Is wel te hopen, 6e plaats zou echt fucked up zijn imho!quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:57 schreef Enchanter het volgende:
Ik zie feijenoord wel winnen van Heracles.
quote:
Het begint er sterk op te lijken dat Gio terugkomt, en die wil hier weer rechtsbuiten spelen ipv linksback. Opzich niet zo'n ramp; ze zullen wel veel positiewisselingen doen en over elkaar heen lopen, wordt alleen maar moeilijker om ze af te stoppen dan.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:21 schreef don-diablo het volgende:
[..]
![]()
komt ie veel beter tot z'n recht en dan drenthe aan de linkerkantdat lijkt me wel wat
quote:De spits haalde uit naar het feit dat Feyenoord een samenwerking is aangegaan met het bureau van Gerards. 'Dat ze hem hebben aangesteld is ovoorstelbaar. Iemand die de VVCS en spelers heeft opgelicht en daarna twee maanden is ondergedoken, is in elke job persona non grata. Dat is een schandaal. Dan ben je klaar in de voetballerij. Je kan natuurlijk je leven gebeterd hebben, maar dan moet je een functie nemen in de lokale visclub. In de voetballerij heeft hij niets meer te zoeken.'
maar gio speelt toch op links?quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:25 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Het begint er sterk op te lijken dat Gio terugkomt, en die wil hier weer rechtsbuiten spelen ipv linksback. Opzich niet zo'n ramp; ze zullen wel veel positiewisselingen doen en over elkaar heen lopen, wordt alleen maar moeilijker om ze af te stoppen dan.![]()
quote:
Mwah, zal wel kut worden morgenquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:34 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik denk 2-1
Als de zon maar schijnt morgenquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:30 schreef don-diablo het volgende:
zelfde hier..ben heel benieuwd
ik denk 0-1 voor feijenoord..
Ik vind dat hij morgen een veldbestorming moet doen, wanneer Feijenoord verliest. Zal natuurlijk gaan kijken of het ook gebeurd!quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:48 schreef Suijk het volgende:
Vertel anders nog even dat je op het veld staat, jorien.
Ja man dan ren ik het veld opquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vind dat hij morgen een veldbestorming moet doen, wanneer Feijenoord verliest. Zal natuurlijk gaan kijken of het ook gebeurd!
Staat-ie op het veld? Echt ja? Ja joh? Had ik nog niet gehoord !quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:48 schreef Suijk het volgende:
Vertel anders nog even dat je op het veld staat, jorien.
jammer zegquote:Op zondag 15 april 2007 00:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Alfred schreuder is een twijfelgeval voor morgen![]()
dan slinken de kansen op 3 puntenquote:Op zondag 15 april 2007 08:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
als die fit is zal die wel spelen
![]()
quote:Vitesse verwacht deze week bod op Lazovic
PSV bereidt in alle stilte een bod voor op Vitesse-spits Danko Lazovic, zo schrijft De Telegraaf. De Serviër is topscorer van de Arnhemmers en wordt al langer begeerd door de Eindhovenaren.
Naar verwachting brengt PSV komende week een bod uit op Lazovic, die naar verwachting tussen de zeven en tien miljoen euro moet opbrengen. In Eindhoven zoekt men nadrukkelijk naar aanvallende versterking. Trainer Ronald Koeman wil volgend seizoen graag zes kwalitatief capabele aanvallers tot zijn beschikking hebben.
Mocht Lazovic daadwerkelijk verkocht worden door Vitesse, dan spint ook Feyenoord daar garen bij. De Rotterdammers ontvangen van Vitesse 1,5 miljoen transfersom, plus 30% van de verkoopwaarde van de Serviër.
Het verlies beperken bedoel je.quote:Op zondag 15 april 2007 10:03 schreef FrankyMcG het volgende:
Dan verdienen we iig nog aardig aan Lazovic...
Pure winst.quote:Op zondag 15 april 2007 10:03 schreef FrankyMcG het volgende:
Dan verdienen we iig nog aardig aan Lazovic...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |