Vet is nogal kleverig natuurlijk....quote:Op woensdag 11 april 2007 00:51 schreef mootie het volgende:
Ze konden elkaar gewoon niet meer loslaten![]()
Nicolaas heeft 2 huwelijken achter de rug, bovendien weet hij heus wel dat dit huwelijk door "achter" geregeld is. Jaap heeft dat zelf ook al tegen Nicolaas gezegd gisteren in dat gesprek...quote:Op woensdag 11 april 2007 00:47 schreef koemleit het volgende:
En die Nicolaas maar geniepig lachen de hele tijd
Nou ja...... Cora gaf die aan Jaap en zei : "Hier, dan kun je de maat laten opmeten".quote:Op woensdag 11 april 2007 00:52 schreef F1reB1rd het volgende:
Jaap heeft wel haar ring gescored
Het ergste vond ik toch echt dat die DGK staff ze echt uit elkaar moest trekken!quote:Op woensdag 11 april 2007 00:52 schreef Gert het volgende:
Hartverscheurend, hoe Jaap haar naam bleef prevelen, nadat Cora schokschouderend van verdriet was vertrokken.
Cora was ook heel duidelijk. Japio gaat niet voor 1 jaar, maar hij wil de hoofdprijs !quote:Op woensdag 11 april 2007 00:52 schreef Myriam1978 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Kom op Cora is de ultieme gold digger....
De beelden waren idd niet zo mooi!
Dat ze het over hun hart kunnen verkrijgen om 2 zulke verliefde mensen van elkaar te scheiden....... ik zit gewoon te janken hier....quote:Op woensdag 11 april 2007 00:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het ergste vond ik toch echt dat die DGK staff ze echt uit elkaar moest trekken!![]()
toen ik er zo zag op het bed, zat ik hetzelfde te denken....quote:Op woensdag 11 april 2007 00:53 schreef mazaru het volgende:
Zou het zijn zus niet zijn? Dat die gewoon vanaf het begin de boel belazert?
Als een trouwe volger van brainless had hij moeten zeggen dat hij Cora uit elkaar had getrokken.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het ergste vond ik toch echt dat die DGK staff ze echt uit elkaar moest trekken!![]()
BRIEFKAARTENACTIE!!!quote:Op woensdag 11 april 2007 00:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat ze het over hun hart kunnen verkrijgen om 2 zulke verliefde mensen van elkaar te scheiden....... ik zit gewoon te janken hier....![]()
Natúúrlijk schaamt hij zich. Hij weet ook wel dat niks met "ware liefde" te maken heeft. Het zal me benieuwen of hij dit toneelstukje echt wil blijven volhouden.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:52 schreef mootie het volgende:
Jaap liegt en schaamt zich dus..... hij zegt dat ze gezoend hebben!
Kom in mijn armen....ik zit ook vol emotie...quote:Op woensdag 11 april 2007 00:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat ze het over hun hart kunnen verkrijgen om 2 zulke verliefde mensen van elkaar te scheiden....... ik zit gewoon te janken hier....![]()
Het leek toch wel een beetje dat hij wel verliefd is of iets in de geest.... hij probeerde wel contact te maken. Maar daar doet Cora niet aan natuurlijk!quote:Op woensdag 11 april 2007 00:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Natúúrlijk schaamt hij zich. Hij weet ook wel dat niks met "ware liefde" te maken heeft. Het zal me benieuwen of hij dit toneelstukje echt wil blijven volhouden.
idd...dit Cora-verhaal is dus het gescripte deel van DGK...en Jaap is een verdomd slecht acteurquote:Op woensdag 11 april 2007 00:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Natúúrlijk schaamt hij zich. Hij weet ook wel dat niks met "ware liefde" te maken heeft. Het zal me benieuwen of hij dit toneelstukje echt wil blijven volhouden.
quote:Op woensdag 11 april 2007 00:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Kom in mijn armen....ik zit ook vol emotie...![]()
Nicolaas heeft geinsinueerd dat Huub Amanda gelikt hebt... en dat waren ze aan het uitspreken..quote:Op woensdag 11 april 2007 00:55 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik zat effe Cora en Jaap te volgen, maar wat hadden Amanda en Huub in de tuin uit te praten?
alléén onder huwelijkse voorwaarden, zegt Coraquote:Op woensdag 11 april 2007 00:55 schreef Gert het volgende:
[..]
thanks ... !!quote:Op woensdag 11 april 2007 00:57 schreef Desii het volgende:
[..]
Nicolaas heeft geinsinueerd dat Huub Amanda gelikt hebt... en dat waren ze aan het uitspreken..
Amanda zegt dat het niet gebeurd is en Huub zegt van wel.. was wel grappig
Tuurlijk....Jaap wint de Villa........quote:Op woensdag 11 april 2007 00:57 schreef Lipsch het volgende:
[..]
alléén onder huwelijkse voorwaarden, zegt Cora
Volgens mij kent hij haar via internet, en heeft hij haar real life ontmoet toen hij voor de screening kwam en in het bungalowpark van haar familie logeerde.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:57 schreef FdW het volgende:
Wakker worden allemaal.
Jaap heeft in het begin zelf verteld dat hij Cora kent vanwege haar baan voor DVK!!!
Dat is toch die Jaap die 40 jaar op zolder vastgebonden heeft gezeten nadat hij na 3 weken en een megaduur huwelijksfeest zijn verdere leven met Cora besloot te gaan delen? SLECHT PLAN, JAAP!quote:Op woensdag 11 april 2007 00:58 schreef kleinzusje het volgende:
Man verstopt zich veertig jaar lang op zolderkamertje
Gepubliceerd op: 10-4-2007 @ 17:20 - Bron: Zoom.in
Een man uit de Oekraïne kwam verschool zich veertig jaar lang in de zolder van zijn huis. Zijn vrouw hield zijn bestaan geheim.
Ik moet aan Jaap en Cora denken............... ben ik vreemd ?
Door dat te denken of zomaar een losse vraag?quote:Op woensdag 11 april 2007 00:58 schreef kleinzusje het volgende:
Een man uit de Oekraïne kwam verschool zich veertig jaar lang in de zolder van zijn huis. Zijn vrouw hield zijn bestaan geheim.
40 jaar is lang - je bent een beetje vreemd, maar wel ......quote:Op woensdag 11 april 2007 00:58 schreef kleinzusje het volgende:
Die krijgt Billie never nooit te zien hoor..........quote:Op woensdag 11 april 2007 00:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda's oordeel over Cora : "Ze is leuk en heeft hele grote jetzers"
Tja, vraag ik me ook af... de vrouwen staan immers voor hem in de rijquote:Op woensdag 11 april 2007 01:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom heeft Japio nou niet zoiets van...
Krijg de grafgriep CORA!
Oh ja...quote:Op woensdag 11 april 2007 01:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, vraag ik me ook af... de vrouwen staan immers voor hem in de rij![]()
Ja, waarom een alcoholbeperking voor Hupert? Als Tas een drupje teveel op heeft kan ik weer naar de kompjoetersjop voor een nieuw setje speakers omdat alle konussen gescheurd zijn.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Als DGK afgelopen is moeten we met zijn allen maar eens langs de oorarts volgens mij zijn we minstens 30% van ons gehoor kwijt
Dan is niet alleen overbodig voor de kijkers, maar ook overbodig voor de redaktie...quote:Op woensdag 11 april 2007 01:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom heeft Japio nou niet zoiets van...
Krijg de grafgriep CORA!
"Ze vond mijn pak mooi!"quote:Op woensdag 11 april 2007 01:02 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap weet écht niets te verzinnen wat hij nog meer zou kunnen vertellen aan de anderen.
"Ik heb haar het huis laten zien en gevraagd hoe het met sporten ging"quote:Op woensdag 11 april 2007 01:02 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap weet écht niets te verzinnen wat hij nog meer zou kunnen vertellen aan de anderen.
Is ze dus iig geen golddigger.... maar die camping van Paps en Mams zal ook wel eea waard zijn.... verstandig meisje dus.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Tuurlijk....Jaap wint de Villa........![]()
DIT dacht ik dusquote:Op woensdag 11 april 2007 01:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is toch die Jaap die 40 jaar op zolder vastgebonden heeft gezeten nadat hij na 3 weken en een megaduur huwelijksfeest zijn verdere leven met Cora besloot te gaan delen? SLECHT PLAN, JAAP!
En Cora had nog wel verteld dat hij nu echt moest vlammen zoals hij vroeger altijd deed en ook bij de screening had gedaan. (Waarop Japio antwoordde dat hij een enorme hekel had aan Natasia)quote:Op woensdag 11 april 2007 01:02 schreef Sarah-Louise het volgende:
quote:Op woensdag 11 april 2007 01:00 schreef Lipsch het volgende:
[..]
40 jaar is lang - je bent een beetje vreemd, maar wel ......
Het kwam gewoon in me opquote:Op woensdag 11 april 2007 01:00 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Door dat te denken of zomaar een losse vraag?![]()
Ik hoop voor de rest van zijn leven...wees eerlijk en zeg dat ie er echt niet tussen past op dit moment..quote:Op woensdag 11 april 2007 01:07 schreef kleinzusje het volgende:
Nicolaas gaat even rusten
Een paar uur geledenquote:Op woensdag 11 april 2007 01:09 schreef Frasier het volgende:
Wanneer gaat die alcohol-restrictie van Huub er nou een keer af?
hij past er inderdaad nog even niet tussen. Dit komt omdat hij het spel nog naar zijn hand moet gaan draaien zodat die 7 anderen niet meer tussen HEM passen!!quote:Op woensdag 11 april 2007 01:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik hoop voor de rest van zijn leven...wees eerlijk en zeg dat ie er echt niet tussen past op dit moment..
en dat voelt ie zelf ook wel aan na 2 dagen......![]()
Daar ben ik het niet helemaal mee eenschquote:Op woensdag 11 april 2007 01:11 schreef Rudieh het volgende:
Amanda is echt grappig als ze dronken is
Wie smelt er nou niet voor zo'n combinatie van romantiek en lekkere gekte.quote:Op woensdag 11 april 2007 01:03 schreef mootie het volgende:
[..]
"Ik heb haar het huis laten zien en gevraagd hoe het met sporten ging"
Ik vind haar irritant als ze gedronken heeft.quote:Op woensdag 11 april 2007 01:11 schreef Rudieh het volgende:
Amanda is echt grappig als ze dronken is
ik vind ze allemaal irritant als ze gedronken hebbenquote:Op woensdag 11 april 2007 01:12 schreef Soho het volgende:
[..]
Ik vind haar irritant als ze gedronken heeft.
ik vind haar ook irritant als ze nuchter isquote:Op woensdag 11 april 2007 01:12 schreef Soho het volgende:
[..]
Ik vind haar irritant als ze gedronken heeft.
geen last vanquote:Op woensdag 11 april 2007 01:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Hey, waarom sterft mijn stream!?
je kunt beter zeggen:quote:Op woensdag 11 april 2007 01:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda gaat een bodyshot geven aan Eric, Natasia gaat op de uitkijk zitten
Toevallig XS4ALL?quote:Op woensdag 11 april 2007 01:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Mijn condoleances!quote:Op woensdag 11 april 2007 01:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Het idee daarachter ontging mij ook.... maar tis natuurlijk wel zo dat Brian het verschil tussen laag en hoog niet weet.quote:Op woensdag 11 april 2007 01:19 schreef r3gi3boy het volgende:
hahaha brian zegt: nee nee, ik ga een niveau lager, beter en hoger
eric: dat is een contradictie
brian: dat heb je heel goed opgemerkt, CAMELTOE ALL THE WAY (?!??!?!wat een waashoofd?)
Valt niet op want die had ie alquote:Op woensdag 11 april 2007 01:20 schreef Sug4r het volgende:
Twee blauwe ogen voor Eric
quote:Op woensdag 11 april 2007 01:21 schreef Sarah-Louise het volgende:
Mwo,daws wheel zwout ... zegt Eric die met zijn neus tussen de borsten van Amanda wordt geklemd. ... en dan stoppen mijn streams
hahaha dat is de eerste keer in mijn leven dat ik om Eric moest lachenquote:Op woensdag 11 april 2007 01:21 schreef Sarah-Louise het volgende:
Mwo,daws wheel zwout ...
Hier ook streams weg, Cora heeft 'achter' alles kort en klein gelsagenquote:Op woensdag 11 april 2007 01:21 schreef Sarah-Louise het volgende:
Mwo,daws wheel zwout ... zegt Eric die met zijn neus tussen de borsten van Amanda wordt geklemd. ... en dan stoppen mijn streams
Overal hoor.....hier ookquote:Op woensdag 11 april 2007 01:22 schreef carpediem23 het volgende:
Klote streams bij VOL
Zag ik het maar! Ik zie ook niks meer GVD.quote:Op woensdag 11 april 2007 01:21 schreef farceman het volgende:
Zo mooi om te zien hoe die nuchtere kut Brian zijn liefje dronken dingen ziet doen die hij liever niet ziet !
hoop dat Huub Amanda gaat scoren
ditoquote:Op woensdag 11 april 2007 01:22 schreef Prosac het volgende:
ik heb een loop.. Amanda die aftelt bij Eric
Ben je mal die liggen momenteel te krikken met een andere snolquote:Op woensdag 11 april 2007 01:22 schreef Sarah-Louise het volgende:
De exen van Amanda zullen wel weer nagelbijtend voor de streams zitten ....
Kijk in topic: problemen met de streams................ user ACH is mn heldquote:Op woensdag 11 april 2007 01:24 schreef r3gi3boy het volgende:
wie is vanavond de held die wel werkende streams heeft ( en ons meteen de link even paast) ??
En ook haast geen ratfans.quote:Op woensdag 11 april 2007 01:23 schreef Mika25 het volgende:
Iemand al opgevallen dat er hier al zo`n 3 uur lang geen Jaap-fans waargenomen zijn?
Heel ouderwets.... heeft hij haar eigenlijk al gevraagd of zijn ze nou nog steeds niet verloofd??quote:Op woensdag 11 april 2007 01:25 schreef mootie het volgende:
Gaan Jaap en Cora de bruiloft trouwens plannen via brieven? Dat is toch....... tsja...... wat is het eigenlijk.
(jaap boert er weer lustig op los)
Jij bent wel een romantisch en rustig type he...je ergert je flink...quote:Op woensdag 11 april 2007 01:25 schreef mootie het volgende:
Gaan Jaap en Cora de bruiloft trouwens plannen via brieven? Dat is toch....... tsja...... wat is het eigenlijk.
(jaap boert er weer lustig op los)
Een linkje is wel handigquote:Op woensdag 11 april 2007 01:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kijk in topic: problemen met de streams................ user ACH is mn held![]()
Dat komt als Jaap weer punten heeft!quote:Op woensdag 11 april 2007 01:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heel ouderwets.... heeft hij haar eigenlijk al gevraagd of zijn ze nou nog steeds niet verloofd??![]()
Juistquote:Op woensdag 11 april 2007 01:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens mij worden we mega bedonderd op de streams. Streams zijn een aantal seconden weg en ineens is iedereen naar het kantoor en zit Japio al achter de PC. Hier klopt iets helemaal niet !!!!
quote:Op woensdag 11 april 2007 01:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jij bent wel een romantisch en rustig type he...je ergert je flink...![]()
Ik zie net Cora pas weg rijden...dus wat klaag je?quote:Op woensdag 11 april 2007 01:27 schreef Prosac het volgende:
WTF.. we zijn 5 minuten verder Jaap zit ineens een brief te tikken en Amanda, Eric en Huub staan zomaar in kantoor![]()
Ze hebben nog niet eens een linnen uitzet!quote:Op woensdag 11 april 2007 01:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heel ouderwets.... heeft hij haar eigenlijk al gevraagd of zijn ze nou nog steeds niet verloofd??![]()
De gouden kooi vorig jaar op al opgenomen???quote:Op woensdag 11 april 2007 01:26 schreef Mika25 het volgende:
Wel opmerkelijk dat ze in 3 minuten tijd ineens op een andere locatie zijn...
Para ?quote:Op woensdag 11 april 2007 01:29 schreef Gert het volgende:
[..]
De gouden kooi vorig jaar op al opgenomen???![]()
Precies. Ik zag Nicolaas in de sauna zitten, dus ik loop zo`n 5 maanden achterquote:Op woensdag 11 april 2007 01:29 schreef Mokum020 het volgende:
Ik zie net Cora pas weg rijden...dus wat klaag je?![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 01:30 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Precies. Ik zag Nicolaas in de sauna zitten, dus ik loop zo`n 5 maanden achter
moet je gewoon wat vaker F5'en, dan zit je bovenop de LIVE ACTIONquote:Op woensdag 11 april 2007 01:30 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Edit: Ik ben al op het huwelijk van Jaap geweestquote:
Shit....Nena trapt Para....quote:Op woensdag 11 april 2007 01:30 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Problemen met streamsquote:Op woensdag 11 april 2007 01:32 schreef r3gi3boy het volgende:
w00t kutredactie kapt echt ALLES af?? Nu ook het gesprek dat jaap wil gaan voeren in de private. Het begint met: Hoooiiii, ik heb 150 punte.........MUTE
Je loopt achter, ze zijn al gescheiden. Vrij snel na de eerste baby ........quote:Op woensdag 11 april 2007 01:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Edit: Ik ben al op het huwelijk van Jaap geweest![]()
fukking newbee fout
![]()
ja die kennen we nou wel? Het ging over het feit dat er gemute werd, niet dat de stream vastliepquote:
Kraamvisite was ook leuk, mooi meisje hebben ze gekregenquote:Op woensdag 11 april 2007 01:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Edit: Ik ben al op het huwelijk van Jaap geweest![]()
Das meestal als ze met achter bellen.quote:Op woensdag 11 april 2007 01:33 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
ja die kennen we nou wel? Het ging over het feit dat er gemute werd, niet dat de stream vastliep
Leuke naam ook....Viandelquote:Op woensdag 11 april 2007 01:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Kraamvisite was ook leuk, mooi meisje hebben ze gekregen
Ik wilde je held zijn en je helpenquote:Op woensdag 11 april 2007 01:33 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
ja die kennen we nou wel? Het ging over het feit dat er gemute werd, niet dat de stream vastliep
Viandel zit nu te snuiven in de Jimmyquote:
Op de plee ????quote:Op woensdag 11 april 2007 01:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben even mijn mond spoelen en meteen is dat zuipfestijn over!?
Vervanger voor Bartje?quote:Op woensdag 11 april 2007 01:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Eric slijmt zich in bij Jaap
Ik hoorde dat ze zwanger was van die ene frikandel, hoe heet hij ook alweer?quote:Op woensdag 11 april 2007 01:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Viandel zit nu te snuiven in de Jimmy
Rattenkindje ( kleinkind van Netty)quote:Op woensdag 11 april 2007 01:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze zwanger was van die ene frikandel, hoe heet hij ook alweer?
Met Crackie....de zoon van Para en Dellie?quote:Op woensdag 11 april 2007 01:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Viandel zit nu te snuiven in de Jimmy
En de oorverdovende fluittoon die ze nalaat dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 01:39 schreef Mika25 het volgende:
Kijk zo hoort het.
Nicolaas praat over z`n huwelijk met Jaap en Eric probeert er doorheen te bleren, Nicolaas gaat gewoon verder en negeert Eric. Eric houdt vervolgens z`n bek
Zouden ze ook eens met Natasja doen. Gewoon negeren als ze ergens doorheen schreeuwt...
Je kunt toch ook wel netjes pisnicht zeggen?quote:Op woensdag 11 april 2007 01:40 schreef Rudieh het volgende:
jezus christus...die Eric...zeik-flikker
Jaap?quote:Op woensdag 11 april 2007 01:40 schreef kleinzusje het volgende:
Zelfs in zn badjas is hij lekker
Zelfs in zijn badjas redt hij het nietquote:Op woensdag 11 april 2007 01:40 schreef kleinzusje het volgende:
Darmridder heeft ook wel wat...quote:Op woensdag 11 april 2007 01:42 schreef FdW het volgende:
[..]
Je kunt toch ook wel netjes pisnicht zeggen?
Sommige mannen hebben dat hè........ zelfs in een badjas sexyquote:Op woensdag 11 april 2007 01:40 schreef kleinzusje het volgende:
Gaatquote:Op woensdag 11 april 2007 01:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Gaat Eric nu elke keer dat het woord flikker valt huilie doen!?
*trekt snel badjas aan*quote:Op woensdag 11 april 2007 01:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sommige mannen hebben dat hè........ zelfs in een badjas sexy![]()
En misschien lukt het ook wel, zeker als Brainless op z`n verjaardag te horen gaat krijgen wat de echte Jaap van plan isquote:Op woensdag 11 april 2007 01:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Het gaat het niet over jou of Sylvia, denk verder na. Denk verder na.
*herinnert zich de woorden van Sonique stiekem gelezen op het werk*
Sommige jaquote:Op woensdag 11 april 2007 01:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
truequote:Op woensdag 11 april 2007 01:38 schreef Taurus het volgende:
Ik vind dat Eric écht op 'n manier tegen Nicolaas praat als ze alleen zijn alsof hij wel (zuig)potentie ziet in Nicolaas![]()
maar jaapquote:
Soms kom je ze wel eens tegen jaquote:Op woensdag 11 april 2007 01:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pics?quote:Op woensdag 11 april 2007 01:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uhuh maar toevallig had ik niet gelezen dat het over mannen gaat... dat ben ik niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 01:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
This thread is worthless without pics![]()
de meester?quote:Op woensdag 11 april 2007 01:49 schreef kleinzusje het volgende:
De kleuters vertellen de meester wat ze voor grapjes hebben uitgehaald
met kleinzusje!quote:Op woensdag 11 april 2007 01:51 schreef kleinzusje het volgende:
Nicolaas is DE interventie troef van Talpa. Om DGK op te starten was hij nodig en nu weer. Over 2 weken gaat zijn handoekje weer over een camera en zit hij zelf in Adam aan de rose
quote:
En ik lig in een deuk als er tussendoor weer eens 50.000 weggegeven moet worden en Nicolaas die weer opstrijktquote:Op woensdag 11 april 2007 01:51 schreef kleinzusje het volgende:
Nicolaas is DE interventie troef van Talpa. Om DGK op te starten was hij nodig en nu weer. Over 2 weken gaat zijn handoekje weer over een camera en zit hij zelf in Adam aan de rose
Daar ga ik ook van uit. Gewoon ingehuurd om het DGK-concept van een dood-spel-situatie te redden.quote:Op woensdag 11 april 2007 01:51 schreef kleinzusje het volgende:
Dan gaan we uit eten en feest vierenquote:Op woensdag 11 april 2007 01:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ik lig in een deuk als er tussendoor weer eens 50.000 weggegeven moet worden en Nicolaas die weer opstrijkt![]()
Met Nicolaas??quote:Op woensdag 11 april 2007 01:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dan gaan we uit eten en feest vieren![]()
Dit is wat men noemt: het grote plaatjequote:Op woensdag 11 april 2007 01:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Daar ga ik ook van uit. Gewoon ingehuurd om het DGK-concept van een dood-spel-situatie te redden.
dgk heeft eindelijk tgewenste huwelijk. no way dat ze jaap eruit laten stemmen voor hij en vrouwelijke jaap er met een ring om de vingerstaanquote:Op woensdag 11 april 2007 01:46 schreef Mika25 het volgende:
[..]
En misschien lukt het ook wel, zeker als Brainless op z`n verjaardag te horen gaat krijgen wat de echte Jaap van plan isDan is Jaap exit (als de redaktie niets doet)...
oei, delen ?quote:
Liefst achterquote:Op woensdag 11 april 2007 01:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
dat was mijn 2e gok geweest. Zo zie je maar weer, zo'n lieve naam, zo'n dominante positie![]()
Nicolaas is lekker maar ik denk niet dat ik hem verder wat vind... etentje met Nicolaas erbij lijkt me echter geweldig.quote:
Zusje heeft van Cora geleerd het spel technisch te spelen.quote:Op woensdag 11 april 2007 01:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
dat was mijn 2e gok geweest. Zo zie je maar weer, zo'n lieve naam, zo'n dominante positie![]()
Volgens mij ook...quote:Op woensdag 11 april 2007 01:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub beweerde dat hij met Amanda heeft getongt net op bed... volgens mij was het maar een kusje
In die holte heeft al zoveel gezwabberd..quote:Op woensdag 11 april 2007 02:00 schreef mootie het volgende:
Realiseert Brian zich wel dat ie nu zn tong rond laat zwabberen in een holte waar de tong van Huub net ook zat?
Indirect genieten!quote:Op woensdag 11 april 2007 02:00 schreef mootie het volgende:
Realiseert Brian zich wel dat ie nu zn tong rond laat zwabberen in een holte waar de tong van Huub net ook zat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |