quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:55 schreef KD-fotografie het volgende:
"Ze moet een keer flink genomen worden, dat werkt altijd, en als haar vent het niet kan doe ik het wel!! "
Ik heb maar niet gereageerd en net gedaan of ik het niet hoorde....
ik vind het wel humor, maar idd niet erg subtiel. Het komt nu totaal verkeerd over. Dit soort opmerkingen kun je beter niet maken als de persoon in kwestie het kan horen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:43 schreef KD-fotografie het volgende:
inderdaad, opzich geen verkeerde tip maar er zijn subtielere manieren om het te zeggen.
quote:Op zondag 22 juni 2008 11:45 schreef k_i_m het volgende:
Nee, het wás geen ongelukje, ik doe niet aan ongelukjes, ongelukjes komen niet in mijn vocabulair voor, ik heb er vijf maanden kei- en keihard voor moeten neuken totdat de stukken beton uit de muur kwamen en mijn kut op mijn knie hing!
Ik kan me er helemaal niet druk om maken. Maar dat ben ikquote:Op zondag 22 juni 2008 11:47 schreef owlet het volgende:
oh jaaaa.... de ongelukjesRonja was een verrassing, absoluut
Maar de onbeleefdheid om het überhaubt te vragen! En waarom? Omdat ik "pas" midden twintig was inplatas van 30+? Of omdat we nog niet zes jaar bij elkaar waren? Of omdat we niet getrouwd waren?
quote:Op zondag 22 juni 2008 11:45 schreef k_i_m het volgende:
Nee, het wás geen ongelukje, ik doe niet aan ongelukjes, ongelukjes komen niet in mijn vocabulair voor, ik heb er vijf maanden kei- en keihard voor moeten neuken totdat de stukken beton uit de muur kwamen en mijn kut op mijn knie hing!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |