Echt een grote blunder zeg. Iedereen waar ik de serie aan heb laten zien, is er helemaal aan verslaafd geraakt. Mensen die niets hebben met Sci-Fi, comics, superkrachten, het maakt geen ene donder uit. Allemaal gaan ze plat!quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:12 schreef Jivis het volgende:
Heroes voorlopig niet in Nederland
Ze hebben zeker het zoveelste dingessen met de stars programma in de planning
Nederland
![]()
RTL 5 valt inderdaad nog wel mee, RTL 4 is kut..quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:28 schreef Jivis het volgende:
RTL zendt Prison Break, 24, CSI etc. ook uit. Kan Heroes prima tussen.
Oh en Veronica en Talpa zenden geen kutprogramma's uit?
Canada is gestopt met Heroes een dag eerder uit te zenden. Gewoon dinsdag 24 april dus.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:17 schreef Prowl het volgende:
Wanneer gaan we weer?
Terug op het oude schema dus, gelukkig. Kon me niet inhouden om ze een dag van te voren te zien.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:42 schreef Symer het volgende:
[..]
Canada is gestopt met Heroes een dag eerder uit te zenden. Gewoon dinsdag 24 april dus.
In de strip lijkt Linderman ook een beetje op Malcolm McDowell uit A clockwork orange, ze hebben dus kennelijk oude foto's van hem gebruikt voor de strip.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:35 schreef Breuls het volgende:
De comic van deze week overigens: ik vind de personages sterk op de acteurs lijken, waar dat in het begin nog heel vaag en onherkenbaar was. Ook wel mooi gedaan dus.
Nee. Het zuigt de pan uit. We zijn dan ook een stelletje masochisten dat we zo graag verder willen kijken.quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:01 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee. Het zuigt de pan uit. We zijn dan ook een stelletje masochisten dat we zo graag verder willen kijken.
Inderdaadquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:01 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee. Het zuigt de pan uit. We zijn dan ook een stelletje masochisten dat we zo graag verder willen kijken.
39.. he must be really running out of time thenquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:04 schreef Fendy het volgende:
[..]
Inderdaadhet is nog erger dan 24 seizoen 39 waar Jack een seniele oude man is die overal bommen ziet...
Op de Nederlandse TV lukt dat voorlopig primaquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:11 schreef Charles.Darwin het volgende:
idd, blegh
ik stel een boycot voor!
Alles duurt dan wat langerquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:12 schreef Breuls het volgende:
[..]
39.. he must be really running out of time then
Hehe, Nederlanders houden niet van superhelden, of mensen die boven het maaiveld uitsteken. Ze zien liever bekende koppen zichzelf blameren tijdens het dansen, zingen of schaatsenquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:12 schreef Breuls het volgende:
[..]
Op de Nederlandse TV lukt dat voorlopig prima
lolquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:16 schreef Fendy het volgende:
[..]
Alles duurt dan wat langer
"How soon till you defuse the bomb"
"within the year"
"Jack....good work"
Ik vraag me toch echt serieus af wat er goed aan deze serie zou moeten zijn. De acteurs zijn over het algemeen niet sterk, details zijn matig afgewerkt en van de zogenaamde spannende verhaallijn merk ik niks.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:01 schreef Breuls het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk is het de originaliteit (of althans de benadering ervan) van het verhaal, het verloop ervan, de onvoorspelbaarheid van datzelfde verloop, de uiteenlopende (en goed acterende) cast, de mix van mysterie, drama, comedy, misdaad, het oog voor detail, de special effects (die er niet veel zijn, maar dat is juist zo sterk) en het feit dat het me eindeloos boeit. Ik heb bij geen enkele andere serie tot 6 uur 's ochtends liggen kijken, waarbij ik er ook pas om 6 uur achter kwam DAT het 6 uur was, zo caught up was ik in de serie.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:26 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Ik vraag me toch echt serieus af wat er goed aan deze serie zou moeten zijn. De acteurs zijn over het algemeen niet sterk, details zijn matig afgewerkt en van de zogenaamde spannende verhaallijn merk ik niks.
De reviews die ik heb gelezen waren veelbevolend, kan iemand uitleggen waarom de serie goed zou moeten zijn?
Ze zitten er dan ook aan te denken om de naam 24 te veranderen naar 365 en eens in de 4 jaar naar 366 (Als Jack de schrikkeldag niet weer vergeet, hij is een beetje seniel aan het worden)quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:16 schreef Fendy het volgende:
[..]
Alles duurt dan wat langer
"How soon till you defuse the bomb"
"within the year"
"Jack....good work"
Gewoon bek dicht en kijken kutjong!quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:26 schreef Frrreek het volgende:
[..]
De reviews die ik heb gelezen waren veelbevolend, kan iemand uitleggen waarom de serie goed zou moeten zijn?
dat is een goede vraag. Misschien zou het wel aanslaan, maar of de kans groot is betwijfel ik ook een beetje. het zou voor verbetering zorgen in het huidige aanbod op tv (daarom kijk ik ook bijna geen tv) maar of iemand dat snel in gaat zien is nog maar de vraag.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:18 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Hehe, Nederlanders houden niet van superhelden, of mensen die boven het maaiveld uitsteken. Ze zien liever bekende koppen zichzelf blameren tijdens het dansen, zingen of schaatsen
Natuurlijk is dat een beetje overtrokken, maar ik vraag me serieus af of Heroes in Nederland enorm populair zou worden (en niet hetzelfde lot krijgt als The Sopranos: lage kijkcijfers >> weg van de buis.) Uiteraard zijn er genoeg mensen die het leuk vinden (lees: wij), maar dat zijn ook mensen die de afleveringen wel van internet af halen
Waarom helaas? Maakt mij niks uit.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:16 schreef Jivis het volgende:
Wij downloaders zijn maar een klein percentage van de Nederlandse bevolking... helaas
Nou ja, op je computer kijken of op je tv in echte HD is toch wel een heel groot verschil hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:02 schreef Californian_dreamer het volgende:
but who needs to watch it on tv a year later when you can download it anyway?
Nah meer helaas in de zin van dat die anderen niet weten wat ze missen hèquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:00 schreef Breuls het volgende:
Ja, ik geniet er niet meer van als er meer meekijken hoor.
Mijn laptop is meer HD dan mijn tien jaar oude beeldbuis hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:02 schreef popolon het volgende:
[..]
Nou ja, op je computer kijken of op je tv in echte HD is toch wel een heel groot verschil hoor.
Ik heb 't eens vergeleken en 't verschil qua kwaliteit is toch echt duidelijk te zien. (PC en zgn. HD aflevering en 'live' op tv in HD)quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:10 schreef Breuls het volgende:
[..]
Mijn laptop is meer HD dan mijn tien jaar oude beeldbuis hoor.
Zijn dat nog steeds Lingo, GTST en zo'n TROS programma waar ze zingen met sterren ofzo?quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:34 schreef Merkie het volgende:
Omdat Nederland qua televisie(publiek) infantiel is. Kijk naar onze primetime-programma's....
Dansen met semi-BN'ers enzoquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Zijn dat nog steeds Lingo, GTST en zo'n TROS programma waar ze zingen met sterren ofzo?
Dansen of Heroesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil een plaatje posten!
Paar regels gelezen, maar ik dwing mezelf om niet verder te lezen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:15 schreef RandomReader het volgende:
Trouwens: (Sorry voor de DP)
Even wat spoilerrrrrrrts:
Jup ik ookquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:16 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik kijk al bijna geen TV meer. Alleen het nieuws en incidenteel voetbal. Voorderest series en films via Internet. Geen reclame, kijken wanneer je wilt. Heerlijk.
De wereld draait door en dit was het nieuws zijn wel leukquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:16 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik kijk al bijna geen TV meer. Alleen het nieuws en incidenteel voetbal. Voorderest series en films via Internet. Geen reclame, kijken wanneer je wilt. Heerlijk.
omdat dit Nederland is. that should say enoughquote:Op maandag 16 april 2007 18:49 schreef Xrenity het volgende:
[..]
De wereld draait door en dit was het nieuws zijn wel leuk
Maar verder, tja. Die serie's zijn sowieso niet bijzonder
Waarom duurt het zo lang voor iemand Heroes oppakt hier
Sjek über allesch, maar Bill is daarna de coolstequote:Op maandag 16 april 2007 22:20 schreef RandomReader het volgende:Jivis! Waar is Sjek gebleven
Of vind je Bill ineens cooler
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Luxe went snel.quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:04 schreef Charles.Darwin het volgende:
Hehe, idem hier. Ik denk dat als je weet hoe je moet downloaden, de Nederlandse TV meteen enorm oninteressant wordt. Sommige docu's op de publieke (Tegenlicht, etc) zijn nog wel interessant, en Discovery heeft ook nog wel eens iets leuks, maar verder is het gewoon allemaal bagger, doorspekt met belspelletjes, veel sms'en en onderbroken door reclame (die vaak nog minder irritant is dan het programma zelf, hoe dat ook mogelijk is).
*knip*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hulde voor Heroes hoe ze zelfs gaten zoals deze weken zo leuk kunnen opvullen![]()
![]()
Edit: ik heb 't in een spolier gezet omdat het leuker is om zelf effe dit te ontdekken... imho
Same here. Ideaal, je eigen TV on demand!quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:16 schreef Aanvoerder het volgende:
Als jij je daar prettig bij voelt, wat let je.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:56 schreef Breuls het volgende:
* Breuls staat aan de vooravond van een over enkele dagen uitgespreide Heroes-marathon.
Oftewel de komende dagen pomp ik er even 18 doorheen.
Het is zeker te erg om die in 1 run te doen he?
prettig bij voelen is 1 ding, 18 uur in één run is wel ziekquote:Op woensdag 18 april 2007 22:56 schreef Breuls het volgende:
* Breuls staat aan de vooravond van een over enkele dagen uitgespreide Heroes-marathon.
als je er de tijd voor hebt...quote:Op woensdag 18 april 2007 22:56 schreef Breuls het volgende:
Er zijn zoveel afleveringen die op elkaar lijken dat het wel erg saai wordt na een poosje.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:56 schreef Breuls het volgende:
seriously?quote:Op donderdag 19 april 2007 00:14 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Er zijn zoveel afleveringen die op elkaar lijken dat het wel erg saai wordt na een poosje.![]()
hij's een admin, wat denk je zelfquote:Op donderdag 19 april 2007 00:11 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
als je er de tijd voor hebt...
die mening kan ik echt niet delen! elke aflevering is anders!quote:Op donderdag 19 april 2007 00:14 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Er zijn zoveel afleveringen die op elkaar lijken dat het wel erg saai wordt na een poosje.![]()
In 25 uur alles gekekenquote:Op donderdag 19 april 2007 15:19 schreef Rabieluh het volgende:
18 eps in 25 uur tijd.
Wat een bizar toffe serie.
18 afl x 40 min + plaspauze is toch echt 12 uur en 1 minuut. Wat doe je er lang over.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:19 schreef Rabieluh het volgende:
18 eps in 25 uur tijd.
Wat een bizar toffe serie.
Waar kan je die zien dan??quote:Op woensdag 18 april 2007 10:14 schreef Frrreek het volgende:
Iemand het trouwalbum van die politieagent gechecked? Precies dezelfde outfits met snel en weinig veranderende poses.
In een episode, dan trekken ze dat boek open en kijken ze met weemoed terug naar verloren tijden o_Oquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |