quote:Op zondag 15 april 2007 18:18 schreef BB-boy het volgende:
Waarom zou Koeman vertrekken? Meer zit er toch niet in.
Ali Boussaboun heeft toch nog een baantje bij Feyenoord gekregen: website beheerder.quote:
quote:Van Hooijdonk voelt met Koeman mee
ALMELO (ANP) - De 37-jarige Pierre van Hooijdonk houdt het na dit seizoen vol rampspoed bij Feyenoord voor gezien. Ook in een laatste avontuur ergens in een ver buitenland (Australië ofzo) heeft 'Big Pete' bij nader ingezien toch geen trek.
,,Het is nog niet helemaal voor 100 procent zeker, maar de kans dat ik doorga is inderdaad heel klein'', bevestigde hij zondag in Almelo enkele berichten op het internet.
Van Hooijdonk maakte in het duel met Heracles (4-1) als één van de weinige Feyenoorders een gedreven indruk. ,,Het is om moedeloos van te worden. Als je tegen tien nederlagen in de competitie oploopt, ben je dus geen goede ploeg. Als onze trainer zegt dat hij de juiste mentaliteit bij sommige spelers mist, begrijp ik hem wel. Daarover heb ik vorig jaar september al aan de bel getrokken. Veel heeft dat niet geholpen.''
Koeman is een veel te softe trainer zonder ambitie. Hij kan zijn spelers niet motiveren en laat ze alle 15 verdrinken in de ellende. En na elke wedstrijd hetzelfde riedeltje: zijn spelers kunnen niet beter. En dat kunnen ze weldegelijk, alleen hij haalt het er niet uit. Die man weet niets van authoriteit en de absolute wil om te winnen.quote:
Je kan wel lachen, maar feyenoord mag nog blij zijn dat ze zolang om de 5e plaats meedoen met deze zielige selectie. En dan hebben ook nog ongelooflijk veel geluk gehad voor de winterstop.quote:
Je snapt er niets van, ga weg.quote:Op zondag 15 april 2007 18:28 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Je kan wel lachen, maar feyenoord mag nog blij zijn dat ze zolang om de 5e plaats meedoen met deze zielige selectie. En dan hebben ook nog ongelooflijk veel geluk gehad voor de winterstop.
Zolang er geen grote zak geld komt zal iedere volgende trainer falen.
Het is al 1000x in de livetopics, Feyenoordtopics en Koeman moet ontslagen worden topics uitgelegd. Als jij dat weigert te lezen is dat niet mijn probleemquote:Op zondag 15 april 2007 18:30 schreef BB-boy het volgende:
Goed antwoord.
quote:Op zondag 15 april 2007 18:28 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Je kan wel lachen, maar feyenoord mag nog blij zijn dat ze zolang om de 5e plaats meedoen met deze zielige selectie. En dan hebben ook nog ongelooflijk veel geluk gehad voor de winterstop.
Zolang er geen grote zak geld komt zal iedere volgende trainer falen.
Waar lees je dat?quote:Op zondag 15 april 2007 18:37 schreef BB-boy het volgende:
Wel schattig dat jullie hoop hebben voor volgend jaar in ieder geval.
Ga alsjeblieft een andere club lastigvallen met je onwijshedenquote:Op zondag 15 april 2007 18:37 schreef BB-boy het volgende:
Wel schattig dat jullie hoop hebben voor volgend jaar in ieder geval.
Nieuwe trainer nieuwe kansen!!!
Ik had er mee verwacht!quote:Op zondag 15 april 2007 18:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
50 a 60 man verzamelt zich bij de Kuip
Ongeveer 50 a 60 Feyenoord supporters verzamelen zich bij de Kuip, om hun ongenoegen te uiten over de zoveelste blamage. Ook supporters manager Ton Strooband staat bij de Kuip.
Ehm wie anders? We hebben hem een heel seizoen de kans gegeven en hij is ruim GEZAKT! Naast het feit dat hij geen één speler beter heeft gemaakt, de champions league play offs misloopt, heeft hij ook verkeerde spelers gekochtquote:Op zondag 15 april 2007 19:10 schreef Isdatzo het volgende:
OH MIJN GOD![]()
hoe laag kan je afzakken als feyenoord zijnde.. nja en nu niet allemaal koeman de schuld geven hè![]()
![]()
Normaal gaven ze het daar altijd al wegquote:Op zondag 15 april 2007 19:45 schreef Pritt het volgende:
Oktober, November en December zijn de maanden die nog wat opleverde.
ik heb mssn 4 minuten voetbal gehoord, en 28x gekanker over de fucking marathonquote:Op zondag 15 april 2007 20:10 schreef renz0r het volgende:
Joepiefuckingdo!
Hoop op NEC en Heerenveen uit!!
Jezus wat een drama...Luisterde naar Rijnmond, zelfs de presentator werd er gek van
Ja, dat is ook de taak van een keeper hè.quote:Op zondag 15 april 2007 20:28 schreef golfer het volgende:
Henk Timmer heeft er zeker nog 4 uitgehouden, anders was het zomaar 8-1 geworden.
Wil denk ik meer zeggen dat het niet geflatteerd was als het 7-1 of 8-1 wasquote:Op zondag 15 april 2007 20:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, dat is ook de taak van een keeper hè.
Beetje supporter had zich aan de boycot gehouden.quote:Op zondag 15 april 2007 20:20 schreef sanni het volgende:
Logisch gast want de marathon roeleert gewoon meer dan het gestuntel van feyenoord als sportevenement. Zorg anders dat je een uitkaart heb als seizoenkaarthouder zodat je er tenminste
bij kunt zijn ipv als succes-supporter thuis te blijven en te janken voor de radio.[afbeelding]
Cijfertjes maken mij persoonlijk niets uit.quote:Op zondag 15 april 2007 19:19 schreef Superheld het volgende:
Hoeveelste x is het dit seizoen dat jullie met 3 doelpunten verschil verliezen joh
Ton Stroobandquote:Op zondag 15 april 2007 18:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
50 a 60 man verzamelt zich bij de Kuip
Ongeveer 50 a 60 Feyenoord supporters verzamelen zich bij de Kuip, om hun ongenoegen te uiten over de zoveelste blamage. Ook supporters manager Ton Strooband staat bij de Kuip.
Nou, 1-2 verliezen of kansloos met 4-0 eraf gaan is toch wel wat andersquote:Op zondag 15 april 2007 20:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
Cijfertjes maken mij persoonlijk niets uit.
Verlies is verlies.
Hoe zal dat in de play-offs gaanquote:Op zondag 15 april 2007 20:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
Beetje supporter had zich aan de boycot gehouden.
Met pech 2-1 verliezen vind ik minder erg dan zo'n waardeloze 4-1, 4-0 etcquote:Op zondag 15 april 2007 20:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
Cijfertjes maken mij persoonlijk niets uit.
Verlies is verlies.
Was dat niet eerst ook harde kern o.i.d?quote:
4-1.quote:Op zondag 15 april 2007 20:45 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Nou, 1-2 verliezen of kansloos met 4-0 eraf gaan is toch wel wat anders.
Nu heb je tenminste iets om kwaad over te zijn.quote:Op zondag 15 april 2007 20:45 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Met pech 2-1 verliezen vind ik minder erg dan zo'n waardeloze 4-1, 4-0 etc![]()
Hij is ieder geval geen heilig boontje. En dan maar kankeren op onsquote:Op zondag 15 april 2007 20:47 schreef Superheld het volgende:
[..]
Was dat niet eerst ook harde kern o.i.d?
quote:Op zondag 15 april 2007 21:19 schreef pberends het volgende:
Wat een lucky Feyenoord zeg, ze hebben een negatief doelsaldo, maar staan toch mooi 6e. Petje af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |