quote:
Waarover?quote:Op zondag 15 april 2007 17:28 schreef Happel het volgende:
Om acht uur is er een persconferentie bij de Kuip, volgens Radio Rijnmond.
3-6 was eerst toch UEFA?quote:Op zondag 15 april 2007 16:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als je normaal 6de was geworden, had je ook geen Europees gehad. Nu word je juist geredt door de play-offs.
Volgens mij kan je als 2e-5e nog wel alles mislopen.
Willem niet als hoofdtrainerquote:Op zondag 15 april 2007 17:29 schreef BVO het volgende:
[..]
3-6 was eerst toch UEFA?
Nouja, Koeman weg, Bosz weg, WIllem komen. Als het aan mij ligt.
Koeman valt wat te verwijten, Bosz is er voor de langere termijn. Die kan je niet goed beoordelen op driekwart seizoen. Hoewel ik ook geen fan van 'm ben.quote:Op zondag 15 april 2007 17:29 schreef BVO het volgende:
[..]
3-6 was eerst toch UEFA?
Nouja, Koeman weg, Bosz weg, WIllem komen. Als het aan mij ligt.
Bosz verwijt ik niks, maar als hij blijft komt Willemquote:Op zondag 15 april 2007 17:33 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Koeman valt wat te verwijten, Bosz is er voor de langere termijn. Die kan je niet goed beoordelen op driekwart seizoen. Hoewel ik ook geen fan van 'm ben.
Bosz is , samen met Jansen, verantwoordelijk voor het binnenhalen van Kolkka, Huysegems, Tiendalli en Charisteas. Drie bankzitters en een jood. Genoeg redenen om hem nu al een brevet van onvermogen aan te meten.quote:Op zondag 15 april 2007 17:33 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Koeman valt wat te verwijten, Bosz is er voor de langere termijn. Die kan je niet goed beoordelen op driekwart seizoen. Hoewel ik ook geen fan van 'm ben.
ik kijk wel even uit me raam,heb zicht hier vanuit me huis op het maasgebouw.Dus hou wel f in de gaten of er beam wagens staan voor een eventuele live verbinding.quote:Op zondag 15 april 2007 17:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hopelijk zendt Talpa het live uit.
Plus nog talloze domme uitspraken van Bosz, vriendjespolitiek etc.quote:Op zondag 15 april 2007 17:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Bosz is , samen met Jansen, verantwoordelijk voor het binnenhalen van Kolkka, Huysegems, Tiendalli en Charisteas. Drie bankzitters en een jood. Genoeg redenen om hem nu al een brevet van onvermogen aan te meten.
Mwa. Charisteas doet het aardig. Maar de spelers die jij noemt zijn (op Kolkka na) niet te beoordelen tijdens zo'n kutseizoen. Elke speler die op het moment bij Feijenoord speelt kan veel beter. Ook Huysegems en Tiendalli. Dat het maximale niet uit de selectie wordt gehaald valt alleen Koeman te verwijten.quote:Op zondag 15 april 2007 17:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Bosz is , samen met Jansen, verantwoordelijk voor het binnenhalen van Kolkka, Huysegems, Tiendalli en Charisteas. Drie bankzitters en een jood. Genoeg redenen om hem nu al een brevet van onvermogen aan te meten.
Bliksemschigt woont ook naast de Kuipquote:Op zondag 15 april 2007 17:37 schreef Corona1972 het volgende:
[..]
ik kijk wel even uit me raam,heb zicht hier vanuit me huis op het maasgebouw.Dus hou wel f in de gaten of er beam wagens staan voor een eventuele live verbinding.
Ff???zo,jij bent positief ingesteld!!Ben je op cursus bij emile ratelband geweest??tsjakkaaaaa!!!!quote:Op zondag 15 april 2007 17:50 schreef Erasmusch het volgende:
Ach, we hebben alles nog in eigen hand, alleen ff winnen bij Heerenveen
We zetten gewoon ff onze eigen Braziliaan op die Alves, raakt ie geen pepernoot meerquote:Op zondag 15 april 2007 17:51 schreef Corona1972 het volgende:
[..]
Ff???zo,jij bent positief ingesteld!!Ben je op cursus bij emile ratelband geweest??tsjakkaaaaa!!!!
Ff Bahia op alves,nou,dan is Bahia rijp voor het delta ziekenhuis,die wordt gillend wakker in de nacht voor de wedstrijd en na de wedstrijd.quote:Op zondag 15 april 2007 17:53 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
We zetten gewoon ff onze eigen Braziliaan op die Alves, raakt ie geen pepernoot meer
Feyenoord.nlquote:15-04-2007 GEEN PERSCONFERENTIE IN DE KUIP
In tegenstelling tot de berichtgeving op diverse sites heeft er zondagavond geen persconferentie plaats in De Kuip.
Weinig kansquote:Op zondag 15 april 2007 17:56 schreef Corona1972 het volgende:
edit,ik ben out,nu eten en dan zo naar Jurgen Raymann in het Luxor,misschien kan hij me aan het lachen maken op deze rukdag.
ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat Pierre van Hooijdonk vervroegd op non-actief is gesteld in verband met zijn recente uitspraken over het gevoerde beleid van Feyenoord.quote:
Plaatshebben is gewoon Nederlands.quote:Op zondag 15 april 2007 18:04 schreef Jay_Snake het volgende:
Lekker Nederlands zeg....das al net zo goed als het spel
'Heeft plaats' mag ookquote:Op zondag 15 april 2007 18:09 schreef Merkie het volgende:
Neen, iets vindt plaats of heeft plaats gevonden.
Zie linkje hier.quote:Op zondag 15 april 2007 18:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Neen, iets vindt plaats of heeft plaats gevonden.
Ja oké, het is Nederlands, maar niet gebruikelijk. Plaatsvinden is beter.quote:
Laten we nog niet zover in de toekomst kijken. Eerst de korte termijn....we moeten zelf nog van hem af zien te komenquote:Op zondag 15 april 2007 18:15 schreef BobbyHill het volgende:
Zou Koeman nog aan een baan komen na Feijenoord? Ik zou als eerste divisionist al huiverig worden om die man aan het roer te zetten.
overdrijven is ook een vak.quote:Op zondag 15 april 2007 18:15 schreef BobbyHill het volgende:
Zou Koeman nog aan een baan komen na Feijenoord? Ik zou als eerste divisionist al huiverig worden om die man aan het roer te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |