IK kan binnenkort zeer waarschijnlijk een klooster in, zo vaak doe ik het namelijk tegenwoordigquote:
sletquote:Op maandag 2 april 2007 22:57 schreef sammienl het volgende:
[..]
IK kan binnenkort zeer waarschijnlijk een klooster in, zo vaak doe ik het namelijk tegenwoordig![]()
Je meat wat af dusquote:Op maandag 2 april 2007 23:28 schreef sammienl het volgende:
Ik ga wel aanstaande zaterdag naar een meeting maar dat heeft meer met politiek te maken en de 15e misschien naar een ander meeting van een ander forum![]()
dan noem je het toch gewoon een mini meetquote:Op donderdag 5 april 2007 20:51 schreef RainbowSix het volgende:
Het lijkt mij ook leuk om te komen. Maar als de opkomst maar vier personen van het homotopic is, mag je het dan nog wel een meeting noemen![]()
Of zeg ik nu iets heel fouts![]()
jij weerquote:Op donderdag 5 april 2007 21:08 schreef Kurosaki_Ichigo het volgende:
^ Met vier personen kun je het al heel geil hebben hoor.
Wanneer krijg ik mijn 5 euro?![]()
Niet?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:23 schreef Cahir het volgende:
[..]
jij weerhet is een meet, geen sexdate.. zover ik weet
toch hoeft het een het ander niet uit te sluitenquote:Op donderdag 5 april 2007 21:23 schreef Cahir het volgende:
[..]
jij weerhet is een meet, geen sexdate.. zover ik weet
het programma s'avonds op stap, 28 ste, wat we overdag doen is niets over bekend, maarde dag er voor de 27ste is ook het frisofeest grote zaal .quote:Op donderdag 5 april 2007 20:51 schreef RainbowSix het volgende:
Het lijkt mij ook leuk om te komen. Maar als de opkomst maar vier personen van het homotopic is, mag je het dan nog wel een meeting noemen![]()
Of zeg ik nu iets heel fouts![]()
Friso ben ik dus in elk geval bij, en wellicht pik ik nog een stuk van het dag/avond program mee zoals b.v. etenquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het programma s'avonds op stap, 28 ste, wat we overdag doen is niets over bekend, maarde dag er voor de 27ste is ook het frisofeest grote zaal .
als er toch mensne die willen aansluiten kan dat natuurlijk altijd, stuur maar een mailtje of zo en ik stuur je de details
post is geedit, sorry voor het ongemakquote:Op vrijdag 6 april 2007 08:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toch hoeft het een het ander niet uit te sluiten![]()
Neen, iets met kopierechten enzo..quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:49 schreef NathaN het volgende:
Villa Achterwerk, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |