Je hebt het over Heracles neem ik aanquote:
Nee, de 1-1quote:Op zondag 15 april 2007 16:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je hebt het over Heracles neem ik aan![]()
Idd, met deze spelersgroep is dit het maximale.quote:Op zondag 15 april 2007 16:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, de 1-1Die 2-1 is niks aan te doen, meer zat er gewoon niet in.
Ach, dat zal wel meevallen. Alleen de hooligans zorgen voor de onrust en het feit dat de club naar de klote gaat. Als ik tenminste de rest van de Feijenoordfans mag gelovenquote:Op zondag 15 april 2007 16:15 schreef ruud_fr het volgende:
kan weer gezellig worden als de spelersbus aankomt in Rotterdam
En Talpa.quote:Op zondag 15 april 2007 16:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Ach, dat zal wel meevallen. Alleen de hooligans zorgen voor de onrust en het feit dat de club naar de klote gaat. Als ik tenminste de rest van de Feijenoordfans mag geloven
quote:Op zondag 15 april 2007 16:21 schreef Tomasso het volgende:
Feyenoord heeft onder embarlijke omstandigheden alles gedaan wat het kon, maar Heracles heeft gewoon te veel toppers. Het lag aan het veld en de scheids was tegen ons.
Tot de 6e plek ongeveer. Om en nabij.quote:Op zondag 15 april 2007 16:27 schreef JohannesPaulus het volgende:
Erwin Koeman rot op!![]()
En dit zeg ik als ajacied, hoe diep is Feyenoord dan wel niet gezakt?![]()
Nog niet diep genoeg, aangezien ze nogsteeds in de Eredivisie zittenquote:Op zondag 15 april 2007 16:27 schreef JohannesPaulus het volgende:
Erwin Koeman rot op!![]()
En dit zeg ik als ajacied, hoe diep is Feyenoord dan wel niet gezakt?![]()
Welke Ajacied wil nou zonder de twee wedstrijden die er echt toedoen?quote:Op zondag 15 april 2007 16:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nog niet diep genoeg, aangezien ze nogsteeds in de Eredivisie zitten![]()
Wat ben jij nou voor nep-Ajacied![]()
niets, Koeman blijft op z'n plek en alles blijft bij het oudequote:Op zondag 15 april 2007 16:29 schreef Pritt het volgende:
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren in de loop van de dag en de komende dagen.
Lekker waven zondagquote:Op zondag 15 april 2007 16:29 schreef ruud_fr het volgende:
de schade is beperkt gebleven, dit keer een marge van 3
fantastisch, ga zo door
Ik bedoel, wat moet je nou met een trainer die zich druk maakt om de resultaten.quote:Op zondag 15 april 2007 16:31 schreef Tomasso het volgende:
Koeman. De man blijft zo rustig onder deze ontzettend moeilijke omstandigheden. Een zegen voor Feyenoord.
Waarschijnlijk vooral een hoop gezeik over 'nepsupporters' die niet al te genuanceerd verhaal komen halen.quote:Op zondag 15 april 2007 16:29 schreef Pritt het volgende:
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren in de loop van de dag en de komende dagen.
E. Koeman out, R. Koeman in?quote:Op zondag 15 april 2007 16:31 schreef Black-Death het volgende:
Koeman maar weg?
Ja!quote:Op zondag 15 april 2007 16:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Welke Ajacied wil nou zonder de twee wedstrijden die er echt toedoen?
Winnen van Feyenoord is geen prestatie meer in deze dagen.quote:Op zondag 15 april 2007 16:32 schreef JohannesPaulus het volgende:
[..]
Ja!En stel nou dat Ajax niet kampioen wordt, dan kunnen ze als troostprijs Feyenoord met 9-1 oprollen in de playoffs
![]()
Niet echt nee.quote:Op zondag 15 april 2007 16:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Winnen van Feyenoord is geen prestatie meer in deze dagen.
En...zoals het er nu naar uitziet speelt Feyenoord niet eens in de play-offs.quote:Op zondag 15 april 2007 16:32 schreef JohannesPaulus het volgende:
[..]
Ja!En stel nou dat Ajax niet kampioen wordt, dan kunnen ze als troostprijs Feyenoord met 9-1 oprollen in de playoffs
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |