Die zul je dinsdagochtend kunnen gaan zien.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:41 schreef J0sT het volgende:
Wanneer is de nieuwe aflevering eigenlijk![]()
![]()
???
Dar staat een (1, one, eins) post DIRECT boven je. Is het zo moeilijk om even te lezen voordat je een post plaatst?quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:41 schreef J0sT het volgende:
Wanneer is de nieuwe aflevering eigenlijk![]()
![]()
???
Ik vond het wel een nuttige dag. Moet wat als ik op het ouderlijk huis inclusief katten moet passen.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:53 schreef Jivis het volgende:
Dat heet geen leven.
Breuls heeft een gift zoals Mister isaac <insert Hiro stem>, dat wordt dus genieten bij mijn ontbijtjequote:Op donderdag 19 april 2007 18:49 schreef Breuls het volgende:
23 april uitzending op NBC, op dat moment is het bij ons al de 24e en duurt het bovendien nog een uur of wat voordat-ie online staat. Dus dinsdagochtend bij het ontbijt kun je weer genieten.
I know I will.
Ik zal de OP aanpassen voor het volgende topic...quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:32 schreef SiGNe het volgende:
Misschien kan in de openingspost de url van de novels aangepast kunnen worden.
Na nummer 22 kan je nu namelijk het cijfer niet veranderen om de volgende te zien en er zijn inmiddels 7 comics bijgekomen.
De laatste: http://www.nbc.com/Heroes/novels/novels_display.shtml?novel=29
voor eerdere comics even het nummer veranderen en als straks nummer 30 online staat ook..
Joh.. Heerlijk dat je hapt. Ik zette het express neer omdat er in dit topic zoveeeel gevraagd naar waneer ie begint! Terwijl het ongeveer 36x in het topic staat..quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:57 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dar staat een (1, one, eins) post DIRECT boven je. Is het zo moeilijk om even te lezen voordat je een post plaatst?
Wat heeft dat voor zin, de weken daarna is het gewoon elke week hetzelfde?quote:Op zaterdag 21 april 2007 08:01 schreef RandomReader het volgende:
Kan die widget niet in de OP worden gezet misschien bij elk topic? Of is het alleen een countdown wanneer ep 19 terugkomt?
Zou die niet al op maandag weer beschikbaar zijn?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:53 schreef Breuls het volgende:
Bij aflevering 17 (of 18, weet het niet precies meer, het was de aflevering die op maandag al beschikbaar werd vanwege de vroegere Canadese uitzending) werd ik 's ochtends wakker en dacht ik er meteen aan. Terwijl ik me aankleedde enzo liep de download en bij het ontbijt was-ie klaar en kon ik genieten.
Zoiets zie ik dinsdag wel weer gebeuren.
Is dat al ooit gebeurd dan?quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:45 schreef Breuls het volgende:
Global TV (de Canadees) zendt 'm ook op maandag uit, dus tenzij een productie/omroepmedewerker 'm lekt moet je tot dinsdag wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |