyenoord de aftrap genomen had.quote:Op zondag 15 april 2007 20:28 schreef golfer het volgende:
Henk Timmer heeft er zeker nog 4 uitgehouden, anders was het zomaar 8-1 geworden.
Het viel me nog mee dat het maar 1-0 met rust was. echt idd na 20 seconden had het al 1-0 kunnen zijnquote:Op zondag 15 april 2007 22:08 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat had er zeker in gezeten het was schandelijk slecht, na 20 seconden had Heracles al der 1e kans, en dat terwijl Feyenoord de aftrap genomen had.
Ik zat naast de dug out van Feyenoord en heb ze helemaal de tering gescholden, je had die gezichten moeten zien.
ja digitale zoom heb je niet veel aan hequote:Op zondag 15 april 2007 22:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
[afbeelding]
samsung digimax a503
Samsung Digimax A503 kenmerken
• 5 Megapixel
• 5x digitale zoom
digitale zoom is kut,quote:Op zondag 15 april 2007 22:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
[afbeelding]
samsung digimax a503
• 5 Megapixel
• 5x digitale zoom
mjah.quote:Op zondag 15 april 2007 22:12 schreef Luni het volgende:
[..]
digitale zoom is kut,
maar lekker belangrijk allemaal
Iemand?quote:Op zondag 15 april 2007 21:37 schreef JeroenV het volgende:
Is de samenvatting of de goals ergens online te zien?
Hmm ok, jammer...quote:Op zondag 15 april 2007 22:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet, paar feyenoord sites hebben er klachten overgehad van feyenoord
Wil iemand dat nog wel zienquote:Op zondag 15 april 2007 21:37 schreef JeroenV het volgende:
Is de samenvatting of de goals ergens online te zien?
En dan laten ze het op hun eigen site geeneens zienquote:Op zondag 15 april 2007 22:16 schreef jorienvdherik het volgende:
waarschijnlijk niet, paar feyenoord sites hebben er klachten overgehad van feyenoord
Ben ff leuk filmpje uploadenquote:Op zondag 15 april 2007 22:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
En dan laten ze het op hun eigen site geeneens zien![]()
Snap best dat er rechten opzitten , maar ze moeten gewoon de supporters hun werk laten doen![]()
Er zijn wel site 's van andere clubs ( az bijvoorbeeld ) die het gewoon doen , al die kromme regeltjes , als je het op youtube plaatst moet het geen probleem zijn , of ze moeten het verwijderen![]()
Optische zoom is de shit Jorienquote:Op zondag 15 april 2007 22:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
[afbeelding]
samsung digimax a503
• 5 Megapixel
• 5x digitale zoom
quote:Op zondag 15 april 2007 22:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Youtube is echt zo traag met
Uploaded (processing, please wait)![]()
kut mis ik weer. studio voetbal zeker ?quote:Op zondag 15 april 2007 22:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
, nog maar ff wachten dan .
Ik vermaak me nu nog wel ff van beelden bij de Kuip nu op de NOS![]()
Yups.quote:Op zondag 15 april 2007 22:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
kut mis ik weer. studio voetbal zeker ?
yep , morgen is de HHquote:Op zondag 15 april 2007 22:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
kut mis ik weer. studio voetbal zeker ?
ik kijk morgen welquote:Op zondag 15 april 2007 22:49 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
yep , morgen is de HH
Bosz zit in Mexcio op het moment![]()
Welk groepje is dat als ik vragen mag?quote:Op zondag 15 april 2007 22:35 schreef Casual-T het volgende:
Toch wel interessant de 'bijeenkomst' bij de Kuip vanmiddag..
Weer hetzelfde groepje spelers wat blijft staan, erg tekenend voor sommigen..
Pierre van Hooijdonk, Ron Vlaar, Danny Buijs, Royston Drenthe, Henk Timmer, Alfred Schreuder en de trainers Erwin Koeman en Henk Duut namen de moeite naar buiten te komen en spraken bij de autopoort met de vele teleurgestelde supporters.quote:Op zondag 15 april 2007 22:53 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Welk groepje is dat als ik vragen mag?
Zullen we de wat ouderen zijn , en de Nederlanders.quote:Op zondag 15 april 2007 22:53 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Welk groepje is dat als ik vragen mag?
Wil ABN samen met Fortis niet wat stortenquote:Op zondag 15 april 2007 22:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Gewoon een investeerder halen
Ik ben bang dat die, net als Tymochuk, de goede spits toen Kuyt vertrok, de sponsoren die in de rij zouden staan als VdH zou vertrekken, en Giovanni van Bronckhorst, wel nooit zal komenquote:Op zondag 15 april 2007 22:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Gewoon een investeerder halen
Gelul idd, alleen Jong Feyenoord is kut. De A B en C zijn telkens hofleverancier voor Oranje, er worden spelers weggejat door Chelsea en een 16jarig ventje moet meteen de leider spelen in het eerste.quote:Op zondag 15 april 2007 22:56 schreef Tomatenboer het volgende:
De jeugdopleiding van Feyenoord is toch niet zo dramatisch als Hugo Borst zei trouwens?
Daar heb ik toch ook wel een beetje mijn hoop op gevestigd nl.
Je moet toch nog wat lichtpunten zoeken in deze onzekere tijden.
Die gaat echt niet komen als we geen Europees spelenquote:Van Bronckhorst: Ik heb geen haast met transfer
Giovanni van Bronckhorst neemt voorlopig geen beslissing over zijn nabije toekomst.
De middenvelder kent de belangstelling van Feyenoord en andere Nederlandse clubs, maar heeft bij Barcelona nog niet gehoord dat er voor hem geen plaats meer zal zijn.
Heb je al met Frank Rijkaard gesproken?
Van Bronckhorst: ,,Nee. We hebben het nog niet over volgend seizoen gehad. We zijn volop bezig met de competitie en daarin is het spannend genoeg.
,,Dat ik dit jaar een aantal keren op de bank zat, is normaal. Wij roteren bij Barcelona, omdat we een grote, evenwichtige selectie hebben. Maar ik heb 22 keer een basisplek gehad. Daar staan veel mensen misschien niet bij stil. Spelers als Arjen Robben doen bij Chelsea ook niet alle duels mee.’’
Heb je er spijt van dat je eerlijk was over je gevoel voor Feyenoord?
,,Misschien had ik dat in de afgelopen jaren beter voor mijzelf kunnen houden. Ik ben altijd open naar iedereen geweest. Daardoor wilde ik niet liegen als ze vroegen of ik het mooi zou vinden om ooit nog eens terug te keren. Maar er is nu een bijna abnormale druk op mij en Feyenoord komen te liggen, die niet goed is.’’
PSV zoekt een opvolger voor Cocu, Feyenoord heeft routine nodig. Begrijp je de interesse voor jou?
,,Ja, maar met die interesse uit Nederland word ik echt elk jaar geconfronteerd. Ik begrijp ook dat dit de tijd is waarin transfers worden besproken, en waarin de speculaties toenemen. Maar geloof me als ik zeg dat ik met Barcelona nog niets heb besproken. Afgelopen december is op initiatief van de club mijn contract nog met een jaar verlengd.’’
Hoe zit het met je afkeer van trainingskampen?
,,Ik speel al bijna veertien seizoenen topvoetbal. Ik ben wel wat gewend, maar juist bij Barcelona gaan we voor een thuiswedstrijd niet eens in trainingskamp en bij uitwedstrijden alleen de avond ervoor. Dus daar heb ik geen problemen mee. Bij het Nederlands elftal zit je soms tien dagen in een hotel. Dat heb je nu eenmaal als topvoetballer.’’
Tien had het er net over dat zijn zaakwaarnemer het verhaal ontkent, maar ja dat doen ze wel vakerquote:Op zondag 15 april 2007 23:13 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Die gaat echt niet komen als we geen Europees spelen
Zowel nog nietquote:Op zondag 15 april 2007 23:13 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Die gaat echt niet komen als we geen Europees spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |