Dus geen lange gezonde relatie met ene D?quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:09 schreef Ang3l het volgende:
Hoe duidelijk kan een kaart zijn over een bepaald onderwerp........
[afbeelding]
Kelken Zeven
Kernwoorden: illusie, fantasie, onbeantwoorde liefde, kortstondig.
Kelken Zeven is de kaart van misleiding en illusie, de fata morgana. De schemering. Ze symboliseert dat we valse hoop en verwachtingen koesteren, dat we onszelf voor de gek houden, maar eigenlijk wel beter weten.
![]()
d'aww!quote:
Dus dit is de kaart die zegt dat Tarot eigenlijk onzin is?quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:09 schreef Ang3l het volgende:
Hoe duidelijk kan een kaart zijn over een bepaald onderwerp........
[afbeelding]
Kelken Zeven
Kernwoorden: illusie, fantasie, onbeantwoorde liefde, kortstondig.
Kelken Zeven is de kaart van misleiding en illusie, de fata morgana. De schemering. Ze symboliseert dat we valse hoop en verwachtingen koesteren, dat we onszelf voor de gek houden, maar eigenlijk wel beter weten.
![]()
met de A had ik gelijkquote:Op woensdag 11 april 2007 19:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
de analen er nog eens op nageslagen hebbende, zet ik in op Anna Maria (Anna naar Anna Palowna en Maria, naar Maria Stuart)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stamboom_Oranje-Nassau
Mocht ze ooit de troon bestijgen, wordt ze Ariane I, ja...quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:36 schreef Sunjammer het volgende:
Ik vind het meer op een raket lijken.
ik heb een rotondequote:Op vrijdag 13 april 2007 01:14 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Dat is geen streepje meer, dat is een oprijlaan. Een gazon, een voetbalveld..
Op zich een grappige tatoeage...quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb een rotonde
't Is beter dan Britney, natuurlijk...quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:54 schreef Sunjammer het volgende:
Al zou ze Anastacia Victoria Wilhelmina Juliana Annette Annechien Johanna gaan heten.
Dan lijkt het me dat bij eventuele dochter nummer 4 ergens Emma tussen zal zitten...quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
dan word de volgende dochter Anna Maria, echt hoor, ik vóél het
en voor de speculatie's van mensen dat het juliana zou worden, Alexia heeft juliana als 2de naam
Ooops, I did it again?quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:59 schreef NathaN het volgende:
[..]
't Is beter dan Britney, natuurlijk...
Wie zouden duurder zijn, prinsesjes of prinsjes?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:01 schreef Adelante het volgende:
Ooops, I did it again?
nee, drie is zat, meer dan gemiddeld al en het koninklijk huis moet niet te veel gaan kosten he
mooie wagens, vooral die 212quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wie zouden duurder zijn, prinsesjes of prinsjes?
http://www.geenstijl.nl/paginas/ferrarisvandeprins.html
whehehe...quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:12 schreef Sunjammer het volgende:
Zolang ze maar geen Anorexia gaat heten. Daar word ik nerveus van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |