Waarom niet?quote:Op zondag 15 april 2007 18:39 schreef Etcetera het volgende:
ik heb niet gestemd, maar ik doe nog steeds niet aan meets
We willen wel checken of jij dat echt bent op die foto's hequote:Op zondag 15 april 2007 18:39 schreef Etcetera het volgende:
ik heb niet gestemd, maar ik doe nog steeds niet aan meets
dat ik foto's heb neergezet is al heel wat eigenlijk
daarom nietquote:
dat zie je toch duidelijkquote:Op zondag 15 april 2007 18:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
We willen wel checken of jij dat echt bent op die foto's he![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 18:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens mij was de redenering "jullie kennen mij als Etcetera, en dat wil ik graag zo houden"
Overigens zou ik (en anderen met mij) het leuk vinden als je er toch bij gaat zijn, maar dat weet je waarschijnlijk al
BANquote:Op zondag 15 april 2007 19:05 schreef Etcetera het volgende:
jullie gaan me nou zeker keihard terugpakken
Moet morgen werken. Geld voor m'n treinkaartje kan ik trouwens ook niet missen. Vandaag is het gratis.quote:Op zondag 15 april 2007 19:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Blijf dan
Ga je morgen naar huis, of dinsdag.
Gewoon ff naar Kruidtvat oid...quote:Op zondag 15 april 2007 20:16 schreef Mikkie het volgende:
Goed, tot zover m'n filmavondje
Dvd-speler begint weer te haperen, lens is echt niet meer goed. Had 't een tijdje terug al, toen de lens schoongeblazen en even geen problemen meer. Nu begint het gezeik echter opnieuw... gisteravond al tijdens de aftiteling van een aflevering Fort Alpha, en nu na tien minuten al bij Heat. Alsof ik nog niet blut genoeg was, morgen dus op zoek naar een nieuwe dvd-speler..
35 of 40 euri bij het Kruidvat in de reclamequote:Op zondag 15 april 2007 20:16 schreef Mikkie het volgende:
Goed, tot zover m'n filmavondje
Dvd-speler begint weer te haperen, lens is echt niet meer goed. Had 't een tijdje terug al, toen de lens schoongeblazen en even geen problemen meer. Nu begint het gezeik echter opnieuw... gisteravond al tijdens de aftiteling van een aflevering Fort Alpha, en nu na tien minuten al bij Heat. Alsof ik nog niet blut genoeg was, morgen dus op zoek naar een nieuwe dvd-speler..
Wat hij zegtquote:Op zondag 15 april 2007 20:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
35 of 40 euri bij het Kruidvat in de reclame
Da's het mooiste met zo'n goedkoop kreng.quote:Op zondag 15 april 2007 21:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als zo'n kreng maar regiovrij is vind ik alles best.
Superrr joh!!quote:Op zondag 15 april 2007 22:09 schreef TradeMarkie het volgende:hoooi
Vandaag in de hitte ultiem hard gevochten voor de 3 punten, met succes. 5-1 gewonnen van de nummer 2, terwijl wij 6e staan ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |