Hier tien, als het een beetje meezitquote:Op donderdag 12 april 2007 16:08 schreef Cahir het volgende:
[..]
Hier is het ondertussen non-stop zonHet gaat 20-25 graden worden in het weekend
![]()
Jullienne Soep, van Oranje Nassau.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:59 schreef wonderer het volgende:
Ik las het ja. En iemand die ik drie keer gesproken heb op MSN kwam het melden
Ik gok op Julienne of zo.
Het wordt een naam met een A, zodat als het koningshuis eenmaal afgezet is als WimLex de boel verneukt, ze altijd nog een bandje kunnen beginnen: A3.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:18 schreef Lightyear het volgende:
Jullienne Soep, van Oranje Nassau.
Hmmm ik woon in een suf dorp, en kan gewoon alle boodschappen doen die ik nodig heb zonder mijn bureaustoel te verlaten.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Lang leve dat ik een een grote stad woon. Daar kan ik gewoon alle booschappen halen die ik nodig heb zonder de sta te verlaten.
ik hoorde vanochtend wel een passende naam, na Amalia en Alexia is het nu tijd voor Alibeaquote:Op donderdag 12 april 2007 16:18 schreef Lightyear het volgende:
[..]
Jullienne Soep, van Oranje Nassau.
Jolige DJ grap zeker?quote:Op donderdag 12 april 2007 16:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik hoorde vanochtend wel een passende naam, na Amalia en Alexia is het nu tijd voor Alibea
Inderdaad een optimist...quote:optimist: hallo
optimist: heyyyyyyyyyy
optimist: hallo
optimist: hoi
optimist: Type hier je bericht!
Ja, anders zet je dat soort foto's niet online.quote:
Mode is niets meer of minder dan smaak van de massa.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:08 schreef PhalanX het volgende:
Mannen - Lente/Zomer 2007. ik doe net alsof ik verstand heb van mode
Zeer waarschijnlijk is de topic gewoon gesloten wegens te weinig belangstelling. Niks homofoobs aan.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:41 schreef PhalanX het volgende:
28 april HOMO meet in Eindhoven iets zegt me dat Fokmodjes zoals Buzzer liever niet zien dat homo's bestaan en een plaats hebben op fok... homofobia!
Dat is met bijna alles in het leven zo.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mode is niets meer of minder dan smaak van de massa.
Ja, wrijf het er maar in. *naar sneeuwbui kijk*quote:Op donderdag 12 april 2007 18:28 schreef Ang3l het volgende:
Wat een heeeeeeeeerlijk weer
En dan thuiskomen in de biefstukluchten en kruiden van de Berlage
HONGER
Dan ben je geen homoquote:Op donderdag 12 april 2007 18:35 schreef DennisMoore het volgende:
Hier niet.
Hier nog steeds wel.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:45 schreef DennisMoore het volgende:
Hier ligt MSN er niet uit, dus.
He haha. Was grappig wat daarnet gebeurde.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier nog steeds wel.
Ach ja, ben toch aan het biefstukken en muziek luisteren en gay.nl-en en SMS-en en zomerlentezongenieten
quote:Op donderdag 12 april 2007 18:53 schreef sammienl het volgende:
[..]
He haha. Was grappig wat daarnet gebeurde.
quote:
gewoon direct de schaar erin, is het afgelopen met al die haarproblemenquote:Op donderdag 12 april 2007 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, en mijn staartjes zitten te strak.
ja en helaas heb ik voor die dag overdag inmiddels ook alweer iets anders op de agenda staanquote:Op donderdag 12 april 2007 15:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja hééj, dus nu zit ik die zaterdagmiddag met een gat in de planning te kijken![]()
Bijverdienen om de drankrekening van het avondprogramma te kunnen dokken?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja en helaas heb ik voor die dag overdag inmiddels ook alweer iets anders op de agenda staan![]()
van wie weet jij dat?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Bijverdienen om de drankrekening van het avondprogramma te kunnen dokken?
1 ding is zeker, jij hebt lefquote:Op donderdag 12 april 2007 21:22 schreef wonderer het volgende:
Ahh joh, ik heb in mijn nakie voor twaalf man gestaanEen foto met kleren aan is lang zo eng niet
Maar als je ervoor moet betalen, da's wel minder ja.
Dank je.quote:
Ja, ballen heeft ze welquote:
Jongleren, bijvoorbeeld...quote:Op donderdag 12 april 2007 21:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb voor veel zaken de ballen niet nee
En omdat ik te laf ben dat risico te lopen.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:55 schreef wonderer het volgende:
Omdat je denktweet dat hij zich niet zo voelt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |