En ben je aangenomen?quote:Op woensdag 11 april 2007 18:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Goed, ik heb spierpijn maar had net een ontmoeting met een nieuwe Wethouder en ben nog steeds blij dat gister zo succesvol was.
denk aan de nuances Sam!!!quote:
deze is leukerquote:Op woensdag 11 april 2007 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=av3iJh5wwfM&mode=related&search=
Lief en leuk liedjeO+.
Weer een van hot naar her dagje.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gelijk heb je, anders heb je die zithoek voor niks gekocht.
Ik heb vandaag alleen maar achter mijn bureau gezeten.quote:
Overdag Amersfoort, daarna Ede, door naar Hilversum Mediapark, daarna Bussum, weer terug naar Hilversum, even Barneveld en toen weer naar Veenendaal.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb vandaag alleen maar achter mijn bureau gezeten.
Lang leve dat ik een een grote stad woon. Daar kan ik gewoon alle booschappen halen die ik nodig heb zonder de sta te verlaten.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:17 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Overdag Amersfoort, daarna Ede, door naar Hilversum Mediapark, daarna Bussum, weer terug naar Hilversum, even Barneveld en toen weer naar Veenendaal.
*pfoei*
Ware het niet dat het geen boodschappen waren.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Lang leve dat ik een een grote stad woon. Daar kan ik gewoon alle booschappen halen die ik nodig heb zonder de sta te verlaten.
Ik zou niets zeggen tegen Marianne Thieme als ik jou was.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:25 schreef Ang3l het volgende:
*zucht*
Oeh, ik heb net kei stoer een spin gedood omdat een gillende homo hm eng vond doen op de wc
Creno was komen koffiedrinken ?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:25 schreef Ang3l het volgende:
*zucht*
Oeh, ik heb net kei stoer een spin gedood omdat een gillende homo hm eng vond doen op de wc
Ja, deze eff kijken of hij met me uit wil. Ik sta open voor zowel vriendje als vriendquote:Op woensdag 11 april 2007 22:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En Sam, is er al vriendjesmateriaal in de maak wat een beetje voldoet aan je eisen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |