lucky? pure klasse voorinquote:Op zondag 15 april 2007 21:19 schreef pberends het volgende:
Wat een lucky Feyenoord zeg, ze hebben een negatief doelsaldo, maar staan toch mooi 6e. Petje af.
Zoveel leuks mag je niet binnen nemen in een stadion he tegenwoordig.quote:Op zondag 15 april 2007 21:51 schreef PizzaSalami het volgende:
Kerel, koop een fatsoenlijke camera en host je foto's op een normale server.
maar wel wat beters dan dit crapy gevalquote:Op zondag 15 april 2007 21:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zoveel leuks mag je niet binnen nemen in een stadion he tegenwoordig.
dit valt toch wel meequote:Op zondag 15 april 2007 21:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
maar wel wat beters dan dit crapy geval
quote:Op zondag 15 april 2007 22:00 schreef don-diablo het volgende:
wat voor camera gebruik je jorien?
Dat had er zeker in gezeten het was schandelijk slecht, na 20 seconden had Heracles al der 1e kans, en dat terwijl Feyenoord de aftrap genomen had.quote:Op zondag 15 april 2007 20:28 schreef golfer het volgende:
Henk Timmer heeft er zeker nog 4 uitgehouden, anders was het zomaar 8-1 geworden.
Het viel me nog mee dat het maar 1-0 met rust was. echt idd na 20 seconden had het al 1-0 kunnen zijnquote:Op zondag 15 april 2007 22:08 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat had er zeker in gezeten het was schandelijk slecht, na 20 seconden had Heracles al der 1e kans, en dat terwijl Feyenoord de aftrap genomen had.
Ik zat naast de dug out van Feyenoord en heb ze helemaal de tering gescholden, je had die gezichten moeten zien.
ja digitale zoom heb je niet veel aan hequote:Op zondag 15 april 2007 22:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
[afbeelding]
samsung digimax a503
Samsung Digimax A503 kenmerken
• 5 Megapixel
• 5x digitale zoom
digitale zoom is kut,quote:Op zondag 15 april 2007 22:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
[afbeelding]
samsung digimax a503
• 5 Megapixel
• 5x digitale zoom
mjah.quote:Op zondag 15 april 2007 22:12 schreef Luni het volgende:
[..]
digitale zoom is kut,
maar lekker belangrijk allemaal
Iemand?quote:Op zondag 15 april 2007 21:37 schreef JeroenV het volgende:
Is de samenvatting of de goals ergens online te zien?
Hmm ok, jammer...quote:Op zondag 15 april 2007 22:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet, paar feyenoord sites hebben er klachten overgehad van feyenoord
Wil iemand dat nog wel zienquote:Op zondag 15 april 2007 21:37 schreef JeroenV het volgende:
Is de samenvatting of de goals ergens online te zien?
En dan laten ze het op hun eigen site geeneens zienquote:Op zondag 15 april 2007 22:16 schreef jorienvdherik het volgende:
waarschijnlijk niet, paar feyenoord sites hebben er klachten overgehad van feyenoord
Ben ff leuk filmpje uploadenquote:Op zondag 15 april 2007 22:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
En dan laten ze het op hun eigen site geeneens zien![]()
Snap best dat er rechten opzitten , maar ze moeten gewoon de supporters hun werk laten doen![]()
Er zijn wel site 's van andere clubs ( az bijvoorbeeld ) die het gewoon doen , al die kromme regeltjes , als je het op youtube plaatst moet het geen probleem zijn , of ze moeten het verwijderen![]()
Optische zoom is de shit Jorienquote:Op zondag 15 april 2007 22:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
[afbeelding]
samsung digimax a503
• 5 Megapixel
• 5x digitale zoom
quote:Op zondag 15 april 2007 22:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Youtube is echt zo traag met
Uploaded (processing, please wait)![]()
kut mis ik weer. studio voetbal zeker ?quote:Op zondag 15 april 2007 22:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
, nog maar ff wachten dan .
Ik vermaak me nu nog wel ff van beelden bij de Kuip nu op de NOS![]()
Yups.quote:Op zondag 15 april 2007 22:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
kut mis ik weer. studio voetbal zeker ?
yep , morgen is de HHquote:Op zondag 15 april 2007 22:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
kut mis ik weer. studio voetbal zeker ?
ik kijk morgen welquote:Op zondag 15 april 2007 22:49 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
yep , morgen is de HH
Bosz zit in Mexcio op het moment![]()
Welk groepje is dat als ik vragen mag?quote:Op zondag 15 april 2007 22:35 schreef Casual-T het volgende:
Toch wel interessant de 'bijeenkomst' bij de Kuip vanmiddag..
Weer hetzelfde groepje spelers wat blijft staan, erg tekenend voor sommigen..
Pierre van Hooijdonk, Ron Vlaar, Danny Buijs, Royston Drenthe, Henk Timmer, Alfred Schreuder en de trainers Erwin Koeman en Henk Duut namen de moeite naar buiten te komen en spraken bij de autopoort met de vele teleurgestelde supporters.quote:Op zondag 15 april 2007 22:53 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Welk groepje is dat als ik vragen mag?
Zullen we de wat ouderen zijn , en de Nederlanders.quote:Op zondag 15 april 2007 22:53 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Welk groepje is dat als ik vragen mag?
Wil ABN samen met Fortis niet wat stortenquote:Op zondag 15 april 2007 22:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Gewoon een investeerder halen
Ik ben bang dat die, net als Tymochuk, de goede spits toen Kuyt vertrok, de sponsoren die in de rij zouden staan als VdH zou vertrekken, en Giovanni van Bronckhorst, wel nooit zal komenquote:Op zondag 15 april 2007 22:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Gewoon een investeerder halen
Gelul idd, alleen Jong Feyenoord is kut. De A B en C zijn telkens hofleverancier voor Oranje, er worden spelers weggejat door Chelsea en een 16jarig ventje moet meteen de leider spelen in het eerste.quote:Op zondag 15 april 2007 22:56 schreef Tomatenboer het volgende:
De jeugdopleiding van Feyenoord is toch niet zo dramatisch als Hugo Borst zei trouwens?
Daar heb ik toch ook wel een beetje mijn hoop op gevestigd nl.
Je moet toch nog wat lichtpunten zoeken in deze onzekere tijden.
Die gaat echt niet komen als we geen Europees spelenquote:Van Bronckhorst: Ik heb geen haast met transfer
Giovanni van Bronckhorst neemt voorlopig geen beslissing over zijn nabije toekomst.
De middenvelder kent de belangstelling van Feyenoord en andere Nederlandse clubs, maar heeft bij Barcelona nog niet gehoord dat er voor hem geen plaats meer zal zijn.
Heb je al met Frank Rijkaard gesproken?
Van Bronckhorst: ,,Nee. We hebben het nog niet over volgend seizoen gehad. We zijn volop bezig met de competitie en daarin is het spannend genoeg.
,,Dat ik dit jaar een aantal keren op de bank zat, is normaal. Wij roteren bij Barcelona, omdat we een grote, evenwichtige selectie hebben. Maar ik heb 22 keer een basisplek gehad. Daar staan veel mensen misschien niet bij stil. Spelers als Arjen Robben doen bij Chelsea ook niet alle duels mee.’’
Heb je er spijt van dat je eerlijk was over je gevoel voor Feyenoord?
,,Misschien had ik dat in de afgelopen jaren beter voor mijzelf kunnen houden. Ik ben altijd open naar iedereen geweest. Daardoor wilde ik niet liegen als ze vroegen of ik het mooi zou vinden om ooit nog eens terug te keren. Maar er is nu een bijna abnormale druk op mij en Feyenoord komen te liggen, die niet goed is.’’
PSV zoekt een opvolger voor Cocu, Feyenoord heeft routine nodig. Begrijp je de interesse voor jou?
,,Ja, maar met die interesse uit Nederland word ik echt elk jaar geconfronteerd. Ik begrijp ook dat dit de tijd is waarin transfers worden besproken, en waarin de speculaties toenemen. Maar geloof me als ik zeg dat ik met Barcelona nog niets heb besproken. Afgelopen december is op initiatief van de club mijn contract nog met een jaar verlengd.’’
Hoe zit het met je afkeer van trainingskampen?
,,Ik speel al bijna veertien seizoenen topvoetbal. Ik ben wel wat gewend, maar juist bij Barcelona gaan we voor een thuiswedstrijd niet eens in trainingskamp en bij uitwedstrijden alleen de avond ervoor. Dus daar heb ik geen problemen mee. Bij het Nederlands elftal zit je soms tien dagen in een hotel. Dat heb je nu eenmaal als topvoetballer.’’
Tien had het er net over dat zijn zaakwaarnemer het verhaal ontkent, maar ja dat doen ze wel vakerquote:Op zondag 15 april 2007 23:13 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Die gaat echt niet komen als we geen Europees spelen
Zowel nog nietquote:Op zondag 15 april 2007 23:13 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Die gaat echt niet komen als we geen Europees spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |