Ohja, vergetenquote:Op maandag 23 april 2007 23:21 schreef Jivis het volgende:
[..]
Echt niet, dat heeft de media bedacht
Misschien is dat verwijderd omdat het illegale praktijken betreft, oenquote:Op dinsdag 24 april 2007 01:19 schreef SiGNe het volgende:
?? ik mis mijn post? of ik word dement..![]()
Ik had zoiets gepost als dat ik maar tot morgen moest wachten omdat ik 'm op een bepaalde dc++hub niet kon vinden en dat ik me dan maar morgen ziek zou melden voor m'n werk...
(overigens ben ik ook echt ziek, ziekte van crohn, dus zou ik sowieso morgen niet aan het werk gaan, elk nadeel heb ze voordeel)
En LWaS, hoe kom je aan dat FOK!fossiel achter je naam? Ik ben nog véél fossieler dan jij!![]()
Zo zie ik er uit hèquote:Op dinsdag 24 april 2007 01:19 schreef SiGNe het volgende:
En LWaS, hoe kom je aan dat FOK!fossiel achter je naam? Ik ben nog véél fossieler dan jij!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gewoon even wat geratel wat me te binnenschiet hoor
[ Bericht 3% gewijzigd door BlueCurl op 24-04-2007 12:05:27 ]
Sukkel.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:05 schreef BlueCurl het volgende:
aflevering is nu toch geweest al.. het is het usa topic dus snap al het gejank niet!
maar staat tussen spoiler tags nu hoor pff
komen ze toch niet hier als ze weten dat er mensen zijn die hem wel al hebben gezien..... als iemand een jaar later erover begint zou dat ook nog spoileren zijn omdat er mensen zouden kunnen zijn die hem nog niet gezien hebben.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sukkel.
1. het is LOGISCH dat je niet vantevoren de spoilers neer kunt zetten.
2. niet iedereen is in de gelegenheid het DIRECT te kijken. Ik ben aan het downloaden dus het duurt even. Dan kun je best even de pret niet bederven.
Je vergelijkt appels met peren. Een jaar later is totaal iets anders dan een paar uur later.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:18 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
komen ze toch niet hier als ze weten dat er mensen zijn die hem wel al hebben gezien..... als iemand een jaar later erover begint zou dat ook nog spoileren zijn omdat er mensen zouden kunnen zijn die hem nog niet gezien hebben.
en de aflevering is al geweest in amerika dus is het geen spoileren meer...
quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:32 schreef BlueCurl het volgende:
en gelukkig is tijd tijd en fruit fruit...
jij nietquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij moet de politiek in met je ontwijkend geneuzel...
Hij gaf toch vlak voor z'n dood de laatste aflevering van z'n strip aan een koerier?quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:56 schreef BlueCurl het volgende:
uhm hoe laat isaac de rest zien van het hoe stoppen van Sylar?
Hij zelf ook redelijk... Volgens de voorspellingen is het nog steeds Peter die explodeerd, zie ook de comic.quote:Die nuke gast gaat nu ook naar new york.. misschien ontploft hij wel gewoon. Peter heeft tenminste zijn krachten beter onder controle???
Omdat de oudere Hiro al 5 jaar in een opgeblazen NYC leeft en vervolgd wordt.quote:waarom komt die oudere hiro enorm tegenstandig over.. mss een meet gehad met die vrouw die in iedereen kan veranderen???
Nee, omdat Hanah het voting system gehacked heeft.quote:Linderman heeft Micah nodig vanwege...??? mss voor het feit dat hij al weet dat ze achter het tracking system aan aan het gaan zijn en dan kan micah het gewoon weer maken ofzo?
Heb je nog niet geleerd dat alles in Heroes om een reden gebeurd?quote:Ik vat de bijkomstigheid nog niet van Micah's vader... gaat die ook nog iets spannends doen of wat...
Dat klopt, want de Hiro uit de toekomst heeft een andere exploding man mee gemaakt (Sylar).quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:56 schreef RandomReader het volgende:
Trouwens: Peter heeft zijn scar dus NIET
I know, maar veel mensen zeiden van "Ah dus zo komt Peter aan zijn scar" etc.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:02 schreef Rocho het volgende:
[..]
Dat klopt, want de Hiro uit de toekomst heeft een andere exploding man mee gemaakt (Sylar).
In de wereld van future-Hiro kende Peter Claire niet en had daardoor geen healingpower en daarom had ie een litteken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig is Claire almachtigquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:42 schreef PeRi het volgende:
Ja! Hij was tof! Ik dacht effe dat Peter echt dood zou gaan, had effe niet door dat Claire er natuurlijk was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |