Dat is dan ook de bekrompen, respectloze en bevooroordeelde mening van een koe.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:06 schreef lcicle het volgende:
Dat ik een koe, bekrompen, respect loos en bevooroordeeld zou zijn wanneer ik iemand een jonge moeder zou vinden.
Nou ja, ik ben het echt niet met je eens in deze milagroquote:Op woensdag 11 april 2007 11:43 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, het is een intelligentie verschil, het niet in staat zijn te kunnen interpreteren en relativeren.
enkelen hier zitten weer eens over drie keer niets op de kast, het lijkt wel of de dames erop draaien gewoon, beledigd zijn, gekwetst zijn, verontwaardigd zijn.
ik gooi het maar op een lichte onvrede bij hun zelf, waardoor ze in verontwaardiging een afleiding vinden.
leer verdomme eens iets met een korrel zout te nemen , zeg...
ja, het gaat voor jullie vaak een stapje verder, dat blijkt welquote:Op woensdag 11 april 2007 15:42 schreef Mibos het volgende:
nee, het is een intelligentie verschil, het niet in staat zijn te kunnen interpreteren en relativeren.
En met zo'n zin vind jij dat je dat toont Milagro? Sorry nog zo'n kort lontje en ja ik reageerde ook maar dit gaat nog een stappie verder...
nee, domme muts, die 40+ is een voorbeeld over hoe je dus een opmerking compleet verkeerd kan opvatten en weer over de zeik kan raken, zoals jullie hier regelmatig doen.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:05 schreef Mibos het volgende:
heeft hier iemand het woord 40+ in de mond genomen? Dat maak jij er zelf van hoor!!! Een 50+ kan net zo gezellig doen als iemand van 20 en andersom maar waar haal je dit vandaan als dit betrekking heeft op mij volgens jou???
neem het eens wat meer met een korreltje zout, en doe eens niet zo labiel, alles meteen op jezelf betrekkend "ik wil graag zwanger worden, maar het lukt nog niet, en dan kom jij met "oude moeders" aan"
Volgens mij ben jij nu de grootste mismieper hier maar geeft niet hoor!!!
Dan nog kan een moeder die er dan oud en verlept uit ziet in de ogen van Bass-Miss een hele lieve zorgzame moeder zijn. Om dan maar op basis van zulke uiterlijkheden medelijden te hebben met het kind dat ze komt ophalen...beetje jammer...quote:Op woensdag 11 april 2007 15:59 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, het gaat voor jullie vaak een stapje verder, dat blijkt wel
men voelt zich meteen weer aangesproken als de term "oud en verlept" valt, terwijl het meer om "oud tonen" ging dan oud in jaren, en dan in die zin "oud tonen" , dat ze eens wat meer aan hun uiterlijk zouden mogen doen, je bent toch nog geen 40 of zo, maak er eens wat leuks van.
Dit is wat mij betreft onzin. Het ging juist om de opmerkingen die jonge/jongogende moeders (waaronder Bass-Miss zelf) naar hun hoofd kregen wat toch zo vervelend was. Prima, kan best vervelend zijn, maar probeer je zelf dan te weerhouden van opmerkingen puur op uiterlijkheden als je zelf zo goed weet hoe het voelt.quote:OMG milagro!!!!!!!!!!!! onnodig kwetsend naar 40+ dames, alsof je er op die leeftijd per definitie niet meer uitziet.....
oh wacht, ik ben zelf 44
neem het eens wat meer met een korreltje zout, en doe eens niet zo labiel, alles meteen op jezelf betrekkend "ik wil graag zwanger worden, maar het lukt nog niet, en dan kom jij met "oude moeders" aan"
labielo? gelukkig kan ik oprecht zeggen dat ik dat niet benquote:daar doelde ze toch helemaal niet op, joh en je kan niet rekening gaan houden met iedere meelezer , hoor, op een forum, en als ik een moeder oud eruit vind zien, dan zeg ik dat, en dat slaat dat op niemand meer dan die moeder en haar uiterlijk, niet haar leeftijd, in de zin van op welke leeftijd je zwanger moet worden of nog mag zijn.
stelletje labielo's
zo, heb je weer wat te miepen
Milagro!! Je bent moeder! Je hebt helemaal geen zin meer in neuken! Dan mag die vent daar best rekening mee houden hoor.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:14 schreef milagro het volgende:
maar goed, dames, ik krijg zo leuk herenbezoek, daarvoor slik ik dus mijn dagelijkse pil, is die vraag ook weer beantwoord
Wat ben je nu aan het doen? Ik snap je opmerking niet hoor....quote:Op woensdag 11 april 2007 16:17 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Milagro!! Je bent moeder! Je hebt helemaal geen zin meer in neuken! Dan mag die vent daar best rekening mee houden hoor.
Oei, nu trap ik vast weer op de tenen van de mensen die daar nog niet aan toe zijn.![]()
Als ik iemand met een korreltje zout neem dan ben jij het wel, aangezien je vrijwel alleen in OUD komt als er wat te rellen valt, en je de OUD users weer eens lekker af kunt zeikenquote:Op woensdag 11 april 2007 15:59 schreef milagro het volgende:
neem het eens wat meer met een korreltje zout,
Ik vind een vrouw die op haar 69e (of wat was het laatste in het nieuws) egoïstisch. Dan kan ze zich super voelen en een hele goeie moeder zijn maar als je 69 jaar bent als je kind geboren wordt weet je dus zo goed als zeker dat je kind ook weer vroegtijdig afscheid van je moet nemen en dat moet je een kind niet aandoen.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat ook zeker! Een moeder die zich fijn voelt en blij is met haar kind(eren) lijkt me veel belangrijker dan dat ze oud(er) of dik(ker) of wat voor uiterlijkheden dan ook is.....
Ik vind het heus niet erg dat Bass-Miss dikke of oude of verlepte moeders stom vindt, hoor. Ik vind sommige moeders ook stom en al was dat niet zo, dan mag BM dat wel vinden.quote:En ik vind het helemaal triest om te zeggen dat een kind zich wel rot zal voelen met een oude moeder of erger nog: met een dikke moeder aan de schoolpoort. Ik denk dat het veel erger is voor een kind om een moeder te hebben die dat denkt.
Niet letterlijk medelijden. En wrs vooral nooit uiten maar denken doen we allemaal. En ja, als ik bij mij op school een moddervette moeder zie lopen denk denk ik ook wel eens 'gut, die arme kinderen'.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan nog kan een moeder die er dan oud en verlept uit ziet in de ogen van Bass-Miss een hele lieve zorgzame moeder zijn. Om dan maar op basis van zulke uiterlijkheden medelijden te hebben met het kind dat ze komt ophalen...beetje jammer...
[..]
Laat je niet zo kennen opnaaienquote:Op woensdag 11 april 2007 16:21 schreef Mibos het volgende:
Nog een dingetje voor Milagro... Als jij vindt dat ik een domme muts ben hou ik jou een flinke spiegel voor en labiel ben ik al helemaal niet ouwe knerp! Einde discussie wat mij betreft.
ah, je hebt het over een specifiek geval, dat wa me nog niet duidelijk.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:34 schreef heaven7 het volgende:
Nou ten eerste zijn ze zelf ook te dik, ze hebben dus met z'n allen een verkeerde leefwijze. Dat belemmerd de kinderen enorm. En deze moeder is zó dik dat het haarzelf én haar hele gezin in alles belemmerd. Gelukkig hoor ik er verder geen praatjes over.
Maar je vergeet dat het wel Bass-Miss was die iets 'verkeerd' zei!quote:Op woensdag 11 april 2007 16:31 schreef Vivi het volgende:
Zullen we ons nu weer druk maken om belangrijke dingen?
Ik heb het niet over ziek zijn of iets dergelijks (leek me wel duidelijk), ik heb het over ouders die gewoonweg geen zín meer in het leven blijken te hebben en eigenlijk vanaf hun 35e zitten te wachten op hun dood, kind of niet. Die geen lol meer willen maken en gewoonweg zeuren en wachten. En die zijn er, ja. Ouders die geen zin meer hebben zich te verzorgen en nee, ik heb het niet over geen tijd omdat je kind je onderkotst terwijl de ander naar school moet, maar over geen ZIN, geen zin meer hebben om te investeren in het leven.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:44 schreef _evenstar_ het volgende:
Jij ziet ze misschien wel innovative.. maar leeftijd doet niets af aan niet kamperen e.d.
Ik heb super ouders.. een superjeugd gehad op wat dingen na waar hun niets aan konden doen.. Maar kamperen e.d. zat er niet in omdat ze beiden reuma hadden.. beiden ontdekt toen ik een jaar of 6/7 was..
Mijn ouders hebben ons geleerd laat ieder in zijn waarde.. ongeacht wat dan ook.. je weet nooit wat er achter iemand steekt.. waarom iemand misschien dik is.. of juist mager.. waarom iemand op latere leeftijd kinderen krijgt of juist erg jong.. enzovoorts..
Wat gij niet wilt dat u geschied doe dat ook een ander niet![]()
Waarom verbaast me dat nu niet?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:35 schreef lcicle het volgende:
[..]
Maar je vergeet dat het wel Bass-Miss was die iets 'verkeerd' zei!
Over eerdere opmerkingen (die ik hierboven aanhaalde) valt niemand.
![]()
Het geldt voor alle moeders/ouders die hun kinderen niet de goede voeding geven. Dat ze zelf te dik zijn alleh, eigen keuze maar geef je kinderen in ieder geval een zo goed en gezond mogelijke basis.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:35 schreef LadyS het volgende:
[..]
ah, je hebt het over een specifiek geval, dat wa me nog niet duidelijk.
Sugar, je bent een geweldig mensquote:Op woensdag 11 april 2007 16:24 schreef Sugar het volgende:
[..]
Ik vind het heus niet erg dat Bass-Miss dikke of oude of verlepte moeders stom vindt, hoor. Ik vind sommige moeders ook stom en al was dat niet zo, dan mag BM dat wel vinden.Maaaaaaaaaaaaaarrrrrr ik vind het wel triest dat haar besef van wat leuk en niet leuk is voor een kind zo krom ligt: ze denkt dat het hebben van een moeder die dik en oud en verlept is (of één van de drie) zielig is.
Ik denk dat een kortzichtige moeder zieliger is voor het kind.
Misschien nog wel zieliger, maar dik en oud en verlept (en zich daarnaar gedragende dan he) lijkt me eerlijk gezegd ook niet zo leukquote:Op woensdag 11 april 2007 16:24 schreef Sugar het volgende:
Weet je? Ik voel me helemaal niet door Bass-Miss aangesproken met haar opmerking. Ik ben niet oud, nog maar29
, niet dik en niet verlept.
![]()
En toch reageerde ik met het volgende:
[..]
Ik vind het heus niet erg dat Bass-Miss dikke of oude of verlepte moeders stom vindt, hoor. Ik vind sommige moeders ook stom en al was dat niet zo, dan mag BM dat wel vinden.Maaaaaaaaaaaaaarrrrrr ik vind het wel triest dat haar besef van wat leuk en niet leuk is voor een kind zo krom ligt: ze denkt dat het hebben van een moeder die dik en oud en verlept is (of één van de drie) zielig is.
Ik denk dat een kortzichtige moeder zieliger is voor het kind.
Uiteraardquote:Op woensdag 11 april 2007 16:38 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Het geldt voor alle moeders/ouders die hun kinderen niet de goede voeding geven. Dat ze zelf te dik zijn alleh, eigen keuze maar geef je kinderen in ieder geval een zo goed en gezond mogelijke basis.
Overigens kan ik ook medelijden hebben met kinderen van te dikke ouders als die kinderen daarmee gepest worden.
'Tuurlijk!quote:Op woensdag 11 april 2007 16:40 schreef miss_sly het volgende:
Toch vraag ik me af wat iedereen hier op een discussieforum doet, als je niet geacht wordt gewoon te reageren als je iets leest waar je het niet zo mee eens bent...
Nee puur om een te dikke moeder zal ik geen medelijden hebben met de kidsquote:Op woensdag 11 april 2007 16:41 schreef LadyS het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Maar dan is de dikke moeder an sich niet het "probleem" maar de voeding. (in het geval van pesten ligt dat weer ietsje anders natuurlijk)
Maar goed, ik begrijp nu wat je bedoelt
Idd, Dik EN kortzichtig, dat is toch wel heul erg.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:43 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Nee puur om een te dikke moeder zal ik geen medelijden hebben met de kidsMaar ik denk dan altijd weer een heleboel stappen verder.
denk dat je dan eerder meedelijden moet hebben met de kinderen die de kinderen pesten vanwege hun kortzichtigheid en de reden/oorzaak waarom iemand pest..quote:Op woensdag 11 april 2007 16:38 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Het geldt voor alle moeders/ouders die hun kinderen niet de goede voeding geven. Dat ze zelf te dik zijn alleh, eigen keuze maar geef je kinderen in ieder geval een zo goed en gezond mogelijke basis.
Overigens kan ik ook medelijden hebben met kinderen van te dikke ouders als die kinderen daarmee gepest worden.
Dat is een heel ander soort medelijden natuurlijk. Als een kind wordt gepest om zn eigen uiterlijk of het uiterlijk van een ouder vind ik dat wel zielig, kind kan er ook niks aan doen.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:46 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
denk dat je dan eerder meedelijden moet hebben met de kinderen die de kinderen pesten vanwege hun kortzichtigheid en de reden/oorzaak waarom iemand pest..![]()
Ik snap niet wat je bedoeld?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Idd, Dik EN kortzichtig, dat is toch wel heul erg.
ik zit gewoon een beetje te geinen, maar ik bedoelde idd, zoals jij al aangeeft, dat er wel eens wat verder mag worden gekeken naar het postuur alleen, meestal zit daar nml. ook een bepaalde levenswijze aan vastquote:
Dat weet ik en daarom vind ik mezelf dus niet kortzichtig door altijd een aantal stappen verder te denken dan 'wow die is dik!'. Maargoed, feit blijft (zwart-wit gezien) dat het sneu is voor de kinderen als die er, op wat voor manier dan ook, de dupe van zijn dat een ouder te dik is.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:48 schreef _evenstar_ het volgende:
Maar niet iedereen kan wat aan zijn dikheid doen.. ook niet elke ouder dus..![]()
Oké, dan snap ik jequote:Op woensdag 11 april 2007 16:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
ik zit gewoon een beetje te geinen, maar ik bedoelde idd, zoals jij al aangeeft, dat er wel eens wat verder mag worden gekeken naar het postuur alleen, meestal zit daar nml. ook een bepaalde levenswijze aan vast
Hence het discussieforumquote:Op woensdag 11 april 2007 16:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
'Tuurlijk!
Maar daar reageren dan ook weer mensen op
Het gaat natuurlijk om de inhoud van de reactie, niet om de reactie an sichquote:Op woensdag 11 april 2007 17:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hence het discussieforum
maar als je reageert zit je op de kast en ben je een labielo...beetje vreemd, imo.
Hé, ik voel me aangesproken!quote:Op woensdag 11 april 2007 17:13 schreef Bass-Miss het volgende:
Ok, er zullen tussen de dikke, oude moeders idd vast ook hele leuke moeders zitten die veel leuke dingen ondernemen met hun kinderen.
Misschien bedoel je dat als moeders zichzelf verwaarlozen, je dat zielig voor hun kinderen vindt?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:13 schreef Bass-Miss het volgende:
Ok, er zullen tussen de dikke, oude moeders idd vast ook hele leuke moeders zitten die veel leuke dingen ondernemen met hun kinderen.
Ik schetste maar een beeld.
Is dit richting mij?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:08 schreef leonieke het volgende:
Mag ik misschien zeggen dat ik een hekel heb aan het feit dat mensen zomaar denken dat je te veel eet als je dik bent?
Nee, hoor. Helemaal niet.quote:
Oké, sorryquote:Op woensdag 11 april 2007 19:28 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee, hoor. Helemaal niet.
Het topic was: dingen die je nooit meer wilt horen... Oke, niet echt OUD-gerelateerd mijn opmerking, maar ik heb een hekel aan die gedachte. Van OUD'ers en van niet-OUD'ers.
Wat ben je toch aan het edittenquote:Op woensdag 11 april 2007 20:07 schreef Brighteyes het volgende:
Toch maar niet.
Ja, maar dat zou weer machtsmisbruik zijn, een ander kan dat ook niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:28 schreef bibi het volgende:
Be had je niet beter heel je bericht kunnen weghalen? Nu vraagt iedereen zich af wat je had geschreven
Kom op dames, streep eronder en weer lief zijn tegen elkaar!quote:Op donderdag 12 april 2007 08:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar dat zou weer machtsmisbruik zijn, een ander kan dat ook niet.
Iedereen die een beetje kan nadenken kan ook zelf wel verzinnen wat ik geschreven had.
Daar is dat kampvuur voorquote:Op donderdag 12 april 2007 09:29 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, om dan on-topic te blijven... een banjo, die wil ik nooooit meer horen!
Pff, dus ze is plaszindelijk, draagt alleen nog graag een luier omdat ze het fijn vindt (en voor de grote boodschap) en dat vindt "men" al een probleemquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:18 schreef Ireth het volgende:
Ow Malo! Zo herkenbaar! Suus is dus 3j5m en is plaszindelijk, maar schreeuwt dus moord en brand als ze alleen een onderbroek aan krijgt! Complete paniek, ze wil gewoon die luier om. Die luier blijft ook de hele dag droog (op poepen na) en het commentaar wat je er op krijgt!
Als het van de zomer zwembadjesweer is en ze in haar zwembroek loopt raakt die luier vanzelf wel naar de achtergrond.. maar volgens iedereen is het zo fout...
Inderdaad lekker belangrijk. Het komt vanzelf. Fleur is overdag wel zindelijk, maar 's nachts zeker nog niet. En dat zal ook nog wel even duren. Ze plast als ze in haar diepste slaap zit. (we hebben het getest door zonder luiers te laten slapen en op de pot te zetten).quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:27 schreef MaLo het volgende:
[..]
Pff, dus ze is plaszindelijk, draagt alleen nog graag een luier omdat ze het fijn vindt (en voor de grote boodschap) en dat vindt "men" al een probleemBelachelijk zeg, het komt vanzelf wel dat ze zonder luier wil lopen
.
Nog een opmerking die ik nu ook vaak hoor: Mijn kind was met zijn TWEEDE verjaardag al zindelijk!
Mijn schoonmoeder heeft me ook al 4 keer verteld dat mijn vriend al vóór zijn tweede verjaardag zindelijk was, dat hij dat meteen dag en nacht was en dat er nóóit een ongelukje was gebeurd.
Boeiend.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:17 schreef Grijs het volgende:
"Twee kinderen is echt wel genoeg voor jullie!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. snappen toch niks van baby's.'
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
Ja, ik moest mezelf echt bedwingen om niet ontzettend veel verbaal geweld te gaan gebruiken! Alsof allochtonen geen goede moeders zouden kunnen zijn! Grom!!! Ik dacht meteen: dit is een goeie voor dat topic in OUD.quote:
Dankje.... denk ik...quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:07 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
In het Kruidvat hielp ik een Islamitische vrouw met het uitzoeken van kunstvoeding. Niemand anders leek daar zin in te hebben... Goed en wel, nog even een praatje gemaakt over de kleine, vriendelijk gevraagd hoe het verder ging. Zij bedankt, betaalt en gaat de winkel uit. Hoor ik achter me: 'Ik snap niet dat ze de moeite neemt. DieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. snappen toch niks van baby's.'![]()
Zeg het dan zo zacht dat niemand het kan horen! Ongelofelijk he!...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:31 schreef PM-girl het volgende:
Zeg het dan zo zacht dat niemand het kan horen!
Nee, ik twijfelde straks al dat het weer een lastige reactie is (immers woorden op het scherm ipv irl).quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:40 schreef Leah het volgende:
[..]
![]()
Eigenlijk is dit ook een hele erge opmerking.
Je bedoelt het vast niet zo.
Zoiets dacht ik alquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:43 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Nee, ik twijfelde straks al dat het weer een lastige reactie is (immers woorden op het scherm ipv irl).
Ik bedoel, het is al erg zat dat mensen zo denken. En als je het dan als kruidvat-medewerkster zo nodig moet delen met je collega, doe het dan nog zachtjes zodat je klanten het niet horen. Representatief enzo.... (al is dat de meeste KV-medewerksters vreemd)
Belachelijk. Aanmatigend gewoon, dat bepaal je toch zeker zelf; al wacht je 30 jaar, heeft toch niets te maken met of het wel of niet goed gaat?quote:Op zondag 15 april 2007 12:29 schreef _Bar_ het volgende:
Word het nu niet eens tijd dat je eindelijk het kamertje en de box van Thijs op gaat ruimen.
het gaat toch goed met jullie
quote:Op zondag 15 april 2007 12:29 schreef _Bar_ het volgende:
Word het nu niet eens tijd dat je eindelijk het kamertje en de box van Thijs op gaat ruimen.
Ik sla geen mensen zomaar, en dit komt dus van eigen fam (mijn fam nog wel)quote:Op zondag 15 april 2007 22:46 schreef pepper_961 het volgende:
Poeh heey Bar!! Heb je die persoon nog geslagen?!
Krijg je toch jeukhanden van, van dat soort mensen.
Zijn altijd de mensen die er de ballen verstand niet van hebben, die met dat soort "wijze" adviesen komen.
Jeetje zeg! Ze stonden dan niet bepaald vooraan toen "fatsoen/begrip" werd uitgedeeld!!quote:Op zondag 15 april 2007 22:49 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Ik sla geen mensen zomaar, en dit komt dus van eigen fam (mijn fam nog wel)
Hier dus juist andersom...quote:Op zondag 15 april 2007 10:43 schreef Rijstebuiltje het volgende:
"Ben jij enigst kind?"
Als ik daarop ja antwoord krijg ik steevast: "Ow, dan wordt je zeker (altijd) heel erg verwend"?!![]()
dan zal jij mij vast wel een dwangmatige tuttebol vindenquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:51 schreef syzo het volgende:
Mijn jongste dochter heeft een "apart" gevoel voor mode. Zelf vind ik dat geweldig. Laat maar lekker gaan, ze doet wat ze zelf wil. En ik hoop eigenlijk dat ze dat als tiener ook zal blijven doen (nu is ze 6)
Iedere ochtend beslist ze dan ook zelf wat ze aandoet. Wel met een beetje overleg natuurlijk anders loop ze midden in de winter in een zomerjurk en korte mouwtjes haha.
Maar afgelopen week gingen ze eens in de grote gymzaal (voor de oudere kinderen) gymmen.
Ze had weer lekker alles door elkaar aanAlleen toen ik zag welk ondergoed ze aanhad zei ik hihi je hebt het weer lekker bij elkaar gezocht. (Een knalgeel hemd met bloemen en een witte onderbroek met iets roods erop. en het hemd was iets te kort geworden zag ik)
Waarop ik een andere moeder hoor zeggen: Het is jouw taak te controlleren wat ze aandoet hoor.Nou ja hoe belangrijk is ondergoed dat bij elkaar past denk ik dan.
Gelukkig was er nog een andere moeder die gelijk moest lachen en zei haha ja de mijne heeft vandaag een balletrokje over haar gewone rok aan. Lief he![]()
Dus in een klap een opmerking die ik niet meer wil horen en een leuke.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:58 schreef _Bar_ het volgende:
In de 2 jaren dat we nu verder zijn, heb al de meest bizarre dingen gehoord, en zijn er soms vreselijke dingen tegen mij gezegd.
Soms kon ik achteraf wel om lachen, en soms maakte het mij enorm verdrietig of juist enorm kwaad.
Snapte het ergens ook wel, want wat moet je zeggen tegen een moeder van een overleden kind....
Maar dit sloeg letterlijk alles (volgens mij dan toch)
Ik stond gisteren met een kennis te kletsen over haar zoontje, was een leuk gezellig gesprek, wat later pakte ik haar zoontje uit de wagen om even te knuffelen, had ik ook netjes gevraagd, want het is gewoon een knapperd haar zoontje van net 1 jaar
Dus ik sta met haar zoontje in mijn armen verder te kletsen over de voetbal en nog wat dingen.
Loopt er een echtpaar voorbij, blijven even staan genieten van het showspel (kindje wond ze om zijn vinger)
En kijken ineens indringend van zoontje naar mij en naar de moeder...
En dan de volgende opmerking"
Zou je dat nu wel doen, haar met jou zoontje op haar armen, je weet immers niet ofdat jou zoontje nu wel blijft leven, aangezien ze al niet voor haar eigen kind kon zorgen"
Ik heb nog nooit zo snel de kleine terug gegeven en ben terug naar huis gereden.... ik was zo kwaad en verdrietig...
Kennis belde mij gisteravond nog om mij beetje moed in te praten, en te zeggen dat het zo onpasselijk vond, en zo kwaad ook was, en dat ik maar snel meer moest komen knuffelen....
Ik had normaal gezien ook mijn mond wel opengetrokken, maar niet in het bijzijn van dat kindje dat kon ik gewoon niet.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
Waar halen ze het gore lef vandaan?Ik zou op zo`n moment m`n mond niet kunnen houden hoor Bar
Ik had uitgehaald? Ontoerekingsvatbaar oid... maar zo'n opmerking hadden ze nooit meer kunnen maken daarna! Die hadden worteltjes door hun neus op kunnen snuiven....quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
Waar halen ze het gore lef vandaan?Ik zou op zo`n moment m`n mond niet kunnen houden hoor Bar
quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Zulke mensen zouden in de wei moeten lopen en gras lusten!
Op zo een moment als ze zoiets tegen je zeggen, trappen ze letterlijk op je ziel, en heel even kwam het hele gebeuren dus koorts stuipen hopeloos ziek slapende Thijs weer boven drijven, ik voelde me op dat moment zo machteloos.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:46 schreef Brighteyes het volgende:
De gedachte alleen al is te gestoord voor woorden, maar dat ze dan ook nog het lef hebben om dat uit te spreken!![]()
Dan ben je toch echt niet goed wijs...![]()
![]()
Heel, heel knap van je dat je weggelopen bent Bar... ik weet niet of ik dat ook gekund had...
verhuis even mee naar het engelentopic als je wiltquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:43 schreef DaviniaHR het volgende:
Bar, zijn er echt mensen die denken dat jullie expres iets aan Thijs hebben aangedaan?![]()
![]()
Kan er even geen goede woorden voor vinden...
Ik denk dat ongeloof nog het dichtste bij komt. En de woede die de anderen ook laten zien.
(is eigenlijk nog de oorzaak van de stuipen gevonden?)
Dat dus.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:44 schreef snoopy het volgende:
Bar, ik vind het heel heel griezelig dat er mensen zijn die zo denkenBah.
Nou, dat zou veel te goed voor ze zijnquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Zulke mensen zouden in de wei moeten lopen en gras lusten!
dat dus!!! Barquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:13 schreef dutchie het volgende:
Bar, ik heb gewoon een knoop in mijn maag door die opmerking.
Stelletje hufters. (als jullie het niet zeggen zeg ik het maar)
dat heb ik nou ook...griezels.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:29 schreef Stiemie het volgende:
....
Bar ik blijf het gewoon zo'n ontzettend lompe opmerking van die mensen vinden, dat het maar steeds in mijn hoofd blijft rondspoken.
Dat dusquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:43 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Heel erg stoer!
En wat een vals kreng zeg!
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:30 schreef bigger-than-others het volgende:
[..]
dat heb ik nou ook...griezels.
TAD, over dat kruidvat-gebeuren, dat gebeurt ZO vaak, dat afkeurende gedoe...
Stond ik laatst in de supermarkt, een rood aangelopen moeder met een klein meisje dat niks wilde. Nouja, schreeuwen en over de grond rollen dan. Die moeder probeerde af te leiden, en dat lukte niet dus zo'n beetje negeren en zo snel mogelijk haar dingetjes pakken. Een aardige oudere heer probeerde ook nog iets met het krijsende kind, bood aan om even op te letten zodat die moeder snel haar spullen kon pakken. Dus die man stond daar braaf naast dat rollende kind, moeder rende zo snel mogelijk heen en weer en had heel snel haar boodschappen en sleept kind mee naar de kassa.
Dit hele gebeuren duurde zolang als ik in de rij stond, dus ze was echt snel![]()
Iedereen liet haar natuurlijk voor. Komt er een jongere vrouw aan, perfect in de make-up, slank, etc. Kijkt minzaam naar de verfromfraaide moeder en het gilkind en zegt : Nou, dat heeft echt met opvoeding te maken hoor, ik heb dit echt nog nooit zo meegemaakt met die van mij.. En dan nog even blijven staren naar het wat dikkere middel van die moeder en dan " ik snap dit niet..." .
Ik bler dus terug: Nee, jouw kinderen durven dat niet eens, eng mens, eet een mars en leef een beetje.
Ik vond dat echt zo onsolidair.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:30 schreef bigger-than-others het volgende:
[..]
dat heb ik nou ook...griezels.
TAD, over dat kruidvat-gebeuren, dat gebeurt ZO vaak, dat afkeurende gedoe...
Stond ik laatst in de supermarkt, een rood aangelopen moeder met een klein meisje dat niks wilde. Nouja, schreeuwen en over de grond rollen dan. Die moeder probeerde af te leiden, en dat lukte niet dus zo'n beetje negeren en zo snel mogelijk haar dingetjes pakken. Een aardige oudere heer probeerde ook nog iets met het krijsende kind, bood aan om even op te letten zodat die moeder snel haar spullen kon pakken. Dus die man stond daar braaf naast dat rollende kind, moeder rende zo snel mogelijk heen en weer en had heel snel haar boodschappen en sleept kind mee naar de kassa.
Dit hele gebeuren duurde zolang als ik in de rij stond, dus ze was echt snel![]()
Iedereen liet haar natuurlijk voor. Komt er een jongere vrouw aan, perfect in de make-up, slank, etc. Kijkt minzaam naar de verfromfraaide moeder en het gilkind en zegt : Nou, dat heeft echt met opvoeding te maken hoor, ik heb dit echt nog nooit zo meegemaakt met die van mij.. En dan nog even blijven staren naar het wat dikkere middel van die moeder en dan " ik snap dit niet..." .
Ik bler dus terug: Nee, jouw kinderen durven dat niet eens, eng mens, eet een mars en leef een beetje.
Ik vond dat echt zo onsolidair.
haha, neuh, het liep niet heel spectaculair af ofzo. Ik was klaar met afrekenen, moeder rolde naar mij met haar ogen van bij de andere kassa, en that's it.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:55 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
En toen kreeg je heel de anorexia-problematiek over je uitestort?
Dat vind ik nu ook!quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:55 schreef KD-fotografie het volgende:
"Ze moet een keer flink genomen worden, dat werkt altijd, en als haar vent het niet kan doe ik het wel!! "
Ik heb maar niet gereageerd en net gedaan of ik het niet hoorde....
ik vind het wel humor, maar idd niet erg subtiel. Het komt nu totaal verkeerd over. Dit soort opmerkingen kun je beter niet maken als de persoon in kwestie het kan horen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:43 schreef KD-fotografie het volgende:
inderdaad, opzich geen verkeerde tip maar er zijn subtielere manieren om het te zeggen.
quote:Op zondag 22 juni 2008 11:45 schreef k_i_m het volgende:
Nee, het wás geen ongelukje, ik doe niet aan ongelukjes, ongelukjes komen niet in mijn vocabulair voor, ik heb er vijf maanden kei- en keihard voor moeten neuken totdat de stukken beton uit de muur kwamen en mijn kut op mijn knie hing!
Ik kan me er helemaal niet druk om maken. Maar dat ben ikquote:Op zondag 22 juni 2008 11:47 schreef owlet het volgende:
oh jaaaa.... de ongelukjesRonja was een verrassing, absoluut
Maar de onbeleefdheid om het überhaubt te vragen! En waarom? Omdat ik "pas" midden twintig was inplatas van 30+? Of omdat we nog niet zes jaar bij elkaar waren? Of omdat we niet getrouwd waren?
quote:Op zondag 22 juni 2008 11:45 schreef k_i_m het volgende:
Nee, het wás geen ongelukje, ik doe niet aan ongelukjes, ongelukjes komen niet in mijn vocabulair voor, ik heb er vijf maanden kei- en keihard voor moeten neuken totdat de stukken beton uit de muur kwamen en mijn kut op mijn knie hing!
nee dat is me net teveel van het goedequote:
Tuurlijk, een mens moet geen geheimen hebben voor z`n nageslachtquote:Op zondag 22 juni 2008 18:21 schreef gateway het volgende:
[..]
jij zou er zeker ook gewoon een video bijdoen van hoe en wat het kind verwekt is?
quote:Op zondag 22 juni 2008 19:57 schreef Leah het volgende:
Gelukkig staat het tot het einde der tijden op het net
Maar... ga je nu nog door voor een jongetje?quote:
ik kan er prima mee leven, vriendlief ook, waarom gezeik op je hals halen van familie als je het met een simpel leugentje om bestwil, vermijden kan? ons kind krijgt later echt wel de waarheid te horen. nu worden vriend en ik aan alle kanten geholpen in plaats van te horen te krijgen: jullie zijn nog maar zo kort samen, zou je dat nou wel doen? of: meis je zit nog in de schuldhulpverlening, je kan het niet betalen! simpel toch dat ik dat niet wil horen?quote:Op zondag 22 juni 2008 20:50 schreef Suzanna het volgende:
Oeh, ik moet er niet aan denken dat mijn ouders op het internet allerlei intieme dingen hadden gedeeld met anderen die ik gewoon na zou kunnen lezen.
DJMO, vind je het echt beter dat mensen denken dat jouw kind een 'ongelukje' of 'verrassing' is als je het eigenlijk gewoon heel graag wilde? Schaam je er niet voor, het is toch de normaalste zaak van de wereld om bewust een kind te willen...als die mensen daar geen respect voor hebben zou ik daar lak aan hebben. Maar om leugens te verspreiden om 'gezeur' te voorkomen..dat vind ik zeker in het geval van zwangerschap echt niet kunnen. In ieder geval zou mijn geweten het niet aankunnen.
Onze tweede en derde zijn stom genoeg (ja gewoon niet goed genoeg opgelet) wel een verrassing geweest, ik wilde zeker wel bewust meer kinderen maar had er liever net iets meer maanden tussen gewild. Nu achteraf vind ik het alleen maar fijn dat ze zo weinig verschillen maar toen de jongste nog een baby was, was het allemaal best zwaar. Ik heb wel gemerkt dat mensen het beter begrepen als ze hoorden dat het wel een verrassing was voor ons maar ze begrepen niet dat we echt wel drie (of meer) kinderen wilden. Maar dat kan mij niets schelen...ik ben trots op mijn meiden![]()
...
Ja, mijn zus die me opbelt om te klagen dat ze haar neefje al zo lang niet meer heeft gezien!quote:Op zondag 22 juni 2008 17:06 schreef Webkim het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dus het was expres?![]()
Dingen die ik niet meer kan horen: "Ben je vanmiddag thuis?" "Is Thomas wakker?" "Ik kom zo even kijken."
Schoonfamilie op 5 minuten afstand heeft voor- en nadelen.
Leugentjes om bestwil heb je om koekejs die je uit de pot hebt gehad, niet om een kind wat je krijgtquote:Op zondag 22 juni 2008 21:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik kan er prima mee leven, vriendlief ook, waarom gezeik op je hals halen van familie als je het met een simpel leugentje om bestwil, vermijden kan? ons kind krijgt later echt wel de waarheid te horen. nu worden vriend en ik aan alle kanten geholpen in plaats van te horen te krijgen: jullie zijn nog maar zo kort samen, zou je dat nou wel doen? of: meis je zit nog in de schuldhulpverlening, je kan het niet betalen! simpel toch dat ik dat niet wil horen?
oke eerlijk is eerlijk, we hebben dan wel bewust geen voorbehoedsmiddelen gebuikt, maar dat het binnen vier maanden raak zou zijn hadden we niet verwacht, zeker niet omdat ik met mijn exvriend zes jaar heb liggen rotzooien en daar nooit zwanger ben geraakt (heb het nu niet over de vader van mijn eerste kind trouwens). mijn vriend en ik zijn na bijna 13 jaar weer samen (we hebben als tieners ook al eens wat gehad, lang verhaal waarom ik er toen vandoor gegaan ben) en toen we zeven maanden geleden weer samen kwamen wisten we: dit ziet goed, voor ons nooit een ander meer. dat de familie en vrienden dat nog niet echt geloven konden/kunnen is niet ons probleem.. als wij maar weten dat het goed is...
Eigenlijk niet, daar ben ik wel blij mee.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:34 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Maar... ga je nu nog door voor een jongetje?Ik bedoel, je jongste is al weer zo groot!
Zeggen mensen bovenstaande ook wel es?
Dat vind ik ook...precies mijn gedachtequote:Op zondag 22 juni 2008 22:08 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Leugentjes om bestwil heb je om koekejs die je uit de pot hebt gehad, niet om een kind wat je krijgt
beetje een foute woordkeuze misschien, maar je snapt de intentie toch wel?quote:Op zondag 22 juni 2008 22:08 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Leugentjes om bestwil heb je om koekejs die je uit de pot hebt gehad, niet om een kind wat je krijgt
Nee, zo kom je over of je zelf (ook) niet helemaal achter die beslissing staat.... Gewoon recht door zee, Wij hebben die beslissing gemaakt, wij willen er voor gaan...Tuurlijk weten we dat het misscien niet zo verstandig is en dat het allemaal best moeilijk zal worden, maar Wij staan helemaal achter onze beslissing komt mij naar het ongeboren kind ( Want dat vind ik het belangrijkste, hoe het naar anderen overkomt komt op een tweede of derde of wat dan oo plaats) Veel "fijner" over...quote:Op zondag 22 juni 2008 22:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
beetje een foute woordkeuze misschien, maar je snapt de intentie toch wel?
Ow ik ken ze hoor, die tantes En al zou ze dat doen, nou en...Het gaat toch om jullie en jullie kindje?quote:Op zondag 22 juni 2008 23:01 schreef DJMO het volgende:
daar heb je wel gelijk in Vamp.. maar toch blijf ik voorlopig nog achter dit verhaal staan, vooral omdat mijn, verder ontzettend lieve, tante me af en toe nog beschouwt als dat kindje van (insert leeftijd) wat nog bemoderd moet worden, omdat mijn eigen ouders beide overleden zijn..
ergens heeft ze daar ook nog wel gelijk in, ik ben soms laks met dingen (de brievenbus leeghalen enzo) en ik wil afpsraken nog wel eens vergeten omdat ik gewoon geen erg heb in dat soort dingen (lang leve een telefoon met alarmfunctie, nou nog onthouden dat ding te gebruiken) maar toch.. ze stonden ergens al afwijzend teegnover deze relatie omdat ik er net een van zes jaar achter de rug had, en dus mis ging. dit hadden ze helemaal niet begrepen denk ik..
En wat zou er nou gebeuren als je zegt: "Ja, het was een ongelukje, en we hebben zeer ernstig overwogen om het weg te laten halen, maar ik kon het niet over mijn hart verkrijgen en ik jank me iedere nacht in slaap om de ellende die ik over mezelf heb afgeroepen!" (Of een ander slecht verhaal)quote:Op zondag 22 juni 2008 11:45 schreef k_i_m het volgende:
Effe zeiken hoor, na dit weekend weer van verschillende kanten "Maareh, was het een ongelukje???" te hebben gehoord.
.
.
Wat vroeg je ook alweer??.
klopt, maar op deze manier is zij gelukkig (mag ze moederen en zich uitleven op handdoeken speciaal voor de baby maken en dat doet ze onwijs goed en mooi!) en wij hebben die vragen niet van zou je het nou wel doen enzo.. werkt dus twee kanten op.. snap je nu een beetje mijn keuze voor het leugentje?quote:Op zondag 22 juni 2008 23:04 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ow ik ken ze hoor, die tantes En al zou ze dat doen, nou en...Het gaat toch om jullie en jullie kindje?
of: probeer jij maar eens zo'n fijn en gewenst ongelukje te krijgen, dan praten we verderquote:Op zondag 22 juni 2008 23:08 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
En wat zou er nou gebeuren als je zegt: "Ja, het was een ongelukje, en we hebben zeer ernstig overwogen om het weg te laten halen, maar ik kon het niet over mijn hart verkrijgen en ik jank me iedere nacht in slaap om de ellende die ik over mezelf heb afgeroepen!" (Of een ander slecht verhaal)
Of
"Nee, het was geen ongelukje. maarreh, wanneer ben jij eens voor het laatst goed gepakt door je man?"
Lekker met gelijke munt terugbetalen die hap!
(Ben ff in recalcitrante bui)
ja, maar mijn tante ziet me, al ben ik bijna 29, dus niet als volwassen, hoe vaak ik ook probeer iets uit te leggen of een keuze probeer te verdedigen. dus ja ik ben dit keer gemakzuchtig geweest.. ik heb de makkelijkste uitweg gekozen..quote:Op zondag 22 juni 2008 23:09 schreef nebelung het volgende:
Aan de andere kant: je bent 29 (bijna). Als je zelf een volwassen keuze maken voor een kind, zou je dat ook als volwassene kunnen brengen aan anderen. Daar heb je feitelijk geen leugentje om bestwil voor nodig, toch?
Neequote:Op zondag 22 juni 2008 23:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
klopt, maar op deze manier is zij gelukkig (mag ze moederen en zich uitleven op handdoeken speciaal voor de baby maken en dat doet ze onwijs goed en mooi!) en wij hebben die vragen niet van zou je het nou wel doen enzo.. werkt dus twee kanten op.. snap je nu een beetje mijn keuze voor het leugentje?
duidelijk, maar dan zou ik niet weten hoe ik mijn keuze nog verder/beter zou kunnen toelichten...quote:
En gelukkig hoeft dat ook nietquote:Op zondag 22 juni 2008 23:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
duidelijk, maar dan zou ik niet weten hoe ik mijn keuze nog verder/beter zou kunnen toelichten...
sorryquote:Op zondag 22 juni 2008 23:27 schreef Webkim het volgende:
Joehoe: ondertussen gaat het hier al ruim 10 posts over geplande kinderen / ongelukjes en het al dan niet eerlijk erover zijn.
En dan nu terug naar dingen die je nooit meer wil horen graag.
Hear Hear.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:08 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Vroeger was alles anders.quote:Op maandag 23 juni 2008 09:08 schreef dgbw het volgende:
"Vroeger......" uit de mond van mijn oma...
'want toen was alles beter he' oma' ... oma: 'dat zeg ik niet' (En maar zeiken, en maark zeiken)
Tja, dat is eigenlijk het punt van die opmerkingen: je weet neit dat het zo aankomt, tot je zelf in een bepaalde situatie zit of het tegen je wordt gezegd hoe het aan kan komen.quote:Op maandag 23 juni 2008 02:13 schreef Again het volgende:
En een paar cliche's van boven heb ik zelf ook wel eens geroepen
Ja herkenbaar!quote:Op zondag 22 juni 2008 22:06 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Mensen die bij de eerste helemaal niet zo enthousiast waren en overal problemen zagen in huisvesting, financiën e.d. Nu roepend dat ik vooral een tweede moet bakken!
Inderdaad!!!quote:Op maandag 23 juni 2008 09:47 schreef texelonia het volgende:
[..]
Als je eenmaal 1 kind hebt hoort binnen een paar jaar de 2e te komen, ongeacht de omstandigheden, want dat hoort gewoon zo blijkbaar
Sorry maar moest hard lachenquote:Op maandag 23 juni 2008 11:29 schreef MeNicole het volgende:
Mikael mag 1 keer in de maand iets uitzoeken in de speelgoedwinkel. Laatst was er ook een ouder echtpaar: "Goh das zeker een enigst kind ofniet!! Hij is verwend!!"
Nee heb er thuis nog 2 maar ik vind deze de leukste
quote:Op maandag 23 juni 2008 11:35 schreef Mibos2 het volgende:
Waarom zou je aan een ouder echtpaar in de speelgoedwinkel uitleggen dat Mikael elke maand een cadeautje uitzoekt![]()
Dat is jou keuze al doe je het wat mij betreft iedere dag maar als ik eens in de speelgoedwinkel kom dan hoef je toch geen verklaring af te leggen aan andere mensen.
Nee dat had ik die mensen ook niet uitgelegd. Legde alleen de situatie hier uitquote:Op maandag 23 juni 2008 11:35 schreef Mibos2 het volgende:
Waarom zou je aan een ouder echtpaar in de speelgoedwinkel uitleggen dat Mikael elke maand een cadeautje uitzoekt![]()
Dat is jou keuze al doe je het wat mij betreft iedere dag maar als ik eens in de speelgoedwinkel kom dan hoef je toch geen verklaring af te leggen aan andere mensen.
Ze komen er zelf elke maandquote:Op maandag 23 juni 2008 12:04 schreef miss_sly het volgende:
Hoe komen die mensen er dan bij om hem verwend te noemen, als ze dat niet weten en hij gewoon iets mag uitzoeken?
Fascinerend....quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee was gewoon even een feit die ik met jullie wilde delen
Wat wil je nou met deze post?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:42 schreef heaven7 het volgende:
Wat ik niet meer zou willen horen is alle kritiek die iedereen hier spuit over andermans beslissingenOh wacht, dit is OUD, ik mag hier eigenlijk niet komen laat staan iets zeggen
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:48 schreef heaven7 het volgende:
Nee hoor, geen discussie (alsjeblieft niet) maar dit viel me op na het lezen van allerlei kritiek op reacties en beslissingen van anderen. Dat is in mijn ogen net zo afkeurend richting andere mensen als de opmerkingen 'zou je dat nou wel doen' en 'het was zeker een ongelukje'.
Vond je je opmerking zelf niet een beetje raar?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:57 schreef heaven7 het volgende:
Haha, typische reactie weer, heerlijkAbsoluut niet inhoudelijk erop ingaan alleen weer bashen over het OUD kliekclubje die er zogenaamd niet is
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:42 schreef heaven7 het volgende:
Wat ik niet meer zou willen horen is
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:57 schreef heaven7 het volgende:
Haha, typische reactie weer, heerlijkAbsoluut niet inhoudelijk erop ingaan alleen weer bashen over het OUD kliekclubje die er zogenaamd niet is
Die zeg ik weleens tegen mijn manquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:16 schreef texelonia het volgende:
Sjees... Een opmerking die ik doorgaans ook niet kan uitstaan maar nu wel van toepassing vind: moet je soms ongesteld worden ofzow
Dát wil ik nooit meer horen!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:16 schreef texelonia het volgende:
Sjees... Een opmerking die ik doorgaans ook niet kan uitstaan maar nu wel van toepassing vind: moet je soms ongesteld worden ofzow
Sommige users zijn de ernergie van het inhoudelijk reageren gewoon niet waardquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:57 schreef heaven7 het volgende:
Ah! DJMO is jouw relkloon! w00t ik heb ook eens een kloon ontdektquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:42 schreef heaven7 het volgende:
Wat ik niet meer zou willen horen is alle kritiek die iedereen hier spuit over andermans beslissingenOh wacht, dit is OUD, ik mag hier eigenlijk niet komen laat staan iets zeggen
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:35 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ah! DJMO is jouw relkloon! w00t ik heb ook eens een kloon ontdekt.
Ja, maar dan weet ik niet bij welk oud-kliekje ik hoor. En daar wordt ik dan zoooooooooo verdrietig van...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:45 schreef owlet het volgende:
goed plan!
Kunnen we geen centraal-bash-hier-OUDkliekjes-topic maken?
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:56 schreef owlet het volgende:
hmmm... dan zou er een test moeten komen met vragen over opvoeding, voeding, speelgoed, schoolkeuze, luierkeuze, potjeskeuze, algemene interesses en de naam van je kind(eren).
Aan de hand van de uitslag volgt dan een advies over bij welk kliekje je het beste kan aansluiten en een keer in het jaar houden we een poll om het leukste kliekje te verkiezen.
Ik ook niet, nobody likes me boehoeee..snif..snotterquote:
Zullen wij dan ons eigen kliekje vormen? Daar mag de rest dan lekker niet bij!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:05 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik ook niet, nobody likes me boehoeee..snif..snotter
*maakt een strop van touw*
*krabbelt op uit een diep dal*quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zullen wij dan ons eigen kliekje vormen? Daar mag de rest dan lekker niet bij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |