Vet is nogal kleverig natuurlijk....quote:Op woensdag 11 april 2007 00:51 schreef mootie het volgende:
Ze konden elkaar gewoon niet meer loslaten![]()
Nicolaas heeft 2 huwelijken achter de rug, bovendien weet hij heus wel dat dit huwelijk door "achter" geregeld is. Jaap heeft dat zelf ook al tegen Nicolaas gezegd gisteren in dat gesprek...quote:Op woensdag 11 april 2007 00:47 schreef koemleit het volgende:
En die Nicolaas maar geniepig lachen de hele tijd
Nou ja...... Cora gaf die aan Jaap en zei : "Hier, dan kun je de maat laten opmeten".quote:Op woensdag 11 april 2007 00:52 schreef F1reB1rd het volgende:
Jaap heeft wel haar ring gescored
Het ergste vond ik toch echt dat die DGK staff ze echt uit elkaar moest trekken!quote:Op woensdag 11 april 2007 00:52 schreef Gert het volgende:
Hartverscheurend, hoe Jaap haar naam bleef prevelen, nadat Cora schokschouderend van verdriet was vertrokken.
Cora was ook heel duidelijk. Japio gaat niet voor 1 jaar, maar hij wil de hoofdprijs !quote:Op woensdag 11 april 2007 00:52 schreef Myriam1978 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Kom op Cora is de ultieme gold digger....
De beelden waren idd niet zo mooi!
Dat ze het over hun hart kunnen verkrijgen om 2 zulke verliefde mensen van elkaar te scheiden....... ik zit gewoon te janken hier....quote:Op woensdag 11 april 2007 00:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het ergste vond ik toch echt dat die DGK staff ze echt uit elkaar moest trekken!![]()
toen ik er zo zag op het bed, zat ik hetzelfde te denken....quote:Op woensdag 11 april 2007 00:53 schreef mazaru het volgende:
Zou het zijn zus niet zijn? Dat die gewoon vanaf het begin de boel belazert?
Als een trouwe volger van brainless had hij moeten zeggen dat hij Cora uit elkaar had getrokken.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het ergste vond ik toch echt dat die DGK staff ze echt uit elkaar moest trekken!![]()
BRIEFKAARTENACTIE!!!quote:Op woensdag 11 april 2007 00:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat ze het over hun hart kunnen verkrijgen om 2 zulke verliefde mensen van elkaar te scheiden....... ik zit gewoon te janken hier....![]()
Natúúrlijk schaamt hij zich. Hij weet ook wel dat niks met "ware liefde" te maken heeft. Het zal me benieuwen of hij dit toneelstukje echt wil blijven volhouden.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:52 schreef mootie het volgende:
Jaap liegt en schaamt zich dus..... hij zegt dat ze gezoend hebben!
Kom in mijn armen....ik zit ook vol emotie...quote:Op woensdag 11 april 2007 00:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat ze het over hun hart kunnen verkrijgen om 2 zulke verliefde mensen van elkaar te scheiden....... ik zit gewoon te janken hier....![]()
Het leek toch wel een beetje dat hij wel verliefd is of iets in de geest.... hij probeerde wel contact te maken. Maar daar doet Cora niet aan natuurlijk!quote:Op woensdag 11 april 2007 00:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Natúúrlijk schaamt hij zich. Hij weet ook wel dat niks met "ware liefde" te maken heeft. Het zal me benieuwen of hij dit toneelstukje echt wil blijven volhouden.
idd...dit Cora-verhaal is dus het gescripte deel van DGK...en Jaap is een verdomd slecht acteurquote:Op woensdag 11 april 2007 00:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Natúúrlijk schaamt hij zich. Hij weet ook wel dat niks met "ware liefde" te maken heeft. Het zal me benieuwen of hij dit toneelstukje echt wil blijven volhouden.
quote:Op woensdag 11 april 2007 00:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Kom in mijn armen....ik zit ook vol emotie...![]()
Nicolaas heeft geinsinueerd dat Huub Amanda gelikt hebt... en dat waren ze aan het uitspreken..quote:Op woensdag 11 april 2007 00:55 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik zat effe Cora en Jaap te volgen, maar wat hadden Amanda en Huub in de tuin uit te praten?
alléén onder huwelijkse voorwaarden, zegt Coraquote:Op woensdag 11 april 2007 00:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |