quote:Op maandag 23 juni 2008 11:35 schreef Mibos2 het volgende:
Waarom zou je aan een ouder echtpaar in de speelgoedwinkel uitleggen dat Mikael elke maand een cadeautje uitzoekt![]()
Dat is jou keuze al doe je het wat mij betreft iedere dag maar als ik eens in de speelgoedwinkel kom dan hoef je toch geen verklaring af te leggen aan andere mensen.
Nee dat had ik die mensen ook niet uitgelegd. Legde alleen de situatie hier uitquote:Op maandag 23 juni 2008 11:35 schreef Mibos2 het volgende:
Waarom zou je aan een ouder echtpaar in de speelgoedwinkel uitleggen dat Mikael elke maand een cadeautje uitzoekt![]()
Dat is jou keuze al doe je het wat mij betreft iedere dag maar als ik eens in de speelgoedwinkel kom dan hoef je toch geen verklaring af te leggen aan andere mensen.
Ze komen er zelf elke maandquote:Op maandag 23 juni 2008 12:04 schreef miss_sly het volgende:
Hoe komen die mensen er dan bij om hem verwend te noemen, als ze dat niet weten en hij gewoon iets mag uitzoeken?
Fascinerend....quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee was gewoon even een feit die ik met jullie wilde delen
Wat wil je nou met deze post?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:42 schreef heaven7 het volgende:
Wat ik niet meer zou willen horen is alle kritiek die iedereen hier spuit over andermans beslissingenOh wacht, dit is OUD, ik mag hier eigenlijk niet komen laat staan iets zeggen
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:48 schreef heaven7 het volgende:
Nee hoor, geen discussie (alsjeblieft niet) maar dit viel me op na het lezen van allerlei kritiek op reacties en beslissingen van anderen. Dat is in mijn ogen net zo afkeurend richting andere mensen als de opmerkingen 'zou je dat nou wel doen' en 'het was zeker een ongelukje'.
Vond je je opmerking zelf niet een beetje raar?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:57 schreef heaven7 het volgende:
Haha, typische reactie weer, heerlijkAbsoluut niet inhoudelijk erop ingaan alleen weer bashen over het OUD kliekclubje die er zogenaamd niet is
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:42 schreef heaven7 het volgende:
Wat ik niet meer zou willen horen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |