Echt een grote blunder zeg. Iedereen waar ik de serie aan heb laten zien, is er helemaal aan verslaafd geraakt. Mensen die niets hebben met Sci-Fi, comics, superkrachten, het maakt geen ene donder uit. Allemaal gaan ze plat!quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:12 schreef Jivis het volgende:
Heroes voorlopig niet in Nederland
Ze hebben zeker het zoveelste dingessen met de stars programma in de planning
Nederland
![]()
RTL 5 valt inderdaad nog wel mee, RTL 4 is kut..quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:28 schreef Jivis het volgende:
RTL zendt Prison Break, 24, CSI etc. ook uit. Kan Heroes prima tussen.
Oh en Veronica en Talpa zenden geen kutprogramma's uit?
Canada is gestopt met Heroes een dag eerder uit te zenden. Gewoon dinsdag 24 april dus.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:17 schreef Prowl het volgende:
Wanneer gaan we weer?
Terug op het oude schema dus, gelukkig. Kon me niet inhouden om ze een dag van te voren te zien.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:42 schreef Symer het volgende:
[..]
Canada is gestopt met Heroes een dag eerder uit te zenden. Gewoon dinsdag 24 april dus.
In de strip lijkt Linderman ook een beetje op Malcolm McDowell uit A clockwork orange, ze hebben dus kennelijk oude foto's van hem gebruikt voor de strip.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:35 schreef Breuls het volgende:
De comic van deze week overigens: ik vind de personages sterk op de acteurs lijken, waar dat in het begin nog heel vaag en onherkenbaar was. Ook wel mooi gedaan dus.
Nee. Het zuigt de pan uit. We zijn dan ook een stelletje masochisten dat we zo graag verder willen kijken.quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:01 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee. Het zuigt de pan uit. We zijn dan ook een stelletje masochisten dat we zo graag verder willen kijken.
Inderdaadquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:01 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee. Het zuigt de pan uit. We zijn dan ook een stelletje masochisten dat we zo graag verder willen kijken.
39.. he must be really running out of time thenquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:04 schreef Fendy het volgende:
[..]
Inderdaadhet is nog erger dan 24 seizoen 39 waar Jack een seniele oude man is die overal bommen ziet...
Op de Nederlandse TV lukt dat voorlopig primaquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:11 schreef Charles.Darwin het volgende:
idd, blegh
ik stel een boycot voor!
Alles duurt dan wat langerquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:12 schreef Breuls het volgende:
[..]
39.. he must be really running out of time then
Hehe, Nederlanders houden niet van superhelden, of mensen die boven het maaiveld uitsteken. Ze zien liever bekende koppen zichzelf blameren tijdens het dansen, zingen of schaatsenquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:12 schreef Breuls het volgende:
[..]
Op de Nederlandse TV lukt dat voorlopig prima
lolquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:16 schreef Fendy het volgende:
[..]
Alles duurt dan wat langer
"How soon till you defuse the bomb"
"within the year"
"Jack....good work"
Ik vraag me toch echt serieus af wat er goed aan deze serie zou moeten zijn. De acteurs zijn over het algemeen niet sterk, details zijn matig afgewerkt en van de zogenaamde spannende verhaallijn merk ik niks.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:01 schreef Breuls het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk is het de originaliteit (of althans de benadering ervan) van het verhaal, het verloop ervan, de onvoorspelbaarheid van datzelfde verloop, de uiteenlopende (en goed acterende) cast, de mix van mysterie, drama, comedy, misdaad, het oog voor detail, de special effects (die er niet veel zijn, maar dat is juist zo sterk) en het feit dat het me eindeloos boeit. Ik heb bij geen enkele andere serie tot 6 uur 's ochtends liggen kijken, waarbij ik er ook pas om 6 uur achter kwam DAT het 6 uur was, zo caught up was ik in de serie.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:26 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Ik vraag me toch echt serieus af wat er goed aan deze serie zou moeten zijn. De acteurs zijn over het algemeen niet sterk, details zijn matig afgewerkt en van de zogenaamde spannende verhaallijn merk ik niks.
De reviews die ik heb gelezen waren veelbevolend, kan iemand uitleggen waarom de serie goed zou moeten zijn?
Ze zitten er dan ook aan te denken om de naam 24 te veranderen naar 365 en eens in de 4 jaar naar 366 (Als Jack de schrikkeldag niet weer vergeet, hij is een beetje seniel aan het worden)quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:16 schreef Fendy het volgende:
[..]
Alles duurt dan wat langer
"How soon till you defuse the bomb"
"within the year"
"Jack....good work"
Gewoon bek dicht en kijken kutjong!quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:26 schreef Frrreek het volgende:
[..]
De reviews die ik heb gelezen waren veelbevolend, kan iemand uitleggen waarom de serie goed zou moeten zijn?
dat is een goede vraag. Misschien zou het wel aanslaan, maar of de kans groot is betwijfel ik ook een beetje. het zou voor verbetering zorgen in het huidige aanbod op tv (daarom kijk ik ook bijna geen tv) maar of iemand dat snel in gaat zien is nog maar de vraag.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:18 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Hehe, Nederlanders houden niet van superhelden, of mensen die boven het maaiveld uitsteken. Ze zien liever bekende koppen zichzelf blameren tijdens het dansen, zingen of schaatsen
Natuurlijk is dat een beetje overtrokken, maar ik vraag me serieus af of Heroes in Nederland enorm populair zou worden (en niet hetzelfde lot krijgt als The Sopranos: lage kijkcijfers >> weg van de buis.) Uiteraard zijn er genoeg mensen die het leuk vinden (lees: wij), maar dat zijn ook mensen die de afleveringen wel van internet af halen
Waarom helaas? Maakt mij niks uit.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:16 schreef Jivis het volgende:
Wij downloaders zijn maar een klein percentage van de Nederlandse bevolking... helaas
Nou ja, op je computer kijken of op je tv in echte HD is toch wel een heel groot verschil hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:02 schreef Californian_dreamer het volgende:
but who needs to watch it on tv a year later when you can download it anyway?
Nah meer helaas in de zin van dat die anderen niet weten wat ze missen hèquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:00 schreef Breuls het volgende:
Ja, ik geniet er niet meer van als er meer meekijken hoor.
Mijn laptop is meer HD dan mijn tien jaar oude beeldbuis hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:02 schreef popolon het volgende:
[..]
Nou ja, op je computer kijken of op je tv in echte HD is toch wel een heel groot verschil hoor.
Ik heb 't eens vergeleken en 't verschil qua kwaliteit is toch echt duidelijk te zien. (PC en zgn. HD aflevering en 'live' op tv in HD)quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:10 schreef Breuls het volgende:
[..]
Mijn laptop is meer HD dan mijn tien jaar oude beeldbuis hoor.
Zijn dat nog steeds Lingo, GTST en zo'n TROS programma waar ze zingen met sterren ofzo?quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:34 schreef Merkie het volgende:
Omdat Nederland qua televisie(publiek) infantiel is. Kijk naar onze primetime-programma's....
Dansen met semi-BN'ers enzoquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Zijn dat nog steeds Lingo, GTST en zo'n TROS programma waar ze zingen met sterren ofzo?
Dansen of Heroesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil een plaatje posten!
Paar regels gelezen, maar ik dwing mezelf om niet verder te lezen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:15 schreef RandomReader het volgende:
Trouwens: (Sorry voor de DP)
Even wat spoilerrrrrrrts:
Jup ik ookquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:16 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik kijk al bijna geen TV meer. Alleen het nieuws en incidenteel voetbal. Voorderest series en films via Internet. Geen reclame, kijken wanneer je wilt. Heerlijk.
De wereld draait door en dit was het nieuws zijn wel leukquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:16 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik kijk al bijna geen TV meer. Alleen het nieuws en incidenteel voetbal. Voorderest series en films via Internet. Geen reclame, kijken wanneer je wilt. Heerlijk.
omdat dit Nederland is. that should say enoughquote:Op maandag 16 april 2007 18:49 schreef Xrenity het volgende:
[..]
De wereld draait door en dit was het nieuws zijn wel leuk
Maar verder, tja. Die serie's zijn sowieso niet bijzonder
Waarom duurt het zo lang voor iemand Heroes oppakt hier
Sjek über allesch, maar Bill is daarna de coolstequote:Op maandag 16 april 2007 22:20 schreef RandomReader het volgende:Jivis! Waar is Sjek gebleven
Of vind je Bill ineens cooler
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Luxe went snel.quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:04 schreef Charles.Darwin het volgende:
Hehe, idem hier. Ik denk dat als je weet hoe je moet downloaden, de Nederlandse TV meteen enorm oninteressant wordt. Sommige docu's op de publieke (Tegenlicht, etc) zijn nog wel interessant, en Discovery heeft ook nog wel eens iets leuks, maar verder is het gewoon allemaal bagger, doorspekt met belspelletjes, veel sms'en en onderbroken door reclame (die vaak nog minder irritant is dan het programma zelf, hoe dat ook mogelijk is).
*knip*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hulde voor Heroes hoe ze zelfs gaten zoals deze weken zo leuk kunnen opvullen![]()
![]()
Edit: ik heb 't in een spolier gezet omdat het leuker is om zelf effe dit te ontdekken... imho
Same here. Ideaal, je eigen TV on demand!quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:16 schreef Aanvoerder het volgende:
Als jij je daar prettig bij voelt, wat let je.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:56 schreef Breuls het volgende:
* Breuls staat aan de vooravond van een over enkele dagen uitgespreide Heroes-marathon.
Oftewel de komende dagen pomp ik er even 18 doorheen.
Het is zeker te erg om die in 1 run te doen he?
prettig bij voelen is 1 ding, 18 uur in één run is wel ziekquote:Op woensdag 18 april 2007 22:56 schreef Breuls het volgende:
* Breuls staat aan de vooravond van een over enkele dagen uitgespreide Heroes-marathon.
als je er de tijd voor hebt...quote:Op woensdag 18 april 2007 22:56 schreef Breuls het volgende:
Er zijn zoveel afleveringen die op elkaar lijken dat het wel erg saai wordt na een poosje.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:56 schreef Breuls het volgende:
seriously?quote:Op donderdag 19 april 2007 00:14 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Er zijn zoveel afleveringen die op elkaar lijken dat het wel erg saai wordt na een poosje.![]()
hij's een admin, wat denk je zelfquote:Op donderdag 19 april 2007 00:11 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
als je er de tijd voor hebt...
die mening kan ik echt niet delen! elke aflevering is anders!quote:Op donderdag 19 april 2007 00:14 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Er zijn zoveel afleveringen die op elkaar lijken dat het wel erg saai wordt na een poosje.![]()
In 25 uur alles gekekenquote:Op donderdag 19 april 2007 15:19 schreef Rabieluh het volgende:
18 eps in 25 uur tijd.
Wat een bizar toffe serie.
18 afl x 40 min + plaspauze is toch echt 12 uur en 1 minuut. Wat doe je er lang over.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:19 schreef Rabieluh het volgende:
18 eps in 25 uur tijd.
Wat een bizar toffe serie.
Waar kan je die zien dan??quote:Op woensdag 18 april 2007 10:14 schreef Frrreek het volgende:
Iemand het trouwalbum van die politieagent gechecked? Precies dezelfde outfits met snel en weinig veranderende poses.
In een episode, dan trekken ze dat boek open en kijken ze met weemoed terug naar verloren tijden o_Oquote:
Die zul je dinsdagochtend kunnen gaan zien.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:41 schreef J0sT het volgende:
Wanneer is de nieuwe aflevering eigenlijk![]()
![]()
???
Dar staat een (1, one, eins) post DIRECT boven je. Is het zo moeilijk om even te lezen voordat je een post plaatst?quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:41 schreef J0sT het volgende:
Wanneer is de nieuwe aflevering eigenlijk![]()
![]()
???
Ik vond het wel een nuttige dag. Moet wat als ik op het ouderlijk huis inclusief katten moet passen.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:53 schreef Jivis het volgende:
Dat heet geen leven.
Breuls heeft een gift zoals Mister isaac <insert Hiro stem>, dat wordt dus genieten bij mijn ontbijtjequote:Op donderdag 19 april 2007 18:49 schreef Breuls het volgende:
23 april uitzending op NBC, op dat moment is het bij ons al de 24e en duurt het bovendien nog een uur of wat voordat-ie online staat. Dus dinsdagochtend bij het ontbijt kun je weer genieten.
I know I will.
Ik zal de OP aanpassen voor het volgende topic...quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:32 schreef SiGNe het volgende:
Misschien kan in de openingspost de url van de novels aangepast kunnen worden.
Na nummer 22 kan je nu namelijk het cijfer niet veranderen om de volgende te zien en er zijn inmiddels 7 comics bijgekomen.
De laatste: http://www.nbc.com/Heroes/novels/novels_display.shtml?novel=29
voor eerdere comics even het nummer veranderen en als straks nummer 30 online staat ook..
Joh.. Heerlijk dat je hapt. Ik zette het express neer omdat er in dit topic zoveeeel gevraagd naar waneer ie begint! Terwijl het ongeveer 36x in het topic staat..quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:57 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dar staat een (1, one, eins) post DIRECT boven je. Is het zo moeilijk om even te lezen voordat je een post plaatst?
Wat heeft dat voor zin, de weken daarna is het gewoon elke week hetzelfde?quote:Op zaterdag 21 april 2007 08:01 schreef RandomReader het volgende:
Kan die widget niet in de OP worden gezet misschien bij elk topic? Of is het alleen een countdown wanneer ep 19 terugkomt?
Zou die niet al op maandag weer beschikbaar zijn?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:53 schreef Breuls het volgende:
Bij aflevering 17 (of 18, weet het niet precies meer, het was de aflevering die op maandag al beschikbaar werd vanwege de vroegere Canadese uitzending) werd ik 's ochtends wakker en dacht ik er meteen aan. Terwijl ik me aankleedde enzo liep de download en bij het ontbijt was-ie klaar en kon ik genieten.
Zoiets zie ik dinsdag wel weer gebeuren.
Is dat al ooit gebeurd dan?quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:45 schreef Breuls het volgende:
Global TV (de Canadees) zendt 'm ook op maandag uit, dus tenzij een productie/omroepmedewerker 'm lekt moet je tot dinsdag wachten.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:41 schreef Mirel het volgende:
Hayden Panettiere (Claire) bij Jay Leno:
http://www.latebyte.nl/viewshow.php?fileid=2021
quote:Voor deze sectie is aanmelding vereist.
Dat weet ik ook wel, maar het is toch gewoon een leuke aanvullig in de OPquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:08 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wat heeft dat voor zin, de weken daarna is het gewoon elke week hetzelfde?
zat even te zappen: Nickelodeon's 20th Annual Kids' Choice Awardsquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:41 schreef Mirel het volgende:
Hayden Panettiere (Claire) bij Jay Leno:
http://www.latebyte.nl/viewshow.php?fileid=2021
Ja maar, ze zijn toch ook echt....quote:Op zondag 22 april 2007 19:27 schreef Caspian het volgende:
Naast de comics zijn deze sites ook leuke bronnen voor informatie:
http://www.activatingevolution.org
http://www.samantha48616e61.com/
http://www.primatechpaper.com < zie samantha48616e61 voor inlog/inbreek informatie
Ik heb er weer zin in!
-edit-
Ik wist trouwens niet dat ze zó ver gingen met Heroes. Claire en Zach lijken op myspace compleet realistische personen, en iedereen speelt het mee.
Straks gaan mensen er nog in geloven ook.
Heb nog niets gevondenquote:Op maandag 23 april 2007 10:09 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Is ie er niet al via Canada?
quote:Op maandag 23 april 2007 10:09 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Is ie er niet al via Canada?
quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:42 schreef Symer het volgende:
[..]
Canada is gestopt met Heroes een dag eerder uit te zenden. Gewoon dinsdag 24 april dus.
Klopt deze wel? Bij mij zegt de widget nog 6:30... dat betekend 9uur NL tijd... Maar dat klopt nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:48 schreef Breuls het volgende:
<object classid="clsid:d27cdb6e-ae6d-11cf-96b8-444553540000" codebase="http://fpdownload.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=7,0,0,0" width="200" height="140" align="middle"><param name="movie" value="http://downloads.thespringbox.com/web/wrapper.php?file=Heroes Countdown.sbw" /><param name="flashvars" value="memberId=thespringbox" /><param name="quality" value="high" /><param name="wmode" value="transparent" /><embed allowScriptAccess="always" src="http://downloads.thespringbox.com/web/wrapper.php?file=Heroes Countdown.sbw" flashvars="memberId=thespringbox" quality="high" wmode="transparent" width="200" height="140" align="middle" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" /></object>
Jawel, Amerikaanse tijd.quote:Op maandag 23 april 2007 14:27 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Klopt deze wel? Bij mij zegt de widget nog 6:30... dat betekend 9uur NL tijd... Maar dat klopt niet
Dat klopt. Vanavond is dus aflevering 19quote:Op maandag 23 april 2007 14:24 schreef vdvorst het volgende:
Vanavond?
Ehm, ik dacht dat ze al bij 18 waren
Hij telt nog steeds af naar 8uur nederlandse tijd.. Die widget klopt niet of gaat uit van de klok van mijn computer en niet van een server of wat dan ook, je hebt er dus nog steeds niks aan.quote:
De eerste aflevering (zoals vaker bij series, omdat de pilot is) stelt idd niet heel veel voor. Maar de afleveringen daarna worden beter. En vanaf aflevering 4 krijgt de serie helemaal het niveau dat je verwacht.quote:Op maandag 23 april 2007 18:15 schreef Myers het volgende:
Is deze serie echt zo leuk? Ik vond de eerste aflevering niet zoveel aan. Toch nog maar eens een kans geven dan.
Wees blij dat je werk hebt, in Afrika gaan mensen dood van de hongerquote:
Maar daarom maag ik nog wel een vrije dag wensen als Heroes er isquote:Op maandag 23 april 2007 21:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wees blij dat je werk hebt, in Afrika gaan mensen dood van de honger.
Daar kunnen ze ook geen Heroes kijkenquote:Op maandag 23 april 2007 21:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het heul erg zullen vinden!quote:Op maandag 23 april 2007 21:40 schreef Caspian het volgende:
[..]
Daar kunnen ze ook geen Heroes kijken
Ze weten niet wat ze missen!quote:Op maandag 23 april 2007 21:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het heul erg zullen vinden!
Ik ben niet vrij, maar reken maar dat ik 'm kijk voor ik de deur uitga.quote:Op maandag 23 april 2007 20:49 schreef Californian_dreamer het volgende:
Vanavond, en morgen vrij, dus kan hem 's ochtend al kijken
Echt niet, dat heeft de media bedachtquote:Op maandag 23 april 2007 21:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ohja, vergetenquote:Op maandag 23 april 2007 23:21 schreef Jivis het volgende:
[..]
Echt niet, dat heeft de media bedacht
Misschien is dat verwijderd omdat het illegale praktijken betreft, oenquote:Op dinsdag 24 april 2007 01:19 schreef SiGNe het volgende:
?? ik mis mijn post? of ik word dement..![]()
Ik had zoiets gepost als dat ik maar tot morgen moest wachten omdat ik 'm op een bepaalde dc++hub niet kon vinden en dat ik me dan maar morgen ziek zou melden voor m'n werk...
(overigens ben ik ook echt ziek, ziekte van crohn, dus zou ik sowieso morgen niet aan het werk gaan, elk nadeel heb ze voordeel)
En LWaS, hoe kom je aan dat FOK!fossiel achter je naam? Ik ben nog véél fossieler dan jij!![]()
Zo zie ik er uit hèquote:Op dinsdag 24 april 2007 01:19 schreef SiGNe het volgende:
En LWaS, hoe kom je aan dat FOK!fossiel achter je naam? Ik ben nog véél fossieler dan jij!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gewoon even wat geratel wat me te binnenschiet hoor
[ Bericht 3% gewijzigd door BlueCurl op 24-04-2007 12:05:27 ]
Sukkel.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:05 schreef BlueCurl het volgende:
aflevering is nu toch geweest al.. het is het usa topic dus snap al het gejank niet!
maar staat tussen spoiler tags nu hoor pff
komen ze toch niet hier als ze weten dat er mensen zijn die hem wel al hebben gezien..... als iemand een jaar later erover begint zou dat ook nog spoileren zijn omdat er mensen zouden kunnen zijn die hem nog niet gezien hebben.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sukkel.
1. het is LOGISCH dat je niet vantevoren de spoilers neer kunt zetten.
2. niet iedereen is in de gelegenheid het DIRECT te kijken. Ik ben aan het downloaden dus het duurt even. Dan kun je best even de pret niet bederven.
Je vergelijkt appels met peren. Een jaar later is totaal iets anders dan een paar uur later.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:18 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
komen ze toch niet hier als ze weten dat er mensen zijn die hem wel al hebben gezien..... als iemand een jaar later erover begint zou dat ook nog spoileren zijn omdat er mensen zouden kunnen zijn die hem nog niet gezien hebben.
en de aflevering is al geweest in amerika dus is het geen spoileren meer...
quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:32 schreef BlueCurl het volgende:
en gelukkig is tijd tijd en fruit fruit...
jij nietquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij moet de politiek in met je ontwijkend geneuzel...
Hij gaf toch vlak voor z'n dood de laatste aflevering van z'n strip aan een koerier?quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:56 schreef BlueCurl het volgende:
uhm hoe laat isaac de rest zien van het hoe stoppen van Sylar?
Hij zelf ook redelijk... Volgens de voorspellingen is het nog steeds Peter die explodeerd, zie ook de comic.quote:Die nuke gast gaat nu ook naar new york.. misschien ontploft hij wel gewoon. Peter heeft tenminste zijn krachten beter onder controle???
Omdat de oudere Hiro al 5 jaar in een opgeblazen NYC leeft en vervolgd wordt.quote:waarom komt die oudere hiro enorm tegenstandig over.. mss een meet gehad met die vrouw die in iedereen kan veranderen???
Nee, omdat Hanah het voting system gehacked heeft.quote:Linderman heeft Micah nodig vanwege...??? mss voor het feit dat hij al weet dat ze achter het tracking system aan aan het gaan zijn en dan kan micah het gewoon weer maken ofzo?
Heb je nog niet geleerd dat alles in Heroes om een reden gebeurd?quote:Ik vat de bijkomstigheid nog niet van Micah's vader... gaat die ook nog iets spannends doen of wat...
Dat klopt, want de Hiro uit de toekomst heeft een andere exploding man mee gemaakt (Sylar).quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:56 schreef RandomReader het volgende:
Trouwens: Peter heeft zijn scar dus NIET
I know, maar veel mensen zeiden van "Ah dus zo komt Peter aan zijn scar" etc.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:02 schreef Rocho het volgende:
[..]
Dat klopt, want de Hiro uit de toekomst heeft een andere exploding man mee gemaakt (Sylar).
In de wereld van future-Hiro kende Peter Claire niet en had daardoor geen healingpower en daarom had ie een litteken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig is Claire almachtigquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:42 schreef PeRi het volgende:
Ja! Hij was tof! Ik dacht effe dat Peter echt dood zou gaan, had effe niet door dat Claire er natuurlijk was.
Dat vond ik eigenlijk wel een beetje doorzichtig, Claire was ook al een keer dood omdat er iets in d'r lichaam zat.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:42 schreef PeRi het volgende:
Ja! Hij was tof! Ik dacht effe dat Peter echt dood zou gaan, had effe niet door dat Claire er natuurlijk was.
Dit is gewoon smeken om een verkeerde interpretatiequote:Op dinsdag 24 april 2007 16:32 schreef SiGNe het volgende:
Claire was ook al een keer dood omdat er iets in d'r lichaam zat.
Plus, je zag dat ogen van hem wit waren, net zoals Isaac Mendez als hij gaat schilderen. Maar had liever gezien dat hij toch dood was gegaanquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat vond ik eigenlijk wel een beetje doorzichtig, Claire was ook al een keer dood omdat er iets in d'r lichaam zat.
Ik hoopte eigenlijk dat Mamma Petrelli haar krachten zou laten zien.
Qlikquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:51 schreef Darkzell het volgende:
Eindelijk weer gewoon elke week Heroes kijken.
Toen Peter dood ging dacht ik al waarom trekt die Mohinder dat ding er niet ff uit op z'n minst. Maar gelukkig was Claire daar "to save the day". Benieuwd trouwens naar volgende week over wat uitleg van toekomst-Hiro en Hiro.
Jij bent echt zo'n domme mongool. Al jaren is het op Fok! regel dat je in topics van TV-series geen spoilertags meer heoft te gebruiken zodra de aflevering is uitgezonden. Dus als het dinsdag is en de aflevering al is geweest moet je gewoon optyfen, klaar.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sukkel.
1. het is LOGISCH dat je niet vantevoren de spoilers neer kunt zetten.
2. niet iedereen is in de gelegenheid het DIRECT te kijken. Ik ben aan het downloaden dus het duurt even. Dan kun je best even de pret niet bederven.
Ik wel, daardoor is het voor hem misschien duidelijker dat hij niet moet zeiken.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kunnen we elkaar misschien gewoon aanspreken zonder daar sukkels of mongolen bij te halen? Ik zie de meerwaarde niet echt.
Ja, en hij hoefte maar twee seconden te schreeuwen met die pencelen in z'n polsen en benen. In Passion Of The Christ was dat heul anders!quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:56 schreef Xrenity het volgende:
Dat Peter weer tot leven zou komen was wel heeeeeeeeel voorspelbaar maar wel weer een mooie ep
Isaac werd even geowned daar
Ik geloof ook niet dat je als kijker echt op het verkeerde been werd gezet. Je zag dat er een scherf in z'n hoofd vloog en je wist wat er met 'The Cheerleader' gebeurde toen er iets in haar hoofd zat. Het was bij mij meer van 'sukkels er zit iets in zijn hoofd, trek dat eruit'.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:56 schreef Xrenity het volgende:
Dat Peter weer tot leven zou komen was wel heeeeeeeeel voorspelbaar maar wel weer een mooie ep
Sja, van mij mag hetquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:36 schreef popolon het volgende:
Dus spoilertags hoeven niet? Dan ga ik de volgende aflevering wel live verslaan in dit topic.
Kijken of je het dan nog zo leuk vindt.
Het is gewoon mama petrelli die New York op gaat blazen!quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat vond ik eigenlijk wel een beetje doorzichtig, Claire was ook al een keer dood omdat er iets in d'r lichaam zat.
Ik hoopte eigenlijk dat Mamma Petrelli haar krachten zou laten zien.
Volgens mij maakte dat niet zoveel uit. Hij beheerst nu gewoon de kracht van Claire, of ze nou wel of niet in de buurt is.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:42 schreef PeRi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Hij is dan toch op TV geweest?quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:36 schreef popolon het volgende:
Dus spoilertags hoeven niet? Dan ga ik de volgende aflevering wel live verslaan in dit topic.
Kijken of je het dan nog zo leuk vindt.
Ik vond het heel kenmerkend voor Heroes dat de confrontatie betrekkelijk kort (edoch briljant) was: het draait niet om grote X-Men actiescenes, maar om The Big Picture en hoe dat invulling krijgt in de details.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:41 schreef LWaS het volgende:
Ik wacht toch op de echte showdown tussen Sylar en Peter
Inderdaad, ik kijk toch nooit in de serie-topics voordat ik een aflevering heb gezien, dat is vragen om moeilijkheden.quote:
Is het niet zo dat Peter nu ook de krachten van Sylar heeft? Hij is tenslotte met 'm in contact gekomen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:41 schreef LWaS het volgende:
HIj was heel vet.
Ik wacht toch op de echte showdown tussen Sylar en Peter
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het is gewoon mama petrelli die New York op gaat blazen!
'she's warming up!'
Wie dan, Micahquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Is het niet zo dat Peter nu ook de krachten van Sylar heeft? Hij is tenslotte met 'm in contact gekomen.
Ik denk niet dat Peter degene zal zijn die Slyar doodt.
Dat wordt een fijne zomer (hoewel het mij verder niet zoveel uitmaakt omdat ik de afleveringen inmiddels toch al heb gezien maar het zorgt wel voor een grotere fanbase)quote:
Die dan weer net niet, maar Jessica of Matt Parkman zijn goede kandidaten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het al 1 mei?!
Jawel, ze worden gemaakt door Tim Sale maar ik weet even niet meer waar je ze kan bestellenquote:Op woensdag 25 april 2007 08:46 schreef dapluiz het volgende:
Vond trouwens de schilderstijl van sylar ook wel tof
Zijn sommige van die schilderijen neit ergens als poster te bestellen ofzo ?
Ik snapte z'n gewauwel niet over dat hij nu eindelijk een held was, maar ik was wat ziekig en kon m'n aandacht er niet bij houden dus ga hem binnenkort even nog 's kijken. Ik moet eerlijk zeggen dat de aflevering niet spectaculair was, en dat er een paar erg voorspelbare dingen in zaten (Peter die weer leeft, duh, waaro moest dat zo uitgerekt worden?). Desondanks ben ik reteblij dat ze terug zijnquote:Op woensdag 25 april 2007 09:14 schreef RandomReader het volgende:
Ik hoor btw echt niemand zeggen "Ah, Isaac is dood"
duurde echt veels te lang...quote:Op woensdag 25 april 2007 09:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Peter die weer leeft, duh, waaro moest dat zo uitgerekt worden?
Dat had-ie al: op het Devaux dak demonstreerde hij telekinese tegen Claude en HRG. En op een aantal andere plaatsen ook, overigens.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Is het niet zo dat Peter nu ook de krachten van Sylar heeft? Hij is tenslotte met 'm in contact gekomen.
Ik denk niet dat Peter degene zal zijn die Slyar doodt.
Ik dacht echt dat Nathan Peter naar Linderman zou brengen die hem dan weer zou oplappen.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, en erg cool dat Linderman krachten had, dat wel.
quote:Op woensdag 25 april 2007 02:28 schreef Lynx666 het volgende:
Zeker met de novels die ik meteen erna weer bij heb gelezen, werkt zeer verhelderend. Leuke twist dat
Dan heb je de comic verkeerd gelezen. Dat was wat Future-Hiro dacht en dat heeft ie voorkomen door tegen Peter "Save The Cheerleader, Save The World" te zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 april 2007 02:28 schreef Lynx666 het volgende:
Leuke twist datNee, dat begrijp je verkeerd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een goeie theoriequote:Op woensdag 25 april 2007 11:57 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Vond het best een matige aflevering. Dat opstaan uit de dood van Peter werd veels te lang gerekt.
Wat ik wel interessant vond was de opmerking van Linderman: Over hoe er vroeger meer specials waren. En hoe ze samen een verschil probeerde te maken. Betekent dit misschien dat er vroeger een soort van (geheim) special team was. Was oma Petrelli hier lid van? Was de vader van Nathan en Peter misschien ook een special?
Maar volgende week wordt het echt gaaf, gezien de preview.
Instant popcorn maken zonder magnetron.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:12 schreef J0sT het volgende:
Wat is de ability van Mrs. Petrelli dan?
Ik ook, dat muziekje begon en ik zat echt van NOU GAAT HET GEBEUREN! Peter gooide sylar weg, hij pakte het glas op, en toen peter dood, ik dacht echt van dat glas gaat er meteen uit en hij pwnt sylar hard... maar neequote:Op woensdag 25 april 2007 12:29 schreef Jivis het volgende:
Ik had wel wat meer verwacht van die Peter/Sylar confrontatie
Ik denk het niet. Hij was helemaal freaked toen hij Lindermans gave ontdekte en bleef er verbaasd over toen hij er na de Vietnam-operatie verslag van deed. Gezien hoe hij op Linderman reageerde neem ik aan dat hij niet begreep was het is om een gave te hebben en er dus zelf geen heeft.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:57 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Was de vader van Nathan en Peter misschien ook een special?
dat glas ging ook super langzaam omhoog, dacht Peter staat al achter hem ofzoquote:Op woensdag 25 april 2007 12:29 schreef Jivis het volgende:
Ik had wel wat meer verwacht van die Peter/Sylar confrontatie
De gave van Hiro's zus is al bekend. Dat is heel lekker zijn.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:04 schreef Breuls het volgende:
En betekent DAT dat Hiro's zus ook een gave heeft?
Ja, de makers hebben dat lomp aangepakt. Ten eerste zie je zoiets van mijlenver aankomen... dat Sylar dat glas laat rondschieten. En hoe wordt Peter geraakt? In zijn achterhoofdquote:Op woensdag 25 april 2007 13:15 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
dat glas ging ook super langzaam omhoog, dacht Peter staat al achter hem ofzo
Schotel.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:29 schreef suus21 het volgende:
waar volgen jullie de serie op?
Televisiequote:Op woensdag 25 april 2007 13:29 schreef suus21 het volgende:
waar volgen jullie de serie op?
Ik denk dat het toch vooral op de echte string theory slaat.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:10 schreef Breuls het volgende:
Dat is het volgens mij ook: de volgende episode heet String Theory en dat slaat op die draden.
Precies. Maar ze wist wel meer over de krachten van haar zoons en Claire. En ze liet aan Claire doorschemeren dat ze zelf ook speciaal was. Maar die opmerking van "she's warms up" betekent dat ze losser komt, aardiger wordt als je haar een tijdje kent. Want Nathan kent sowieso haar kracht niet eens (als die er is.)quote:Op woensdag 25 april 2007 14:02 schreef SiGNe het volgende:
Computer..
Ik zie dat veel mensen denken dat de moeder van Petrelli op kan warmen, maar dat denk ik dus niet.
"She warms up" betekent gewoon ze wordt wat losser (aardiger, vriendelijker)
Nathan zei dit omdat ze eerst wat streng overkwam op Claire.
Volgens mij weet Nathan niet eens wat de kracht van zijn moeder is.
Wat een bizarre opmerking op een discussieforumquote:
Op het vasteland bedoel je zeker?quote:Op woensdag 25 april 2007 14:58 schreef Heero87 het volgende:
In België hebben we geluk: VT4 brengt de finale van Heroes al op 4 juni op het scherm, amper twee weken na de uitzending in Amerika. Daarmee zijn ze de eeste die het zal uitzenden in Europa.
quote:OK that’s it for now. My typing fingers are cramping up. Next week Episode 20 which, in my own behind-the-scenes-but-still-a-fanboy way, I think is one of the most mind blowing episodes of TV EVER! There, I said it…
weet ik wel, maar de opmerking kun je zo leuk dubbelzinnig gebruiken met de ontploffing en het feit dat ze krachten heeft.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:02 schreef SiGNe het volgende:
...
Ik zie dat veel mensen denken dat de moeder van Petrelli op kan warmen, maar dat denk ik dus niet.
"She warms up" betekent gewoon ze wordt wat losser (aardiger, vriendelijker)
...
Ja, ze zijn aan het uitzenden inderdaad, maar dus nog de afleveringen die al maanden geleden in de USA waren. Door de korte stop in de USA heeft VT4 ze nu dus quasi bijgehaald, en de laatste aflevering in juni zal amper twee weken na de Amerikaanse uitzending op het scherm komen.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:25 schreef Breuls het volgende:
[..]
Op het vasteland bedoel je zeker?
Ik dacht trouwens dat Belgie het sowieso al aan het uitzenden was, maar dat heb ik dus verkeerd begrepen?
Het Britse filiaal van Sci-Fi Channel is halverwege het seizoen, ze zijn volgens mij in januari begonnen.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:01 schreef Heero87 het volgende:
Het vasteland? Zijn ze in de UK dan ook al zo ver? (heb er geen idee van)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |