Ik hoop voor de rest van zijn leven...wees eerlijk en zeg dat ie er echt niet tussen past op dit moment..quote:Op woensdag 11 april 2007 01:07 schreef kleinzusje het volgende:
Nicolaas gaat even rusten
Een paar uur geledenquote:Op woensdag 11 april 2007 01:09 schreef Frasier het volgende:
Wanneer gaat die alcohol-restrictie van Huub er nou een keer af?
hij past er inderdaad nog even niet tussen. Dit komt omdat hij het spel nog naar zijn hand moet gaan draaien zodat die 7 anderen niet meer tussen HEM passen!!quote:Op woensdag 11 april 2007 01:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik hoop voor de rest van zijn leven...wees eerlijk en zeg dat ie er echt niet tussen past op dit moment..
en dat voelt ie zelf ook wel aan na 2 dagen......![]()
Daar ben ik het niet helemaal mee eenschquote:Op woensdag 11 april 2007 01:11 schreef Rudieh het volgende:
Amanda is echt grappig als ze dronken is
Wie smelt er nou niet voor zo'n combinatie van romantiek en lekkere gekte.quote:Op woensdag 11 april 2007 01:03 schreef mootie het volgende:
[..]
"Ik heb haar het huis laten zien en gevraagd hoe het met sporten ging"
Ik vind haar irritant als ze gedronken heeft.quote:Op woensdag 11 april 2007 01:11 schreef Rudieh het volgende:
Amanda is echt grappig als ze dronken is
ik vind ze allemaal irritant als ze gedronken hebbenquote:Op woensdag 11 april 2007 01:12 schreef Soho het volgende:
[..]
Ik vind haar irritant als ze gedronken heeft.
ik vind haar ook irritant als ze nuchter isquote:Op woensdag 11 april 2007 01:12 schreef Soho het volgende:
[..]
Ik vind haar irritant als ze gedronken heeft.
geen last vanquote:Op woensdag 11 april 2007 01:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Hey, waarom sterft mijn stream!?
je kunt beter zeggen:quote:Op woensdag 11 april 2007 01:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda gaat een bodyshot geven aan Eric, Natasia gaat op de uitkijk zitten
Toevallig XS4ALL?quote:Op woensdag 11 april 2007 01:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Mijn condoleances!quote:Op woensdag 11 april 2007 01:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Het idee daarachter ontging mij ook.... maar tis natuurlijk wel zo dat Brian het verschil tussen laag en hoog niet weet.quote:Op woensdag 11 april 2007 01:19 schreef r3gi3boy het volgende:
hahaha brian zegt: nee nee, ik ga een niveau lager, beter en hoger
eric: dat is een contradictie
brian: dat heb je heel goed opgemerkt, CAMELTOE ALL THE WAY (?!??!?!wat een waashoofd?)
Valt niet op want die had ie alquote:Op woensdag 11 april 2007 01:20 schreef Sug4r het volgende:
Twee blauwe ogen voor Eric
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |