Krijg je daar dan roze vingers van?quote:Op woensdag 11 april 2007 10:14 schreef Sunjammer het volgende:
Nu te koop bij de Gay-Intratuin:
Potgrond en pootaarde.
Geen idee. De vingerplant en de Chlamydia schijnen er wel prima op te groeien.quote:
Mja, maar de maten van de bomen kloppen echt nooit!quote:Op woensdag 11 april 2007 10:21 schreef Sunjammer het volgende:
Geen idee. De vingerplant en de Chlamydia schijnen er wel prima op te groeien.
Ja maar je moet het advies van die Rob Verlinden ook niet al te letterlijk nemenquote:Op woensdag 11 april 2007 10:25 schreef NathaN het volgende:
[..]
Mja, maar de maten van de bomen kloppen echt nooit!
Je wil ook naar EuroDisney?quote:Op woensdag 11 april 2007 10:33 schreef Sunjammer het volgende:
Oeh! Sollicitatiegesprek volgende week woensdag![]()
Efteling?quote:Op woensdag 11 april 2007 10:41 schreef Sunjammer het volgende:
Nou, nee. Ik hou het dichter bij huis.
Dan blijft Ouwerhands Dierenpark over ?quote:Op woensdag 11 april 2007 10:48 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Da's nog steeds een pokke(n)eind weg.
Ja sorry, er zat nogal wat ruis op de lijnquote:Op woensdag 11 april 2007 10:54 schreef Sunjammer het volgende:
Over over? Da's net zoiets als Roger, Roger? Of What's the clearance Clarence? What's the vector, Victor?
Neehee, geen park.
Tja, ik had zelf ook niet op een verhuizing naar New York gerekend.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:46 schreef Stroekie het volgende:
En is de rest ons nu kwijt geraakt omdat de TT niet helemaal aan de verwachtingen voldoet ?
I would.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Misschien komen ze hier wel op af?
maar da's wel weer goed voor het saldo van je frequent flyer kaardquote:Op woensdag 11 april 2007 13:06 schreef NathaN het volgende:
[..]
Tja, ik had zelf ook niet op een verhuizing naar New York gerekend.
Het was vanuit het landelijke CWiquote:Op woensdag 11 april 2007 13:05 schreef Stroekie het volgende:
Oh en jullie CWI was gisteren blijkbaar heel tevreden met die auditiedag dat ze er zelfs een persbericht voor naar de Telegraaf gestuurd hebben
http://www.telegraaf.nl/b(...)naar_Disneyland.html
Pomtiedomtiedom.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:08 schreef Sunjammer het volgende:
En toen was het stil.
er komen zelfs leden op af die we maanden niet meer gezien hebbenquote:Op woensdag 11 april 2007 12:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Misschien komen ze hier wel op af?
Daar bedoelen we toch niet mij mee huh?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
er komen zelfs leden op af die we maanden niet meer gezien hebben
lijkt me sterk, want jij bent slechts 6 topics geleden hier voor het laatst geweestquote:Op woensdag 11 april 2007 15:45 schreef Lightyear het volgende:
[..]
Daar bedoelen we toch niet mij mee huh?
we hebben er weer een prinsesje bijquote:Op woensdag 11 april 2007 16:39 schreef wonderer het volgende:
Mogguh heren.
nee ik denk dat ze in de A sfeer blijven en Anna Palowna is een van de bet overgrootmoedersquote:Op woensdag 11 april 2007 16:59 schreef wonderer het volgende:
Ik las het ja. En iemand die ik drie keer gesproken heb op MSN kwam het melden
Ik gok op Julienne of zo.
was de stank zo onverdragelijk?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:24 schreef DennisMoore het volgende:
De onderbuurman belde net aan en gaf me een flesje eau de toilette.
de analen er nog eens op nageslagen hebbende, zet ik in op Anna Maria (Anna naar Anna Palowna en Maria, naar Maria Stuart)quote:Op woensdag 11 april 2007 16:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
we hebben er weer een prinsesje bij
ik gok dat ze Anna gaat heten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |