Als ie 't niet ziet is ie stekeblind of wil ie 't niet zienquote:Op donderdag 12 april 2007 22:00 schreef wonderer het volgende:
Denk je niet dat ie het eigenlijk al weet? Je lijkt me niet het type die dat goed kan verbergen. Zeker niet als je ladderzat bent.
Bij gebrek aan een groot nichtenroddelnetwerk..quote:
Liever 30 dan 20.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Valt niet mee hé, de 30 gepasseerd zijn.
hoe en waar kan ik PM's aan mij bekijkenquote:
Juist, zo eentje!quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:06 schreef wonderer het volgende:
Zo'n streepje van navel naar boxer en lager? Of een ander streepjes?
Oeh, een poll!quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:07 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=6983
Ik heb geen idee of dat nog kan, en zo ja hoe.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:09 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Oeh, een poll!
Kunnen we nog stemmen?
Mannen S&G.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:07 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Juist, zo eentje!![]()
Weet jij waar ik daarvoor moet zijn?
Jammer van die kop die erboven zitquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:14 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
[..]
Dat is geen streepje meer, dat is een oprijlaan. Een gazon, een voetbalveld..
Mooi.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jammer van die kop die erboven zit
Wazige foto's. Zelfs als ik mijn bril in smeer met boter en dan naar m'n navel staar zie ik nog meer streepjje.quote:
Ik zou graag mijn eigen streepje posten, maar ja...quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:15 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Wazige foto's. Zelfs als ik mijn bril in smeer met boter en dan naar m'n navel staar zie ik nog meer streepjje..
Jij hebt toch een manquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zou graag mijn eigen streepje posten, maar ja...
Die heeft een landingsbaanquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:19 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Jij hebt toch een man? Die heeft vast wel een streepje.
.
Dat tel ik ook goed.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die heeft een landingsbaanOngeveer het dubbele als op Jake's foto.
Moet ik nu ook wat over zijn garage gaan zeggen of geloven we het zo ook wel?quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:22 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dat tel ik ook goed.
Een brede oprit is makkelijk om te parkeren..
Garage?quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Moet ik nu ook wat over zijn garage gaan zeggen of geloven we het zo ook wel?
Parkeren, garage...quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:25 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Garage?![]()
Leg die beeldspraak eens uit..
Ik kan alleen aan een flinke kont denken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Parkeren, garage...
Zo laat is het toch niet?
En CDP, als er gesuckt wordt, is het toch niet erg om geil te zijn?
Okee, ik hou al op.
Ging meer om waar je iets in kon parkerenquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:30 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik kan alleen aan een flinke kont denken..
Sorry als je dat niet bedoelde.![]()
![]()
.
Wonen jullie ver uit elkaar dan?quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vriendje is bij zichzelf thuis en ik ook thuis bij mij zelf
Lieve fijne kontjes zijn goed.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ging meer om waar je iets in kon parkerenHij heeft juist een lief klein kontje.
Ik zit te wachten tot ie thuiskomt zodat we boodschappen kunnen gaan doen, let maar niet op mij.
Webcam aan?quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vriendje is bij zichzelf thuis en ik ook thuis bij mij zelf
Doe je dat wel vaker? Of komt dat door 't weer? Wat dat daar nu ook mag zijn.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:35 schreef wonderer het volgende:
Nou, Brad heeft best kans dat ik hem bespring zo, jaHet is al half acht, hij is al 12 uur weg!
Het sneeuwt. Ik wil mijn kouwe tengels aan hem opwarmen, ja.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:38 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Doe je dat wel vaker? Of komt dat door 't weer? Wat dat daar nu ook mag zijn..
Da's wel romantisch.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het sneeuwt. Ik wil mijn kouwe tengels aan hem opwarmen, ja.
Zo zei ik dat helemaal niet!quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Homo's af en toe: Meneer is bezet, ik ook. Hij wil sex met me, ik niet.
Zegt ie:
"Of ik nou aan je arm zit of aan je lul, ik zie het verschil niet. Ik neem hem toch niet in m'n mond ofzo. Voor mij is dat niet anders..."
Dus geen lange gezonde relatie met ene D?quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:09 schreef Ang3l het volgende:
Hoe duidelijk kan een kaart zijn over een bepaald onderwerp........
[afbeelding]
Kelken Zeven
Kernwoorden: illusie, fantasie, onbeantwoorde liefde, kortstondig.
Kelken Zeven is de kaart van misleiding en illusie, de fata morgana. De schemering. Ze symboliseert dat we valse hoop en verwachtingen koesteren, dat we onszelf voor de gek houden, maar eigenlijk wel beter weten.
![]()
d'aww!quote:
Dus dit is de kaart die zegt dat Tarot eigenlijk onzin is?quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:09 schreef Ang3l het volgende:
Hoe duidelijk kan een kaart zijn over een bepaald onderwerp........
[afbeelding]
Kelken Zeven
Kernwoorden: illusie, fantasie, onbeantwoorde liefde, kortstondig.
Kelken Zeven is de kaart van misleiding en illusie, de fata morgana. De schemering. Ze symboliseert dat we valse hoop en verwachtingen koesteren, dat we onszelf voor de gek houden, maar eigenlijk wel beter weten.
![]()
met de A had ik gelijkquote:Op woensdag 11 april 2007 19:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
de analen er nog eens op nageslagen hebbende, zet ik in op Anna Maria (Anna naar Anna Palowna en Maria, naar Maria Stuart)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stamboom_Oranje-Nassau
Mocht ze ooit de troon bestijgen, wordt ze Ariane I, ja...quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:36 schreef Sunjammer het volgende:
Ik vind het meer op een raket lijken.
ik heb een rotondequote:Op vrijdag 13 april 2007 01:14 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Dat is geen streepje meer, dat is een oprijlaan. Een gazon, een voetbalveld..
Op zich een grappige tatoeage...quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb een rotonde
't Is beter dan Britney, natuurlijk...quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:54 schreef Sunjammer het volgende:
Al zou ze Anastacia Victoria Wilhelmina Juliana Annette Annechien Johanna gaan heten.
Dan lijkt het me dat bij eventuele dochter nummer 4 ergens Emma tussen zal zitten...quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
dan word de volgende dochter Anna Maria, echt hoor, ik vóél het
en voor de speculatie's van mensen dat het juliana zou worden, Alexia heeft juliana als 2de naam
Ooops, I did it again?quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:59 schreef NathaN het volgende:
[..]
't Is beter dan Britney, natuurlijk...
Wie zouden duurder zijn, prinsesjes of prinsjes?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:01 schreef Adelante het volgende:
Ooops, I did it again?
nee, drie is zat, meer dan gemiddeld al en het koninklijk huis moet niet te veel gaan kosten he
mooie wagens, vooral die 212quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wie zouden duurder zijn, prinsesjes of prinsjes?
http://www.geenstijl.nl/paginas/ferrarisvandeprins.html
whehehe...quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:12 schreef Sunjammer het volgende:
Zolang ze maar geen Anorexia gaat heten. Daar word ik nerveus van.
Dat gold voor de gehele Israelische regering, dus de president kan niet achterblijven dan.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:12 schreef DennisMoore het volgende:
Oja, fijne jongen trouwens: "In 2006 werd er een strafrechtelijk onderzoek naar hem uitgevoerd op grond van verdenking van verkrachting, fraude, seksuele intimidatie en illegaal afluisteren van medewerkers."
juk, wat is dat?quote:
het plaatje hierboven doet jou aan het weekend denkenquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:18 schreef Sunjammer het volgende:
Is het al weekend?
Of Anitaquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:59 schreef NathaN het volgende:
[..]
't Is beter dan Britney, natuurlijk...
Nou nee, daar word ik niet echt blij van.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
het plaatje hierboven doet jou aan het weekend denkenlekker dan
ieeeuw dat klinkt net zo vies als een knoflookdropjequote:Op vrijdag 13 april 2007 11:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik eet een saliesnoepje.
Het is bestlekkerquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ieeeuw dat klinkt net zo vies als een knoflookdropje![]()
In Peru aten we in de bergen heel veel cocasnoepjes, en dronken we cocatheequote:Op vrijdag 13 april 2007 11:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is bestlekker. En goed voor mijn keel.
werd je er ook scherp van?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
In Peru aten we in de bergen heel veel cocasnoepjes, en dronken we cocathee
Dat was ook nodig ook om daar geen last te krijgen van hoogteziekte in de Andes
en ja een belangrijk deel is inderdaad de coca waar ze ook cocaïne van maken
Dus nee die snoepjes mag je naderhand niet mee terug naar Nederland nemen
Nee dat opwekkende/stimulerende van cocaïne komt blijkbaar pas echt goed vrij in het bewerkingsprocesquote:
Ja die beloofde strakblauwe luchten met temperaturen ver boven de 20 graden laten nog even op zich wachtenquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
lekker hoor, daarmee doelende op het weer en niet op de coca![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:46 schreef Stroekie het volgende:
Ja die beloofde strakblauwe luchten met temperaturen ver boven de 20 graden laten nog even op zich wachten
Tja, alle films zijn (goedkoop) op DVD te kopen, er is een musical, een 2e is in aantocht...quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:05 schreef DennisMoore het volgende:
Wat zijn ze enorm reclame aan 't maken voor Monty Python?.
"Monty Python is populairder dan ooit!"
Oh?
quote:Er was eens een tijd, dat de grappen op de TV niet leuk waren. Ze waren saai.. Tenenkrommend en slaapverwekkend saai.. De mensen die in deze tijd naar de televisiekeken, waren apathisch en verbitterd. God had medelijden met deze mensen en besloot ze vreugde te geven. Hij creëerde de grappigste Comedy Show Allertijden: Monty Python’s Flying Circus. De nieuwe humor verlichtte de mensheid en de wereld werd een mooiere plaats. De eerste ‘slice’ van deze Show heeft u nu in uw handen. Maar liefst twee seizoenen van dit meesterwerk zijn opgepoetst, schoongeblazen, gedigitaliseerd en kunnen nu uw eigendom worden! Inclusief The Lumberjack Song,The Spanish Inquisition en The Ministery of Silly Walks. Uw leven zal veranderen na het zien van deze DVD’s. Sterker nog: uw leven zal er een stukje mooier op worden. Koop 'Slice 1' van Monty Python’s Flying Circus nu. God heeft het zo bedoeld..
Met vriendelijke groeten,
Het stemmetje in je hoofd dat tegen je praat als je dingen leest.
Geen idee...quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:16 schreef DennisMoore het volgende:
Mijn dvd's zijn heel oud enzo, met ouderwetse dvd-menu's en weinig extra's.
Zijn de nieuwe sterk verbeterd?
[..]
dat wordt dan bij zo'n DVD boer toch naar binnen toe lopen en proefkijkenquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:16 schreef DennisMoore het volgende:
Mijn dvd's zijn heel oud enzo, met ouderwetse dvd-menu's en weinig extra's.
Zijn de nieuwe sterk verbeterd?
[..]
Google eens op Dominique Samuelquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:17 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Goh, die lijkt wel heel erg op http://www.gaydar.nl/lennylicious
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |