quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:57 schreef heaven7 het volgende:
Haha, typische reactie weer, heerlijkAbsoluut niet inhoudelijk erop ingaan alleen weer bashen over het OUD kliekclubje die er zogenaamd niet is
Die zeg ik weleens tegen mijn manquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:16 schreef texelonia het volgende:
Sjees... Een opmerking die ik doorgaans ook niet kan uitstaan maar nu wel van toepassing vind: moet je soms ongesteld worden ofzow
Dát wil ik nooit meer horen!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:16 schreef texelonia het volgende:
Sjees... Een opmerking die ik doorgaans ook niet kan uitstaan maar nu wel van toepassing vind: moet je soms ongesteld worden ofzow
Sommige users zijn de ernergie van het inhoudelijk reageren gewoon niet waardquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:57 schreef heaven7 het volgende:
Haha, typische reactie weer, heerlijkAbsoluut niet inhoudelijk erop ingaan alleen weer bashen over het OUD kliekclubje die er zogenaamd niet is
Ah! DJMO is jouw relkloon! w00t ik heb ook eens een kloon ontdektquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:42 schreef heaven7 het volgende:
Wat ik niet meer zou willen horen is alle kritiek die iedereen hier spuit over andermans beslissingenOh wacht, dit is OUD, ik mag hier eigenlijk niet komen laat staan iets zeggen
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:35 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ah! DJMO is jouw relkloon! w00t ik heb ook eens een kloon ontdekt.
Ja, maar dan weet ik niet bij welk oud-kliekje ik hoor. En daar wordt ik dan zoooooooooo verdrietig van...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:45 schreef owlet het volgende:
goed plan!
Kunnen we geen centraal-bash-hier-OUDkliekjes-topic maken?
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:56 schreef owlet het volgende:
hmmm... dan zou er een test moeten komen met vragen over opvoeding, voeding, speelgoed, schoolkeuze, luierkeuze, potjeskeuze, algemene interesses en de naam van je kind(eren).
Aan de hand van de uitslag volgt dan een advies over bij welk kliekje je het beste kan aansluiten en een keer in het jaar houden we een poll om het leukste kliekje te verkiezen.
Ik ook niet, nobody likes me boehoeee..snif..snotterquote:
Zullen wij dan ons eigen kliekje vormen? Daar mag de rest dan lekker niet bij!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:05 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik ook niet, nobody likes me boehoeee..snif..snotter
*maakt een strop van touw*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |