Nou, dat ligt eerder andersom, mijn zijn bloedruk gaat nog steeds omhoog bij het zien van dat springende gedrochtje.quote:Op dinsdag 10 april 2007 04:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij is volgens mij de enige die cuall met het grootste gemak over de zeik kan krijgen, dat bedoelde ik meer
Maar genoeg offtopic![]()
![]()
Ik durf me daar niet zo goed te registeren.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:43 schreef CartWOman het volgende:
Doe lekker zelf, Sherlock.![]()
Als je bent ingelogd kun je posts teruglezen door te klikken op het springende gedrocht.![]()
OT: hufters!![]()
En dan vind je dus dat ze niet door een andere mod is geband, maar door Admin Lofbeâh.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:43 schreef CartWOman het volgende:
Doe lekker zelf, Sherlock.![]()
Als je bent ingelogd kun je posts teruglezen door te klikken op het springende gedrocht.![]()
Petraaquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:31 schreef petraa het volgende:
Pietje puk is een dromer en een vervelia
Volgens mij heb ik jou al helemaal niks gevraagd dus opzoutuhhhhhhquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:01 schreef Spinhead72 het volgende:
[..]
Petraa![]()
Ondanks dat dit een Hooliganstopic is gelden hier ook bepaalde grenzen.![]()
![]()
Hoe durf je.![]()
stomme verveliaquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou al helemaal niks gevraagd dus opzoutuhhhhhh![]()
![]()
![]()
Show me what you got!quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:21 schreef PietjePuk63 het volgende:
Is die stomme doos van een Talitha hier al?![]()
Ik heb nog wat in petto voor haar!![]()
Dat duurde even, voordat je hier op je blote knietjes eindelijk eens naar toe kwam schuifelen.quote:
En jij hebt al die tijd hier op me staan wachten?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:57 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat duurde even, voordat je hier op je blote knietjes eindelijk eens naar toe kwam schuifelen.![]()
Lieve Lita is dus ook een Langzame Lita! Of ben je gewoon een Laffe Lita?![]()
rellebel!quote:Op woensdag 11 april 2007 00:13 schreef petraa het volgende:
Wat een gerel zeg, ik ben diep onder de indruk. NOT
Lief bangerikje!quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
En jij hebt al die tijd hier op me staan wachten?![]()
Waar bemoei jij je nou weer mee, Moeder de Gans......quote:Op donderdag 12 april 2007 16:21 schreef Leandra het volgende:
Zo.. geeft er weer één een slapend Hooli-topic een schopje... rellert![]()
Overal, dat weet je tochquote:Op donderdag 12 april 2007 17:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je nou weer mee, Moeder de Gans......![]()
En wanneer ga jij nou eens rellen...breedbek kikker...quote:Op donderdag 12 april 2007 17:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je nou weer mee, Moeder de Gans......![]()
Alsof ik ooit zou gaan zitten zoeken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 03:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Trapje zodat Leandra en Veulen niet zo hoeven te zoeken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |