Als ie 't niet ziet is ie stekeblind of wil ie 't niet zienquote:Op donderdag 12 april 2007 22:00 schreef wonderer het volgende:
Denk je niet dat ie het eigenlijk al weet? Je lijkt me niet het type die dat goed kan verbergen. Zeker niet als je ladderzat bent.
Bij gebrek aan een groot nichtenroddelnetwerk..quote:
Liever 30 dan 20.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Valt niet mee hé, de 30 gepasseerd zijn.
hoe en waar kan ik PM's aan mij bekijkenquote:
Juist, zo eentje!quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:06 schreef wonderer het volgende:
Zo'n streepje van navel naar boxer en lager? Of een ander streepjes?
Oeh, een poll!quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:07 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=6983
Ik heb geen idee of dat nog kan, en zo ja hoe.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:09 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Oeh, een poll!
Kunnen we nog stemmen?
Mannen S&G.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:07 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Juist, zo eentje!![]()
Weet jij waar ik daarvoor moet zijn?
Jammer van die kop die erboven zitquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:14 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
[..]
Dat is geen streepje meer, dat is een oprijlaan. Een gazon, een voetbalveld..
Mooi.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jammer van die kop die erboven zit
Wazige foto's. Zelfs als ik mijn bril in smeer met boter en dan naar m'n navel staar zie ik nog meer streepjje.quote:
Ik zou graag mijn eigen streepje posten, maar ja...quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:15 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Wazige foto's. Zelfs als ik mijn bril in smeer met boter en dan naar m'n navel staar zie ik nog meer streepjje..
Jij hebt toch een manquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zou graag mijn eigen streepje posten, maar ja...
Die heeft een landingsbaanquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:19 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Jij hebt toch een man? Die heeft vast wel een streepje.
.
Dat tel ik ook goed.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die heeft een landingsbaanOngeveer het dubbele als op Jake's foto.
Moet ik nu ook wat over zijn garage gaan zeggen of geloven we het zo ook wel?quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:22 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dat tel ik ook goed.
Een brede oprit is makkelijk om te parkeren..
Garage?quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Moet ik nu ook wat over zijn garage gaan zeggen of geloven we het zo ook wel?
Parkeren, garage...quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:25 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Garage?![]()
Leg die beeldspraak eens uit..
Ik kan alleen aan een flinke kont denken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Parkeren, garage...
Zo laat is het toch niet?
En CDP, als er gesuckt wordt, is het toch niet erg om geil te zijn?
Okee, ik hou al op.
Ging meer om waar je iets in kon parkerenquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:30 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik kan alleen aan een flinke kont denken..
Sorry als je dat niet bedoelde.![]()
![]()
.
Wonen jullie ver uit elkaar dan?quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vriendje is bij zichzelf thuis en ik ook thuis bij mij zelf
Lieve fijne kontjes zijn goed.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ging meer om waar je iets in kon parkerenHij heeft juist een lief klein kontje.
Ik zit te wachten tot ie thuiskomt zodat we boodschappen kunnen gaan doen, let maar niet op mij.
Webcam aan?quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vriendje is bij zichzelf thuis en ik ook thuis bij mij zelf
Doe je dat wel vaker? Of komt dat door 't weer? Wat dat daar nu ook mag zijn.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:35 schreef wonderer het volgende:
Nou, Brad heeft best kans dat ik hem bespring zo, jaHet is al half acht, hij is al 12 uur weg!
Het sneeuwt. Ik wil mijn kouwe tengels aan hem opwarmen, ja.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:38 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Doe je dat wel vaker? Of komt dat door 't weer? Wat dat daar nu ook mag zijn..
Da's wel romantisch.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het sneeuwt. Ik wil mijn kouwe tengels aan hem opwarmen, ja.
Zo zei ik dat helemaal niet!quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Homo's af en toe: Meneer is bezet, ik ook. Hij wil sex met me, ik niet.
Zegt ie:
"Of ik nou aan je arm zit of aan je lul, ik zie het verschil niet. Ik neem hem toch niet in m'n mond ofzo. Voor mij is dat niet anders..."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |