Vond je vrouw hetzelfde?quote:Op zondag 15 april 2007 00:31 schreef iamredleader het volgende:
* plop*
mooie tijd om naar bed te gaan. Net terug van een goede vriend, samen met hem en m'n vrouw naar The Devil Wears Prada gekeken....
bijna net zo slecht / flauw als ik al had verwacht
boring en voorspelbaar
![]()
tot morgen later
We kunnen ook wat eerder beginnenquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:10 schreef B.ertha het volgende:
Is een avond trouwens niet heel erg onzinnig? Als ik moet werken, me moet klaarmaken en dan met de trein naar enschede, en ik wil 's avonds nog terug, kan ik er een paar uurtjes zijn. Is toch zonde?
? ff kijkenquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat heb jij met mijn verjaardag gedaan op de kalender![]()
quote:
Jah lach maarquote:Op zondag 15 april 2007 02:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
? ff kijken
[..]![]()
![]()
![]()
yuri de sloerie
ik ben net terug van een feestje, was erg gezellig![]()
Tv gekekenquote:Op zondag 15 april 2007 02:22 schreef Jojoortje het volgende:
Hi Yuri! En wat heb jij gedaan op deze warme lenteavond?
quote:
Ik ga ook naar bed slaap lekker iedereenquote:Op zondag 15 april 2007 02:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
![]()
Joah ik ook! Was wel gezellig... Moet morgen wel om 8 uur opstaan![]()
Dus slaap lekker mensen!![]()
![]()
nee een duin opfietsen, dat is een mooi sjouwtjequote:
Hmm nee, dat is ook niet optimaal. Maar toch... fiets 'm maar eens op.quote:Op zondag 15 april 2007 10:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
nee een duin opfietsen, dat is een mooi sjouwtje![]()
Ik moet straks al naar het voetbalveld fietsen en vanavond weer naar huis, dat is wel weer genoeg gefiets dit weekendquote:Op zondag 15 april 2007 10:58 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Hmm nee, dat is ook niet optimaal. Maar toch... fiets 'm maar eens op.
En ik zit je lekker te makenquote:Op zondag 15 april 2007 11:34 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik wil ook....maar ik moet nog tot 17:00uur hierblijven wachten totdat de Israeliėrs klaar met hun werk zijn en ik naar huis kan.
Mwah, ik zit niet slecht hier. 2 grote schuifdeuren open. Heerlijk de geluiden van de binnenstad....beetje muziek erbij. Fok. Op het bier na, heb ik het goed voor elkaar.quote:
Mooiquote:Op zondag 15 april 2007 11:38 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Mwah, ik zit niet slecht hier. 2 grote schuifdeuren open. Heerlijk de geluiden van de binnenstad....beetje muziek erbij. Fok. Op het bier na, heb ik het goed voor elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |