Nou ja, op je computer kijken of op je tv in echte HD is toch wel een heel groot verschil hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:02 schreef Californian_dreamer het volgende:
but who needs to watch it on tv a year later when you can download it anyway?
Nah meer helaas in de zin van dat die anderen niet weten wat ze missen hèquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:00 schreef Breuls het volgende:
Ja, ik geniet er niet meer van als er meer meekijken hoor.
Mijn laptop is meer HD dan mijn tien jaar oude beeldbuis hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:02 schreef popolon het volgende:
[..]
Nou ja, op je computer kijken of op je tv in echte HD is toch wel een heel groot verschil hoor.
Ik heb 't eens vergeleken en 't verschil qua kwaliteit is toch echt duidelijk te zien. (PC en zgn. HD aflevering en 'live' op tv in HD)quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:10 schreef Breuls het volgende:
[..]
Mijn laptop is meer HD dan mijn tien jaar oude beeldbuis hoor.
Zijn dat nog steeds Lingo, GTST en zo'n TROS programma waar ze zingen met sterren ofzo?quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:34 schreef Merkie het volgende:
Omdat Nederland qua televisie(publiek) infantiel is. Kijk naar onze primetime-programma's....
Dansen met semi-BN'ers enzoquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Zijn dat nog steeds Lingo, GTST en zo'n TROS programma waar ze zingen met sterren ofzo?
Dansen of Heroesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil een plaatje posten!
Paar regels gelezen, maar ik dwing mezelf om niet verder te lezen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:15 schreef RandomReader het volgende:
Trouwens: (Sorry voor de DP)
Even wat spoilerrrrrrrts:
Jup ik ookquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:16 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik kijk al bijna geen TV meer. Alleen het nieuws en incidenteel voetbal. Voorderest series en films via Internet. Geen reclame, kijken wanneer je wilt. Heerlijk.
De wereld draait door en dit was het nieuws zijn wel leukquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:16 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik kijk al bijna geen TV meer. Alleen het nieuws en incidenteel voetbal. Voorderest series en films via Internet. Geen reclame, kijken wanneer je wilt. Heerlijk.
omdat dit Nederland is. that should say enoughquote:Op maandag 16 april 2007 18:49 schreef Xrenity het volgende:
[..]
De wereld draait door en dit was het nieuws zijn wel leuk
Maar verder, tja. Die serie's zijn sowieso niet bijzonder
Waarom duurt het zo lang voor iemand Heroes oppakt hier
Sjek über allesch, maar Bill is daarna de coolstequote:Op maandag 16 april 2007 22:20 schreef RandomReader het volgende:Jivis! Waar is Sjek gebleven
Of vind je Bill ineens cooler
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Luxe went snel.quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:04 schreef Charles.Darwin het volgende:
Hehe, idem hier. Ik denk dat als je weet hoe je moet downloaden, de Nederlandse TV meteen enorm oninteressant wordt. Sommige docu's op de publieke (Tegenlicht, etc) zijn nog wel interessant, en Discovery heeft ook nog wel eens iets leuks, maar verder is het gewoon allemaal bagger, doorspekt met belspelletjes, veel sms'en en onderbroken door reclame (die vaak nog minder irritant is dan het programma zelf, hoe dat ook mogelijk is).
*knip*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hulde voor Heroes hoe ze zelfs gaten zoals deze weken zo leuk kunnen opvullen![]()
![]()
Edit: ik heb 't in een spolier gezet omdat het leuker is om zelf effe dit te ontdekken... imho
Same here. Ideaal, je eigen TV on demand!quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:16 schreef Aanvoerder het volgende:
Als jij je daar prettig bij voelt, wat let je.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:56 schreef Breuls het volgende:
* Breuls staat aan de vooravond van een over enkele dagen uitgespreide Heroes-marathon.
Oftewel de komende dagen pomp ik er even 18 doorheen.
Het is zeker te erg om die in 1 run te doen he?
prettig bij voelen is 1 ding, 18 uur in één run is wel ziekquote:Op woensdag 18 april 2007 22:56 schreef Breuls het volgende:
* Breuls staat aan de vooravond van een over enkele dagen uitgespreide Heroes-marathon.
als je er de tijd voor hebt...quote:Op woensdag 18 april 2007 22:56 schreef Breuls het volgende:
Er zijn zoveel afleveringen die op elkaar lijken dat het wel erg saai wordt na een poosje.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:56 schreef Breuls het volgende:
seriously?quote:Op donderdag 19 april 2007 00:14 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Er zijn zoveel afleveringen die op elkaar lijken dat het wel erg saai wordt na een poosje.![]()
hij's een admin, wat denk je zelfquote:Op donderdag 19 april 2007 00:11 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
als je er de tijd voor hebt...
die mening kan ik echt niet delen! elke aflevering is anders!quote:Op donderdag 19 april 2007 00:14 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Er zijn zoveel afleveringen die op elkaar lijken dat het wel erg saai wordt na een poosje.![]()
In 25 uur alles gekekenquote:Op donderdag 19 april 2007 15:19 schreef Rabieluh het volgende:
18 eps in 25 uur tijd.
Wat een bizar toffe serie.
18 afl x 40 min + plaspauze is toch echt 12 uur en 1 minuut. Wat doe je er lang over.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:19 schreef Rabieluh het volgende:
18 eps in 25 uur tijd.
Wat een bizar toffe serie.
Waar kan je die zien dan??quote:Op woensdag 18 april 2007 10:14 schreef Frrreek het volgende:
Iemand het trouwalbum van die politieagent gechecked? Precies dezelfde outfits met snel en weinig veranderende poses.
In een episode, dan trekken ze dat boek open en kijken ze met weemoed terug naar verloren tijden o_Oquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |