Wat voor feestje?quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:44 schreef B.ertha het volgende:
Lekker weertje. Sloeg me toch een warme wolk in het gezicht, toen ik van mn werk kwam. Niet normaal. Nou wachten op de gastenFeestje
Nee dat kon niet... Dat andere truitje heeft een heeele diepe V-halsquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:20 schreef Neleos het volgende:
Je had wel het truitje erboven kunnen uittrekken.
Heb ik niet gelukkigquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
of je moet ernstig grote spataders hebben![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:44 schreef B.ertha het volgende:
Lekker weertje. Sloeg me toch een warme wolk in het gezicht, toen ik van mn werk kwam. Niet normaal. Nou wachten op de gastenFeestje
Kijk naar TT pag 819... Nummer 1 wordt kampioenquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:50 schreef Neleos het volgende:
Wie wordt er kampioen dan denk jij?
quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kijk naar TT pag 819... Nummer 1 wordt kampioen![]()
Ja!quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:59 schreef Nembrionic het volgende:
Zo....wat een heerlijke dagen
Geen wonder dat het hier zo rustig is
10 euro de man? Dat is een redelijk bedrag toch, of snap ik jou nou niet?quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:01 schreef B.ertha het volgende:
Weet je wat ik nou niet snap? Dan wordt het lekker weer, ga je bbq'enMaar dan voor 50 euro, voor 5 man
Dan ben je toch ook gek?!
Was lekker druk in de winkel vandaag
Alleen nog maar aan vlees? Zonder salades of wat dan ook? Das heel veelquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:03 schreef Neleos het volgende:
[..]
10 euro de man? Dat is een redelijk bedrag toch, of snap ik jou nou niet?
idd, ligt er uiteraard wel aan wat je er voor krijgtquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:03 schreef Neleos het volgende:
[..]
10 euro de man? Dat is een redelijk bedrag toch, of snap ik jou nou niet?
Jaquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:59 schreef Neleos het volgende:
Ook niet op de Twente meet?
daar ging het over toch
Ja, maar dan moet je combineren enzo.... Fok meets zijn erg tof hoorquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja
Maar ik kan haast nooit! Ik heb elke dag/avond wel wat![]()
Een maand vantevoren al?quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja
Maar ik kan haast nooit! Ik heb elke dag/avond wel wat![]()
Lijkt mij ook. Ik wil ook....quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:08 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je combineren enzo.... Fok meets zijn erg tof hoor![]()
Ohquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:04 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Alleen nog maar aan vlees? Zonder salades of wat dan ook? Das heel veel
Jah, ik heb dan alleen werk en school.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, werk, voetbal, stage, school... Kan ik alle drie niet zomaar afzeggen
'Lekker buiten op het terras' is ook geen lolletje aan als het zo warm is. Ben je nog niet gewend, na een uur sta je te puffenquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:12 schreef Mikkie het volgende:
Moest vandaag trouwens werken, heerlijk weertje.
Dus ga naar mn werk met de gedachte van: lekker buiten op 't terras sjouwen
Kom ik daar, blijkt de vaste 'barvrouw' vrij te zijn, en ik was aan de beurt om bar te staan. Maw: de hele dag me helemaal idioot gewerkt om voor iedereen drankjes te maken..
Je kan wel blijven pitten bij mij, dan ben je dr wat langer.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:10 schreef B.ertha het volgende:
Is een avond trouwens niet heel erg onzinnig? Als ik moet werken, me moet klaarmaken en dan met de trein naar enschede, en ik wil 's avonds nog terug, kan ik er een paar uurtjes zijn. Is toch zonde?
Die zegt het niet zo vaakquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oja, en als Yuri zoiets zegt, dan reageer je niet
Zal erover nadenkenquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:13 schreef Neleos het volgende:
[..]
Je kan wel blijven pitten bij mij, dan ben je dr wat langer.
wat was er?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |