Liever eerste 5 natuurlijk, want die playoffs om plek 6 gaan wij echt niet winnen hoor.quote:Op zondag 15 april 2007 16:37 schreef RayMania het volgende:
Wat zien de Feyenoord supporters liever; zich bij de eerste vijf plaatsen en eindigen met UEFA Cup, of eindigen tussen #6 - #9, en playoffs winnen voor UEFA? Beide zelfde 'beloning'.
Bij de eerste vijf natuurlijk. Maar het is allemaal niet relevant, ze halen het toch niet. Zowel play-offs als UEFA.quote:Op zondag 15 april 2007 16:37 schreef RayMania het volgende:
Wat zien de Feyenoord supporters liever; zich bij de eerste vijf plaatsen en eindigen met UEFA Cup, of eindigen tussen #6 - #9, en playoffs winnen voor UEFA? Beide zelfde 'beloning'.
Dat woord kent Feyenoord niet meer.quote:Op zondag 15 april 2007 16:37 schreef RayMania het volgende:
Net alsof ze die POs 6-9 zouden winnnenquote:Op zondag 15 april 2007 16:37 schreef RayMania het volgende:
bij de eerste 5 en dan CLquote:Op zondag 15 april 2007 16:37 schreef RayMania het volgende:
quote:Op zondag 15 april 2007 16:37 schreef Messenga het volgende:
Feyenoord nog gevoetbald? Ik heb het gemist voor vandaag.
moet je niet in Almelo zitten?quote:Op zondag 15 april 2007 16:37 schreef jorienvdherik het volgende:
koeman rot op
Ik zie liever een Feyenoord waar nu opnieuw schoongemaakt gaat worden.quote:Op zondag 15 april 2007 16:37 schreef RayMania het volgende:
Liever 4-1 eerlijk gezegd.quote:Op zondag 15 april 2007 16:40 schreef Maikalo het volgende:
Het ergste is gewoon dat het me totaal koud laat of het nou 2-1 of 4-1 is![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 16:40 schreef Maikalo het volgende:
Het ergste is gewoon dat het me totaal koud laat of het nou 2-1 of 4-1 is![]()
Volgens mij zit ie in de perskamerquote:Op zondag 15 april 2007 16:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
moet je niet in Almelo zitten?
Als Feyenoord dit seizoen verliest doen ze het wel steeds met minimaal 3 doelpunten, dus dit ligt wel weer in diezelfde lijn.quote:Op zondag 15 april 2007 16:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Liever 4-1 eerlijk gezegd.Bij die 2-1 zou het weer 'pech' zijn geweest. Die 4-1 laat zien dat het totale bagger is.
Bij de beste 5 eindigen natuurlijk.quote:Op zondag 15 april 2007 16:37 schreef RayMania het volgende:
Bizar.quote:Op zondag 15 april 2007 16:42 schreef Happel het volgende:
Koeman net: 'We hebben iets afgedwongen de tweede helft.'
Ja, een plek voor de playoffs voor UEFA Cup.quote:Op zondag 15 april 2007 16:42 schreef Happel het volgende:
Koeman net: 'We hebben iets afgedwongen de tweede helft.'
Nee toch, volgens mij schuift dat Uefa-cup ticket dan door vanuit de 6t/m9 die dan voor het intertoto-ticket spelen. En de 10t/m 14 speelt dan voor een geldbedrag.quote:Op zondag 15 april 2007 16:43 schreef RayMania het volgende:
Er is volgens mij ook nog een kans dat de verliezer van de CL-playoffs met niks eindigt, als of RKC, of NAC de beker wint.
I can see clearly now the rain has gone....quote:Op zondag 15 april 2007 16:43 schreef Tomasso het volgende:
Ik ben voor de terugkeer van Gullit.
Of hij neemt zijn verhuizers meequote:Op zondag 15 april 2007 16:46 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
I can see clearly now the rain has gone....![]()
Vorig jaar was plek 2-5 goed voor Europees voetbal, ondanks verlies in de eerste ronde van de CL-playoffs (AZ en Feyenoord), omdat Ajax de beker won. Nu kan dat volgens mij anders zijn.quote:Op zondag 15 april 2007 16:45 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Nee toch, volgens mij schuift dat Uefa-cup ticket dan door vanuit de 6t/m9 die dan voor het intertoto-ticket spelen. En de 10t/m 14 speelt dan voor een geldbedrag.
Nee, ray heeft gelijk.quote:Op zondag 15 april 2007 16:45 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Nee toch, volgens mij schuift dat Uefa-cup ticket dan door vanuit de 6t/m9 die dan voor het intertoto-ticket spelen. En de 10t/m 14 speelt dan voor een geldbedrag.
Koop eens een nieuwe camera, joh. Lijkt nergens op dit.quote:Op zondag 15 april 2007 16:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Fotos van de vernedering Heracles - Feyenoord staan online op www.fr-fotopage.nl
zit je dan in de perskamer
Probeer het maar te volgen met die kut play-offs. Nu kan je nog hopen op CL als je 5e staat. Terwijl je dan gewoon een zwaar kutseizoen hebt gehad. 6e eindigen is je club kapotmaken, en je supporters vernederen.quote:Op zondag 15 april 2007 16:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Nee, ray heeft gelijk.
Zou wel grappig zijn
Als je normaal 6de was geworden, had je ook geen Europees gehad. Nu word je juist geredt door de play-offs.quote:Op zondag 15 april 2007 16:50 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Probeer het maar te volgen met die kut play-offs. Nu kan je nog hopen op CL als je 5e staat. Terwijl je dan gewoon een zwaar kutseizoen hebt gehad. 6e eindigen is je club kapotmaken, en je supporters vernederen.
Klopt gewoon niks van met die play-offs. Klopt ook niks van Feyenoord. Alles is gewoon kut nu![]()
2-5 is zeker van UEFAcupquote:Op zondag 15 april 2007 16:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als je normaal 6de was geworden, had je ook geen Europees gehad. Nu word je juist geredt door de play-offs.
Volgens mij kan je als 2e-5e nog wel alles mislopen.
Het kan me geen ruk schelen of we nou gered worden door de play-offs. Gebeurde vorig jaar ook met ajax, terwijl AZ gewoon recht had op die voorrondes.quote:Op zondag 15 april 2007 16:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als je normaal 6de was geworden, had je ook geen Europees gehad. Nu word je juist geredt door de play-offs.
Volgens mij kan je als 2e-5e nog wel alles mislopen.
quote:Bestel NU het jaaroverzicht 2006-2007 op DVD! Met onder andere terugblikken op de topwedstrijden:
Fc Groningen - Feyenoord (3-0)
Feyenoord - Heracles Almelo (0-0)
Psv - Feyenoord (2-1)
Rkc Waalwijk - Feyenoord (2-2)
Feyenoord - ajax (0-4)
Nec - Feyenoord (4-1)
Fc Utrecht - Feyenoord (2-1)
Feyenoord - Psv (1-1)
Nac Breda - Feyenoord (4-1)
ajax - Feyenoord (4-1)
Fc Twente - Feyenoord (3-0)
Ado Den Haag - Feyenoord (3-3)
Feyenoord - Roda Jc (1-1)
Az - Feyenoord (0-0)
Feyenoord - Willem II (0-0)
Feyenoord - Fc Groningen (0-4)
Heracles Almeo - Feyenoord (4-1)
Bonusmateriaal:
Vv Katwijk - Feyenoord (1-0)
Rkc Waalwijk - Feyenoord (3-2)
-Ook alle gelukte acties van kolkka (goed voor 20 seconde schitterend vermaak)
-En alle tegendoelpunten (met medewerking voor henk timmer,nu 2 extra dvd's)
maar er is nog meer!
-Alle mislukte vrije trappen van pierre! (inclusief die voor de wedstrijd,zonder muur en keeper!)
-Exclusief interview met onze topscorer. 'Ich geh fur die zehn dies tseizoen' (Ik ga voor de 10 dit seizoen).
- De 'progressierap', speciaal ingezongen door de hoofdtrainer.
-Beelden van een zeer zeldzaam fenomeen: trainingen.
Bestel nu op Feyenoord.nl! Wees er snel bij anders is hij uitverkocht!
Dan stapt ie maar lekker 'vrijwillig' opquote:Op zondag 15 april 2007 17:11 schreef BigFire het volgende:
er is geen geld om Koeman te ontslaan
Zou wellicht het beste zijn..... Hij krijgt ze duidelijk niet aan het ballenquote:Op zondag 15 april 2007 17:13 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dan stapt ie maar lekker 'vrijwillig' op![]()
Hij heeft grip op de groep. Mooi, dan is het hierbij duidelijk dat Koeman niet de juiste trainer is voor Feijenoord. Wieberen!quote:Op zondag 15 april 2007 17:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
16:55:25 Koeman: ik heb grip op de groep, op de training gaat het prima, ik heb niet via de spelers of via via gehoord dat de spelers mij niet meer zien zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |