Dat is dan ook de bekrompen, respectloze en bevooroordeelde mening van een koe.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:06 schreef lcicle het volgende:
Dat ik een koe, bekrompen, respect loos en bevooroordeeld zou zijn wanneer ik iemand een jonge moeder zou vinden.
Nou ja, ik ben het echt niet met je eens in deze milagroquote:Op woensdag 11 april 2007 11:43 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, het is een intelligentie verschil, het niet in staat zijn te kunnen interpreteren en relativeren.
enkelen hier zitten weer eens over drie keer niets op de kast, het lijkt wel of de dames erop draaien gewoon, beledigd zijn, gekwetst zijn, verontwaardigd zijn.
ik gooi het maar op een lichte onvrede bij hun zelf, waardoor ze in verontwaardiging een afleiding vinden.
leer verdomme eens iets met een korrel zout te nemen , zeg...
ja, het gaat voor jullie vaak een stapje verder, dat blijkt welquote:Op woensdag 11 april 2007 15:42 schreef Mibos het volgende:
nee, het is een intelligentie verschil, het niet in staat zijn te kunnen interpreteren en relativeren.
En met zo'n zin vind jij dat je dat toont Milagro? Sorry nog zo'n kort lontje en ja ik reageerde ook maar dit gaat nog een stappie verder...
nee, domme muts, die 40+ is een voorbeeld over hoe je dus een opmerking compleet verkeerd kan opvatten en weer over de zeik kan raken, zoals jullie hier regelmatig doen.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:05 schreef Mibos het volgende:
heeft hier iemand het woord 40+ in de mond genomen? Dat maak jij er zelf van hoor!!! Een 50+ kan net zo gezellig doen als iemand van 20 en andersom maar waar haal je dit vandaan als dit betrekking heeft op mij volgens jou???
neem het eens wat meer met een korreltje zout, en doe eens niet zo labiel, alles meteen op jezelf betrekkend "ik wil graag zwanger worden, maar het lukt nog niet, en dan kom jij met "oude moeders" aan"
Volgens mij ben jij nu de grootste mismieper hier maar geeft niet hoor!!!
Dan nog kan een moeder die er dan oud en verlept uit ziet in de ogen van Bass-Miss een hele lieve zorgzame moeder zijn. Om dan maar op basis van zulke uiterlijkheden medelijden te hebben met het kind dat ze komt ophalen...beetje jammer...quote:Op woensdag 11 april 2007 15:59 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, het gaat voor jullie vaak een stapje verder, dat blijkt wel
men voelt zich meteen weer aangesproken als de term "oud en verlept" valt, terwijl het meer om "oud tonen" ging dan oud in jaren, en dan in die zin "oud tonen" , dat ze eens wat meer aan hun uiterlijk zouden mogen doen, je bent toch nog geen 40 of zo, maak er eens wat leuks van.
Dit is wat mij betreft onzin. Het ging juist om de opmerkingen die jonge/jongogende moeders (waaronder Bass-Miss zelf) naar hun hoofd kregen wat toch zo vervelend was. Prima, kan best vervelend zijn, maar probeer je zelf dan te weerhouden van opmerkingen puur op uiterlijkheden als je zelf zo goed weet hoe het voelt.quote:OMG milagro!!!!!!!!!!!! onnodig kwetsend naar 40+ dames, alsof je er op die leeftijd per definitie niet meer uitziet.....
oh wacht, ik ben zelf 44
neem het eens wat meer met een korreltje zout, en doe eens niet zo labiel, alles meteen op jezelf betrekkend "ik wil graag zwanger worden, maar het lukt nog niet, en dan kom jij met "oude moeders" aan"
labielo? gelukkig kan ik oprecht zeggen dat ik dat niet benquote:daar doelde ze toch helemaal niet op, joh en je kan niet rekening gaan houden met iedere meelezer , hoor, op een forum, en als ik een moeder oud eruit vind zien, dan zeg ik dat, en dat slaat dat op niemand meer dan die moeder en haar uiterlijk, niet haar leeftijd, in de zin van op welke leeftijd je zwanger moet worden of nog mag zijn.
stelletje labielo's
zo, heb je weer wat te miepen
Milagro!! Je bent moeder! Je hebt helemaal geen zin meer in neuken! Dan mag die vent daar best rekening mee houden hoor.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:14 schreef milagro het volgende:
maar goed, dames, ik krijg zo leuk herenbezoek, daarvoor slik ik dus mijn dagelijkse pil, is die vraag ook weer beantwoord
Wat ben je nu aan het doen? Ik snap je opmerking niet hoor....quote:Op woensdag 11 april 2007 16:17 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Milagro!! Je bent moeder! Je hebt helemaal geen zin meer in neuken! Dan mag die vent daar best rekening mee houden hoor.
Oei, nu trap ik vast weer op de tenen van de mensen die daar nog niet aan toe zijn.![]()
Als ik iemand met een korreltje zout neem dan ben jij het wel, aangezien je vrijwel alleen in OUD komt als er wat te rellen valt, en je de OUD users weer eens lekker af kunt zeikenquote:Op woensdag 11 april 2007 15:59 schreef milagro het volgende:
neem het eens wat meer met een korreltje zout,
Ik vind een vrouw die op haar 69e (of wat was het laatste in het nieuws) egoïstisch. Dan kan ze zich super voelen en een hele goeie moeder zijn maar als je 69 jaar bent als je kind geboren wordt weet je dus zo goed als zeker dat je kind ook weer vroegtijdig afscheid van je moet nemen en dat moet je een kind niet aandoen.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat ook zeker! Een moeder die zich fijn voelt en blij is met haar kind(eren) lijkt me veel belangrijker dan dat ze oud(er) of dik(ker) of wat voor uiterlijkheden dan ook is.....
Ik vind het heus niet erg dat Bass-Miss dikke of oude of verlepte moeders stom vindt, hoor. Ik vind sommige moeders ook stom en al was dat niet zo, dan mag BM dat wel vinden.quote:En ik vind het helemaal triest om te zeggen dat een kind zich wel rot zal voelen met een oude moeder of erger nog: met een dikke moeder aan de schoolpoort. Ik denk dat het veel erger is voor een kind om een moeder te hebben die dat denkt.
Niet letterlijk medelijden. En wrs vooral nooit uiten maar denken doen we allemaal. En ja, als ik bij mij op school een moddervette moeder zie lopen denk denk ik ook wel eens 'gut, die arme kinderen'.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan nog kan een moeder die er dan oud en verlept uit ziet in de ogen van Bass-Miss een hele lieve zorgzame moeder zijn. Om dan maar op basis van zulke uiterlijkheden medelijden te hebben met het kind dat ze komt ophalen...beetje jammer...
[..]
Laat je niet zo kennen opnaaienquote:Op woensdag 11 april 2007 16:21 schreef Mibos het volgende:
Nog een dingetje voor Milagro... Als jij vindt dat ik een domme muts ben hou ik jou een flinke spiegel voor en labiel ben ik al helemaal niet ouwe knerp! Einde discussie wat mij betreft.
ah, je hebt het over een specifiek geval, dat wa me nog niet duidelijk.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:34 schreef heaven7 het volgende:
Nou ten eerste zijn ze zelf ook te dik, ze hebben dus met z'n allen een verkeerde leefwijze. Dat belemmerd de kinderen enorm. En deze moeder is zó dik dat het haarzelf én haar hele gezin in alles belemmerd. Gelukkig hoor ik er verder geen praatjes over.
Maar je vergeet dat het wel Bass-Miss was die iets 'verkeerd' zei!quote:Op woensdag 11 april 2007 16:31 schreef Vivi het volgende:
Zullen we ons nu weer druk maken om belangrijke dingen?
Ik heb het niet over ziek zijn of iets dergelijks (leek me wel duidelijk), ik heb het over ouders die gewoonweg geen zín meer in het leven blijken te hebben en eigenlijk vanaf hun 35e zitten te wachten op hun dood, kind of niet. Die geen lol meer willen maken en gewoonweg zeuren en wachten. En die zijn er, ja. Ouders die geen zin meer hebben zich te verzorgen en nee, ik heb het niet over geen tijd omdat je kind je onderkotst terwijl de ander naar school moet, maar over geen ZIN, geen zin meer hebben om te investeren in het leven.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:44 schreef _evenstar_ het volgende:
Jij ziet ze misschien wel innovative.. maar leeftijd doet niets af aan niet kamperen e.d.
Ik heb super ouders.. een superjeugd gehad op wat dingen na waar hun niets aan konden doen.. Maar kamperen e.d. zat er niet in omdat ze beiden reuma hadden.. beiden ontdekt toen ik een jaar of 6/7 was..
Mijn ouders hebben ons geleerd laat ieder in zijn waarde.. ongeacht wat dan ook.. je weet nooit wat er achter iemand steekt.. waarom iemand misschien dik is.. of juist mager.. waarom iemand op latere leeftijd kinderen krijgt of juist erg jong.. enzovoorts..
Wat gij niet wilt dat u geschied doe dat ook een ander niet![]()
Waarom verbaast me dat nu niet?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:35 schreef lcicle het volgende:
[..]
Maar je vergeet dat het wel Bass-Miss was die iets 'verkeerd' zei!
Over eerdere opmerkingen (die ik hierboven aanhaalde) valt niemand.
![]()
Het geldt voor alle moeders/ouders die hun kinderen niet de goede voeding geven. Dat ze zelf te dik zijn alleh, eigen keuze maar geef je kinderen in ieder geval een zo goed en gezond mogelijke basis.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:35 schreef LadyS het volgende:
[..]
ah, je hebt het over een specifiek geval, dat wa me nog niet duidelijk.
Sugar, je bent een geweldig mensquote:Op woensdag 11 april 2007 16:24 schreef Sugar het volgende:
[..]
Ik vind het heus niet erg dat Bass-Miss dikke of oude of verlepte moeders stom vindt, hoor. Ik vind sommige moeders ook stom en al was dat niet zo, dan mag BM dat wel vinden.Maaaaaaaaaaaaaarrrrrr ik vind het wel triest dat haar besef van wat leuk en niet leuk is voor een kind zo krom ligt: ze denkt dat het hebben van een moeder die dik en oud en verlept is (of één van de drie) zielig is.
Ik denk dat een kortzichtige moeder zieliger is voor het kind.
Misschien nog wel zieliger, maar dik en oud en verlept (en zich daarnaar gedragende dan he) lijkt me eerlijk gezegd ook niet zo leukquote:Op woensdag 11 april 2007 16:24 schreef Sugar het volgende:
Weet je? Ik voel me helemaal niet door Bass-Miss aangesproken met haar opmerking. Ik ben niet oud, nog maar29
, niet dik en niet verlept.
![]()
En toch reageerde ik met het volgende:
[..]
Ik vind het heus niet erg dat Bass-Miss dikke of oude of verlepte moeders stom vindt, hoor. Ik vind sommige moeders ook stom en al was dat niet zo, dan mag BM dat wel vinden.Maaaaaaaaaaaaaarrrrrr ik vind het wel triest dat haar besef van wat leuk en niet leuk is voor een kind zo krom ligt: ze denkt dat het hebben van een moeder die dik en oud en verlept is (of één van de drie) zielig is.
Ik denk dat een kortzichtige moeder zieliger is voor het kind.
Uiteraardquote:Op woensdag 11 april 2007 16:38 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Het geldt voor alle moeders/ouders die hun kinderen niet de goede voeding geven. Dat ze zelf te dik zijn alleh, eigen keuze maar geef je kinderen in ieder geval een zo goed en gezond mogelijke basis.
Overigens kan ik ook medelijden hebben met kinderen van te dikke ouders als die kinderen daarmee gepest worden.
'Tuurlijk!quote:Op woensdag 11 april 2007 16:40 schreef miss_sly het volgende:
Toch vraag ik me af wat iedereen hier op een discussieforum doet, als je niet geacht wordt gewoon te reageren als je iets leest waar je het niet zo mee eens bent...
Nee puur om een te dikke moeder zal ik geen medelijden hebben met de kidsquote:Op woensdag 11 april 2007 16:41 schreef LadyS het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Maar dan is de dikke moeder an sich niet het "probleem" maar de voeding. (in het geval van pesten ligt dat weer ietsje anders natuurlijk)
Maar goed, ik begrijp nu wat je bedoelt
Idd, Dik EN kortzichtig, dat is toch wel heul erg.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:43 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Nee puur om een te dikke moeder zal ik geen medelijden hebben met de kidsMaar ik denk dan altijd weer een heleboel stappen verder.
denk dat je dan eerder meedelijden moet hebben met de kinderen die de kinderen pesten vanwege hun kortzichtigheid en de reden/oorzaak waarom iemand pest..quote:Op woensdag 11 april 2007 16:38 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Het geldt voor alle moeders/ouders die hun kinderen niet de goede voeding geven. Dat ze zelf te dik zijn alleh, eigen keuze maar geef je kinderen in ieder geval een zo goed en gezond mogelijke basis.
Overigens kan ik ook medelijden hebben met kinderen van te dikke ouders als die kinderen daarmee gepest worden.
Dat is een heel ander soort medelijden natuurlijk. Als een kind wordt gepest om zn eigen uiterlijk of het uiterlijk van een ouder vind ik dat wel zielig, kind kan er ook niks aan doen.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:46 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
denk dat je dan eerder meedelijden moet hebben met de kinderen die de kinderen pesten vanwege hun kortzichtigheid en de reden/oorzaak waarom iemand pest..![]()
Ik snap niet wat je bedoeld?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Idd, Dik EN kortzichtig, dat is toch wel heul erg.
ik zit gewoon een beetje te geinen, maar ik bedoelde idd, zoals jij al aangeeft, dat er wel eens wat verder mag worden gekeken naar het postuur alleen, meestal zit daar nml. ook een bepaalde levenswijze aan vastquote:
Dat weet ik en daarom vind ik mezelf dus niet kortzichtig door altijd een aantal stappen verder te denken dan 'wow die is dik!'. Maargoed, feit blijft (zwart-wit gezien) dat het sneu is voor de kinderen als die er, op wat voor manier dan ook, de dupe van zijn dat een ouder te dik is.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:48 schreef _evenstar_ het volgende:
Maar niet iedereen kan wat aan zijn dikheid doen.. ook niet elke ouder dus..![]()
Oké, dan snap ik jequote:Op woensdag 11 april 2007 16:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
ik zit gewoon een beetje te geinen, maar ik bedoelde idd, zoals jij al aangeeft, dat er wel eens wat verder mag worden gekeken naar het postuur alleen, meestal zit daar nml. ook een bepaalde levenswijze aan vast
Hence het discussieforumquote:Op woensdag 11 april 2007 16:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
'Tuurlijk!
Maar daar reageren dan ook weer mensen op
Het gaat natuurlijk om de inhoud van de reactie, niet om de reactie an sichquote:Op woensdag 11 april 2007 17:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hence het discussieforum
maar als je reageert zit je op de kast en ben je een labielo...beetje vreemd, imo.
Hé, ik voel me aangesproken!quote:Op woensdag 11 april 2007 17:13 schreef Bass-Miss het volgende:
Ok, er zullen tussen de dikke, oude moeders idd vast ook hele leuke moeders zitten die veel leuke dingen ondernemen met hun kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |