Dat vond ik eigenlijk wel een beetje doorzichtig, Claire was ook al een keer dood omdat er iets in d'r lichaam zat.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:42 schreef PeRi het volgende:
Ja! Hij was tof! Ik dacht effe dat Peter echt dood zou gaan, had effe niet door dat Claire er natuurlijk was.
Dit is gewoon smeken om een verkeerde interpretatiequote:Op dinsdag 24 april 2007 16:32 schreef SiGNe het volgende:
Claire was ook al een keer dood omdat er iets in d'r lichaam zat.
Plus, je zag dat ogen van hem wit waren, net zoals Isaac Mendez als hij gaat schilderen. Maar had liever gezien dat hij toch dood was gegaanquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat vond ik eigenlijk wel een beetje doorzichtig, Claire was ook al een keer dood omdat er iets in d'r lichaam zat.
Ik hoopte eigenlijk dat Mamma Petrelli haar krachten zou laten zien.
Qlikquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:51 schreef Darkzell het volgende:
Eindelijk weer gewoon elke week Heroes kijken.
Toen Peter dood ging dacht ik al waarom trekt die Mohinder dat ding er niet ff uit op z'n minst. Maar gelukkig was Claire daar "to save the day". Benieuwd trouwens naar volgende week over wat uitleg van toekomst-Hiro en Hiro.
Jij bent echt zo'n domme mongool. Al jaren is het op Fok! regel dat je in topics van TV-series geen spoilertags meer heoft te gebruiken zodra de aflevering is uitgezonden. Dus als het dinsdag is en de aflevering al is geweest moet je gewoon optyfen, klaar.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sukkel.
1. het is LOGISCH dat je niet vantevoren de spoilers neer kunt zetten.
2. niet iedereen is in de gelegenheid het DIRECT te kijken. Ik ben aan het downloaden dus het duurt even. Dan kun je best even de pret niet bederven.
Ik wel, daardoor is het voor hem misschien duidelijker dat hij niet moet zeiken.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kunnen we elkaar misschien gewoon aanspreken zonder daar sukkels of mongolen bij te halen? Ik zie de meerwaarde niet echt.
Ja, en hij hoefte maar twee seconden te schreeuwen met die pencelen in z'n polsen en benen. In Passion Of The Christ was dat heul anders!quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:56 schreef Xrenity het volgende:
Dat Peter weer tot leven zou komen was wel heeeeeeeeel voorspelbaar maar wel weer een mooie ep
Isaac werd even geowned daar
Ik geloof ook niet dat je als kijker echt op het verkeerde been werd gezet. Je zag dat er een scherf in z'n hoofd vloog en je wist wat er met 'The Cheerleader' gebeurde toen er iets in haar hoofd zat. Het was bij mij meer van 'sukkels er zit iets in zijn hoofd, trek dat eruit'.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:56 schreef Xrenity het volgende:
Dat Peter weer tot leven zou komen was wel heeeeeeeeel voorspelbaar maar wel weer een mooie ep
Sja, van mij mag hetquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:36 schreef popolon het volgende:
Dus spoilertags hoeven niet? Dan ga ik de volgende aflevering wel live verslaan in dit topic.
Kijken of je het dan nog zo leuk vindt.
Het is gewoon mama petrelli die New York op gaat blazen!quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat vond ik eigenlijk wel een beetje doorzichtig, Claire was ook al een keer dood omdat er iets in d'r lichaam zat.
Ik hoopte eigenlijk dat Mamma Petrelli haar krachten zou laten zien.
Volgens mij maakte dat niet zoveel uit. Hij beheerst nu gewoon de kracht van Claire, of ze nou wel of niet in de buurt is.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:42 schreef PeRi het volgende:
Ja! Hij was tof! Ik dacht effe dat Peter echt dood zou gaan, had effe niet door dat Claire er natuurlijk was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Hij is dan toch op TV geweest?quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:36 schreef popolon het volgende:
Dus spoilertags hoeven niet? Dan ga ik de volgende aflevering wel live verslaan in dit topic.
Kijken of je het dan nog zo leuk vindt.
Ik vond het heel kenmerkend voor Heroes dat de confrontatie betrekkelijk kort (edoch briljant) was: het draait niet om grote X-Men actiescenes, maar om The Big Picture en hoe dat invulling krijgt in de details.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:41 schreef LWaS het volgende:
Ik wacht toch op de echte showdown tussen Sylar en Peter
Inderdaad, ik kijk toch nooit in de serie-topics voordat ik een aflevering heb gezien, dat is vragen om moeilijkheden.quote:
Is het niet zo dat Peter nu ook de krachten van Sylar heeft? Hij is tenslotte met 'm in contact gekomen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:41 schreef LWaS het volgende:
HIj was heel vet.
Ik wacht toch op de echte showdown tussen Sylar en Peter
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het is gewoon mama petrelli die New York op gaat blazen!
'she's warming up!'
Wie dan, Micahquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Is het niet zo dat Peter nu ook de krachten van Sylar heeft? Hij is tenslotte met 'm in contact gekomen.
Ik denk niet dat Peter degene zal zijn die Slyar doodt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |