Lucide dromen stenen grote tijd!quote:Op zaterdag 14 april 2007 08:56 schreef Jojoortje het volgende:
Ik werk in een winkel
En nu moet ik weg!![]()
Niets...althans, niet dat ik me herinneren...maar het staat in Jojoortjes signaturequote:
Ik eet een appel.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:23 schreef Neleos het volgende:
Nog leven in deze brouwerij?
Tsja.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:40 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Zó, weer iemands dag goed gemaakt.
Anders nog iets?
Nee, hoezo?quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Kan ik je blij maken met een klokhuis?
Mede daarom ben ik nu weer wegquote:Op zaterdag 14 april 2007 18:54 schreef Neleos het volgende:
Lekker weer he?
quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:05 schreef Neleos het volgende:
Ik ga nog een paar uurtjes op FOK rond hangen denk ik.![]()
Hele dag gewerktquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:00 schreef Neleos het volgende:
Nog een terrasje gepakt dan?
Had ik gister ook kom ik op de fiets terug van me werk ik zweete me gewoon dood in die winterjasquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hele dag gewerkt![]()
Ik ben ook zo'n oen! Ga ik een rokje aan doen MET pantyEn een trui met nog een truitje er boven...
Ik had het zo heet vandaag. Toen ik thuis kwam ben ik maar meteen onder de koude douche gaan staan!![]()
Nu weer helemaal fris en fruitig dus!![]()
Je had wel het truitje erboven kunnen uittrekken.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hele dag gewerkt![]()
Ik ben ook zo'n oen! Ga ik een rokje aan doen MET pantyEn een trui met nog een truitje er boven...
Ik had het zo heet vandaag. Toen ik thuis kwam ben ik maar meteen onder de koude douche gaan staan!![]()
Nu weer helemaal fris en fruitig dus!![]()
Of allesquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:20 schreef Neleos het volgende:
[..]
Je had wel het truitje erboven kunnen uittrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |