Pff, dus ze is plaszindelijk, draagt alleen nog graag een luier omdat ze het fijn vindt (en voor de grote boodschap) en dat vindt "men" al een probleemquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:18 schreef Ireth het volgende:
Ow Malo! Zo herkenbaar! Suus is dus 3j5m en is plaszindelijk, maar schreeuwt dus moord en brand als ze alleen een onderbroek aan krijgt! Complete paniek, ze wil gewoon die luier om. Die luier blijft ook de hele dag droog (op poepen na) en het commentaar wat je er op krijgt!
Als het van de zomer zwembadjesweer is en ze in haar zwembroek loopt raakt die luier vanzelf wel naar de achtergrond.. maar volgens iedereen is het zo fout...
Inderdaad lekker belangrijk. Het komt vanzelf. Fleur is overdag wel zindelijk, maar 's nachts zeker nog niet. En dat zal ook nog wel even duren. Ze plast als ze in haar diepste slaap zit. (we hebben het getest door zonder luiers te laten slapen en op de pot te zetten).quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:27 schreef MaLo het volgende:
[..]
Pff, dus ze is plaszindelijk, draagt alleen nog graag een luier omdat ze het fijn vindt (en voor de grote boodschap) en dat vindt "men" al een probleemBelachelijk zeg, het komt vanzelf wel dat ze zonder luier wil lopen
.
Nog een opmerking die ik nu ook vaak hoor: Mijn kind was met zijn TWEEDE verjaardag al zindelijk!
Mijn schoonmoeder heeft me ook al 4 keer verteld dat mijn vriend al vóór zijn tweede verjaardag zindelijk was, dat hij dat meteen dag en nacht was en dat er nóóit een ongelukje was gebeurd.
Boeiend.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:17 schreef Grijs het volgende:
"Twee kinderen is echt wel genoeg voor jullie!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. snappen toch niks van baby's.'
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
Ja, ik moest mezelf echt bedwingen om niet ontzettend veel verbaal geweld te gaan gebruiken! Alsof allochtonen geen goede moeders zouden kunnen zijn! Grom!!! Ik dacht meteen: dit is een goeie voor dat topic in OUD.quote:
Dankje.... denk ik...quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:07 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
In het Kruidvat hielp ik een Islamitische vrouw met het uitzoeken van kunstvoeding. Niemand anders leek daar zin in te hebben... Goed en wel, nog even een praatje gemaakt over de kleine, vriendelijk gevraagd hoe het verder ging. Zij bedankt, betaalt en gaat de winkel uit. Hoor ik achter me: 'Ik snap niet dat ze de moeite neemt. DieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. snappen toch niks van baby's.'![]()
Zeg het dan zo zacht dat niemand het kan horen! Ongelofelijk he!...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:31 schreef PM-girl het volgende:
Zeg het dan zo zacht dat niemand het kan horen!
Nee, ik twijfelde straks al dat het weer een lastige reactie is (immers woorden op het scherm ipv irl).quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:40 schreef Leah het volgende:
[..]
![]()
Eigenlijk is dit ook een hele erge opmerking.
Je bedoelt het vast niet zo.
Zoiets dacht ik alquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:43 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Nee, ik twijfelde straks al dat het weer een lastige reactie is (immers woorden op het scherm ipv irl).
Ik bedoel, het is al erg zat dat mensen zo denken. En als je het dan als kruidvat-medewerkster zo nodig moet delen met je collega, doe het dan nog zachtjes zodat je klanten het niet horen. Representatief enzo.... (al is dat de meeste KV-medewerksters vreemd)
Belachelijk. Aanmatigend gewoon, dat bepaal je toch zeker zelf; al wacht je 30 jaar, heeft toch niets te maken met of het wel of niet goed gaat?quote:Op zondag 15 april 2007 12:29 schreef _Bar_ het volgende:
Word het nu niet eens tijd dat je eindelijk het kamertje en de box van Thijs op gaat ruimen.
het gaat toch goed met jullie
quote:Op zondag 15 april 2007 12:29 schreef _Bar_ het volgende:
Word het nu niet eens tijd dat je eindelijk het kamertje en de box van Thijs op gaat ruimen.
Ik sla geen mensen zomaar, en dit komt dus van eigen fam (mijn fam nog wel)quote:Op zondag 15 april 2007 22:46 schreef pepper_961 het volgende:
Poeh heey Bar!! Heb je die persoon nog geslagen?!
Krijg je toch jeukhanden van, van dat soort mensen.
Zijn altijd de mensen die er de ballen verstand niet van hebben, die met dat soort "wijze" adviesen komen.
Jeetje zeg! Ze stonden dan niet bepaald vooraan toen "fatsoen/begrip" werd uitgedeeld!!quote:Op zondag 15 april 2007 22:49 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Ik sla geen mensen zomaar, en dit komt dus van eigen fam (mijn fam nog wel)
Hier dus juist andersom...quote:Op zondag 15 april 2007 10:43 schreef Rijstebuiltje het volgende:
"Ben jij enigst kind?"
Als ik daarop ja antwoord krijg ik steevast: "Ow, dan wordt je zeker (altijd) heel erg verwend"?!![]()
dan zal jij mij vast wel een dwangmatige tuttebol vindenquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:51 schreef syzo het volgende:
Mijn jongste dochter heeft een "apart" gevoel voor mode. Zelf vind ik dat geweldig. Laat maar lekker gaan, ze doet wat ze zelf wil. En ik hoop eigenlijk dat ze dat als tiener ook zal blijven doen (nu is ze 6)
Iedere ochtend beslist ze dan ook zelf wat ze aandoet. Wel met een beetje overleg natuurlijk anders loop ze midden in de winter in een zomerjurk en korte mouwtjes haha.
Maar afgelopen week gingen ze eens in de grote gymzaal (voor de oudere kinderen) gymmen.
Ze had weer lekker alles door elkaar aanAlleen toen ik zag welk ondergoed ze aanhad zei ik hihi je hebt het weer lekker bij elkaar gezocht. (Een knalgeel hemd met bloemen en een witte onderbroek met iets roods erop. en het hemd was iets te kort geworden zag ik)
Waarop ik een andere moeder hoor zeggen: Het is jouw taak te controlleren wat ze aandoet hoor.Nou ja hoe belangrijk is ondergoed dat bij elkaar past denk ik dan.
Gelukkig was er nog een andere moeder die gelijk moest lachen en zei haha ja de mijne heeft vandaag een balletrokje over haar gewone rok aan. Lief he![]()
Dus in een klap een opmerking die ik niet meer wil horen en een leuke.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:58 schreef _Bar_ het volgende:
In de 2 jaren dat we nu verder zijn, heb al de meest bizarre dingen gehoord, en zijn er soms vreselijke dingen tegen mij gezegd.
Soms kon ik achteraf wel om lachen, en soms maakte het mij enorm verdrietig of juist enorm kwaad.
Snapte het ergens ook wel, want wat moet je zeggen tegen een moeder van een overleden kind....
Maar dit sloeg letterlijk alles (volgens mij dan toch)
Ik stond gisteren met een kennis te kletsen over haar zoontje, was een leuk gezellig gesprek, wat later pakte ik haar zoontje uit de wagen om even te knuffelen, had ik ook netjes gevraagd, want het is gewoon een knapperd haar zoontje van net 1 jaar
Dus ik sta met haar zoontje in mijn armen verder te kletsen over de voetbal en nog wat dingen.
Loopt er een echtpaar voorbij, blijven even staan genieten van het showspel (kindje wond ze om zijn vinger)
En kijken ineens indringend van zoontje naar mij en naar de moeder...
En dan de volgende opmerking"
Zou je dat nu wel doen, haar met jou zoontje op haar armen, je weet immers niet ofdat jou zoontje nu wel blijft leven, aangezien ze al niet voor haar eigen kind kon zorgen"
Ik heb nog nooit zo snel de kleine terug gegeven en ben terug naar huis gereden.... ik was zo kwaad en verdrietig...
Kennis belde mij gisteravond nog om mij beetje moed in te praten, en te zeggen dat het zo onpasselijk vond, en zo kwaad ook was, en dat ik maar snel meer moest komen knuffelen....
Ik had normaal gezien ook mijn mond wel opengetrokken, maar niet in het bijzijn van dat kindje dat kon ik gewoon niet.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
Waar halen ze het gore lef vandaan?Ik zou op zo`n moment m`n mond niet kunnen houden hoor Bar
Ik had uitgehaald? Ontoerekingsvatbaar oid... maar zo'n opmerking hadden ze nooit meer kunnen maken daarna! Die hadden worteltjes door hun neus op kunnen snuiven....quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
Waar halen ze het gore lef vandaan?Ik zou op zo`n moment m`n mond niet kunnen houden hoor Bar
quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Zulke mensen zouden in de wei moeten lopen en gras lusten!
Op zo een moment als ze zoiets tegen je zeggen, trappen ze letterlijk op je ziel, en heel even kwam het hele gebeuren dus koorts stuipen hopeloos ziek slapende Thijs weer boven drijven, ik voelde me op dat moment zo machteloos.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:46 schreef Brighteyes het volgende:
De gedachte alleen al is te gestoord voor woorden, maar dat ze dan ook nog het lef hebben om dat uit te spreken!![]()
Dan ben je toch echt niet goed wijs...![]()
![]()
Heel, heel knap van je dat je weggelopen bent Bar... ik weet niet of ik dat ook gekund had...
verhuis even mee naar het engelentopic als je wiltquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:43 schreef DaviniaHR het volgende:
Bar, zijn er echt mensen die denken dat jullie expres iets aan Thijs hebben aangedaan?![]()
![]()
Kan er even geen goede woorden voor vinden...
Ik denk dat ongeloof nog het dichtste bij komt. En de woede die de anderen ook laten zien.
(is eigenlijk nog de oorzaak van de stuipen gevonden?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |