quote:Op donderdag 12 april 2007 10:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dat schiet dan niet op al ik weer heel de dag binnen op een saai en duf kantoor moet doorbrengen
Zul je zien dat het komend weekend weer over is met zulk fraai weer![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
okay bij deze reserveer ik voor zaterdagmiddag een plekje ergens aan het water![]()
![]()
Hier hebben ze daar een VW Caddy of een Hyundai H100 voorquote:Op donderdag 12 april 2007 11:07 schreef DennisMoore het volgende:
Woei, er kwamen net twee blitse heren in een TVR om een taart ofzo te bezorgen.
Helaas hadden ze 't verkeerde adres.
Maar zo'n TVR in de zon....
Ach, hij wil gewoon zelf ook mee, maar durft niet. Dan maar afreageren.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:41 schreef PhalanX het volgende:
28 april HOMO meet in Eindhoven iets zegt me dat Fokmodjes zoals Buzzer liever niet zien dat homo's bestaan en een plaats hebben op fok... homofobia!
Zoiets heet dan ook machtsmisbruik.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:29 schreef Cahir het volgende:
Ik denk dat iemand hem een PM heeft gestuurd hoor... hij mag toch niet uit eigen keuze dat sluiten?
Dat laat ik aan de organisatie over.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:49 schreef DennisMoore het volgende:
Dan moeten jullie even gaan miepen in FB?.
dat lijkt me niet nodigquote:Op donderdag 12 april 2007 13:49 schreef DennisMoore het volgende:
Dan moeten jullie even gaan miepen in FB?.
Je hebt de handdoek in de ring gegooid?quote:Op donderdag 12 april 2007 13:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
dat lijkt me niet nodig
Dat vind ik altijd zó knap mikken!quote:Op donderdag 12 april 2007 14:34 schreef NathaN het volgende:
Je hebt de handdoek in de ring gegooid?
dat had ik vorige week al gedaan en nu ontstond er zo'n vreemd nagesprek, dat kan ook hier, vandaar niet meer daarquote:Op donderdag 12 april 2007 14:34 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je hebt de handdoek in de ring gegooid?
ja hééj, dus nu zit ik die zaterdagmiddag met een gat in de planning te kijkenquote:Op donderdag 12 april 2007 15:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat had ik vorige week al gedaan en nu ontstond er zo'n vreemd nagesprek, dat kan ook hier, vandaar niet meer daar![]()
TMM bijkbaar ook. Ga gezellig samen wat doen.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:23 schreef Stroekie het volgende:
ja hééj, dus nu zit ik die zaterdagmiddag met een gat in de planning te kijken![]()
dat regelen we dan de avond van te voren wel als ik hem toch al zie bij Frisoquote:Op donderdag 12 april 2007 15:27 schreef NathaN het volgende:
[..]
TMM bijkbaar ook. Ga gezellig samen wat doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |