klopt, maar op deze manier is zij gelukkig (mag ze moederen en zich uitleven op handdoeken speciaal voor de baby maken en dat doet ze onwijs goed en mooi!) en wij hebben die vragen niet van zou je het nou wel doen enzo.. werkt dus twee kanten op.. snap je nu een beetje mijn keuze voor het leugentje?quote:Op zondag 22 juni 2008 23:04 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ow ik ken ze hoor, die tantes En al zou ze dat doen, nou en...Het gaat toch om jullie en jullie kindje?
of: probeer jij maar eens zo'n fijn en gewenst ongelukje te krijgen, dan praten we verderquote:Op zondag 22 juni 2008 23:08 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
En wat zou er nou gebeuren als je zegt: "Ja, het was een ongelukje, en we hebben zeer ernstig overwogen om het weg te laten halen, maar ik kon het niet over mijn hart verkrijgen en ik jank me iedere nacht in slaap om de ellende die ik over mezelf heb afgeroepen!" (Of een ander slecht verhaal)
Of
"Nee, het was geen ongelukje. maarreh, wanneer ben jij eens voor het laatst goed gepakt door je man?"
Lekker met gelijke munt terugbetalen die hap!
(Ben ff in recalcitrante bui)
ja, maar mijn tante ziet me, al ben ik bijna 29, dus niet als volwassen, hoe vaak ik ook probeer iets uit te leggen of een keuze probeer te verdedigen. dus ja ik ben dit keer gemakzuchtig geweest.. ik heb de makkelijkste uitweg gekozen..quote:Op zondag 22 juni 2008 23:09 schreef nebelung het volgende:
Aan de andere kant: je bent 29 (bijna). Als je zelf een volwassen keuze maken voor een kind, zou je dat ook als volwassene kunnen brengen aan anderen. Daar heb je feitelijk geen leugentje om bestwil voor nodig, toch?
Neequote:Op zondag 22 juni 2008 23:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
klopt, maar op deze manier is zij gelukkig (mag ze moederen en zich uitleven op handdoeken speciaal voor de baby maken en dat doet ze onwijs goed en mooi!) en wij hebben die vragen niet van zou je het nou wel doen enzo.. werkt dus twee kanten op.. snap je nu een beetje mijn keuze voor het leugentje?
duidelijk, maar dan zou ik niet weten hoe ik mijn keuze nog verder/beter zou kunnen toelichten...quote:
En gelukkig hoeft dat ook nietquote:Op zondag 22 juni 2008 23:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
duidelijk, maar dan zou ik niet weten hoe ik mijn keuze nog verder/beter zou kunnen toelichten...
sorryquote:Op zondag 22 juni 2008 23:27 schreef Webkim het volgende:
Joehoe: ondertussen gaat het hier al ruim 10 posts over geplande kinderen / ongelukjes en het al dan niet eerlijk erover zijn.
En dan nu terug naar dingen die je nooit meer wil horen graag.
Hear Hear.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:08 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Leugentjes om bestwil heb je om koekejs die je uit de pot hebt gehad, niet om een kind wat je krijgt
Vroeger was alles anders.quote:Op maandag 23 juni 2008 09:08 schreef dgbw het volgende:
"Vroeger......" uit de mond van mijn oma...
'want toen was alles beter he' oma' ... oma: 'dat zeg ik niet' (En maar zeiken, en maark zeiken)
Tja, dat is eigenlijk het punt van die opmerkingen: je weet neit dat het zo aankomt, tot je zelf in een bepaalde situatie zit of het tegen je wordt gezegd hoe het aan kan komen.quote:Op maandag 23 juni 2008 02:13 schreef Again het volgende:
En een paar cliche's van boven heb ik zelf ook wel eens geroepen
Ja herkenbaar!quote:Op zondag 22 juni 2008 22:06 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Mensen die bij de eerste helemaal niet zo enthousiast waren en overal problemen zagen in huisvesting, financiën e.d. Nu roepend dat ik vooral een tweede moet bakken!
Inderdaad!!!quote:Op maandag 23 juni 2008 09:47 schreef texelonia het volgende:
[..]
Als je eenmaal 1 kind hebt hoort binnen een paar jaar de 2e te komen, ongeacht de omstandigheden, want dat hoort gewoon zo blijkbaar
Sorry maar moest hard lachenquote:Op maandag 23 juni 2008 11:29 schreef MeNicole het volgende:
Mikael mag 1 keer in de maand iets uitzoeken in de speelgoedwinkel. Laatst was er ook een ouder echtpaar: "Goh das zeker een enigst kind ofniet!! Hij is verwend!!"
Nee heb er thuis nog 2 maar ik vind deze de leukste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |