Krijg je daar dan roze vingers van?quote:Op woensdag 11 april 2007 10:14 schreef Sunjammer het volgende:
Nu te koop bij de Gay-Intratuin:
Potgrond en pootaarde.
Geen idee. De vingerplant en de Chlamydia schijnen er wel prima op te groeien.quote:
Mja, maar de maten van de bomen kloppen echt nooit!quote:Op woensdag 11 april 2007 10:21 schreef Sunjammer het volgende:
Geen idee. De vingerplant en de Chlamydia schijnen er wel prima op te groeien.
Ja maar je moet het advies van die Rob Verlinden ook niet al te letterlijk nemenquote:Op woensdag 11 april 2007 10:25 schreef NathaN het volgende:
[..]
Mja, maar de maten van de bomen kloppen echt nooit!
Je wil ook naar EuroDisney?quote:Op woensdag 11 april 2007 10:33 schreef Sunjammer het volgende:
Oeh! Sollicitatiegesprek volgende week woensdag![]()
Efteling?quote:Op woensdag 11 april 2007 10:41 schreef Sunjammer het volgende:
Nou, nee. Ik hou het dichter bij huis.
Dan blijft Ouwerhands Dierenpark over ?quote:Op woensdag 11 april 2007 10:48 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Da's nog steeds een pokke(n)eind weg.
Ja sorry, er zat nogal wat ruis op de lijnquote:Op woensdag 11 april 2007 10:54 schreef Sunjammer het volgende:
Over over? Da's net zoiets als Roger, Roger? Of What's the clearance Clarence? What's the vector, Victor?
Neehee, geen park.
Tja, ik had zelf ook niet op een verhuizing naar New York gerekend.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:46 schreef Stroekie het volgende:
En is de rest ons nu kwijt geraakt omdat de TT niet helemaal aan de verwachtingen voldoet ?
I would.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Misschien komen ze hier wel op af?
maar da's wel weer goed voor het saldo van je frequent flyer kaardquote:Op woensdag 11 april 2007 13:06 schreef NathaN het volgende:
[..]
Tja, ik had zelf ook niet op een verhuizing naar New York gerekend.
Het was vanuit het landelijke CWiquote:Op woensdag 11 april 2007 13:05 schreef Stroekie het volgende:
Oh en jullie CWI was gisteren blijkbaar heel tevreden met die auditiedag dat ze er zelfs een persbericht voor naar de Telegraaf gestuurd hebben
http://www.telegraaf.nl/b(...)naar_Disneyland.html
Pomtiedomtiedom.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:08 schreef Sunjammer het volgende:
En toen was het stil.
er komen zelfs leden op af die we maanden niet meer gezien hebbenquote:Op woensdag 11 april 2007 12:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Daar bedoelen we toch niet mij mee huh?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
er komen zelfs leden op af die we maanden niet meer gezien hebben
lijkt me sterk, want jij bent slechts 6 topics geleden hier voor het laatst geweestquote:Op woensdag 11 april 2007 15:45 schreef Lightyear het volgende:
[..]
Daar bedoelen we toch niet mij mee huh?
we hebben er weer een prinsesje bijquote:Op woensdag 11 april 2007 16:39 schreef wonderer het volgende:
Mogguh heren.
nee ik denk dat ze in de A sfeer blijven en Anna Palowna is een van de bet overgrootmoedersquote:Op woensdag 11 april 2007 16:59 schreef wonderer het volgende:
Ik las het ja. En iemand die ik drie keer gesproken heb op MSN kwam het melden
Ik gok op Julienne of zo.
was de stank zo onverdragelijk?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:24 schreef DennisMoore het volgende:
De onderbuurman belde net aan en gaf me een flesje eau de toilette.
de analen er nog eens op nageslagen hebbende, zet ik in op Anna Maria (Anna naar Anna Palowna en Maria, naar Maria Stuart)quote:Op woensdag 11 april 2007 16:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
we hebben er weer een prinsesje bij
ik gok dat ze Anna gaat heten
En ben je aangenomen?quote:Op woensdag 11 april 2007 18:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Goed, ik heb spierpijn maar had net een ontmoeting met een nieuwe Wethouder en ben nog steeds blij dat gister zo succesvol was.
denk aan de nuances Sam!!!quote:
deze is leukerquote:Op woensdag 11 april 2007 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=av3iJh5wwfM&mode=related&search=
Lief en leuk liedjeO+.
Weer een van hot naar her dagje.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gelijk heb je, anders heb je die zithoek voor niks gekocht.
Ik heb vandaag alleen maar achter mijn bureau gezeten.quote:
Overdag Amersfoort, daarna Ede, door naar Hilversum Mediapark, daarna Bussum, weer terug naar Hilversum, even Barneveld en toen weer naar Veenendaal.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb vandaag alleen maar achter mijn bureau gezeten.
Lang leve dat ik een een grote stad woon. Daar kan ik gewoon alle booschappen halen die ik nodig heb zonder de sta te verlaten.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:17 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Overdag Amersfoort, daarna Ede, door naar Hilversum Mediapark, daarna Bussum, weer terug naar Hilversum, even Barneveld en toen weer naar Veenendaal.
*pfoei*
Ware het niet dat het geen boodschappen waren.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Lang leve dat ik een een grote stad woon. Daar kan ik gewoon alle booschappen halen die ik nodig heb zonder de sta te verlaten.
Ik zou niets zeggen tegen Marianne Thieme als ik jou was.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:25 schreef Ang3l het volgende:
*zucht*
Oeh, ik heb net kei stoer een spin gedood omdat een gillende homo hm eng vond doen op de wc
Creno was komen koffiedrinken ?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:25 schreef Ang3l het volgende:
*zucht*
Oeh, ik heb net kei stoer een spin gedood omdat een gillende homo hm eng vond doen op de wc
Ja, deze eff kijken of hij met me uit wil. Ik sta open voor zowel vriendje als vriendquote:Op woensdag 11 april 2007 22:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En Sam, is er al vriendjesmateriaal in de maak wat een beetje voldoet aan je eisen?
Idd. En ik val op veel uiteenlopende types, mijn smaak is niet zo beperkend als het op het eerste gezicht lijkt. Ik ga nu alleen voor homo's. Met biseksuelen en homo's in the closet wil ik gewoon niet daten omdathet bij mij gewoon niet werkt.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:50 schreef Sunjammer het volgende:
Niets mis met veeleisend zijn.
Same here. Afgezien van het feit dat ik geen probleem met biseksuelen heb.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:55 schreef sammienl het volgende:
[..]
Idd. En ik val op veel uiteenlopende types, mijn smaak is niet zo beperkend als het op het eerste gezicht lijkt. Ik ga nu alleen voor homo's. Met biseksuelen en homo's in the closet wil ik gewoon niet daten omdathet bij mij gewoon niet werkt.
Wanneer gaan we datenquote:Op woensdag 11 april 2007 23:02 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Same here. Afgezien van het feit dat ik geen probleem met biseksuelen heb.
Moet ik een nummertje trekken?quote:
Ik wel.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:02 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Same here. Afgezien van het feit dat ik geen probleem met biseksuelen heb.
Wel als je daarna gaat lopen miepen dat je niemand kan vindenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:50 schreef Sunjammer het volgende:
Niets mis met veeleisend zijn.
Beter dat, dan elk weekend een ander in je mand.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wel als je daarna gaat lopen miepen dat je niemand kan vinden
En nee, daar bedoel ik niemand in het bijzonder mee
Kweenie, waarom?quote:Op woensdag 11 april 2007 23:15 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Beter dat, dan elk weekend een ander in je mand.
Defineer veeleisendquote:Op woensdag 11 april 2007 23:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wel als je daarna gaat lopen miepen dat je niemand kan vinden
En nee, daar bedoel ik niemand in het bijzonder mee
Lijkt me vervelend de volgende morgen. Elke keer weer vragen hoe hij zijn koffie wil.quote:
En nu zit er allemaal prut aan?quote:Op woensdag 11 april 2007 23:15 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb net kei stoer met mijn skull-allstars een spin gedood
Ikke? Waarom?quote:
Och, dat hoeft niet per se alleen zo te zijn als je elke week een ander hebtquote:Op woensdag 11 april 2007 23:16 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Lijkt me vervelend de volgende morgen. Elke keer weer vragen hoe hij zijn koffie wil.
quote:
Ik weet niet precies wat ik als veeleisend zie. Iemand afwijzen omdat zijn borsthaar niet de juiste lengte heeft, komt wel in de buurt in ieder geval.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:25 schreef sammienl het volgende:
[..]
Ieder interpreteert het nou eenmaal anders.
quote:Op woensdag 11 april 2007 23:26 schreef sammienl het volgende:
[..]
Je houdt van gekke hebbedingetjes he.
Lopen die dingen nou een beetje? Ik wil ook wel van dat soort gympen maar het gebrek aan voetbed maakt me nogal huiverig.quote:
Lopen best lekker ja. Ook een hele dag.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lopen die dingen nou een beetje? Ik wil ook wel van dat soort gympen maar het gebrek aan voetbed maakt me nogal huiverig.
Niks mis mee hoor, ze zien juist hartstikke cool uitquote:
Hm. Toch maar es kijken. Ik wil lederen.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lopen best lekker ja. Ook een hele dag.
Allstars hebben wel ene beetje ene voetbed (kosten dan ook 65,- i.p.v. die slappe voor 15,-_
Daarom maakte ik er dus speciaal lederen vanquote:
O my god!quote:Op woensdag 11 april 2007 12:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
HAHA. Je vindt hem leuk uitzien he. Hij ziet best wel goed uit maar op zich niks bijzonders.quote:
Nou sorry, ik vind 'm wel erg richting mijn ideaal gaanquote:Op woensdag 11 april 2007 23:44 schreef sammienl het volgende:
[..]
HAHA. Je vindt hem leuk uitzien he. Hij ziet best wel goed uit maar op zich niks bijzonders.
Ga verhalen schrijvenquote:Op woensdag 11 april 2007 23:44 schreef Andyvie het volgende:
Ik kan niet meer zonder internetNet nog gemerkt. Heb de hele avond geen internet gehad en ik had geen idee wat ik moest doen.
Heb dus maar The Broken Hearts Club gekeken. Wist niet eens dat ik die film inmiddels alweer 2 jaar heb....
O ja, ik heb weekend
HAHA. Dat heb ik ook hoor. Op tv is meestal geen ene bal. En fijn weekend alvast.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:44 schreef Andyvie het volgende:
Ik kan niet meer zonder internetNet nog gemerkt. Heb de hele avond geen internet gehad en ik had geen idee wat ik moest doen.
Heb dus maar The Broken Hearts Club gekeken. Wist niet eens dat ik die film inmiddels alweer 2 jaar heb....
O ja, ik heb weekend
Jaquote:
Ja, je had er al op staan kwijlen toen in euhm, Utrecht..quote:Op woensdag 11 april 2007 23:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JaBij de Brittain. Dennis had Van's met schotse ruit gekocht, en ik deze, converse allstars met schedels
Ja preciesquote:Op woensdag 11 april 2007 23:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, je had er al op staan kwijlen toen in euhm, Utrecht..
tuurlijk niet, dan worden ze viesquote:
Zoals TMM zegt: Nee. Dan worden ze vies.quote:
Maar dat schiet dan niet op al ik weer heel de dag binnen op een saai en duf kantoor moet doorbrengenquote:Op donderdag 12 april 2007 08:51 schreef Sunjammer het volgende:
*lalala* Als de zon schijnt *lalala*
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dat schiet dan niet op al ik weer heel de dag binnen op een saai en duf kantoor moet doorbrengen
Zul je zien dat het komend weekend weer over is met zulk fraai weer![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
okay bij deze reserveer ik voor zaterdagmiddag een plekje ergens aan het water![]()
![]()
Hier hebben ze daar een VW Caddy of een Hyundai H100 voorquote:Op donderdag 12 april 2007 11:07 schreef DennisMoore het volgende:
Woei, er kwamen net twee blitse heren in een TVR om een taart ofzo te bezorgen.
Helaas hadden ze 't verkeerde adres.
Maar zo'n TVR in de zon....
Ach, hij wil gewoon zelf ook mee, maar durft niet. Dan maar afreageren.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:41 schreef PhalanX het volgende:
28 april HOMO meet in Eindhoven iets zegt me dat Fokmodjes zoals Buzzer liever niet zien dat homo's bestaan en een plaats hebben op fok... homofobia!
Zoiets heet dan ook machtsmisbruik.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:29 schreef Cahir het volgende:
Ik denk dat iemand hem een PM heeft gestuurd hoor... hij mag toch niet uit eigen keuze dat sluiten?
Dat laat ik aan de organisatie over.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:49 schreef DennisMoore het volgende:
Dan moeten jullie even gaan miepen in FB?.
dat lijkt me niet nodigquote:Op donderdag 12 april 2007 13:49 schreef DennisMoore het volgende:
Dan moeten jullie even gaan miepen in FB?.
Je hebt de handdoek in de ring gegooid?quote:Op donderdag 12 april 2007 13:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
dat lijkt me niet nodig
Dat vind ik altijd zó knap mikken!quote:Op donderdag 12 april 2007 14:34 schreef NathaN het volgende:
Je hebt de handdoek in de ring gegooid?
dat had ik vorige week al gedaan en nu ontstond er zo'n vreemd nagesprek, dat kan ook hier, vandaar niet meer daarquote:Op donderdag 12 april 2007 14:34 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je hebt de handdoek in de ring gegooid?
ja hééj, dus nu zit ik die zaterdagmiddag met een gat in de planning te kijkenquote:Op donderdag 12 april 2007 15:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat had ik vorige week al gedaan en nu ontstond er zo'n vreemd nagesprek, dat kan ook hier, vandaar niet meer daar![]()
TMM bijkbaar ook. Ga gezellig samen wat doen.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:23 schreef Stroekie het volgende:
ja hééj, dus nu zit ik die zaterdagmiddag met een gat in de planning te kijken![]()
dat regelen we dan de avond van te voren wel als ik hem toch al zie bij Frisoquote:Op donderdag 12 april 2007 15:27 schreef NathaN het volgende:
[..]
TMM bijkbaar ook. Ga gezellig samen wat doen.
Hier tien, als het een beetje meezitquote:Op donderdag 12 april 2007 16:08 schreef Cahir het volgende:
[..]
Hier is het ondertussen non-stop zonHet gaat 20-25 graden worden in het weekend
![]()
Jullienne Soep, van Oranje Nassau.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:59 schreef wonderer het volgende:
Ik las het ja. En iemand die ik drie keer gesproken heb op MSN kwam het melden
Ik gok op Julienne of zo.
Het wordt een naam met een A, zodat als het koningshuis eenmaal afgezet is als WimLex de boel verneukt, ze altijd nog een bandje kunnen beginnen: A3.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:18 schreef Lightyear het volgende:
Jullienne Soep, van Oranje Nassau.
Hmmm ik woon in een suf dorp, en kan gewoon alle boodschappen doen die ik nodig heb zonder mijn bureaustoel te verlaten.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Lang leve dat ik een een grote stad woon. Daar kan ik gewoon alle booschappen halen die ik nodig heb zonder de sta te verlaten.
ik hoorde vanochtend wel een passende naam, na Amalia en Alexia is het nu tijd voor Alibeaquote:Op donderdag 12 april 2007 16:18 schreef Lightyear het volgende:
[..]
Jullienne Soep, van Oranje Nassau.
Jolige DJ grap zeker?quote:Op donderdag 12 april 2007 16:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik hoorde vanochtend wel een passende naam, na Amalia en Alexia is het nu tijd voor Alibea
Inderdaad een optimist...quote:optimist: hallo
optimist: heyyyyyyyyyy
optimist: hallo
optimist: hoi
optimist: Type hier je bericht!
Ja, anders zet je dat soort foto's niet online.quote:
Mode is niets meer of minder dan smaak van de massa.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:08 schreef PhalanX het volgende:
Mannen - Lente/Zomer 2007. ik doe net alsof ik verstand heb van mode
Zeer waarschijnlijk is de topic gewoon gesloten wegens te weinig belangstelling. Niks homofoobs aan.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:41 schreef PhalanX het volgende:
28 april HOMO meet in Eindhoven iets zegt me dat Fokmodjes zoals Buzzer liever niet zien dat homo's bestaan en een plaats hebben op fok... homofobia!
Dat is met bijna alles in het leven zo.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mode is niets meer of minder dan smaak van de massa.
Ja, wrijf het er maar in. *naar sneeuwbui kijk*quote:Op donderdag 12 april 2007 18:28 schreef Ang3l het volgende:
Wat een heeeeeeeeerlijk weer
En dan thuiskomen in de biefstukluchten en kruiden van de Berlage
HONGER
Dan ben je geen homoquote:Op donderdag 12 april 2007 18:35 schreef DennisMoore het volgende:
Hier niet.
Hier nog steeds wel.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:45 schreef DennisMoore het volgende:
Hier ligt MSN er niet uit, dus.
He haha. Was grappig wat daarnet gebeurde.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier nog steeds wel.
Ach ja, ben toch aan het biefstukken en muziek luisteren en gay.nl-en en SMS-en en zomerlentezongenieten
quote:Op donderdag 12 april 2007 18:53 schreef sammienl het volgende:
[..]
He haha. Was grappig wat daarnet gebeurde.
quote:
gewoon direct de schaar erin, is het afgelopen met al die haarproblemenquote:Op donderdag 12 april 2007 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, en mijn staartjes zitten te strak.
ja en helaas heb ik voor die dag overdag inmiddels ook alweer iets anders op de agenda staanquote:Op donderdag 12 april 2007 15:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja hééj, dus nu zit ik die zaterdagmiddag met een gat in de planning te kijken![]()
Bijverdienen om de drankrekening van het avondprogramma te kunnen dokken?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja en helaas heb ik voor die dag overdag inmiddels ook alweer iets anders op de agenda staan![]()
van wie weet jij dat?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Bijverdienen om de drankrekening van het avondprogramma te kunnen dokken?
1 ding is zeker, jij hebt lefquote:Op donderdag 12 april 2007 21:22 schreef wonderer het volgende:
Ahh joh, ik heb in mijn nakie voor twaalf man gestaanEen foto met kleren aan is lang zo eng niet
Maar als je ervoor moet betalen, da's wel minder ja.
Dank je.quote:
Ja, ballen heeft ze welquote:
Jongleren, bijvoorbeeld...quote:Op donderdag 12 april 2007 21:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb voor veel zaken de ballen niet nee
En omdat ik te laf ben dat risico te lopen.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:55 schreef wonderer het volgende:
Omdat je denktweet dat hij zich niet zo voelt?
Als ie 't niet ziet is ie stekeblind of wil ie 't niet zienquote:Op donderdag 12 april 2007 22:00 schreef wonderer het volgende:
Denk je niet dat ie het eigenlijk al weet? Je lijkt me niet het type die dat goed kan verbergen. Zeker niet als je ladderzat bent.
Bij gebrek aan een groot nichtenroddelnetwerk..quote:
Liever 30 dan 20.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Valt niet mee hé, de 30 gepasseerd zijn.
hoe en waar kan ik PM's aan mij bekijkenquote:
Juist, zo eentje!quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:06 schreef wonderer het volgende:
Zo'n streepje van navel naar boxer en lager? Of een ander streepjes?
Oeh, een poll!quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:07 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=6983
Ik heb geen idee of dat nog kan, en zo ja hoe.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:09 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Oeh, een poll!
Kunnen we nog stemmen?
Mannen S&G.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:07 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Juist, zo eentje!![]()
Weet jij waar ik daarvoor moet zijn?
Jammer van die kop die erboven zitquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:14 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
[..]
Dat is geen streepje meer, dat is een oprijlaan. Een gazon, een voetbalveld..
Mooi.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jammer van die kop die erboven zit
Wazige foto's. Zelfs als ik mijn bril in smeer met boter en dan naar m'n navel staar zie ik nog meer streepjje.quote:
Ik zou graag mijn eigen streepje posten, maar ja...quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:15 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Wazige foto's. Zelfs als ik mijn bril in smeer met boter en dan naar m'n navel staar zie ik nog meer streepjje..
Jij hebt toch een manquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zou graag mijn eigen streepje posten, maar ja...
Die heeft een landingsbaanquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:19 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Jij hebt toch een man? Die heeft vast wel een streepje.
.
Dat tel ik ook goed.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die heeft een landingsbaanOngeveer het dubbele als op Jake's foto.
Moet ik nu ook wat over zijn garage gaan zeggen of geloven we het zo ook wel?quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:22 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dat tel ik ook goed.
Een brede oprit is makkelijk om te parkeren..
Garage?quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Moet ik nu ook wat over zijn garage gaan zeggen of geloven we het zo ook wel?
Parkeren, garage...quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:25 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Garage?![]()
Leg die beeldspraak eens uit..
Ik kan alleen aan een flinke kont denken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Parkeren, garage...
Zo laat is het toch niet?
En CDP, als er gesuckt wordt, is het toch niet erg om geil te zijn?
Okee, ik hou al op.
Ging meer om waar je iets in kon parkerenquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:30 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik kan alleen aan een flinke kont denken..
Sorry als je dat niet bedoelde.![]()
![]()
.
Wonen jullie ver uit elkaar dan?quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vriendje is bij zichzelf thuis en ik ook thuis bij mij zelf
Lieve fijne kontjes zijn goed.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ging meer om waar je iets in kon parkerenHij heeft juist een lief klein kontje.
Ik zit te wachten tot ie thuiskomt zodat we boodschappen kunnen gaan doen, let maar niet op mij.
Webcam aan?quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vriendje is bij zichzelf thuis en ik ook thuis bij mij zelf
Doe je dat wel vaker? Of komt dat door 't weer? Wat dat daar nu ook mag zijn.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:35 schreef wonderer het volgende:
Nou, Brad heeft best kans dat ik hem bespring zo, jaHet is al half acht, hij is al 12 uur weg!
Het sneeuwt. Ik wil mijn kouwe tengels aan hem opwarmen, ja.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:38 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Doe je dat wel vaker? Of komt dat door 't weer? Wat dat daar nu ook mag zijn..
Da's wel romantisch.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het sneeuwt. Ik wil mijn kouwe tengels aan hem opwarmen, ja.
Zo zei ik dat helemaal niet!quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Homo's af en toe: Meneer is bezet, ik ook. Hij wil sex met me, ik niet.
Zegt ie:
"Of ik nou aan je arm zit of aan je lul, ik zie het verschil niet. Ik neem hem toch niet in m'n mond ofzo. Voor mij is dat niet anders..."
Dus geen lange gezonde relatie met ene D?quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:09 schreef Ang3l het volgende:
Hoe duidelijk kan een kaart zijn over een bepaald onderwerp........
[afbeelding]
Kelken Zeven
Kernwoorden: illusie, fantasie, onbeantwoorde liefde, kortstondig.
Kelken Zeven is de kaart van misleiding en illusie, de fata morgana. De schemering. Ze symboliseert dat we valse hoop en verwachtingen koesteren, dat we onszelf voor de gek houden, maar eigenlijk wel beter weten.
![]()
d'aww!quote:
Dus dit is de kaart die zegt dat Tarot eigenlijk onzin is?quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:09 schreef Ang3l het volgende:
Hoe duidelijk kan een kaart zijn over een bepaald onderwerp........
[afbeelding]
Kelken Zeven
Kernwoorden: illusie, fantasie, onbeantwoorde liefde, kortstondig.
Kelken Zeven is de kaart van misleiding en illusie, de fata morgana. De schemering. Ze symboliseert dat we valse hoop en verwachtingen koesteren, dat we onszelf voor de gek houden, maar eigenlijk wel beter weten.
![]()
met de A had ik gelijkquote:Op woensdag 11 april 2007 19:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
de analen er nog eens op nageslagen hebbende, zet ik in op Anna Maria (Anna naar Anna Palowna en Maria, naar Maria Stuart)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stamboom_Oranje-Nassau
Mocht ze ooit de troon bestijgen, wordt ze Ariane I, ja...quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:36 schreef Sunjammer het volgende:
Ik vind het meer op een raket lijken.
ik heb een rotondequote:Op vrijdag 13 april 2007 01:14 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Dat is geen streepje meer, dat is een oprijlaan. Een gazon, een voetbalveld..
Op zich een grappige tatoeage...quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb een rotonde
't Is beter dan Britney, natuurlijk...quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:54 schreef Sunjammer het volgende:
Al zou ze Anastacia Victoria Wilhelmina Juliana Annette Annechien Johanna gaan heten.
Dan lijkt het me dat bij eventuele dochter nummer 4 ergens Emma tussen zal zitten...quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
dan word de volgende dochter Anna Maria, echt hoor, ik vóél het
en voor de speculatie's van mensen dat het juliana zou worden, Alexia heeft juliana als 2de naam
Ooops, I did it again?quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:59 schreef NathaN het volgende:
[..]
't Is beter dan Britney, natuurlijk...
Wie zouden duurder zijn, prinsesjes of prinsjes?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:01 schreef Adelante het volgende:
Ooops, I did it again?
nee, drie is zat, meer dan gemiddeld al en het koninklijk huis moet niet te veel gaan kosten he
mooie wagens, vooral die 212quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wie zouden duurder zijn, prinsesjes of prinsjes?
http://www.geenstijl.nl/paginas/ferrarisvandeprins.html
whehehe...quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:12 schreef Sunjammer het volgende:
Zolang ze maar geen Anorexia gaat heten. Daar word ik nerveus van.
Dat gold voor de gehele Israelische regering, dus de president kan niet achterblijven dan.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:12 schreef DennisMoore het volgende:
Oja, fijne jongen trouwens: "In 2006 werd er een strafrechtelijk onderzoek naar hem uitgevoerd op grond van verdenking van verkrachting, fraude, seksuele intimidatie en illegaal afluisteren van medewerkers."
juk, wat is dat?quote:
het plaatje hierboven doet jou aan het weekend denkenquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:18 schreef Sunjammer het volgende:
Is het al weekend?
Of Anitaquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:59 schreef NathaN het volgende:
[..]
't Is beter dan Britney, natuurlijk...
Nou nee, daar word ik niet echt blij van.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
het plaatje hierboven doet jou aan het weekend denkenlekker dan
ieeeuw dat klinkt net zo vies als een knoflookdropjequote:Op vrijdag 13 april 2007 11:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik eet een saliesnoepje.
Het is bestlekkerquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ieeeuw dat klinkt net zo vies als een knoflookdropje![]()
In Peru aten we in de bergen heel veel cocasnoepjes, en dronken we cocatheequote:Op vrijdag 13 april 2007 11:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is bestlekker. En goed voor mijn keel.
werd je er ook scherp van?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
In Peru aten we in de bergen heel veel cocasnoepjes, en dronken we cocathee
Dat was ook nodig ook om daar geen last te krijgen van hoogteziekte in de Andes
en ja een belangrijk deel is inderdaad de coca waar ze ook cocaïne van maken
Dus nee die snoepjes mag je naderhand niet mee terug naar Nederland nemen
Nee dat opwekkende/stimulerende van cocaïne komt blijkbaar pas echt goed vrij in het bewerkingsprocesquote:
Ja die beloofde strakblauwe luchten met temperaturen ver boven de 20 graden laten nog even op zich wachtenquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
lekker hoor, daarmee doelende op het weer en niet op de coca![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:46 schreef Stroekie het volgende:
Ja die beloofde strakblauwe luchten met temperaturen ver boven de 20 graden laten nog even op zich wachten
Tja, alle films zijn (goedkoop) op DVD te kopen, er is een musical, een 2e is in aantocht...quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:05 schreef DennisMoore het volgende:
Wat zijn ze enorm reclame aan 't maken voor Monty Python?.
"Monty Python is populairder dan ooit!"
Oh?
quote:Er was eens een tijd, dat de grappen op de TV niet leuk waren. Ze waren saai.. Tenenkrommend en slaapverwekkend saai.. De mensen die in deze tijd naar de televisiekeken, waren apathisch en verbitterd. God had medelijden met deze mensen en besloot ze vreugde te geven. Hij creëerde de grappigste Comedy Show Allertijden: Monty Python’s Flying Circus. De nieuwe humor verlichtte de mensheid en de wereld werd een mooiere plaats. De eerste ‘slice’ van deze Show heeft u nu in uw handen. Maar liefst twee seizoenen van dit meesterwerk zijn opgepoetst, schoongeblazen, gedigitaliseerd en kunnen nu uw eigendom worden! Inclusief The Lumberjack Song,The Spanish Inquisition en The Ministery of Silly Walks. Uw leven zal veranderen na het zien van deze DVD’s. Sterker nog: uw leven zal er een stukje mooier op worden. Koop 'Slice 1' van Monty Python’s Flying Circus nu. God heeft het zo bedoeld..
Met vriendelijke groeten,
Het stemmetje in je hoofd dat tegen je praat als je dingen leest.
Geen idee...quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:16 schreef DennisMoore het volgende:
Mijn dvd's zijn heel oud enzo, met ouderwetse dvd-menu's en weinig extra's.
Zijn de nieuwe sterk verbeterd?
[..]
dat wordt dan bij zo'n DVD boer toch naar binnen toe lopen en proefkijkenquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:16 schreef DennisMoore het volgende:
Mijn dvd's zijn heel oud enzo, met ouderwetse dvd-menu's en weinig extra's.
Zijn de nieuwe sterk verbeterd?
[..]
Google eens op Dominique Samuelquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:17 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Goh, die lijkt wel heel erg op http://www.gaydar.nl/lennylicious
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |