Lucide dromen stenen grote tijd!quote:Op zaterdag 14 april 2007 08:56 schreef Jojoortje het volgende:
Ik werk in een winkel
En nu moet ik weg!![]()
Niets...althans, niet dat ik me herinneren...maar het staat in Jojoortjes signaturequote:
Ik eet een appel.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:23 schreef Neleos het volgende:
Nog leven in deze brouwerij?
Tsja.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:40 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Zó, weer iemands dag goed gemaakt.
Anders nog iets?
Nee, hoezo?quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Kan ik je blij maken met een klokhuis?
Mede daarom ben ik nu weer wegquote:Op zaterdag 14 april 2007 18:54 schreef Neleos het volgende:
Lekker weer he?
quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:05 schreef Neleos het volgende:
Ik ga nog een paar uurtjes op FOK rond hangen denk ik.![]()
Hele dag gewerktquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:00 schreef Neleos het volgende:
Nog een terrasje gepakt dan?
Had ik gister ook kom ik op de fiets terug van me werk ik zweete me gewoon dood in die winterjasquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hele dag gewerkt![]()
Ik ben ook zo'n oen! Ga ik een rokje aan doen MET pantyEn een trui met nog een truitje er boven...
Ik had het zo heet vandaag. Toen ik thuis kwam ben ik maar meteen onder de koude douche gaan staan!![]()
Nu weer helemaal fris en fruitig dus!![]()
Je had wel het truitje erboven kunnen uittrekken.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hele dag gewerkt![]()
Ik ben ook zo'n oen! Ga ik een rokje aan doen MET pantyEn een trui met nog een truitje er boven...
Ik had het zo heet vandaag. Toen ik thuis kwam ben ik maar meteen onder de koude douche gaan staan!![]()
Nu weer helemaal fris en fruitig dus!![]()
Of allesquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:20 schreef Neleos het volgende:
[..]
Je had wel het truitje erboven kunnen uittrekken.
Wat voor feestje?quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:44 schreef B.ertha het volgende:
Lekker weertje. Sloeg me toch een warme wolk in het gezicht, toen ik van mn werk kwam. Niet normaal. Nou wachten op de gastenFeestje
Nee dat kon niet... Dat andere truitje heeft een heeele diepe V-halsquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:20 schreef Neleos het volgende:
Je had wel het truitje erboven kunnen uittrekken.
Heb ik niet gelukkigquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
of je moet ernstig grote spataders hebben![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:44 schreef B.ertha het volgende:
Lekker weertje. Sloeg me toch een warme wolk in het gezicht, toen ik van mn werk kwam. Niet normaal. Nou wachten op de gastenFeestje
Kijk naar TT pag 819... Nummer 1 wordt kampioenquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:50 schreef Neleos het volgende:
Wie wordt er kampioen dan denk jij?
quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kijk naar TT pag 819... Nummer 1 wordt kampioen![]()
Ja!quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:59 schreef Nembrionic het volgende:
Zo....wat een heerlijke dagen
Geen wonder dat het hier zo rustig is
10 euro de man? Dat is een redelijk bedrag toch, of snap ik jou nou niet?quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:01 schreef B.ertha het volgende:
Weet je wat ik nou niet snap? Dan wordt het lekker weer, ga je bbq'enMaar dan voor 50 euro, voor 5 man
Dan ben je toch ook gek?!
Was lekker druk in de winkel vandaag
Alleen nog maar aan vlees? Zonder salades of wat dan ook? Das heel veelquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:03 schreef Neleos het volgende:
[..]
10 euro de man? Dat is een redelijk bedrag toch, of snap ik jou nou niet?
idd, ligt er uiteraard wel aan wat je er voor krijgtquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:03 schreef Neleos het volgende:
[..]
10 euro de man? Dat is een redelijk bedrag toch, of snap ik jou nou niet?
Jaquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:59 schreef Neleos het volgende:
Ook niet op de Twente meet?
daar ging het over toch
Ja, maar dan moet je combineren enzo.... Fok meets zijn erg tof hoorquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja
Maar ik kan haast nooit! Ik heb elke dag/avond wel wat![]()
Een maand vantevoren al?quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja
Maar ik kan haast nooit! Ik heb elke dag/avond wel wat![]()
Lijkt mij ook. Ik wil ook....quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:08 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je combineren enzo.... Fok meets zijn erg tof hoor![]()
Ohquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:04 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Alleen nog maar aan vlees? Zonder salades of wat dan ook? Das heel veel
Jah, ik heb dan alleen werk en school.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, werk, voetbal, stage, school... Kan ik alle drie niet zomaar afzeggen
'Lekker buiten op het terras' is ook geen lolletje aan als het zo warm is. Ben je nog niet gewend, na een uur sta je te puffenquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:12 schreef Mikkie het volgende:
Moest vandaag trouwens werken, heerlijk weertje.
Dus ga naar mn werk met de gedachte van: lekker buiten op 't terras sjouwen
Kom ik daar, blijkt de vaste 'barvrouw' vrij te zijn, en ik was aan de beurt om bar te staan. Maw: de hele dag me helemaal idioot gewerkt om voor iedereen drankjes te maken..
Je kan wel blijven pitten bij mij, dan ben je dr wat langer.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:10 schreef B.ertha het volgende:
Is een avond trouwens niet heel erg onzinnig? Als ik moet werken, me moet klaarmaken en dan met de trein naar enschede, en ik wil 's avonds nog terug, kan ik er een paar uurtjes zijn. Is toch zonde?
Die zegt het niet zo vaakquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oja, en als Yuri zoiets zegt, dan reageer je niet
Zal erover nadenkenquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:13 schreef Neleos het volgende:
[..]
Je kan wel blijven pitten bij mij, dan ben je dr wat langer.
wat was er?quote:
Vond je vrouw hetzelfde?quote:Op zondag 15 april 2007 00:31 schreef iamredleader het volgende:
* plop*
mooie tijd om naar bed te gaan. Net terug van een goede vriend, samen met hem en m'n vrouw naar The Devil Wears Prada gekeken....
bijna net zo slecht / flauw als ik al had verwacht
boring en voorspelbaar
![]()
tot morgen later
We kunnen ook wat eerder beginnenquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:10 schreef B.ertha het volgende:
Is een avond trouwens niet heel erg onzinnig? Als ik moet werken, me moet klaarmaken en dan met de trein naar enschede, en ik wil 's avonds nog terug, kan ik er een paar uurtjes zijn. Is toch zonde?
? ff kijkenquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat heb jij met mijn verjaardag gedaan op de kalender![]()
quote:
Jah lach maarquote:Op zondag 15 april 2007 02:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
? ff kijken
[..]![]()
![]()
![]()
yuri de sloerie
ik ben net terug van een feestje, was erg gezellig![]()
Tv gekekenquote:Op zondag 15 april 2007 02:22 schreef Jojoortje het volgende:
Hi Yuri! En wat heb jij gedaan op deze warme lenteavond?
quote:
Ik ga ook naar bed slaap lekker iedereenquote:Op zondag 15 april 2007 02:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
![]()
Joah ik ook! Was wel gezellig... Moet morgen wel om 8 uur opstaan![]()
Dus slaap lekker mensen!![]()
![]()
nee een duin opfietsen, dat is een mooi sjouwtjequote:
Hmm nee, dat is ook niet optimaal. Maar toch... fiets 'm maar eens op.quote:Op zondag 15 april 2007 10:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
nee een duin opfietsen, dat is een mooi sjouwtje![]()
Ik moet straks al naar het voetbalveld fietsen en vanavond weer naar huis, dat is wel weer genoeg gefiets dit weekendquote:Op zondag 15 april 2007 10:58 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Hmm nee, dat is ook niet optimaal. Maar toch... fiets 'm maar eens op.
En ik zit je lekker te makenquote:Op zondag 15 april 2007 11:34 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik wil ook....maar ik moet nog tot 17:00uur hierblijven wachten totdat de Israeliėrs klaar met hun werk zijn en ik naar huis kan.
Mwah, ik zit niet slecht hier. 2 grote schuifdeuren open. Heerlijk de geluiden van de binnenstad....beetje muziek erbij. Fok. Op het bier na, heb ik het goed voor elkaar.quote:
Mooiquote:Op zondag 15 april 2007 11:38 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Mwah, ik zit niet slecht hier. 2 grote schuifdeuren open. Heerlijk de geluiden van de binnenstad....beetje muziek erbij. Fok. Op het bier na, heb ik het goed voor elkaar.
Same here... én geen fiets, én geen balkon.quote:Op zondag 15 april 2007 12:41 schreef Mikkie het volgende:
'T is dat ik er geen heb, anders wist ik het ook wel
anders kon je nu heerlijk over je balkon fietsenquote:Op zondag 15 april 2007 12:43 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Same here... én geen fiets, én geen balkon.![]()
Niet eens een slecht idee....quote:Op zondag 15 april 2007 12:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
anders kon je nu heerlijk over je balkon fietsen
Een medestander!quote:
@Yuri:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op zondag 15 april 2007 15:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
@Yuri:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Nee, ik had een spijkerbroek aanquote:
Ik geef het raam een maand....quote:Op zondag 15 april 2007 16:32 schreef Mikkie het volgende:
Alle huisgenoten weer blij, en ik toch nog ķets nuttigs gedaan vandaag
quote:Op zondag 15 april 2007 16:37 schreef Mikkie het volgende:
Alleen een beetje jammer... m'n huisbaas heeft vanwege officiėle regelgeving een soort van dubbelglas op m'n kamer aangebracht. Alleen heeft ie daarbij de oude ruiten laten zitten, en er via één of andere manier ruiten luchtdicht tegenaan geplakt. Allemaal leuk en aardig, maar het was toch wel erg prettig geweest als ie van tevoren in elk geval de oude ruiten had schoongemaakt. Nu zijn die dingen aan de 'binnenkant' vrij ranzig, en zit er allemaal schimmel... gevolg: ik heb maar één raam waar een enkele ruit in zit, die is schoon, en de rest zal voor altijd ranzig zijn
het zijn er ook geen 7, het zijn er een stuk of 19 dingen verdeeld over 7 rondes waarvan de meesten 2 rondes toegankelijk zijnquote:Op zondag 15 april 2007 16:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar je gaat toch niet naar alle 7 rondes? Pik er een stuk of drie uit die je interessant lijken, en laat de rest lekker voor wat het is. Het wordt morgen heerlijk weer, net alsof je dan zin hebt in 3,5 uur voorlichting
Bovendien: ik kan me niet voorstellen dat je al die 7 onderwerpen even interessant vindt, je moet er toch al een paar weg kunnen strepen, toch?
voorlichting gaat over mijn 3de en 4de jaar van deze opleidingquote:Op zondag 15 april 2007 16:48 schreef Mikkie het volgende:
Waar is de voorlichting eigenlijk van?
Australiė heb ik vrijwel niks van meegekregen, daarvoor was ik St Patrick's Day aan het vieren. Kom thuis met het idee naar de race te kijken, voorbeschouwing gekeken, start gekeken, toen ik weer keek was er homeshopping op. Kijk op de wekker, denk nog "misschien heeft die wekker het fout", daarna gekeken of ik op de goede zender zat en dat was zo... dus van die hele race heb ik een halve ronde gezienquote:Op zondag 15 april 2007 15:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ik de laatste tien ronden van de race in slaap gevallen ben op de bank, in het zonnetje
Omdat ik alleen vandaag kan. De rest van de week zit standaard vol. En ik ga echt niet lopenquote:Op zondag 15 april 2007 15:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook op zo'n dag naar Beverwijk, en al helemįįl met de trein?!
ik had eerst dat ik ook naar ronde 1 ging, maar dan had ik 3 achter elkaar later en daar heb ik geen zin inquote:Op zondag 15 april 2007 17:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah kijk, ik zie al dat je het goed hebt ingedeeld
En wel handig om naartoe gaan ja, als 't over je toekomst gaat
Er zijn hier wel mee dan 5 mensenquote:Op zondag 15 april 2007 17:55 schreef iamredleader het volgende:
Ik had al gestemd!
Zaterdagavond kan ik op zich wel... het liefst eind mei!
Waarom niet?quote:Op zondag 15 april 2007 18:39 schreef Etcetera het volgende:
ik heb niet gestemd, maar ik doe nog steeds niet aan meets
We willen wel checken of jij dat echt bent op die foto's hequote:Op zondag 15 april 2007 18:39 schreef Etcetera het volgende:
ik heb niet gestemd, maar ik doe nog steeds niet aan meets
dat ik foto's heb neergezet is al heel wat eigenlijk
daarom nietquote:
dat zie je toch duidelijkquote:Op zondag 15 april 2007 18:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
We willen wel checken of jij dat echt bent op die foto's he![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 18:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens mij was de redenering "jullie kennen mij als Etcetera, en dat wil ik graag zo houden"
Overigens zou ik (en anderen met mij) het leuk vinden als je er toch bij gaat zijn, maar dat weet je waarschijnlijk al
BANquote:Op zondag 15 april 2007 19:05 schreef Etcetera het volgende:
jullie gaan me nou zeker keihard terugpakken
Moet morgen werken. Geld voor m'n treinkaartje kan ik trouwens ook niet missen. Vandaag is het gratis.quote:Op zondag 15 april 2007 19:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Blijf dan
Ga je morgen naar huis, of dinsdag.
Gewoon ff naar Kruidtvat oid...quote:Op zondag 15 april 2007 20:16 schreef Mikkie het volgende:
Goed, tot zover m'n filmavondje
Dvd-speler begint weer te haperen, lens is echt niet meer goed. Had 't een tijdje terug al, toen de lens schoongeblazen en even geen problemen meer. Nu begint het gezeik echter opnieuw... gisteravond al tijdens de aftiteling van een aflevering Fort Alpha, en nu na tien minuten al bij Heat. Alsof ik nog niet blut genoeg was, morgen dus op zoek naar een nieuwe dvd-speler..
35 of 40 euri bij het Kruidvat in de reclamequote:Op zondag 15 april 2007 20:16 schreef Mikkie het volgende:
Goed, tot zover m'n filmavondje
Dvd-speler begint weer te haperen, lens is echt niet meer goed. Had 't een tijdje terug al, toen de lens schoongeblazen en even geen problemen meer. Nu begint het gezeik echter opnieuw... gisteravond al tijdens de aftiteling van een aflevering Fort Alpha, en nu na tien minuten al bij Heat. Alsof ik nog niet blut genoeg was, morgen dus op zoek naar een nieuwe dvd-speler..
Wat hij zegtquote:Op zondag 15 april 2007 20:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
35 of 40 euri bij het Kruidvat in de reclame
Da's het mooiste met zo'n goedkoop kreng.quote:Op zondag 15 april 2007 21:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als zo'n kreng maar regiovrij is vind ik alles best.
Superrr joh!!quote:Op zondag 15 april 2007 22:09 schreef TradeMarkie het volgende:hoooi
Vandaag in de hitte ultiem hard gevochten voor de 3 punten, met succes. 5-1 gewonnen van de nummer 2, terwijl wij 6e staan ofzo
Nee die kregen we niet, maar bij overtredingen werd er massaal naar de kant gelopen om water te tanken.quote:Op zondag 15 april 2007 22:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Superrr joh!!Kregen jullie nog een waterpauze? Wij moesten de scheids in de eerste helft overhalen om een waterpauze in te lasten!
![]()
Het was eigenlijk niet te doen met die hitte. Na de warming-up kookte ik al helemaal!![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 19:03 schreef Etcetera het volgende:
ik kon het niet latensorry
niet persoonlijk bedoelt, maar jullie waren zo nieuwsgierig
[afbeelding]
Een waterpauze was toch wel noodzakelijk met dit weer, poehhh!quote:Op zondag 15 april 2007 22:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee die kregen we niet, maar bij overtredingen werd er massaal naar de kant gelopen om water te tanken.
Mijn voeten stonden trouwens ook compleet in de fik, al na een uur spelen. Maar dit is al de 4e wedstrijd op rij in ee goede reeks, we zijn eindelijk weer eens op de goede weg.
En het was eigenlijk wel te warm ja, maar na afloop wel heerlijk in de zon op het veld gezeten met een biertje erbij![]()
Welke idioot gaat er dan ook voetballen met dit weerquote:Op zondag 15 april 2007 22:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Superrr joh!!Kregen jullie nog een waterpauze? Wij moesten de scheids in de eerste helft overhalen om een waterpauze in te lasten!
![]()
Het was eigenlijk niet te doen met die hitte. Na de warming-up kookte ik al helemaal!![]()
Ons eerste heeft 5-0 verloren, maar die moesten uit. Wij waren nog het enige team op ons complex, dus lekker op het A-veld met 2 handjes vol publiek ipv de 2 en halve man en een paardenkop die gebruikelijk zijn bij ons.quote:Op zondag 15 april 2007 22:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een waterpauze was toch wel noodzakelijk met dit weer, poehhh!![]()
Wij waren in het begin van de competitie goed bezig... Nu niet meer... We zijn op ofzo![]()
Wij hebben na de wedstrijd ook heerlijk buiten gezeten en naar het 1e gekeken met een spa blauw erbij!![]()
De echte bikkelsquote:Op zondag 15 april 2007 22:22 schreef Yurithemaster het volgende:
Welke idioot gaat er dan ook voetballen met dit weer![]()
Met mij waren er nog een stuk of 21quote:Op zondag 15 april 2007 22:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Welke idioot gaat er dan ook voetballen met dit weer![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 22:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Welke idioot gaat er dan ook voetballen zich inspannen met dit weer![]()
in een restaurantquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:30 schreef B.ertha het volgende:
Zooo, gezellig hier. Wel heel rustig, blijkbaar is iedereen vanmiddag al geweest.
Nes, waar werk je als je op zondagavond moet werken?
quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat heb jij met mijn verjaardag gedaan op de kalender![]()
Wie dan wel?quote:Op zondag 15 april 2007 22:49 schreef Nesle het volgende:
[..]
in een restaurant
[..]
ik heb niks gedaan hoor!
![]()
trouwens
Jaja lekker excuus zoquote:Op zondag 15 april 2007 22:57 schreef Nesle het volgende:
ik heb het niet gedaan iig.
denk dat iemand in de wiki het heeft veranderd.
quote:
heb ik ook hoor!quote:Op zondag 15 april 2007 23:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jaa, vandaag was echt een superdagje! Ik heb echt zo'n zomer/vakantie gevoel![]()
Wacht maar tot vrijdag: 12Cquote:Op maandag 16 april 2007 00:31 schreef erkel het volgende:
Wat gaan die 16 graden straks weer tegenvallenterwijl dat zelfs eigenlijk nog warmer is dan gemiddeld
M'n nichtje gaat trouwen. Ze heeft haar vriend leren kennen in Afrika en daar is het de gewoonte een bruidsschat te betalen, te weten: een kudde schapen. Dit is een van de vele schaapjes die hij meegenomen heeftquote:
't zeewater was te koud. Je moet wat..quote:
quote:Op maandag 16 april 2007 00:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een thermische bikini aantrekken en tóch de zee in rennen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |