Dat wordt een fijne zomer (hoewel het mij verder niet zoveel uitmaakt omdat ik de afleveringen inmiddels toch al heb gezien maar het zorgt wel voor een grotere fanbase)quote:
Die dan weer net niet, maar Jessica of Matt Parkman zijn goede kandidaten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het al 1 mei?!
Jawel, ze worden gemaakt door Tim Sale maar ik weet even niet meer waar je ze kan bestellenquote:Op woensdag 25 april 2007 08:46 schreef dapluiz het volgende:
Vond trouwens de schilderstijl van sylar ook wel tof
Zijn sommige van die schilderijen neit ergens als poster te bestellen ofzo ?
Ik snapte z'n gewauwel niet over dat hij nu eindelijk een held was, maar ik was wat ziekig en kon m'n aandacht er niet bij houden dus ga hem binnenkort even nog 's kijken. Ik moet eerlijk zeggen dat de aflevering niet spectaculair was, en dat er een paar erg voorspelbare dingen in zaten (Peter die weer leeft, duh, waaro moest dat zo uitgerekt worden?). Desondanks ben ik reteblij dat ze terug zijnquote:Op woensdag 25 april 2007 09:14 schreef RandomReader het volgende:
Ik hoor btw echt niemand zeggen "Ah, Isaac is dood"
duurde echt veels te lang...quote:Op woensdag 25 april 2007 09:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Peter die weer leeft, duh, waaro moest dat zo uitgerekt worden?
Dat had-ie al: op het Devaux dak demonstreerde hij telekinese tegen Claude en HRG. En op een aantal andere plaatsen ook, overigens.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Is het niet zo dat Peter nu ook de krachten van Sylar heeft? Hij is tenslotte met 'm in contact gekomen.
Ik denk niet dat Peter degene zal zijn die Slyar doodt.
Ik dacht echt dat Nathan Peter naar Linderman zou brengen die hem dan weer zou oplappen.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, en erg cool dat Linderman krachten had, dat wel.
quote:Op woensdag 25 april 2007 02:28 schreef Lynx666 het volgende:
Zeker met de novels die ik meteen erna weer bij heb gelezen, werkt zeer verhelderend. Leuke twist dat
Dan heb je de comic verkeerd gelezen. Dat was wat Future-Hiro dacht en dat heeft ie voorkomen door tegen Peter "Save The Cheerleader, Save The World" te zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 april 2007 02:28 schreef Lynx666 het volgende:
Leuke twist datNee, dat begrijp je verkeerd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een goeie theoriequote:Op woensdag 25 april 2007 11:57 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Vond het best een matige aflevering. Dat opstaan uit de dood van Peter werd veels te lang gerekt.
Wat ik wel interessant vond was de opmerking van Linderman: Over hoe er vroeger meer specials waren. En hoe ze samen een verschil probeerde te maken. Betekent dit misschien dat er vroeger een soort van (geheim) special team was. Was oma Petrelli hier lid van? Was de vader van Nathan en Peter misschien ook een special?
Maar volgende week wordt het echt gaaf, gezien de preview.
Instant popcorn maken zonder magnetron.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:12 schreef J0sT het volgende:
Wat is de ability van Mrs. Petrelli dan?
Ik ook, dat muziekje begon en ik zat echt van NOU GAAT HET GEBEUREN! Peter gooide sylar weg, hij pakte het glas op, en toen peter dood, ik dacht echt van dat glas gaat er meteen uit en hij pwnt sylar hard... maar neequote:Op woensdag 25 april 2007 12:29 schreef Jivis het volgende:
Ik had wel wat meer verwacht van die Peter/Sylar confrontatie
Ik denk het niet. Hij was helemaal freaked toen hij Lindermans gave ontdekte en bleef er verbaasd over toen hij er na de Vietnam-operatie verslag van deed. Gezien hoe hij op Linderman reageerde neem ik aan dat hij niet begreep was het is om een gave te hebben en er dus zelf geen heeft.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:57 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Was de vader van Nathan en Peter misschien ook een special?
dat glas ging ook super langzaam omhoog, dacht Peter staat al achter hem ofzoquote:Op woensdag 25 april 2007 12:29 schreef Jivis het volgende:
Ik had wel wat meer verwacht van die Peter/Sylar confrontatie
De gave van Hiro's zus is al bekend. Dat is heel lekker zijn.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:04 schreef Breuls het volgende:
En betekent DAT dat Hiro's zus ook een gave heeft?
Ja, de makers hebben dat lomp aangepakt. Ten eerste zie je zoiets van mijlenver aankomen... dat Sylar dat glas laat rondschieten. En hoe wordt Peter geraakt? In zijn achterhoofdquote:Op woensdag 25 april 2007 13:15 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
dat glas ging ook super langzaam omhoog, dacht Peter staat al achter hem ofzo
Schotel.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:29 schreef suus21 het volgende:
waar volgen jullie de serie op?
Televisiequote:Op woensdag 25 april 2007 13:29 schreef suus21 het volgende:
waar volgen jullie de serie op?
Ik denk dat het toch vooral op de echte string theory slaat.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:10 schreef Breuls het volgende:
Dat is het volgens mij ook: de volgende episode heet String Theory en dat slaat op die draden.
Precies. Maar ze wist wel meer over de krachten van haar zoons en Claire. En ze liet aan Claire doorschemeren dat ze zelf ook speciaal was. Maar die opmerking van "she's warms up" betekent dat ze losser komt, aardiger wordt als je haar een tijdje kent. Want Nathan kent sowieso haar kracht niet eens (als die er is.)quote:Op woensdag 25 april 2007 14:02 schreef SiGNe het volgende:
Computer..
Ik zie dat veel mensen denken dat de moeder van Petrelli op kan warmen, maar dat denk ik dus niet.
"She warms up" betekent gewoon ze wordt wat losser (aardiger, vriendelijker)
Nathan zei dit omdat ze eerst wat streng overkwam op Claire.
Volgens mij weet Nathan niet eens wat de kracht van zijn moeder is.
Wat een bizarre opmerking op een discussieforumquote:
Op het vasteland bedoel je zeker?quote:Op woensdag 25 april 2007 14:58 schreef Heero87 het volgende:
In België hebben we geluk: VT4 brengt de finale van Heroes al op 4 juni op het scherm, amper twee weken na de uitzending in Amerika. Daarmee zijn ze de eeste die het zal uitzenden in Europa.
quote:OK that’s it for now. My typing fingers are cramping up. Next week Episode 20 which, in my own behind-the-scenes-but-still-a-fanboy way, I think is one of the most mind blowing episodes of TV EVER! There, I said it…
weet ik wel, maar de opmerking kun je zo leuk dubbelzinnig gebruiken met de ontploffing en het feit dat ze krachten heeft.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:02 schreef SiGNe het volgende:
...
Ik zie dat veel mensen denken dat de moeder van Petrelli op kan warmen, maar dat denk ik dus niet.
"She warms up" betekent gewoon ze wordt wat losser (aardiger, vriendelijker)
...
Ja, ze zijn aan het uitzenden inderdaad, maar dus nog de afleveringen die al maanden geleden in de USA waren. Door de korte stop in de USA heeft VT4 ze nu dus quasi bijgehaald, en de laatste aflevering in juni zal amper twee weken na de Amerikaanse uitzending op het scherm komen.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:25 schreef Breuls het volgende:
[..]
Op het vasteland bedoel je zeker?
Ik dacht trouwens dat Belgie het sowieso al aan het uitzenden was, maar dat heb ik dus verkeerd begrepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |