Nee. Het zuigt de pan uit. We zijn dan ook een stelletje masochisten dat we zo graag verder willen kijken.quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:01 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee. Het zuigt de pan uit. We zijn dan ook een stelletje masochisten dat we zo graag verder willen kijken.
Inderdaadquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:01 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee. Het zuigt de pan uit. We zijn dan ook een stelletje masochisten dat we zo graag verder willen kijken.
39.. he must be really running out of time thenquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:04 schreef Fendy het volgende:
[..]
Inderdaadhet is nog erger dan 24 seizoen 39 waar Jack een seniele oude man is die overal bommen ziet...
Op de Nederlandse TV lukt dat voorlopig primaquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:11 schreef Charles.Darwin het volgende:
idd, blegh
ik stel een boycot voor!
Alles duurt dan wat langerquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:12 schreef Breuls het volgende:
[..]
39.. he must be really running out of time then
Hehe, Nederlanders houden niet van superhelden, of mensen die boven het maaiveld uitsteken. Ze zien liever bekende koppen zichzelf blameren tijdens het dansen, zingen of schaatsenquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:12 schreef Breuls het volgende:
[..]
Op de Nederlandse TV lukt dat voorlopig prima
lolquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:16 schreef Fendy het volgende:
[..]
Alles duurt dan wat langer
"How soon till you defuse the bomb"
"within the year"
"Jack....good work"
Ik vraag me toch echt serieus af wat er goed aan deze serie zou moeten zijn. De acteurs zijn over het algemeen niet sterk, details zijn matig afgewerkt en van de zogenaamde spannende verhaallijn merk ik niks.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:01 schreef Breuls het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk is het de originaliteit (of althans de benadering ervan) van het verhaal, het verloop ervan, de onvoorspelbaarheid van datzelfde verloop, de uiteenlopende (en goed acterende) cast, de mix van mysterie, drama, comedy, misdaad, het oog voor detail, de special effects (die er niet veel zijn, maar dat is juist zo sterk) en het feit dat het me eindeloos boeit. Ik heb bij geen enkele andere serie tot 6 uur 's ochtends liggen kijken, waarbij ik er ook pas om 6 uur achter kwam DAT het 6 uur was, zo caught up was ik in de serie.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:26 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Ik vraag me toch echt serieus af wat er goed aan deze serie zou moeten zijn. De acteurs zijn over het algemeen niet sterk, details zijn matig afgewerkt en van de zogenaamde spannende verhaallijn merk ik niks.
De reviews die ik heb gelezen waren veelbevolend, kan iemand uitleggen waarom de serie goed zou moeten zijn?
Ze zitten er dan ook aan te denken om de naam 24 te veranderen naar 365 en eens in de 4 jaar naar 366 (Als Jack de schrikkeldag niet weer vergeet, hij is een beetje seniel aan het worden)quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:16 schreef Fendy het volgende:
[..]
Alles duurt dan wat langer
"How soon till you defuse the bomb"
"within the year"
"Jack....good work"
Gewoon bek dicht en kijken kutjong!quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:26 schreef Frrreek het volgende:
[..]
De reviews die ik heb gelezen waren veelbevolend, kan iemand uitleggen waarom de serie goed zou moeten zijn?
dat is een goede vraag. Misschien zou het wel aanslaan, maar of de kans groot is betwijfel ik ook een beetje. het zou voor verbetering zorgen in het huidige aanbod op tv (daarom kijk ik ook bijna geen tv) maar of iemand dat snel in gaat zien is nog maar de vraag.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:18 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Hehe, Nederlanders houden niet van superhelden, of mensen die boven het maaiveld uitsteken. Ze zien liever bekende koppen zichzelf blameren tijdens het dansen, zingen of schaatsen
Natuurlijk is dat een beetje overtrokken, maar ik vraag me serieus af of Heroes in Nederland enorm populair zou worden (en niet hetzelfde lot krijgt als The Sopranos: lage kijkcijfers >> weg van de buis.) Uiteraard zijn er genoeg mensen die het leuk vinden (lees: wij), maar dat zijn ook mensen die de afleveringen wel van internet af halen
Waarom helaas? Maakt mij niks uit.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:16 schreef Jivis het volgende:
Wij downloaders zijn maar een klein percentage van de Nederlandse bevolking... helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |