Zo is het..quote:Op maandag 9 april 2007 12:29 schreef Sunjammer het volgende:
Is de EO ook weer blij.
Proost!quote:Op maandag 9 april 2007 12:31 schreef Vlarp het volgende:
Laat de heerlijke boodschap klinken..
Misschien een goed teken. Iedereen ziet dat jullie bijelkaar passen.quote:Op maandag 9 april 2007 13:12 schreef Ang3l het volgende:
Wat is het een extreem vreemd gevoel als iedereen in de kroeg er vanuit gaat dat je een stel bent met D.... terwijl ik dat wel zou willen maar het toch echt niet zo is
Beter dan andersom, terwijl je een stel bent iedereen er van uit gaat dat je vrijgezel bent en dus versierbaar bent. Geeft veel meer moeilijkhedenquote:Op maandag 9 april 2007 13:12 schreef Ang3l het volgende:
Wat is het een extreem vreemd gevoel als iedereen in de kroeg er vanuit gaat dat je een stel bent met D.... terwijl ik dat wel zou willen maar het toch echt niet zo is
quote:Op maandag 9 april 2007 14:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Beter dan andersom, terwijl je een stel bent iedereen er van uit gaat dat je vrijgezel bent en dus versierbaar bent. Geeft veel meer moeilijkheden![]()
ben je al bij die vriendin langsgeweest ? en waaromquote:
Pas in de avond en whyquote:Op maandag 9 april 2007 15:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ben je al bij die vriendin langsgeweest ? en waarom![]()
Ik vind Habibi Ana niet zo leuk ben er een paar keer geweest, valt tegenquote:Op maandag 9 april 2007 16:11 schreef sammienl het volgende:
Wat zijn Libanese mannen toch sexy
http://www.youtube.com/watch?v=-esn8YQnZu4&NR=1
Ik moet weer eens naar een Arabische gay tent in Amsterdam, ik ben in the mood voor een Libanees![]()
Het valt idd tegen. De laatste keer dat ik er was had je geen leuke Arabieren daar zitten. Maar je hebt afzonderlijk feesten waar Turkse en Marokkaanse homoseksuelen komen. Alleen vrij lastig te achterhalen.quote:Op maandag 9 april 2007 16:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik vind Habibi Ana niet zo leuk ben er een paar keer geweest, valt tegen
leuke naam, kan de foto niet zien, maar die zal wel leuk zijn. Ok tot straks ik ga even de stad Utrecht onveilig makenquote:Op maandag 9 april 2007 16:18 schreef sammienl het volgende:
[..]
Het valt idd tegen. De laatste keer dat ik er was had je geen leuke Arabieren daar zitten. Maar je hebt afzonderlijk feesten waar Turkse en Marokkaanse homoseksuelen komen. Alleen vrij lastig te achterhalen.
[afbeelding]
En hij heet nog Amir, leuke naam.
Ik was afgelopen zaterdag in Utrecht en ben misschien aankomend zaterdag ook van partij.quote:Op maandag 9 april 2007 16:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
leuke naam, kan de foto niet zien, maar die zal wel leuk zijn. Ok tot straks ik ga even de stad Utrecht onveilig maken![]()
waar ? ik was er ook (in Utrecht dan)quote:Op maandag 9 april 2007 16:28 schreef sammienl het volgende:
[..]
Ik was afgelopen zaterdag in Utrecht en ben misschien aankomend zaterdag ook van partij.
Ja schande, ledigheid is des duivelsoorkussenquote:Op maandag 9 april 2007 16:55 schreef wonderer het volgende:
Staat de heer nu pas op? Wat een luie vlegel.
Flinke bus deo dan maar?quote:Op maandag 9 april 2007 17:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Altijd leuk zo'n auditie. Je moet eerst een dans/bewegings oefening doen en kom je daar doorheen, een sollicitatiegesprek. Maar ik ga echt geen 2 outfits meenemenen toch wil je goed voor de dag komen in dat gesprek..
en een ander T-shirt + vestquote:
Dan zou ik die wijde broek nemen.quote:Op maandag 9 april 2007 18:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
en een ander T-shirt + vest
Nu nog de keuze maken tussen m'n trainingsbroek en een wijde broek waar k ook beter in kan bewegen
Dat dacht ik ook, ach ik zie het morgen wel als ik opstaquote:
Nagels knippen?quote:Op maandag 9 april 2007 18:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En mn voeten zijn weer gegroeid, mn sportschoenen zitten kinda krap
Been there, done that.quote:
Hell yeah!!quote:Op maandag 9 april 2007 16:51 schreef sammienl het volgende:
[..]
Gewoon in de stad niks bijzonders.
[afbeelding]
[afbeelding]
much beter dan een Marokkaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |